Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Na, megtaláltam, semmi plussz info, csak mailadress... Azért érdeklődöm nála.
Szerinted mennyire gyakori egy ilyen veterán szépség (mármint a piacon)? Nekem egy amazon már öregecske, egy kettes fiatalocska, a 160-as ideálisnak tűnik. Persze ha minden hónapban van lehetőség lecsapni egyre, akkor más a szitu.
Hát erről akarszok beszélni. Esetleg megnyitok olyan forrássokat melyekkel..., aztán frsz le, autó garázsba, 'zsé' esetén munka elkezd. De az elkövetkező két évből lehet, hogy másfelet külföldön töltök, szal egyedül nem megy...
WWaooo mecsoda pörgés volt itt a zéccaka.
By the way Triznyák!
Nekem csörögni kezdett a hátsó kerekemben a kézifék pofája.
Javaslom készítsük el lore életnagyságű (2m-es) wodooját, kenjük be terpentinből avas szalonnából és darabokra vágott gatyamadzagból álló keverékkel.
Ebből hátha tanul.
A számok kirajzolásához meg lehet neki adni egy "Environment Map"-et, azaz egy képet, ami tükrözôdik a felirat felszínén. A Te kocsid képét raktam be, a Felvonulás téren tartott elsô taliról :-)