Keresés

Részletes keresés

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5103
Most meg mi van Fargo, elmentél kipróbálni a helikoptert, és lezuhantál?:))))
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5102
Tényleg, párszázezer hufért egész jókat kapsz. Veterán nem játszik, mert qrva magas a vám, amúgy meg behozhatatlan. Én azon gondolkodtam, hogy veszek egy felújításra szorulót, behozatom osztrák cimbivel, felújítom, megcsinálom, és mire kész, már itt is az eu

trz

Előzmény: fargo (5101)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5101
Tényleg? Csak nem nagyon lehet behozni :-(
Vagy veteránként mégis?
Előzmény: ORIZA TRIZNYAK (5100)
ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5100
Fargo
Amazon dehonnem. Odaát a Bécsi út túlvégén szaréhugyé kapsz tök jókat...
Előzmény: fargo (5099)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5099
Az az Amazon nem iszonyú drága?
Előzmény: Templar (5096)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5098
Templar:

A 92-93-as 850-esek ára elég jó, 1.8-2.2M körül mozog. Mindenképpen érdemes válogatni, minél kevesebbet futott, lehetôleg törésmentes, megkímélt darabokat érdemes megvenni.

Szerintem leginkább a 170 lovas 2.5 20V GLT-k jönnek be, kb. ugyanannyit fogyasztanak, mint a 10 szelepes, de gyengébb verdák, viszont jobban mennek, és mivel nem alulmotorizáltak, mint a GLE-k (2.5 10V), talán nem is taposták szét annyira ôket. A T5-ösökkel csak szôrmentén, ha sokat futott, akkor jó eséllyel halódik már a turbo is -- nem olcsó javíttatni.

Keress fullos 850-est, elektronyos cuccok (4 ablak, tükrök, tetô, ülésfűtés) a minimum, klíma naná! Ha kell, tudok adni felszereltség-listát.

Mindenképpen érdemes elvinni a kiszemelt kocsit az Ivanixhoz egy állapotfelmérésre, 3-4-5 ezer forintból megúszod, de bebiztosítod magad a váratlan nagy költségek ellen. Ráadásul az állapotfelmérô lap alkalomadtán jó alkualapul szolgálhat. Meg lehet egyezni az eladóval, hogy ha eltitkolt nagy lepetések vannak a kocsin (totálkárból lett helyreállítva, a fél futóművet cserélni kell, visszatekerték az órát, véres a motor torka, stb.) akkor az állapotfelmérést ô fizeti. Le kell írni, akkor nincs porbléma.

Lopott darabot keveset találsz, de vétel elôtt az eredetvizsgálat azért ajánlott. Persze csak akkor, ha műszakilag már OK a kocsi, s ekkor is olyan megállapodás alapján, hogy felmerülô kétely esetén eladó fizeti a díját. (Vagy azt amúgy is az eladó fizeti? Szerintem nem...)

Egyszóval: Hajrá Templar, vegyél 850-est!

Előzmény: Templar (5096)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5097
Ez olyan mint a mentális restaurálás: a gondolattal nyugodtan foglalkozhatsz! :-)))
Előzmény: Templar (5096)
Templar Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5096
Emberek,

Ha érdekel valakit van a KAE-ban egy eladó (mi más lenne) 480. 1,7 turbo 1,38MFt-ért.
Veteránrajongók: 142 de luxe 1973 benzines 3 ajtós 5szem 1.tulajtól 1MFt
Amazon 1967-es 1,25-ért.

Kérdés továbbá: az 1992/93 körül gyártott 850-esek ára úgy tűnik 2MFt körül van. Vajon megéri a gondolattal foglalkozni?

Templar
aki 850-est akar

ORIZA TRIZNYAK Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5095
Bolci,
tanácsot szívesen, töltsd fullra, az a tuti. C70-ről annyit, hogy tudtommal jólmenő ügyvédnek készülsz nem?:)

trz

Előzmény: Bolas (5094)
Bolas Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5094
Köszi Triz, de mire olvastam helpedet már belelódítottam kis olajat a szervóba mert nem bírtam tovább.
Most jobb egy fokkal, de még délután újra töltök lehet bele.
Ha teljesen eloszlott az olaj, akkor kiderül mi az igazi gond.
Ja és hurrá neked az 5-ért!

fargo!
A féklemez még nem ellenőriztem de megfogom tenni.
Az új logo rendben van.
Nekem jobban tetszik.
Volvokék sakálodzik!

az 5001-es is nagyon bejött.

Rájöttem, nekem is lesz egyszer egy gyönyörű C70-es valamikor.
(talán 5-6-7-10 év múlva, amikor már nekem is elérhető áron lesz..)

lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5093
izé, dehogy frago, fargo
Előzmény: lore (5092)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5092
frago,
replyztem

Szegény Schumi. Majd máskor...

Előzmény: fargo (5091)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5091
lore:
mail ment
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5090
Hát nem tartott sokáig a szusz szegény Sumiban, jól farba kompromittálták...
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5089
Igen arra az aralkutasmosós mekkre gondoltam, az félúton van... Majd teflonozok.
Előzmény: fargo (5088)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5088
A Budafoki / Hengermalom sarkán lévô McDodora gondolsz? Vagy Budafokon is van valami junkfood store?
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5087
valami programom mintha lenne, ja persze, elkezdem felszámoltatni az egyik ügyfelem, vagy mi. Azért ez nincs idôhöz kötve, úgy hogy ráérek. Beszéljünk!

