Keresés

Részletes keresés

nohab Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4877
division by zero 1999-12-21 21:24:37 (4867)

a 004 halála :-( után nem ezért festették át olyan gyorsan Huszaskát?

Nem. Akkor még úgy volt, hogy megy ki magyar gép Norvégiába, más kérdés, hogy nem lett volna készen a túrára. De a sietség emiatt volt és amiatt, hogy Tizeske, hmm., nem nagy kedvenc odalent. De teljesen nem kapott Tapolca szabad kezet, mert akkor tuti, hogy a Hatos lett volna az új csíkos.

joem 1999-12-21 22:39:08 (4869)

Valamit nem értek. A 005-4 képen se "lépcső" az orr oldalán, se korlát a szélvédő kereten. Ugyanez a helyzet a 020-12 esetén. Mindkettő régi archív kép.
Most akkor hogy van ez. A korlátot még csak-csak le lehet szerelni, de egy vájatot a kasznin???

Mindkettőt az első főműhely környékén kapták a gépek, Kis Gömböc korábban egy 64-es balesetnél (látszik is rajta, mert a korlát és a belépők is egészen mások). A többieké nagyjából azonos, de ha szigorúan nézzük (modellezők, ugye..), akkor ezenkívül 3 elhelyezési verzió létezik: az alap, ami a gépek döntő többségén van és a kivételek, 002,003,010 és 015 "A" oldala, ahol az alsó feljebb van 7-8 centivel és 005 "B" állásának bal oldala, ahol a felső van ugyanennyivel lejjebb.

Hozzátartozik, hogy azóta is ez a NoHABok egyetlen standard rohadási pontja, ahol megbontották a gyári kasznit. De azért még mindig szebb, mint a dán és norvég gépeken a lépcsők és kapaszkodók, amik ráadásul hatalmas hullámokat húztak a lemezbe.

Ja, ha valaki nem tudná, az ablak pucolásának a megkönnyítése miatt kerültek fel ezek a cuccok. Ha akarsz, fel is tudsz így lépni az orr-ra, ha bal oldalon vagy: bal láb közelebbi fellépőbe, jobb láb a tükör keretére, kéz a kapaszkodóba és ennyi.

Á.

division by zero Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4876
ha jól nézem a 60-as években készült képeken még nincs korlát meg lépcső, a 70-es évekbelieken már van.
Előzmény: joem (4875)
joem Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4875
Valamit nem értek. A 005-4 képen se "lépcső" az orr oldalán, se korlát a szélvédő kereten. Ugyanez a helyzet a 020-12 esetén. Mindkettő régi archív kép. Most akkor hogy van ez. A korlátot még csak-csak le lehet szerelni, de egy vájatot a kasznin???
Előzmény: nohab (4851)
EKÉS ANDRÁS Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4874
Sziasztok!

Tud valaki arról vmit, hogy a 2172-es csörgő mit keresett Fehérváron ma este?

division by zero Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4873
a 004 halála :-( után nem ezért festették át olyan gyorsan Huszaskát?
Előzmény: nohab (4872)
nohab Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4872
ifj. Kiss_László 1999-12-21 12:36:12 (4853)

Hírek...

M61 001 és M61 020 le lesz védetve, illetve tervbe lett véve levédetésük, mint a sorozat első és utolsó példányai...

Ezt a MÁVnál is tudják??? Mert legutóbb még Tizeske szerepelt 001 mellett a skanzen potenciális tagjaként.

Á:

Benyó Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4871
Szia Armaaaaaaand!

Köszi a magánban küldött infót.
Gaskó nekem sem a kedvencem, de részemről semmi politika.

"ez a szemet lada"

Vigyázz, mert ez így jelzős szerkezet. Miért szidod megboldogult gyermekkorunk kedvenc jellemző szovjet autótípusát?
Gaskó papát egybe kell írni, így: SZEMÉTLÁDA. Ezzel én is maradéktalanul egyet tudok érteni.
Üdv, és nagyon örülök, hogy személyesen is találkoztunk! Remélem, lesz még alkalom rá:

Bence

Előzmény: lazar (4869)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4870
Armand!
Az általad elmondottakkal nagyjából egyetértek, de azért vigyázz, ne ragattasd el magad, ne ereszked le az Ő színvonalukra!

Vacsora közben elolvastam a Népszabi cikket, hát mit ne mondjak, a kapros gomolya majdnem visszafordult... Lehet, hogy igazuk van a sztrájk tekintetében, ezt nem a mi dolgunk eldönteni, elég infóval sem rendelkezünk hozzá. De ezzel, amit csinált, az UTAS-sal tol ki. Nem elég szerencsétlen utasnak, hogy délelőtt csak egy vonat megye, de lehetőleg arra se férjen fel? Vagy az volt ezzel a célja, hogy délután még később álljon helyre a rend? Nem fogja fel, hogy ezzel a húzásával emberek (dolgozó UTAS-ok) munkahelyét veszélyezteti?

Előzmény: lazar (4869)
lazar Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4869
A jo k....va edesanyjat annak a sz@rkeveronek. Ez mar egy kicsit tulzas!! Ki az atyauristennek kepzeli magat ez a szemet lada? Azt hiszem megallapodtak a meg elegseges szolgaltatasban, eppen eleget szivnak vele az utasok, ez meg meg akarja novelni a feszultseget. Egyszer az utasoknak kene
sztrajkolni, meg a szallitmanyoztataknak (sajnos nem megoldhato), aztan felkopna a tisztelt vasutasok alla.

Armand

Előzmény: nohab (4866)
Bárdos Imre Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4868
Üdv Mindenkinek!

