Keresés

Részletes keresés

HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.08.29 -1 1 84979

Írta , hogy megszokott kékülni a féktárcsa ! Lehet , valószínű , hogy a fékezési módszerrel is van gond , de így eltudom képzelni , hogy a túlhevült betétek jobban kopnak .

Előzmény: kicsi200 (84973)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84978

Mert b***ik rá?

Előzmény: hamvasat (84971)
tux Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84977

Nem tudom, hogy a K ugyan olyan integrált fékes-e, mint a GS. Ha igen, hágon nem kell taposni a hátsó féket.

Ha az és a tulaj nem tudja, az lehet az oka a gyors hátsó betét kopásnak.

Előzmény: hamvasat (84959)
Lbx Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84976

Én is a "rendőrös" technikán nevelkedtem, a GS-en 13e-nél lett cserés a hátsó betét...

Lbx Creative Commons License 2022.08.29 0 1 84975

Futárként azt tudom mondani, hogy valóban; ha a csomagolás nem sérült, akkor a futárnak/futárcégnek semmi köze a csomagban küldött cucc állapotához. A futár elmegy a címre, kezébe nyomnak egy becsomagolt cuccot, 95 %-ban nem is tudja, mi van benne, átveszi, és usgyi. Csomagols és a feladó általi lezárás nélkül át sem veheti a küldeményt - volt, hogy ott is hagytam az embert/céget, mert nem volt lezárva a csomag.

Van, amikor szállítólevelet akarnak velem aláíratni csomagfelvételkor, mindig, megtagadom, de ha nagyon erőszakoskodnak, ráírom, hogy x db lezárt csomagot ismeretlen tartalommal, tételes átvétel nélkül felvettem.

 

A postástól sosem kérdezi senki, mi van a levélben, miért vannak benne rossz hírek... :-)

Előzmény: hamvasat (84970)
bacus Creative Commons License 2022.08.29 0 1 84974

Ebből a képből nem derül ki, hogy mennyit forgott el, mert akár körbe is foroghatott akár többször is :)

Előzmény: zöld_I (84968)
kicsi200 Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84973

A 10-12 ezer km. azért elég kevésnek tűnik. Az én motorom is nagyjából mindig a névleges terhelhetőség felett van megpakolva, és jellemzően a hegyi utakon használva, de 20-30 ezer km között szokott elmenni egy betéttel, úgy, hogy a motoros rendőröktől tanult technikával motorozom, ami ugye erősebb hátsó fék igénybevételt jelent.

Előzmény: hamvasat (84959)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84972

Fogalmam nincs, de hidd el, az nagyon kell akarni, hogy letold róla a festéket. 

Egy 10+ éves géppel szoktam gumizni, ami élete első 8 évében áthúzott 400+ autót

évente kétszer, plusz a defektek, kopások, kicsípések.  Szóval már tutira nem olyan hajszálpontosan illesztett rajta semmi.

Előzmény: hamvasat (84971)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84971

Hát...ha nem akkora szigeti veszedelem, akkor miért van az, hogy 10 gumisból 9 lebaxxa a felnit?

Előzmény: zöld_I (84967)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84970

Felszerelés után pár napig még óvatosnak kell lenni, el tud forogni.

 

Ha már gumi téma. Tegnap átgumiztam haverom XR-jét. Barátom K1600GT-je van soron. R17.hu-ról tudtam csak GT-s Road 6-ot rendelni.

 

Múltkor írtam, hogy beszívtam a GS első Road 6-osával, sérült volt az oldalfala, de mivel pár hónappal a rendelés után bontottam fel, így nem fogadták el a reklamációt. Ez még a Kékhold volt, de korrektül meg lett oldva a dolog.

 

Na, ma hozza a GLS a gumikat a K1600-ra. Futátnak mondom, hogy várja meg, míg kibontom. Csomagolás ép kívülről. Óvatosan kibontom, szikével elvágom a ragasztószalagokat, nagyon ügyelve, hogy meg se érintsem a gumit. Körbenézem a gumikat, erre a hátsónál a tömítőperemnél van egy mély berepedés vagy bevágás. Futárnak mondom, hogy jegyzőkönyvezzük. Ő nem tudja, de különben is, a csomagolás ép volt, az meg, hogy hibás cucc volt becsomagolva, nem az ő dolga. Mondtam, hogy várjon egy kicsit, felhívom az r17.hu-t. Aki felvette a telefont, az intézett egy két kedves szót a futárhoz, majd inkább átadtam a telefont. Majd elmondtam én is, hogy a csomag ép volt, nem hinném, hogy a GLS a ludas. Kértek képet, elküldtem. Majd visszahívtak. Mondtam, hogy még az utcán bontottam ki, a ház előtt, a futár jelenlétében, nem akarok belefolyni, csak küldjenek gyorsan egy új gumit és kész. Végül ebben maradtunk, remélem nem lesz szarakodás.

 

Azért ez milyen valószínűséggel bekövetkező dolog, hogy sosem találkoztam hibás gumival, most meg egyből kettő pár hónap alatt?

Előzmény: zöld_I (84968)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84969

Gyárit raktam bele.

Előzmény: T1OK3 (84964)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84968

A hátsó centrírhoz;

Gyors csoportos hobbypályázó, 1 (egy) pályanap, tizenéves gixer 750.

Ennyit forgott el a hátsó a felnin. Ez egy sc3-as supercorsa, magyarul nem éppen kvalifikációs gumi, amit Rossi szaggat. Bejelölöm az enyémeket is, kiváncsi leszek, utcán is forognak-e.

zöld_I Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84967

Valóban, állítólag ott is meg tudják csinálni, de

azért ez nem akkora szigeti veszedelem, hogy bármelyik szakképzett

gumis ne tudná megcsinálni. Ahhoz, hogy lekarcold a felnit, extrém hülyének kell lenni. 