Hajrá Jagugár! Végül is családon belül marad, az is Ford érdekeltség...

Előzmény: lore (5085)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5086
Ja, kettőkor. Kiegyezhetünk egy 'Hajrá Jaguár!'-ban? :-))))
Előzmény: fargo (5084)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5085
Oké, megbeszélünk mindent. Holnap dél körül a városban leszünk lorenével. Ráérsz majd? Budafoki McVolvász?
Előzmény: fargo (5083)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5084
Az a faberakós manust emlegették az Ivanixnál, valami ember az S70R-be készíttetett nála fabetéteket, vagy háromszor futottak neki, mire összejött. Már mindenki síkideg volt, mire le tudták zárni az ügyet. A végeredményt nem tudom...

Kettôkor kezdôdik az F1?

Előzmény: lore (5082)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5083
A fényezést szerintem az elején kellene csinálni. Ki kell belezni a kocsit, leszedni róla minden kis alkatrészt, ablakot, mindent. Aztán az egészet kívül-belül leápolni, kilakatoltatni, majd minden porcikáját fényezni. Ajánlatos az ajtókat, sárvédôket, sibedát kiszerelni és szétszedett állapotban fényezni. Nagyon randa, ha a zöld alatt kilátszik az eredeti fényezés, mondjuk a sárvédôk illesztésénél, vagy akárhol...

Kicsit drágább, mint a mezei telibe fújatás, de nem nagyságrendekkel. Csak jó szakembert kell találni, aki hajlandó elszöszölni vele...

A bôrkárpit az az utolsó fázis lenne, szerintem 160-20k körül ki tudja hozni a Car-Pit. Gyárit rendelni gondolom csak az eredeti bilikék meg libazöld színben lehetne, na azt nem szeretném...

Előzmény: lore (5080)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5082
Mentális restaurálás sakál! Így is csöpög az ember nyála :-)

Te fargo, milyen sárvédő-gumit rakjunk rá, ha a műszakin kekeckednek? Szerintem amit az S80-hoz adnak az pofás :-)

Faberakás a műszerfalon? Van egy fószer Mo.-n aki foglalkozik ilyesmivel.

lore a professzionális mentális restaurátor

Előzmény: fargo (5081)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5081
Automata, igen. A szervokormányra erôs gyanúm, mert beindítottuk a motort, és valaminek csapágyas hangja volt, ekkor nézegettem, és ami ott zörgött, az szerintem a szervó szivattyúja volt. Mellesleg ez a Volvo egykori presztízsmodellje volt, dukál bele a szervo. A klímát csak sejtem, nem vgyok benne biztos.

Miért nem megyünk el megnézni és kipróbálni valamikor?

******

Igen, ezt a kocsit már elkezdtük restaurálni! E a legjobb, legolcsóbb módszer: Mentális Restauráció!

Előzmény: lore (5079)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5080
Egyébként szerintem ezek a hasított bőrkérpitok is színezve vannak, egyszerűen nem lehet ennyire homogén színű egy marha bőre!

A bőrözés és a fényezés a legdrágább költségek közé tartoznak szvsz. Nem ezeket kell a végére hagyni?

British Racing Green, hehe. Bemegyek holnap a Jaguar szalonba és veszk 15 liter ilyen festéket. Cca 800k lehet :o)

lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5079
Igenigen hasított bőr. Nem kicsinyeskedni vazzeg! Türelem és menni fog! :-)

Ez egyébként automata? Szervokormány tuti? Klíma nem biztos?

Ja, talán Dave is segíthet. Van egy Svéd kapcsolata, aki tud Svédorszából bármilyen alkatrészt hozni. Neki is hozott az Amazonhoz. Ráadásul aki foglalkozott már ilyennel, annak biztos sok kapcsolata is van, majd megkérdezzük. Csákánynak mail ment...

lore
ps: ha ilyen finom részletek vannak ezen az autón akkor szvsz ezt már elkezdték restaurálni...

fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5078
Vagy ha már British Racing Green a fényezés, akkor vajszínű bôr dukál bele... Esetleg fekete.
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5077
Ha már átfényezzük, és nem eredeti állapotba állítjuk vissza, akkor én rápróbálnék a nyers (hasított) bivalybôrre. Amelyik nincs színezve, hanem a bôr eredeti barnás-sárgás színét adja vissza.

A MANÓBA! KELL EZ A KOCSI!!!

Előzmény: lore (5075)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5076
Ja, értem, ezt nem tudtam...
Előzmény: fargo (5074)
lore Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5075
A pávakék szín talán túl modern. Kicsit olyan feelingje lenn mint azoknak a veterán autóknak melyeket leültetnek és sötétkék tükröző fóliákkal vonják be az üvegeket...

A sötétzöld nekem tetszene, a fekete tényleg kényes ezt tapasztalatból mondhatom (tudom hasonlítani pl. a vectra színéhez, ami sokkal starapabíróbb).

Belül fekete vagy vajszínű bőrt kíván, uram?

Előzmény: fargo (5073)
fargo Creative Commons License 2000.07.16 0 0 5074
A hűtômaszk az vagy ilyen, vagy átlóval osztott, a kiszemelt darabnak sincs logó a rácson. Amikor van logó, akkor az átló belemetsz a rács függôleges bordáiba, tehát ha leszeded, akkor látszik a helye.

(Egy icipici horpadás, görbeség sincs a hűtôrácson! Pedig ezek a krómozott, vékony rácsok nagyon érzékenyek!)

Előzmény: lore (5072)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!