Keresés

Részletes keresés

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4014
Fargo
Kishont Ferenc?
Előzmény: fargo (3797)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4013
Jóccakát :-)

Volvotopic Sakál!

fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4012
Bárcsak behavazás lenne itt, felém... Pont az a bajom, hogy punnyadok.

Tudod mit csinált ma a másik számítógépem? Mikor bekapcsoltam, a wnchesteren csak 1 file volt: "Where-have-all-my-files-gone.txt". Azt hittem lehidalok...

Előzmény: lore (4010)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4011
Ez az, hulla vagyok.

Jóccakát!
lore

Előzmény: fargo (4009)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4010
Jaja, BMW E30 topik sakál! Az F1, meg a stílus nem márkákról szól...

Jövő héte talán kilábalok a behavazás alól (huh)... Kívánom neked is!

A netezést is minimálisra redukáltam (kedvencek: volvo, opel, saab), nem is nagyon követtem, mi folyik a fórumon. Most este átnéztem, hát soxor elszomorító, nem is bánom, hogy leléptem...

Előzmény: fargo (4007)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4009
Ooops, fél négy -- menjünk aludni...
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4008
Az a váltógomb csak egy mezei bunkó, ráadásul amatôr módon rá vannak rajzolva a fokozatok. A Momonak nagyon szép cuccai vannak, a 460-ban nekem Momo kormány és Momo v.gomb volt, passzoltak egymáshoz meg a kocsihoz is. Az S70-hez volt fa váltógomb, de utánrendelni csak az automatához lehet, az meg nem olyan. Ez a Momo tényleg szép, ráadásul nem is valami gagyi minôség. (Azzal együtt, hogy Magyarországon készül :-)
Előzmény: lore (4006)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4007
Ja, azt néztem egy órája, hogy lenyomtuk az Alfásokat, pedig pár napja nekik még több volt.

A Ruppy-féle E30 topic-kal nem nagyon lehet versenyezni, 12k körül járnak. Az Autó és Stílus volt még hasonlóan magas számot elért topic,no meg talán a Forma-1...

A 4000-re télleg nem készültem, tk elfeledkeztem róla. De legalább jutott mára egy kis sikerélmény is, az egész nap egy csôdtömeg volt. Sôt, az egész elmúlt 2 hét :-(

Előzmény: lore (4005)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4006
Nemtom, én nem szeretem a nem eredeti alkatrészeket az autóban. Az a váltógomb pedig hagyományosan volvos-fazonos...

A perforált bőrt nekem szokni kell, persze a 9.5-ös Saaban és S-klasseban is ilyen van, ha szellőztetett a bőrülés...

Előzmény: fargo (4004)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4005
Azért ritka az ilyen autómárkával foglalkozó topik, mely átlépi a 4000-et...

Volvo sakál!

VOLVO TOPIK SAKÁL!!!

fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4004
Az autómosóban láttam egy Momo katalógust, nagyon sakál váltógombok voltak benne, 5-8 ezer forintos áron kapható fa+alu, bôr+alu gombok. Azt hiszem be fogok ruházni egyre, a mostani az nem az igazi...
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4003
Ilyen puritánan elvinni a 4000-et! Szerénység sakál! :-)))

Amúgy senki nem érdemelte meg jobban, gratula, fargo!

Se CYRUS, se Macska, se lore nem happolt most :-)

Előzmény: fargo (4001)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4002
Ooops, kösz, nagylelkű vagy! Észre sem vettem! De azért kösz, most jól fogok aludni :-)

4000 Sakaladzik! (Né-hégy-e-he-ze-her)

Előzmény: lore (4000)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4001
Ja, lyukacsos, mint némely kocsik tetôkárpitja. (Régi 1500-ös ladák?) kb centis közökkel elszórtan kb 1 mm nagyságú kis lukakkal meghintve az anyag -- elég dögösen tud kinézni. Ha jól emlékszem, Ford Scorpiokon láttam ilyesfajta huzatot...
Előzmény: lore (3998)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 4000
Legyen tied a 4000!
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3999
Szerintem ez csak nálunk van így, itt egy A6 2.5 TDi erôteljesen presztízs-számba megy, ott meg egy mezei polgári autó...

De ezt a csontot már lerágtuk.

Előzmény: lore (3996)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3998
Igen, én is úgy hallottam, hogy a Lnciákban szintetikus anyag van, marhát nem látott.

Perforált bőr? Lyukacsos, vagy mi?

Előzmény: fargo (3995)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3997
Nem tudom elképzelni, mi tud úgy elromolni egy automata váltón, hogy ne lehessen javítani...

Automatát vezettem én is, életem elsô (céges) Volvoja volt, az a bizonyos 760 Turbo, hát nem tudom, szeretem a manuális váltót, de meg tudnék barátkozni egy automatával is. Mindenesetre csak 2. kocsinak vennék automatát, kellene hogy legyen mellette egy gangolós izmos verda is...

