Keresés

Részletes keresés

gyurmosz Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4480
Szegény mozdony. De még ez is jobb, mint a lángvágó...
Más:
Megkaptam a Mozdonyvezetők Lapját, úgy tűnik a MOSZ erősen tiltakozik a vonalmegszűntetések ellen, sőt, Torgyánnak is küldtek egy levelet, miszerint amit terveznek, az nem más, mint tudatos vidékvisszafejlesztés.
Előzmény: K_Sandor (4457)
Gödény Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4479
Nevezgetem át a képernyővédőhöz a magyar kocsikat:

m_OSSHD_SEA :Ap
m_OSSHD_SEB:By
m_BX794: Bhv
m_BXF796: BDt
m_BXF796RE: BDt_L
m_OSSHD_A: Ao
m_OSSHD_B : Bo
m_AIM260 : Apmz
m_BIM263: Bpmz
m_AÜM202: Amx
m_BÜM232: Bmx
m_DÜM902: Post
mda1: MDmot
mda2: Bx
mda3: Ax

További javaslatok ?

Szeretném egy piszokkal elintézni őket, hogy ne kelljen mindig az .ini file-okat módosítgatni.

Gödény Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4478
Egy nagy daru ma 10 óra tájban a lágymányosi híd felé baktatott Kelenföld felől. A gépet már nem láttam az elején.
Előzmény: Lehoczki Gabor (4471)
Wágner úr Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4477
Né, mitet találtam :

"A váltóőr dilemmája

Az egyik pályán 4 részeg trappog, a másikon meg 1 pályamunkás ténfereg. Jön a vonat. Mit csináljon a sokat látott váltóőr? Hagyja, hogy a vonat elüsse a 4 részeget, vagy átváltsa és akkor azt az egy mukit csapja el?

1. Nem szép dolog csak úgy feleslegesen állítgatni azt a váltót, egy tapasztalt vasutas ezt nagyon is tudja.

2. Mindenkinek tudnia kéne már gyerekkora óta, meg ki is van írva, hogy a sineken járkálni tilos!

3. Egyáltalán mi a gond?! Mindenkinek joga van életében legalább egyszer eljátszani Karenina Anna szerepét. Igaz, hogy ezzel a jogával csak egyszer élhet...

4. Aztán gondoljunk csak bele, megy a vonat, megy a vonat Kanizsára, aztán hirtelen csak úgy elkanyarodik... milyen dühösek lesznek az utasok! Ezek a marhák meg úgyis meghalnak egyszer, most meg legalább vidáman....."

peterr Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4476
Friss:
Az IC702 a Kiskunfelegyhaza utani elso soromponal
egy Zsukot froccsentett szet. A helyszineles
jelenleg folyik, a varhato keses kb 70 perc. A
mozdony is serult, segelygep megy.
Nogo Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4475
Ezer hála! Hétvégén direkt ezért be akartam jönni a melóhelyemre, hogy összerakjam a html-t (még soha nem csináltam ilyet), köszönöm hogy megcsináltad! Hamarosan írok mindegyik képről magyarázatot.

Gábor: A dizelek1-2 képek valóban Kecskeméten készültek 1991-ben.

Előzmény: division by zero (4464)
Macimedve Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4474
A normál kerék abroncsos. Igy sokkal olcsóbb a javítás és a gyártás. Meg más anyagminőséget kíván egy tengely, egy kerékagy és egy futófelület. Az ICE1 is az volt. (Amivel a baleset történnt) Az újabbak már nem abroncsosak. Pontosan a baleset miatt a régieket is átvizsgálják, és szükség esetén cserélik a kerekeket.
Előzmény: Carpy (4468)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4473
a ftp.tar.hu/vasut/hev/tt
konyvtarban (ha tudsz lenygelul.):-)
Előzmény: luc72 (4460)
Benyó Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4472
"Egomban a gázpalackoknak húlt helye, legalábbi két hete üres volt a karám!"

Vajon a forgalmista vette ki, vagy a "helyi lakosok"?

"Különben érkezett leveled, nézz rá!"

Naaaagggggggyon jó! Ez amolyan virtuális Mikulás ajándék.

Előzmény: K_Sandor (4456)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4471
Szép jó reggelt mindenkinek!
Kikukucskáltam az ablakon, és a következőket láttam a szegedi rendezőn: egy zetor tolatgatott (félreértés ne essék, nem M31, hanem egy traktor!!!), aztán kijött a fűtőházból M44 503, és most épp egy nagy kék színű darut tolatgat. Távcsővel megnéztem a daru számát: MÁV MD605. Mit keres ez itt?

Divi, Nogo: klasszak az új képek. Jól láttam ugye, hogy Nogo dizelek.jpg képei Kecskeméten készültek?