Előzmény: T1OK3 (84965)
Mortoff Creative Commons License 2022.08.29 0 1 84966
Előzmény: T1OK3 (84965)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84965

Többször volt már itt a fórumon, hogy a kerekeket statikusan kéne centrírozni, főleg a hátsót. Eko vagy Hamvasat majd megírja, hogy hol csinálják meg frankón, valahol Dunaújvárosban. 

Előzmény: dvorcsakl (84963)
T1OK3 Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84964

Nem tudom milyen fékbetétet tettél bele, de pl a Brembo-nál is van sokféle anyagösszetételű, más-más felhasználásra. Ebben a videóban a fickó erről beszél. 

 

 

https://youtu.be/gQ8d-NReMO8

Előzmény: hamvasat (84962)
dvorcsakl Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84963

Srácok, gumit kell cserélnem.

Mire figyelmeztessem a gumist, azon túl, hogy ne merje megkarcolni a kerekem? A motorkereket kell egyébként súlyozni? Ahogy nézem, ragacsos súly van az enyémen (küllős), azt tudom, hogy azt ésszel kell leszedni (a vadi új autóm vadi új kerekeit úgy össeb@k belül, már nem is dolgozik ott az ember).

hamvasat Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84962

Zöldi!

 

Jó gondolat. Bàr még csak 36ekm van benne, de azért megmérem!

Előzmény: zöld_I (84961)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84961

István jó leírta. Minimál motorfék, kb 500 kilós menetkész tömeg, hegyvidéken. Sztem mérj rá a tárcsára is.

Előzmény: hamvasat (84959)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84960

Tudod hogy ez a fék kopás , olyan kinek mennyi dolog ! A K16-osnak nem nagyon van motorfékje , ráadásnak önmagában is nehéz , szóval... Ha így használják , jó hogy észrevetted , mert ezek szerint , ezen a motoron érdemesebb sűrűbben ellenőrizni . Nekem olyan huszon ezreket szokott elmenni a hátsó betét , az elsők meg sokat . Az elsőket szoktam forgatni , hogy egyformán kopjanak . 

Előzmény: hamvasat (84959)
hamvasat Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84959

Hali!

 

Tegnap elhoztam Bonyhádról barátom K1600GT-jét, mert át kell gumizni. Ránéztem a fékbetétekre. Jól tettem. Már csak papírvékony ferodol volt a vason, mindkét oldalon a belső betéteken. A külsők is csak olyan 30%-osak voltak. Meglepetésként ért, mert olyan 10-12ekm-rel ezelőtt cseréltem betétet rajta és nincs egy hónapja, hogy a Wallisnál volt szervizen a motor.

 

Mennyire jellemző, hogy elkopjon a betét a K-n ilyen hamar? Az hozzá tartozik, hogy a motor szinte minden métert kétszeméllyel, csomaggal jól megrakva teszi meg, zömében az Alpokban. Gyakran szokott egy egy hágó után kékes színű lenni a tàrcsa, úgyhogy van terhelés. De a 12ekm-t azt keveslem így is.

ronson Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84958

Érdemes a kommentekbe is beleolvasni, a kedvencem :-)

Annyira jó ez a zene, hogy a szomszédom bedobta egy téglával az ablakomat, hogy jobban hallja.

Előzmény: A_Kupec (84955)
zöld_I Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84957

Reggel nem ittam kávét, de ettől felpattant a szemem hamar. Aki nem nézi végig, az nyúlbéla!!!

Előzmény: ronson (84953)
A_Kupec Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84956

Szürke 56-os még 1db van.

Előzmény: Lbx (84952)
A_Kupec Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84955

Közel hét milliós megtekintés?!?!   Örökké hálás leszek, hogy én lehettem az egyik :DDD

Előzmény: ronson (84953)
dreamfactory Creative Commons License 2022.08.29 0 0 84954

Ó , hogy miért nyitottam meg ........ Ez egy vizuális környezetszennyezés ( annak ellenére hogy a Kotor-öbölbe csónakázik -talán )

Előzmény: ronson (84953)
ronson Creative Commons License 2022.08.28 0 0 84953

KISAPÁM, ez a kínálat nagyon rendben van, jár is érte a jutalom :-)))

Előzmény: A_Kupec (84948)
Lbx Creative Commons License 2022.08.28 0 0 84952

Lehet, hogy érdekelne az Enduro Guard szürke 56 (?) méretben.

Holnap (hétfőn) terveim szerint megcsörgetlek.

Előzmény: A_Kupec (84948)
tcaoe Creative Commons License 2022.08.28 0 0 84951

Az 1100/1150 GS-en az elsőnek egyáltalán nem valami varázslatos a csillapítása, különösen rossz utakon, ha még kanyarogni is kell.  A kereket az úton tartja végülis, de házon belül ugyanabban a korban is van jobb (pl. a Rocksteré).

A hátsónál van egyrészt az, amit ZöldI már leírt, a másik pedig, hogy tönkremegy, és az új, ha lehet kapni, 1000 euro körül van. Abból (vagy nem sokkal többől) pedig annyiból kijön egy tényleg jobb is (vagy egy ugyanolyan olcsóbban, pl. a YSS, ami a felébe sem kerül, és a német fórumos arcok szerint nem rosszabb, mint a gyári, csak a rugó előfeszítését macerás állítani).

Előzmény: ronson (84940)
ronson Creative Commons License 2022.08.28 0 0 84950

Köszönöm. 

Előzmény: zöld_I (84941)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!