Nem tudom mit csinált a mailom illetve miért nem tudtátok elküldeni nekem a mailt. Most küldtem magamnak egyet és megérkezett.

Carpy Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4867
Nekem az egész vasutassztrájk nem tetszik. Maguk alatt vágják a fát.
Előzmény: nohab (4866)
nohab Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4866
Ma írta a Népszabadság, hogy a Gaskó szétszedetett az indulás előtti percekben egy 15 kocsis vonatot valahol keleten (a sztrájk alatt közlekedő "Elégséges Exprssz"-ről van szó persze), mert hogy akkor semmi értelme az egész sztrájknak, és csak 6 kocsival akarta elengedni, végül tízzel ment. Azért ez valahol nem igazán tetszik...

Á:

nohab Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4865
Ma írta a Népszabadság, hogy a Gaskó szétszedetett az indulás előtti percekben egy 15 kocsis vonatot valahol keleten, mert hogy akkor semmi értelme az egész sztrájknak, és csak 6 kocsival akarta elengedni, végül tízzel ment. Azért ez valahol nem igazán tetszik...

Á:

division by zero Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4864
én csak egy Csörgőt találtam ott...
Előzmény: Nogo (4863)
Nogo Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4863
Az index főoldalán a "vasutas szakszervezetek megegyeznének" cikk alatt van egy kép egy mozdony részletéről. Szerintem az nem más, mint a V63 006. Ma reggel egyébként Hároson láttam.
Gödény Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4862
Próbálj a sor elejére menni, amikor több tucat ember vérben forgó szemekkel áll sorba.
Előzmény: ifj. Kiss_László (4858)
plebejus Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4861
Imre,
Kenytelen vagyok itt megkoszonni multheti mailban kuldott kepeket, probaltam 2x is valaszolni, de boxod nem muxik, mind2x visszajott.
Szuper kepek, latom azota felkerult tarra.
Az tudud-e mettol meddig mukodott a V44?
Sok ideje szegenynek nem lehetett.
Előzmény: Bárdos Imre (4729)
werner Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4860
Boldog karácsonyt mindegyikőtöknek.

Találkozunk MÁV2000-ben.

ifj. Kiss_László Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4859
Hírek...

M61 001 és M61 020 le lesz védetve, illetve tervbe lett véve levédetésük, mint a sorozat első és utolsó példányai...

rm40
Mellékvonali fejlesztések:
idén a Debrecen - Tiszalök vonalon cserélték a "c" felépítményt, ami már nagyon trágya volt. Kb. 10 vágánykilométer épült át.
Azért az Orosháza - Szentestől sem kell elájulni, hogy 3 év alatt átépült 4 kilométer...

S visszatérve a levédetésekhez:
Sajnos drasztikusan fogy az üzemképes Púposok száma, így itt is aktuális lesz valami tenni... De lassanként egy 0-ás és egy százas Bz-t sem ártana levédetni, mielőtt papgájosítják az összeset.

ifj. Kiss_László Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4858
A füzetjegyet és a "b"-jegyet a pénztárnál soron kívül lebélyegzik. A Keletiben az Ügyeletes Tisztnél is le lehet bélyegeztetni. A Nyugatiban és a Déliben az Informácuiónál is bélyegeznek.
tehát nem kell sorba állni az előre meg nem határozott időpontra váltott menetjegyek érvényesítésénél.

Kiss Laci

Előzmény: Ali Ttaik-al-Rep (4694)
Nogo Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4857
Tegnap olyan 1 óra felé láttam Érden a Mikulásvonatot, Pécs felé ment. Elég érdekesen néz ki.
Előzmény: gyurmosz (4849)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4856
Akkor mielőbbi gyógyulást!
Előzmény: division by zero (4855)
division by zero Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4855
sajnos még nem :-(
Előzmény: Lehoczki Gabor (4854)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4854
Köszi Divi!

Meggyógyultál már?

Előzmény: division by zero (4853)
division by zero Creative Commons License 1999.12.21 0 0 4853
Gábornak újabb adag képe került fel a tar-ra.
nohab Creative Commons License 1999.12.20 0 0 4852
Nem tudja valaki a pontos menetrendet? Szívesen lefotóznám a 29-en, legalább újra Púpos-hangot hallhatnék arrafelé...

Ákos

Előzmény: gyurmosz (4849)
nohab Creative Commons License 1999.12.20 0 0 4851
Csabi, Gábor: köszi!

Igazából ezek most nem az én érdemeim, a két Huszaska-képet kivéve. Vannak sokkal jobb képek is a most felrakottaknál, de úgy döntöttem, hogy fontosabb, hogy a régi gépekről ne csak egy-két kép legyen fent, mint hogy Tizeskéről fent legyen az 50 is. 009 vagy 016 esetében pedig nem számít, hogy király vonali-e a kép, vagy állomási, mindenképpen kincs.

A régiek közül Muzsikáról és Gömböcről gyűlt össze elég szép adag az utóbbi időben, az élő gépekről pedig hegyekben vannak szkenneletlen képek. Idővel...

üdv,Ákos

CSABI Creative Commons License 1999.12.20 0 0 4850

Szuper kepek Akos!
Foleg a huszaskae, amit kitettel. Mar fent is van nekem linux allatt a hatterben.

Csabi

Előzmény: nohab (4844)
gyurmosz Creative Commons License 1999.12.20 0 0 4849
Ha jól tudom Szilveszterig jár. Valami olyasmit hallottam, hogy ma Szekszárdról jön Pestre.
Előzmény: szega (4841)
Törölt nick Creative Commons License 1999.12.20 0 0 4848
Hogy is van ez a külföldi MDmot? Hol készült? Valami adat van róla?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!