Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
ezekután már nemcsak levehető előlapú rádiót, hanem instant levehető kerekeket is ki kéne találni:-)), habár inkább :-(((
, szóval borzalmas, hogyy ilyenek vannak (és ezt ezexerint szórakozásból csinálja???)
Zarquon:
Gratula a diplomádhoz. Akkor most már magázhatunk? Vagy inkább Te tegezhetsz?
más:
Leszedték az egyik szomszéd Puntojának a kerekeit is, úgy mint a Volvoét. Itt sem vitték el a kerekeket, csak a csavarokat szedték ki. Szerencséjére valaki megbotlott a kocsi mellett heverô csavarokban, és szólt neki...
Gratulálok a diplomához, kolléga.
Az én diplomatervezőm is ma vizsgázott, 4-est kapott a szigorlatai miatt. Pedig jó kis diplomatervet csinált. Autóhoz tervezett fekete dobozt :-).
Na gyerekek! Lediplomáztam. Elég nagy kő esett le a szívemről. Most két hónap béke következik. Szóval ezért maradtam ki egy ideig.
Egy korábbi témához szólnék hozzá: arra nem gondoltatok, hogy a németországi árkülönbözet az 1.6 és 2.0 S40-esek közt azért is lehet kisebb, mert ott drágább az 1.6-os?!?!?! Ugyanis nálunk az 1.6-os egy nagyon fontos kategória, amelynek az árát igyekszenek (viszonylag) alacsonyabban tartani.... Ráadásul a németeknél meg a kétliteres kategória a fontosabb, tehát ott azt szorítják lefele!!! Hmmmm? Egyébként sokat számítanak a vámok is, bár szerintem azok a németeknél sem lehetnek túl korrektek.
Az extrák árán érdemesebb filózni. Azon akar mindenki kaszálni. Csillagászati áruk van.
A 440-esem tegnap volt szervízben, üzemanyagszűrő csere. Hogy micsoda dzsuva folyt ki a régi szűrőből.... ugh. Valószínűleg nem azalatt a 8 ezer km alatt ment bele, amit én raktam bele, amióta nálam van a kocsi. Mindenesetre mostmár remélem jobban érzi magát az üzemanyagszivattyú. :-)
Hello Mindenki,
Koszi az infot a fogyasztasrol
Templar: sajna nem tudom milyen octanszamu petrollal megyek mert itt nem irjak ki es kulonben is csak ket fajta van a mindennapi kocsikba olmos meg az a nelkuli.
sajna a szerelo cimek nem olyan jok mert nem Bp en vagyok es igy egy kicsit nehezkes beszelnem veluk. de koszi mindenesetre.
Ahogy azert a valaszokbol kivettem nem is olyan nagyon sok az a 13 lityi de lehet hogy nem artana egy kis varoson kivuli futtatas is neha mert az utolso 50 ezer csak varosi forgalomban volt.
kösz, de épp ott voltam az imént. A képek szépnek tűnnek, de nyomdai felhasználásra csak kb 7.5 centis méretben jók, és a tömörítés miatt nem 100%-osak.
Persze ezen lehet egy kicsit javítani, de +20%-nál nagyobbra venni már nem az igazi. Szóval jó munkához nagyobb, jobb képek kellenek...
Persze, el lehet hozni személyesen is. Csinálhatunk egy olyan manôvert is, hogy ha itt sokan jelentkeznek, akinek igénye lenne a könyvre, akkor összegyűjtjük a rendeléseket, én (vagy valaki) elhozom, és egy vacsi alkalmával kiosztjuk.
Ha valaki megrendeli és nem fizeti ki, annak max. vacsi helyett letolom a torkán...
Igazad van a sérülést illetôen -- elég kényes a borítója, a posta meg tudjuk hogy kb. mennyire óvatos a küldeményeivel. (Semennyire.)