Az ajtónál beázással nekem is volt gondom.Az ajtókárpit alatt lenni kell gyárilag egy szigetelő fóliának,nekem az volt szétszakadva és bevezette a vizet.Én úgy oldottam meg ,hogy máshogy tettem fel mint ahogy gyárilag volt.Nem a kárpit és az ajtó között van,hanem az ajtóban belül.Kicsit macerás, több darabból lehet megcsinálni,ragasztószalaggal felragasztani.Remélem érthető voltam.Üdv.
A "szerpentin" és Szárítópuszta között az erdőben? Most télen egy 7-8 őzből álló csapat vágott át ott előttem, olyan kb. 1,5 csíkos ködben... Megálltam, és érdekes módon utána senki nem akart megelőzni, pedig egy ideig még a zabszem sem..... :D
Kihoztam a feliciámat, szoval balkormányos és az anyósülésnél ázik.
Azt ma sikerült kiderítenem hogy az oldalsó ablak tömítésénél folyik be a víz az ajtóba, onnan pedig valami bevezeti az ajtokárpit alatt a vizet a taposóhoz.
Elöször énis az első szélvédőre gyanakodtam, hogy onnan ázik. Ki is nyomtam sziloplasztal kb 2 hónapja. Erre most kiderült hogy oldalt.
Na mindegy. Azért köszi a tippeket, valamit majd kitalálok.
Köszi, így már érthetőbb! A lényeg az, hogy véletlenül sem lehet tévesen a másikat beszerelni:) Azt hiszem be kell majd cserélnem a másikra... bár ezt a 8/1997-es dátumot még most sem értem. Mármint hogy mit akar jelenteni?
Ah, értem. Kössz! Az enyém 97'novemberi... akkor elvileg már ebbe az újfajta kell?
A motorkódom 781136M, viszont a vezérműlánc dobozában lévő cseh/német leírásban 791 135, 791 135MPI és 791 136MPI van feltüntetve. viszont az is ott van (most látom) , hogy 8/1997...
Lenne egy kérdésem a vezérműláncot cserélt márkatársakhoz, na meg mindenki máshoz aki tud segíteni:) Ma informálódtam egy autósboltban és azt hallottam, hogy kétféle vezérműlánccal vannak szerelve a motorok. Állítólag a kisebbik lánckerék nem egyforma a 98-utániakban, másabb a mérete... Tud erről valaki megbízható információt mondani?
Én úgy vettem észre, hogy nem úgy gyorsul tőle, ahogy kellene. (rálépek a pedálra, semmi, majd búúúúúúúúúú, és gyök kettővel elkezd gyorsulni - kb. mint amikor a 120-asban nem működik a második torok) Előzni nem mertem vele...
Szintén 120-as koromban egy gida kifejelte a hűtőmet. Víz nélkül kontraindikált K.k.majsáről Szegedig autózni, így vártam a vontatós autót, és közben elkövettem ezt:
Hali! Sajnállak! A régi 120-as skodrimon ugrott keresztül!!! egy őzike és szerencséje volt a feleségemnek három halvány karc a tetején a kár. De azóta mindegyiken rajta a vadriasztó síp és biztos működik mert sokszor találkoztam vadakkal az utszélén és messziről felfigyeltek az autóra. Sajnos azok akik az úton közlakednek már nem ilyen figyelmesek és nem használ a síp :)
Tudom a gyertyákkal átkurtak!de mire mentem már bent volt,nem akartam ott izélni hogy hát akkor szedjed ki!Egyébként szerinted kitalálom,hogy nem jó vagy ezt,hogy gondoltad??:)egyébként ma kötötték rá a szgépre és át lett állítva pár dolog meg valószinű,hogy a lambda nem úgy működik ahogy kellene!
ilyet még nem láttatok nagy szerviz olaj szürök vezérmülánc gyertyák kicserélve vettem üléshuzatot felraktam lemostam kitakaritotam mert kedden mentünk volna müszaki vizsgára erre ma reggel elüttötem egy özet össze tört a jobb lámpám, irányjelzö,egész hütörács meg elgörbült a motorháztetö ilyen is csak velem történhet
Hello. Köszönöm szépen,hogy megírtad hol van fénykép a csomagtér beázásról. Lehet,hogy nekem is az lesz a megoldás ha veszek bele műanyag dobbetéteket. Mindenesetre egy próbát megér,mert amúgy nem találom,hogy hol jön be a víz. Mégegyszer köszi.
Brisk kell bele, a gyári is 3 pólusú. Az összes boltban az 1 pólusú NGK-t akarják rásózni az emberre (mivel az összes ilyen alkatrészes szoftverben ez van), de azt nem szereti. Kipróbáltam a 4 pólusú Bosch-t, amit a Haynes könyv ír, de azzal se lett jobb. Visszarkatam a Briskeket. :-)
Ha Anglia, akkor neked a jobb első ajtó a sofőr felőli. Mondjuk beázásnál nagy jelentősége nincs, max annyi, hogy akkor nem a biztosítékok áznak el. Mikor folyik be a víz, akkor látod, hogy az ajtónál folyik be, vagy csak jön valahonnan? Mert nekem eddig két helyen sikerült beázni, az ajtó és a kéder nem zárt össze, a másik a szélvédő tömítésénél volt. Az elsőnél a két ajtó között hátul ömlött a víz, és állt a hátsó tálca alatt is. A szélvédősnél viszont a műszerfal háta mögött szépen elvezette a szivacs, meg a műanyag elemek és elöl lábnál jött le. Erre az volt az orvosság, hogy kívül szépen a lapos gumicsík alatt végignyomtam rugalmas sziloplaszttal.
A 6x14 ET38 jónak tűnik, persze csak akkor ha 4x100-as a felfogatása.
Mijaf..t kínlódsz azzal a szinte új géppel ennyit?? :OO B..eg egy új autót vettél szinte, nem lehet vele gond. NGK- ra meg minek költöttél ennyit?? A Brisk hótt jó bele abból meg a 4 darab kerül 2400- ba!!!
Csáó!én is szenvedtem a beázással évekig!állt minden eső után a pótkeréktartóba a víz!Még próbáld meg azt,hogy leszeded a hátsó lámpát és a hátulján a gumira kétoldalú öntapadós ragasztót raktunk és azóta tök száraz az egész!egy próbát megér!
Nem cserélgettem!Ezért kezdtem el cserélgetni!először is nagyon gyenge volt, ez meglett oldva mert a szét volt esve a hátsó dobom.Azóta vettem rá egy új bosal hátsó dobot!aztán most cseréltem le a gyertyákat ngkra aminek darabja 2100 huf volt!És még mindig nem jó:D
Hát én is erre gyanakszom!csak sajnos nem úgy van már mint régen hogy beállítom az alapjáratot vagy valami!Most ma ráköttetem a számítógépre hátha mond valami hasznosat aztán meglátjuk!Kösz a tippeket!Egyébként ma értem el vele a 40ezer km-t:)