Carpy Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4470
IP-t karacsony elott megszuntetni tenyleg erdekes, hiszen alapvetoen hosszutavu tazasokat szolgalo jaratokrol van szo, es karacsonykor ezek aranya no meg, a rovidtavuke meg erosen csokken. Bar amennyi munkaszuneti nap most karacsonykor lesz... ;(
Bizzunk benne, hogy a felszabadulo IP-k pl. a 135-osre kerulnek erositesnek. Egyebkent sosem ertettem, hogy minek Csengerre IP, szerintem halva szuletett volt az otlet. A nagyvaradi jo lehetett volna, csak nem ebben az elkepesztoen idetlen fekvesben.
Előzmény: EKÉS ANDRÁS (4454)
Carpy Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4469
Plebejus:
Akkor a Keio lesz az. Gyonyoruen szervezett elovarosi kozlekedes! Ha majd egyszer hoesesben arrajarok megnezem... :)
Előzmény: plebejus (4450)
Carpy Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4468
En ugy tudom, abroncsosak, a nemetorszagi ICE balesetnel is ez volt a baj, ha jol emlekszem.
Előzmény: division by zero (4465)
Carpy Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4467
Lehet, hogy nem figyeltem elegge, de valami nem stimmel. A Debrecenbe lement Bartok EC szerelvenyevel mi lesz?
Csak mert azon akadtam fonn, hogy 2 IC megy Bp-Miskolc-Debrecen utiranyon, es csak egy jon vissza, az is eleg lehetetlen fekvesben, de ha meg ennek az egynek is a fele gyorsvonattal megy le, akkor mar nagyon nem all ossze a kep (3:1).

Ugy latom, hogy a Tokaj IC teljes szakaszan ellenpar nelkuli, Miskolc-Bp kozott is 1-gyel kevesebb az IC, mint elleniranyban, tehat kivulrol nezve az lenne a leglogikusabb, ha a Tokaj IC maszna vissza valamerre masfele, a Bartok meg csak ingazzon Munchenbe. De hat az enek gombolyu, az elet meg nem ilyen egyszeru.

Egyszoval fejtsd ki legyszives kicsit reszletesebben! Kulon erdekelne, hogy ez a pentek es vasarnap-dolog ez naptari napra ertendo, vagy pedig magyarorszagi munkarend szerinti het utolso munkanapja es het elso mnapjat megelozo nap?

Előzmény: CSABI (4466)
CSABI Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4466

Ez a 697-es kocsifordulo egy picit bonyolultabb... Kozben jarnak a kocsik Munchenben.
Szoval:
A Bartok EC szerelvenye ket reszletben megy le Debrecenbe:
(pentek es vasarnap kivetelevel) Egyik fele+etkezokocsi a Tokaj IC-vel, a masik fele a 698-as gyorssal. Penteken es vasarnap a Tokaj IC-vel megy le az egesz szerelveny. Masnap Bartok Munchenbe, harmadnap Munchenbol vissza, es negyednap a teljes szerelveny a 697-el Debrecenbol Keletibe, es delutan mar indulhat is vissza Debrecenbe.
Igy az egesz fordahoz 3 szerelveny kell.
Szoval a 697-en nem is IC, hanem Z1-es, vagy Z2-es nemzetkozi kocsik vannak!

Csabi

Előzmény: Benyó (4452)
division by zero Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4465
én fel tettem pár vegyes képet az elmúlt napokból. köztükk a teganp emlegetett ex BDt, most BDb kocsi
a forgovázas képen látszik, nagyon furcsák a kerekei! nem csak a futófelület fényes, hanem oldalt is körben egy csík, ilyet eddig csak vasútmodellek kerekeinél láttam, ahol a műanyag középső részre jött rá a fém abroncs...
Újra abroncsozták ezt a kocsit? a BKV Fehér úti műhelyében láttunk olyat, ahogy a villamos kerekek abroncsait szedik le, meg rakják vissza, nagyon brutális szerkezet...
a vasúti kerekek abroncsosak, vagy egy darabból áll az egész?
division by zero Creative Commons License 1999.12.09 0 0 4464
Nogo! klasszak a képeid!
megthumbnailesítettem (magyartanárt kirázza a hideg :-) ) őket, hogy a webesek is élvezhessék, nem baj?
Előzmény: Nogo (4428)
névtelen Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4463
Akkor megnyugodtam, én is gőzösről hallottam előtte...
Előzmény: ZöPö (4462)
ZöPö Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4462
Hmm... Újabb érdekes adat! :-)))

Én nem éltem még akkor, csak korabeli fényképeket láttam. Azokon eléggé gőzösnek néz ki az a mozdony. Még szerkocsija is volt. Felsővezetéknek viszont nyomát sem látom az 1931. szeptemberi fényképeken.

