Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Mi Total Quartz Ineo ECS 5W-30-at tettünk bele kb. 1500 km-el ezelőtt. Egyelőre nem fogy, nincs vele különösebb gond. Használjuk városban és néha pályán is
Viszont volt már egy magasnyomású bezin-pumpa csere, szakszervizben. Röviden: erőtlen volt az autó, és alapjáraton néha rettentő mód rángatott. Aztán kaptunk "engine fault" hibaüzenetet. Kiolvasásra került a hibakód (P0087), majd további diagnosztika, mérés/tesztelés, aztán a hibás alkatrész cseréje. Azóta erősebb, nem rángat alapjáraton és a fogyasztás is lejjebb ment 7 decivel
Mindenki boldog, csak a családi kassza kapott egy pofont :D
Egy éve van meg az autóm. Eddig a gyárilag ajánlott olajat tettük (castrol edge 5w30), de mivel ette az olajat (10ezer km alatt kb. 3 liter) szelepszár szimering csere után a szerelő javaslatára 10w40-re tértünk át, mert szerinte jóval több km van az autóban, mint amit az óramutat. Ez jelenleg 94ezer.
Szia! Nekem robotváltós van, nagyon szeretjük. Én 240 000-el vettem és az élettartamra (kuplung, kettős tömegű stb.) kb. ennyit ígérnek. Nekünk még működik, de ha javítani kell az zsebbenyúlós lesz.
Csatlakoznék az 5008-at használók táborához. Tudnátok tapasztalatot, véleményt mondani az automata (vagy csak robotizált) váltóról? Bele merjek vágni, vagy inkább manuális váltósat keressek?
Nekünk 1 éve van egy tolatóradar nélküli. Előtte egy VW Golfunk volt. Kezdeti időszakban féltünk vele tolatni, de hamar megszoktuk a méreteit. De ha nem muszáj nem erőltetjük a tolatásos parkolást.
Sziasztok! Gondolkodunk egy használt, 5 éves 5008 vásárlásán. Viszont, amit kinéztünk azon hátul nincs tolatóradar. Mennyire lehet boldogulni nélküle :) Köszi, az infót!
Sajnos már nem vagyok 5008 tulajdonos, mert az autót anyagi okok miatt el kellett adnom, de mivel volt egy problémám, amit (310-311-es bejegyzés) elfelejtettem megosztani, újra itt:
Szóval a parkolóradar probléma a polírozás után is elő-elő jött. A megoldás a végén borzasztó egyszerű és olcsó volt: kiderült, hogy a rendszámtábla tartó (oldalról bedugós) tok zavarta be a mellette lévő két szenzort. Amikor rápattintósra lett cserélve, véglegesen megszűnt a probléma.
Remélem tudtam egy-két embernek segíteni, és remélem a későbbiekben, mint 5008 tulaj lehetek újra itt.
Szia! Nekem eddig semmi problémám az autóval, igaz, nem sokat megyek, most van benne 42.000km. Viszont a városi használatnál a részecskeszűrő könnyen megadhatja magát, valamint a kettőstömegű lendkerék a sok indulás, megállás, váltás miatt. Egyébként nagyon kényelmes, jó az 1.6HDI.
Szeretnénk vásárolni egy P. 5008 at 1.6 HDI motor az euro 5 ös Részecske szűrős verzió.
Taxinak készül az autó tehát jelentős kilométer futása lesz illetve 90-95% ban városi használatra lesz használva. Jelenleg ha lehet hinni a kilométerórának (ezt holnap alvázszám alapján megpróbáljuk leinformálni.) akkor most 80000km van benne. (nem kereken természetesen mert az tuti kamu :-))
Szóval érdekelne a véleményetek az autóról. Mik a hibák, mire kell oda figyelni, mennyi az a futás ami után romba dől ha van ilyen stb stb. Tehát minden amit tudni érdemes erről az autóról.
Van hosszútávú tapasztalat, hogy az 1.6 THP motor melyik olajat szereti a legjobban?
Sosem volt még turbós autóm, és félek, hogy a "hidegen nem nyomod és nagy tempó után nem állítod le hirtelen" ajánlásokon túl jobban lehet rá figyelni :-)
Sikerült a sógoroméknak beújítani egy 5008-as peugeotra,mivel nagy a család.Nagyon patent a gép,de egy valamit nem tudtam elkövetni rajta,mégpedig a mankókerék levétele okoz problémát.Kitekerem a csörlőt,ki is jön az acélsodrony belőle,de a kerék az a helyén marad.Valószínű, hogy nem mostanában volt levéve.A gép az 2011-es azt hiszem.Esetleg valaki valami trükköt tudna mutatni, vagy mondani,azt megköszönném:)
A head up display beállításai főleg, ki-be kapcsolás, dőlésszög, fényerő, ezekhez mind külön gombok vannak, + elakadás, központi zár kapcsoló.
.
Olvass vissza, valahol írtak magyar kezelési letöltési elérhetőséget, ha bejön az oldal válaszd a magyar nyelvet és a típus évjáratot, utána letölthető magyarul.
Nézegetem a ha.hu-n az 5008-asokat. Az megmondanátok hogy a középső szellőző alatti gombsor sok esetben hiányzik, némelyiknél pedig van. Ezek milyen felszereltségnél vannak, és mi a funkciója?
Megoldódott a parkolószenzor problémám, gondoltam leírom, hátha másnak is segít!
Leszerelték a lökhárítómat, amiből szerencsére valóban kiderült, hogy törve nem volt az autó, csak annyi történt, hogy lefújták (kavicsfelverődés, karcolás stb. miatt) az első lökhárítókat, persze okosan a szenzorokkal együtt. Mivel szabad szemmel ezt nem lehetett észrevenni, erre nem is gondolt senki.
Elvittem egy fényezőhöz, aki kiszerelte, átpolírozta … lényeg az, hogy csökkentette a festékvastagságot az érzékelőkön. Minden tökéletes! Az autó nagyon jó!!!