Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Triz: Megpróbálhatjuk felmásolni. Majd beszéljünk róla. Az extránál csak-csak gyorsabb...
Y3K: Köszi, megkaptam. Tök jó a szöveg, ma meg fogom csinálni az angol oldalakat. Azt hiszem a németet kihagyom, tkp. semmi szükség nincs rá, elég az angol, nem kell túllihegni...
Mindenesetre nagyon köszönöm -- jövök Neked eggyel :-)
Lenyomoztam Neked:
Ott Futóműszervíz.
Ott Márton úr
Telefon: 310-2334
Cím: XI. Neszmélyi út 35.
A helyszínen megnézik a futóművedet, beállítják, ha találnak benne hibát, akkor meg tudják javítani. Alkatrészük nincs raktáron, tehát rendelik vagy valamelyik nagy kereskedéstôl, vagy a Volvotól, ha nincs utángyártott vagy eredetit akarsz, esetleg hozott anyagból is dolgoznak.
Szerintem hívd fel ôket és egyeztess velük...
lore: Szia! Tudod mit találtam? Volvo Lovers Webring. Itt szerepel nagyjából minden hasznos Volvos link, úgyhogy akár abba is hagyhatod a gyűjtést.
Szöget ütött a fejemben egy gondolat. Ha PC-n nézve sötétebbek az oldalak, akkor nálatok vajon milyen színű az oldalak legtetején és legalján húzódó sáv?
(Esetleg küldhetne valaki egy screenshotot mailben.)
A "Linkek" szekcióba beraktam Dave Amazonos oldalát is -- remélem nem orront meg rám érte...
Arra gondoltam, hogy lehetne még kreálni egy "A Klub története" szekciót, ahol mesélhetnénk az eddigi talikról, meg egy "Elérhetôségeink" szekciót is, ahol a Pf. szám, telefonszám, email, egyebek külön is szerepelne.
Ha van még ötletetek, hogy mit is lehetne még beírni, szóljatok...
Látom, mindenki punnyadozik. Nem is csoda, elég ratyi idô volt ma -- majd leesik a fejem. Panadol rulez.
Közben elkészültem a weblap linkeket és híreket tartalmazó oldalaival, így már nagyjából teljes a kép. Már csak az angol és a német verziót kell megcsinálni, aztán irány a nagyvilág!
Holnap azon fogom törni a fejem, hogyan lehetne gyorsabban letölthetôvé tenni az oldalakat. A képeket kisebbre venni már nem nagyon tudom, bevetettem az egész software arzenált. Azt hiszem az lendítene a dolgon, ha a Klubot bemutató résznél a szöveget valódi szövegre cserélném. Szép nem lesz, gyors viszont igen...
3 linkes oldal lesz:
Hivatalos: (Volvo Cars Co., VAH, Ivanix, Index?)
Partnerek / támogatók: ehh... ilyen még nincs, de lesz ;-)
Egyéb volvos oldalak: Dave oldala, Klubok, stb.
Sok hozzászólással ezelőtt valaki a 3-as Volvokról érdeklődött, szabadságon voltam, ezért csak most tudok válaszolni, ha még érdekes a téma.
Érdemes itt körülnézni:
Volvo 300-66 series vagy esetleg itt:
300 section
Nekem egyébként kb. 1 hónapja van egy 360-asom, szóval még sok gyakorlati tapasztalattal nem rendelkezem. Mindazonáltal azért vettem 360-ast és nem 340-est, mert az utóbbiakban Renault motor van, és nem dícsérték nagyon a megbízhatóságát, és ez az én kocsim korában (17 év) már eléggé fontos.
400: Bár hozzá kell tenni, hogy a 480-as tipikusan olyan autó, hogy mindenkinek más működik rajta... Erről az övzár-kivilágításról pl. nem tudtam eddig... :-)
Király a honlap. Teljesen jól néz ki, és nem csak más magyar honlapokhoz képest. De azért 1-2 tonnával több 480-as képet elbírna. No meg a veterán téma... Pl. a Volvo rapszódia (?) címlapján lévő bordó pv544 Sportot be lehetne tenni valahova... P1800-asok is kellenének...
A nyilak szerintem nagyon jól néznek ki. Talán a hátteret lehetne feldobni valamivel, persze csak úgy diszkréten, vóvósan :-) Tegnap próbáltam bejelentkezni, de az index nem nagyon támogatta az ötletemet. De látom, nektek is voltak vele gondjaitok. Ha nagy a gáz, esetleg angolra tudok fordítani, vagy ha kell, akkor lefordítom franciára is. De inkább az utóbbit vállalom szívesen...
A 480-asról kb. 1000-rel (?) ezelőtt elég sok mindent leírtunk, szerintem ahhoz képest már nem lehet túl sok újat mondani.
A tali nekem mindegy, hogy melyik nap van. Elmegyek, azt jóvan.
hobe:
mail nem ment, visszadobta.
Akkor itt elôadom:
z Oya azt rebegte, hogy van kontaktod az Ericsson felé. Tudnál esetleg segíteni, fel kellene venni velük a kapcsolatot, be szeretnénk vonni ôket a szeptemberi találkozóba...
A 850-ben ha a szélvédôre állítod a fűtéskapcsolót, akkor valóban magától bekapcsol a klíma, és elkezdi páramentesíteni a szélvédôt. A klímát azért kapcsolja be, hogy lecsapassa vele a levegôbôl a felesleges nedvességet. Ha hidegre van állítva, hát hideget fújat vele. Attól még működik.