Nem tudom lehet-e ilyen 'saját' topicot nyitni itt az indexen, majd kiderül.
Azt a pár topikot amit valamennyire követek a személyes profilom "bejárt topikok" menüjén keresztül, sokszor veszélyeztetem offtopikolással, és ennek szeretnék végetvetni e topikkal. (Ahhoz persze nagyon kevés vagyok, hogy saját blogot nyissak.)
>>>Azt tudtátok, hogy létezik olyan - viszonlag friss - film is, amikor Gérard Depardieu játssza az idiótát? És Jean Reno a morc keménykötésű menőt? Szeirntem az is nagyon jól sikerült.
Hirtelen azt hittem, hogy az előzőekben megbeszélt film újrafeldolgozására gondolsz.
Rájöttem azóta, és igen azt hiszem talán láttam is, vagy csak a bemutató reklámját...mindenesetre emlékszem :)
A Tanú-t nem ismered, vagy nem kedveled... Mert esetleg, az "üdítő" lehet, néhány ilyen nehezebb kaliberű film között, ráadásul szintén Fábri.
Nekem nagy kedvencem :) Kállai Ferenc nagggyon jó benne a naívságával, egyszerűségével. Ráadásul az egész film televan azóta létrejött szállóigékkel, poénokkal.
És persze a már többször is említett Isten hozta, őrnagy úr!
Vagy azt már láttad? Nem is tudom mit is írtál róla....
Én kedvelem az apát, karakteres arc, remek figura, tényleg sok filmben jó. Én iinkább azt érzem, hogy túl sokat játszatták, túlságosan sztárolták. És így megfáradhatott az emberben. Én azért nagyon sok filmjét nem láttam, így meg tudott maradni mindig frissnek. Kiváncsi lennék a franciák hogy viszonyulnak hozzá.
Olyan lehet, mint manapság Audrey Tautou, aki nélkül szintén alig tud film készülni. Én imádom őt is, az Ameliet meg pláne (zenéjével együtt), de símán el tudom képzelni, hogy van akit már idegesít a személye.
BTW Alizée is szerepelt id.Gerard Depardieu-vel együtt, ott nagyokat mókázott. A videó is megvan tán nekem valahol. A legdurvább dolgot csinálták GD-vel, amit csak el tudok képzelni. Amíg énekelt Alizée mutatták GD-arcát, hogyan _hallgatja_.
Még egyet tudtam beszerezni, az Ötödik pecsétet, de ahhoz most valahogy nincs hangulatom. Lehet, hogy beiktatott pár könnyebb filmet.
Illetve nézve a Fábri-filmográfiát, a "Két félidő a pokolban"-t is láttam srácként, és bár nagyon szomorú volt az is, de jól emlékeket őrzök róla. Ezt akkor néztem meg, amikor a Menekülés a győzelembe Stallone-filmet itthon forgatták az MTK-pályán és én is statisztaként ott voltam a közönség soraiban /nagyon jólesett az a pénz, amit kaptam érte :o)/. Az alapmotívum ugyanaz, de nem kérdés melyik film hagy mélyebb nyomot az emberben.
Azt tudtátok, hogy létezik olyan - viszonlag friss - film is, amikor Gérard Depardieu játssza az idiótát? És Jean Reno a morc keménykötésű menőt? Szeirintem az is nagyon jól sikerült.
Nem olyan rossz,inkább kellemes.Bár vannak jó szerepei Depardieu-nek,szerintem a fia jobb színész volt pl:a film címét most nem tudom, de egy gamba művésztől tanul zenét,közben beleszeret a lányába...
Balfácán (La Chevre) -> Ti ezt láttátok! http://port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=57418
Azt tudtátok, hogy létezik olyan - viszonlag friss - film is, amikor Gérard Depardieu játssza az idiótát? És Jean Reno a morc keménykötésű menőt? Szeirntem az is nagyon jól sikerült.
WoW! Nagyon hálás vagyok ezért a hozzászólásodért. Ez így nagyon fontos adalék.
A Fábry film végén a főhős halála 'hatásos' meg logikusan levezethető, csak így ebben a formában hihetetlen nagy túlzás (nekem). Azzal együtt is, hogy Móra álláspontja sokkal szimpatikusabb.
>A főhős szimpatikus,ő a könyvmoly akit foglalkoztat abban a korban Hannibál. Én is ezt vártam, csak nekem nem ez jött le. A színész jó volt, csak a forgatókönyv nem engedte ezt kibontani (szerintem).
Nem tudom, veletek előfordul-e ilyesmi, de amikor olvasok egy könyvet, minden alkalommal - légyen bármilyen könyvről szó - találok benne a pillanatnyi érdeklődésemre, helyzetemre, vagy bármi rám utaló gondolatot. Sőt legtöbbször végigkísér a könyv,bármilyen témát is választok. Mindig akad valami aktualitása, valami olyan gondolata, amin épp akkor magam is elgondolkodom. Néha ez csak egy független különálló gondolat -mint most, amit majd leírok - néha viszont teljesen magamra vonatkoztatható, azaz épp pillanatnyi helyzetemre is akár....
Immáron belekezdtem ám a Madrapur olvasásába. :)
Jelen pillanatnyi aktualitás a könyvből (szereplők neve lényegtelen, de teljesen idézem):
""- Megengedne még egy kérdést? Ön szerint miért nem szeret bennünket Blavatski?
- Bennünket? Caramanst és saját magát érti ezen, vagy a franciákat általában?
- A franciákat általában.
- Igazi francia kérdés - mondom kissé csípősen (de már nem tudom melyik lábamra álljak). - A franciák mindig elvárják, hogy az egész világ odalegyen értük. De tessék mondani nekem: mi van bennük, amiért annyira oda kell lenni, miben különbek ők a többi nációnál? ""
Csak úgy eszembejutott előbbi eszmecserénk....annak kapcsán. :)))
Igazad van, van egy közös filmjük, nekem is nagy kedvencem, ráadásul jobb mint az amcsi változat. Cím most nem jut eszembe, arról szól, hogy az igazgató lánya eltűnt, és a hasonlóan ügyetlen alkalmazottat kérik fel a megtalálására, a nyomozót alakító Depardieu-vel egyetemben, és Richard épp azokat a bakikat követi el, mint a lány, így jutnak a nyomára.