A füstterelôre a leggyakoribb szó az elefántfül (elephant ear). Van hivatalosabb szó is, de azt fejbôl nem tudom, otthon van a PC-men.
Megpróbáltam megnézni a fájlt, de nekem nem jön. Ha nálam jobb segítséged nincs, esetleg küldd el text formában, még 7 órán keresztül a helyemen vagyok (utána egy hétre elutazom), ha akarod, szívesen végigolvasom (meg érdekel is).
Vegre elkeszult, igy a tar.hu/plebejus konyvtarba feltettem ftp-vel egy !gozosok_steamers.txt nevu filet. Akit erdekel itt olvashat a kepekrol infokat.
Szivesen veszek minden erdemi eszrevetelt, adathelyesbitest, angliusul jol tudokat pedig kifejezetten kerem, olyan szemmel olvassatok, hogy magyarul nem tudo megertheti-e?
Van benne olyan pl., "fustterelo lemez" biztos van valami szakszo ra, en nem tudom.
Biztos vmi jo nagy zodseget irtam...
reggel a 9:17-re a Keletibe érkező hatvani személy késet negyed órát, mert Kőbánya felső bejáratában elfeküdt egy nemzetközi vonat szlovák mozdonya (nem tom milyen, kék-fehér), mögötte egy Selyemhernyó is feltorlódott...
végül egy Szili előfogatolta meg a szlovák gépet...
addig egy vágányon zajlott a Keleti felé a ki-be forgalom
"Balatonaligánál, a település belterületén a hajnali órákban eltörött egy magasnyomású vízvezeték. A domboldalról lezúduló víz iszappal borította el a vasúti síneket. Emiatt reggel 6 óra 58 perckor Balatonaliga és Szabadi-Sóstó között a vasúti pályát lezárták a forgalom elől. Az utasokat Lepsény és Siófok között vonatpótló autóbuszok szállították. A vasúti szakemberek nyomban megkezdték az iszapréteg eltávolítását és a helyreállítási munkákat. Mintegy négy órás munkával a pályát olyan állapotba hozták, hogy délelőtt 10 óra 52 perckor 20 kilométer/órás sebességgel átadták a vonatforgalomnak. Azóta a vonatok néhány perces késéssel ugyan de ismét végig közlekednek a Budapest-Székesfehérvár-Nagykanizsa-Murakeresztúr vonalon, és a nemzetközi vonatok tervezett elterelésére sem kerül sor. "
Az iszaptalanítókat egyfüsttel
kiküldhették volna Mezőhídvégre is, nincs is olyan messze, a 20 km/h ott is bőven elég...
Most ebben a gyönyörű napsütésben már indulhatnánk is... ha kilátszanék a munkából... Dec.19-re tervezek egy kisvonatozást Kecskemét-Kiskunmajsa között, gyerekeimmel. Csatlakozik valaki?
Gábor
Hat, ilyenkor amikor nincs megegyezes, harmadik szakertok szoktak bevonni. Meg kene nezni egyszer tavasszal is, mondjuk eljossz, es eldontod a vitat. :-))))))
A 064-s Szergej az hova valosi? Tegnap o elofogatolta
este Dravat Mura es Kanizsa kozott.
Armand és Divi! Örülök, hogy jól sikerült a túrátok, de egyezzetek meg, hogy végül is melyik vonal van jobb állapotban... Igaz, Divi csak a talpfák rothadásról beszélt.
Hétvégi beszámolómból még kimaradt, hogy tegnap délelőtt Bzmot 062 volt Szabadkán (talán valakit érdekel...), illetve a tegnap esti Békéscsaba-Szeged vonatok közül az utolsó is Csörgő volt, de MD szerelvénnyel (természetesen az MD nélkül). Jól mehet a csabai Csörgőknek, mostanában szinte semmi döglés sincs a vonalon (az MD-knél sem nagyon). Bezzeg augusztus...: Szergej segélyezett Csörgőt, Csörgő, Szergej, Púpos és Zetor és Bobó MD-t...
Más: láttátok a TV-ben az új Coca-Cola light reklámot? Szerintem a Keletiben készült, IC kocsi, Bz is látható a filmben.
Múlt pénteken láttam Rákos előtt az M40 240-et, amint éppen ipartelepet (fémhulladék) szolgált ki. Szólóban keresztezte a közutat, tárcsás jelzőőr, ahogy kell. Persze mire a fotóapparát előkerült a táskából, már majdnem a Keletiben voltam.
Leho!
Hat nem lett igazad, lehetett latni a palyat, viszont eskuszom
,hogy szarabb ,mint a 64-es.
Mas: keddtol-csutortokig teljes forgalomkizaras Lepseny-
Balatonaliga kozott, a Drava,Venezia,Maestral Dombovar fele
kerul, IC-k nem jarnak, a felsoroltak helyett gyorsok jarnak kozel azonos menetrenddel +buszozas. Ok: cserelik a 70-es hidjat, errol irtam mar ,hogy ilyenek a pecsiek, a fovonalert mindent, a mellekert semmit, en meg olyan felemasan erzem magam emiatt, mert a 30-on utazom a legtobbet. Aki szeret vasutepitest fotozni, es megteheti az utazzon le.
Mas: Ujbol elofogat mifelenk: ok atepitik a kanizsai atmenot 90-esre, teljes felepitmenycsere a murakereszturi kijaratnal. egy olyan vaganyon megy a forgalom, ami nincs villanyitva.
A kovetkezo kepek keszultek M62 203+V63 152, meg meg egy ilyen, csak Szilivel. Csinaltam a futohaz elott egy olyan
kepet, amin van Pupos,Bobo,Dacia Szili.
Na egyelore ennyi, kepek meg jonnek majd kb ket heten belul, sok melom van ugyanis.
A Leveled megkaptam majd javitom. A masik mar megtalalhato csak nem talaltam jo TT-s logot.
Nekem is ki kellene talalni valami jo logot.
Valami hasonlot mint az Eisenbahn-Romantic.
Polora vasalva nyaron konnyen felismerhetoek lennenk. (igy nagy ivben elkerulnek majd az emberek).:-))
004 hóban Almádiból jár ki (honlapomon megtalálod, 004-26),
006 viszi Saúlyhelyre a selejtezett 008+014-et,
006+001 Csajág és Főkajár között duplatrakcióban.
Muzsika Szepezdfürdő és Fülöp között a hídról fotózva,
009 Expresszel Kecskeméten 79-ben,
016 Gyorsvonattal Szegeden,
020 Kibukkan az alagútból (csíkos),
A "Hihetetlen havas Szergej képem ((C) Joó Feri)" Csopaknál,
004-es Bobó Keszthelynél személyvonattal,
Duplaszergejes cementvonat a 20-ason,
Ezenkívül 10 másik lap, ami közül 8 vasúti témájú, néhány gőzös, Szili, egy Gigant az elbontott hegynél az 1-esen, Csörgők és egy zöld Pupi.
***
Tapolcán nincs új hír, 006 fődinamója igencsak a végét járja, de pillanatnyilag ez legyen a legnagyobb baja, mert a 004 és a 012 fődinamója is ott van tartalékként, de Muzsikáét is vissznyereményezik a Kis Gömböcből.
001 már csak 4 TC-s, mint azt írtam lejjebb. Ahogy a 019 nyári kálváriáját elnéztem, nem tudom, honnan lesz alá 2 működő...