Előzmény: névtelen (4459)
Berendi Peter Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4461
Egomban a gázpalackoknak húlt helye, legalábbi két hete üres volt a karám!

Ha nincs ho, beviszik a raktarba. Biztos ami biztos. :-)'

Előzmény: K_Sandor (4456)
luc72 Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4460
most tervezem a terepasztalomat. TT lesz 9*7 méteres lesz de majdnem "U" alaku. van valamijen TT tervező program.
névtelen Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4459
Egyszer beszélgettem egy öreg vasutassal, ő azt mondta, hogy nem is gőzöst, hanem villanymozdonyt robbantott le Matuska.
Igaz ez nem a film, de nekem döbb...
Előzmény: John Howard (4439)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4458
2101...lehet, hogy a GYáSZ kifejezés kevés erre?
Előzmény: K_Sandor (4457)
K_Sandor Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4457
Akit érdekelt, az M41,2101-est már leselejtezték, viszont nem valószínű, hogy elér a szétvágásig, ugyanis már több főalkatrészét más mozdonyokbe építettek be, és ez így folytatódik amíg valami használható lesz rajta. Sajnos a skanzenig már
nemigen jut el :-(
S.
K_Sandor Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4456
Üdv :-))
Szerintem el akarják kerülni a sztrájk miatti IP késéseket, vagy hangulat keltésnek
Mindenekelőtt kevés az üzemképes Ip lehet hogy átcsoportosítják

Benyó!
Egomban a gázpalackoknak húlt helye, legalábbi két hete üres volt a karám!
Különben érkezett leveled, nézz rá!
S.

Előzmény: EKÉS ANDRÁS (4454)
Kice Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4455
ANDRÁS!

Ha jól megnézed csak 1 pár szűnik meg (bocs , közlekedik külön rendeltre) a Mátészalka-Csenger.
2 párnak változik v.mi a menetrendben, 2 pár pedig (a Nagyváradi) gyakorlatilag már nem jár egy ideje.

Ettől függetlenül, ezekkel a változtatásokkal gyakorlatilag csak az üzemanyagot spórolják meg, személyzetet, stb alig.
Az érintett vonatok kb napi 5000 vonatkm, nagyrészt Bz -> költség minimális.
Ugyanide: avval szoktak vagdalkozni, hogy a személyszállításnak kb 70-80 %a az állandó költség. Szóval érzek némi ellentmondást az egészben.

Kice

Előzmény: EKÉS ANDRÁS (4454)
EKÉS ANDRÁS Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4454
Sziasztok!

Valaki ajánlotta, hogy megjelent a 2. menetrendi értesítő. Valóban. A 70-es menetrendjét például lehozhatták volna külön lapokra, mert kb. 150 változás van benne, írd át, ha tudod. Ami furcsa, az a következő. Megszűnik (bocs, külön rend.re közl.) egy csomó IP vonat az _Alföldön. Nem ismerem a kihasználtságukat, de legalább 8 meg fog 19-től szűnni. Odafönnt a fiúk elszámolták volna magukat a tervezéskor? Most lesz egy csomó felesleg IP, vagy átmennek nyugat MO-ra? Ott talán lesz rá fizetőképes kereslet. Tud valaki valami magyarázatot?
Mire jó (a MÁVNAK), hogy pont karácsony-szilveszter előtt szűntet be egy csomó vonatot? Elég lenne (ha már kell) januártól. Addig úgy is nagyobb a forgalom. Vagy tekintsük ezt karácsonyi ajándéknak? Mert akkor jó ötlet.

Más.

Ma délután, a Rákosrendező melletti, a volt Északi Fűtőház alatti vágányokra az M43 1082 tíz db. selejt bhv-t tologatott be. Ott már amúgy is áll (2 éve) néhány hasonló By. Sorsuk a bontás lesz, addig is kerítésnek jók. De honnan kerültek oda? S 99 02 09.

A N D R Á S

nohab Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4453
Az, de sajnos 800 EURO az ára.

Ákos

Előzmény: Carpy (4433)
Benyó Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4452
Tényleg, megnéztem az Elvirán a 697-es gyorsot. Van rajta étkezőkocsi, és a Keletibe megy. Minden összevág.
Benyó Creative Commons License 1999.12.08 0 0 4451
"Azt a modellBz ICE szinezesben-t hogy kell ertenem?"

Hát úgy, hogy teljesen abszurd, akárcsak a sárga-zöld Csörgő.
A 697-es reggeli gyos összeállitása (bocs, nincs a gépen hosszú i) engem is érdekelne! Natúr belföldi gyorson IC kocsik étkezőkocsival? Az szép.

Előzmény: Carpy (4444)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!