Előzmény: lore (3994)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3996
Én Németországban egyszer voltam huzamosabb ideig. Nem tapasztaltam azt a TDi-s bizonyítási vágyat, melyről a fórumon sokat olvasni...
Előzmény: fargo (3991)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3995
Hát ebben nem vagyok biztos, én úgy hiszem, hogy az alcantara eredetileg a hasított bivaly (?) bôr, amit pl. a Lanciákban kiváltottak egy hasonló hatást nyújtó szintetikus anyaggal. Mindenesetre az alcantara valamivel több, mint a hasított bôr, de nem tudom, mennyivel.

Ami nekem tetszene, az a színezetlen, nyers bivalybôr, az a vöröses-barnás rusztikus anyag. Lehetne vegyesen alkalmazni a krómozott felületű sima bôrrel, abban azta verziót szeretem, ahol perforálva van a bôr.

Igen, ez az, a perforált bôr / nyersbôr variáció!

Előzmény: lore (3993)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3994
Kicsit visszakanyarodva: az automatákat is lehet soxor javítani. CYRUSék volvoján is 160e km-nél csak vmilyen szimmeringeket kellett cserélni. Én bevállanék automatát...

Após szerint sokszor lehajtják ezeket a TDiket. Pl. nagy sebességnél több fokozatot visszaváltanak, szelepek elgörbülnek stb. A német lapokban viszont a BMW d-je ill. a Merci CDi-je mindig jobbnak bizonyul mint az agyonfejlesztett Audi TDi...

lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3993
Az ismerős tulaj is azt mondja, hogy a vajszínű bőr túl kényes.
A hasított bőr/bőr kombináció nekem is nagyon tetszik. Több heleyn láttam azóta (mióta erről beszéltünk), hogy alcantara kárpit. Eddig azt hittem erről, hogy ez az olaszok találmánya és a Lanciákban stb-ben alkalmazzák szívesen, soxor kék színben, állítólag pofás az is.
Ezek szerint lehet, hogy az alcantara a hasított bőr??
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3992
Szóval ha besülnek a 2.5 TDi-k, akkor ott vagy a hűtéssel, vagy a kenéssel van a gond.
Előzmény: fargo (3991)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3991
Lehet, hogy csak az Audi tulajok nagy arcát nem bírja a hengerfej. Bár arrafelé (D) másképp viselkednek talán...
Előzmény: lore (3989)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3990
Szerintem a sötétzöld sokkal szebb vajszínű bôrrel, mint a bordó. Próbáltam egy ilyen bordó / vajszínű 850-est anno, tetszett, de nem volt az igazi. Sajna a vajszínű bôr nagyon kényes...

Én a sötétszürke bôrt preferálom, bár ha lehetne kapni, akkor a nyers hasított bivalybôr vinné a pálmát. Ha egyszer átbôröztetem a T5-öt, akkor ilyent fog kapni :-)

Előzmény: lore (3986)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3989
Igenigen, azt csodálom, hogy a csodaVW 2.5TDi-kkel nincs baj. Meg kéne erről kérdezni Ivanixékat. A német lapok tele vannak az A6 TDi-vel, mármint a tulajok szapulják a levelezési rovatokban. Igaz, hogy a volvokba lefojtottan érkeznek...
Előzmény: fargo (3987)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3988
Ezzel azt akartam mondani, hogy amolyan zingetős autónak bevállalnék egy racing-yellow 850R-t...
Előzmény: lore (3986)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3987
Minden autónál elôfordulnak (kisebb nagyobb mennyiségben) ilyen hibák. Ez nem minôsít egy márkát. Lehet, hogy a tulaj volt balfék, lehet, hogy kifogott egy rossz darabot. Akkor lenne gáz, ha mondjuk 100-ból 30 kocsinál kellene váltót cserélni.

8000 DEM az tényleg húzós...

Előzmény: lore (3984)
lore Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3986
Az a szpesöledísön sárga furcsa, ez tény. De van benne valami extra. Nagyon feltűnő tőle az autó, főleg az R-es felnik miatt. Mármint a kasztni és a felnik kontrasztja miatt.

C70-ben szerintem is bejön az őszarany. Zanyuka legközelebb bordó külsővel és vajszínű bőrbelsővel akar volvozni. Ez persze lore dolga. Eszem alapján meg kell várni az új S40-est 2002-ben, szívem pedig az S60 felé húz...

Előzmény: fargo (3983)
fargo Creative Commons License 2000.06.17 0 0 3985
Pedig a Volvok köztudottan:
- Olcsón beszerezhetôk.
- Olcsón fenntarthatók.
- Keveset fogyasztanak.
- Soha semmi sem romlik el bennük.
- Olcsó hozzájuk az alkatrész.
- A legújabb trendet követik.
- stb...

Nem is tudom, miért szeretem ezt a márkát :-)))

Előzmény: lore (3982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!