Megvettem életem első enduróját egy Gilera RC 600-ast! Nem mondom hogy tipp-topp de megy szépen,mivel itt sok régi tulajdonos van örülnék ha segítenétek,lesz majd pár kérdésem is,és közben elmesélem mire jutottam vele.Kezdésnek volt egy kuplung bovden+kar csere,meg egy új akksi!
A kérdésem annyi lenne kezdetenek mennyi,és milyen olaj megy bele?Kémlelőnyílást nem találtam,szóval azt is jó lenne tudni meddig kell öntenem!
hy valakinek elfekvoben elado sorba,vagy cserebe lenne kuplung kar,vagyis kar nem is kell,csak a doles kozben a bal tukor kitort a konzolbol. 6 ev alatt mar most fogom masodszor cserelni+km spiral hajtassal
Helló!! erdeklődni szeretnék hogy hol találtál a karbiba tűszelepet ...... nekem is ugyan ez van vele amikor megyek akkor egy csepse jön ahogy megálok már folyik is a drága benya..
Sziasztok!! nekem egy 350es dakotám van.... tudna nekem ajánlani vakai egy cimet vagy tel számot... ahonnan tudék rendelni hengerfej es henger talp tömitést ??
Udv mindenkinek! erdekelne nordyhoz bontott kasztni cuccok.pl.fejidom villanyak elso kerek lampa km ora komplett kuplung es fekkar stb kicsit megroppant a kicsike. esetleg ocsoert papirnelkuli cucc alkatresznek.koszi.
Szíjat a fiat boltba vettem, mivel a dayco gyári beszállító.(2600Ft) A vízpumpába meg kicseréltem a csapágyakat(kb 20 perc) Persze csak akkor oldja meg a csapágycsere a dolgot, ha jó a tömszelencs.
Sziasztok olyan dologban kérném a segitségeteket hogy a norwesthez kelene nekem vezérmüszij és vizpumpa. Hol lehet ilyet találni a Bakony motoron kivül mert azok egy nagy buzik! Elöre is köszönöm!
helo!A következö kérdésem lenne hozzátok,hogy az rc 600-omba meghalt a szabadonfuto és nem tudom pontosan melyik szimering rugoja paszolna pontosa.válaszotokat elöre is köszönöm
elképzelhető hogy szétbontom mind a 2 motort alkatrészeire és akkor hiéne van. a lényeg hogy ebből a két vasból szeretném fedezni az építkezésem tégla költségeit. szóval akár téglákra is cserélhető :D
Erről a vitáról annyit hogy lehet szart venni japánból is meg olaszból is!
Valószinű a kolega kifogta!Nekem volt japán enduróm is 4évig,és volt egy rc m meg egy nordwestem is!Hát a két olaszt fele annyit nem kellett szerelni mint az egy japánt , de ennek ellenére nem szidom a japánokat,mert valószinű szintén ki fogtam én is a japcsival!
Ja és még annyit hogy ezeknél a 90-95 körüli gépeknél a japánok kb egy évtizedet le voltak maradva mind technikailag és mind esztétikailag !Erről ennyit)
Na hi,nem tudom mit fikázzák az rc-t,nekem 6 éve van már meg,voltam vele Erdélybe,a tátrába,és ha elindulok vele általában 200-300 km-nélkevesebbet nem megyek. Igaz néha nem indúl egyszerüen,de ha megy akkor mindennél jobb,főként a hasonló évjáratú és kategóriájú motorokhoz képest,aki ekkora pénzért jó motort akar,annak tökéletes,bár az első 2 évem ráment arra,hogy megismerjem mikor hogyan kell vele bánni,hogy kell leállítani,beindítani (berugókarral),de azóta szinte semmi,azért nem pöcc röff,de max 3-ra ok. raktam szűrőt a karbi elé,mert a 2 év alatt kb 10 szer tuti leszedtem,ami azért kihívás volt az elején,mert nem sok hely van,de a szűrő óta nem nyúltam hozzá 4 éve,a szabadonfutót is kicseréltem 1 bontottra és az is ok már,oil víz legyen mindig és ok
Yamahám nekem is volt nem volt vele semmi bajom havernak Hondája van másiknak Kawasaki.Mind 2 üzembiztos bár a Hondával már voltak apró gondok ettől eltekintve azt mondom jó.
Nem mondtam hogy rosszabb csak általánosítottam a kettő közt ennyi. Még egyszer ne kérdezd meg mert ugyan ez lesz a válaszom! Am ez a Gilera 4t fórum ha vitázni akarsz nem jó helyen jársz... És ez mindenkire vonatkozik.
Azért mert feljön ide egy ürge hogy így szar az rc meg úgy mert balfasz hozzá meg szétszedik az önindítót és nem tudják összerakni én arra nem tudok mit mondani... Milyen japót tegyen a helyébe ne tegyen semmilyent felesleges adja el és vegyen japót.
Ez okés. A gilerának a fele is jabán pl karbi meg elektronika meg stb elég sok japán cucc van benne. Most nem szolom le egyiket sem van mind2-böl ithon...:)) csak a saját tapasztalataimat osztom meg. A szuzuki meg a honda autóba szerintem nem a legjobb ezeket nem kell haonlitani az audihoz. De viszont a motorjaik azok nem rosszak.
Aham ha már itt tartunk Japó motor pl Honda nsr 125 fél motorja olasz érdekes mód az egyik legmegbízhatóbb 25-ös.
Másik nem csak Olasz létezik meg Japán a Németeket azért ne felejtsük el szerintem egy Audi 80 as többet lefut különösebb hozzányúlás nélkül mint pl egy Japán suzuki vagy honda...
Meg azért el lehet azon is gondolkozni ha már Japóba olasz cuccok vannak PL ugye Honda akkor az Olaszba meg Japán cuccok vannak és akkor miért is hullik szét melyik is? Érdekes mi?