Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Taposómalom van, de rugalmasság is. Nemsokára eldől, hogy marad-e nálam a Vectra vagy nem. Ha nem, akkor értemgyüssz, azt kiszaladunk, azt megbeszéljük a dógokat háve!
Az IRMSCHER az OPEL tuning! No FUX! No kopaszság! Only bigface! :-)
A lorené nem engedi a tökkopaszságot? És a dupla nagy kerek aranyfülbevalót meg a kétujjnyi fukszot a nyakadba, azt engedi? Mert ha nem, akkor esélyed sincs Lorinserre. Egy Irmscher esetleg, de akkor át kell hogy nevezzünk Imrének...
Fel kellene hívnunk a CSÁkányt, csak elôtte beszéljünk. Mikor megyünk könyvesboltba?
Meg kell nézni a CSákány kollegáét is, persze. Elmondása alapján nekem szimpatikusabb, no meg olcsóbb is. Ráadásul tudjuk, hogy mi van vele -- készült róla állapotfelmérés.
A kérdés, hogy megéri-e kicsit olcsóbban beszerezni, majd Hajdúszoboszlóról tréleren elfurikolni Budapestig. Mennyi egy tréler költsége?
Augusztus 1-től 8-ig lore Afrikában leszen. Nyugi nem sértődős ez a lore, talizzatok csak :-)
A volvo vásárlásával most úgy vagyok (voltam), hogy ha az állapotfelmérésen ajánlják akkor oké, bele kell vágni (értsd: áldozni kell rá). Persze ha CSÁkány kollegáé olcsóbb és jobb...
CSÁkány,
te levetetted a rendszámot?? Szerintem mindenképpen találkoznunk kell!!
Na még erre válaszolok, de utána tényleg megyek..:-)))
Nos. Új bőrbelsőt a gyártól nem hiszem, hogy tudsz rendelni. Minta alapján megvarrathatod, az nem gond, akár más színben is, eredetinek nem számít, de ezt csakl Te fogod tudni, lore és mondjuk én... (ja ez egy nyilvános topic..,bocs:-))) Most komolyan. Azt nem lehet kiszűrni, hogy a bőr milyen benne. Újra varratott, vagy eredeti. Az tény, hogy az eredeti az szebb, mert már kopottabb egy kicsit.
Nekem van egy kapcsolatom aki ilyen régi bőrökkel foglalkozik. Amit láttam legutóbb munkáját az egy Triumph roadster ('50) bőrözése volt. A faszi az eredeti kárpitot rakta rendbe. Ő csinálta volna az enyémet is, ezért tudtam volna megmenteni.
Hogy működik ez a dolog a bôrözéssel? Az ugye autentikus, ha a gyárból rendelek eredeti bôrbelsôt hozzá. Vajon mennyibe kerülhet? Az mennyire számít eredetinek, ha a régi huzat szabásmintája alapján varratok külsôssel újat, azonos anyagból, azonos színben? Mi van akkor, ha más színű bôr belsôt szeretnék?
Mindenképpen szalonállapotba szeretnénk hozni, ha már belevágunk -- ebbe pedig beletartozik a fényezés is. Így viszont legalább az eredeti színét kaphatná vissza...
A homokszórást mindenképpen javaslom, mert az a kaszni minden hibáját előhozza és az a legtökéletesebb eljárás is egyben a festék eltávolítására. Nekem 30-40e Ft-ért vállalták komplett.
A fényezése mélykék, de eredetileg fekete volt.
Volt törve is, kis helyen.
70-es kiadás, 71-es üzembe helyezés
Az első széria 3000ccm, 6 hengeres motor, automata váltóval. Van átló a hűtőrácsán logoval:-)). Rozsdásodik egy kicsit alul. Azokat a pontokat megtaláltuk és ott ki is van bontva, meg lehet nézni. Az autó üzemképes, de nem forgalombiztos. Vajszínű bőr van benne, állítható gerinctámasz, dupla Stromberg karburátor. Belülről szép állapotban, fényezésre szorul minimum. Hirtelen ennyit tudtam összeszedni róla. Amit néztetek, az a képen sokkal szebb állapotban van, de én legalább nem zsákbamacskát adok el. Az enyém is úgy indult, hogy kiváló a kasznija, de szétbontottuk és mégis találtunk hibát itt-ott. Ja igen, ködlámpa is van. Garantáltan eredeti minden az autóban, kivéve egy dolgot. Az első fényszórók. Illetve van még a motortérben egy gyújtás rásegító relé szerű herkentyű (nem tudom pontosan mi lehet az, de az még nem oda valo, azt ki lehet venni).
A homokszórást hogy értetted? Fémtisztára pucoltatod a kasztnit fényezés elôtt? Ez nekem is motoszkált a fejemben, (volt egy 78-as Golfom, amit restauráltattam, azt homokfúvattam fényezés elôtt,) most mennyibe kerül a művelet?