Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
egy kis technikai segítség kellene :) 2010.04. havi Peugeot 5008 Allure felszereltségű autómban a navigációt hol és hogyan kell beállítani ahhoz, hogy 'beszéljen' (mondja, hogy fordulj jobbra 500 m múlva, stb)?
Úgy néz ki hogy tulaja leszek egy 5008-asnak,nem tudja valaki hogy honnan lehetne letölteni a kezelési kézikönyvét ,csak angol meg egyéb nyelveken lehet a neten megtalálni.Ha valakinek esetleg meg van a számitó gépén magyarúl ,megköszönném ha el tudná küldeni.köszi
Az óradíjat szerintem telefonon is megkérdezheted, én nem tudom most mennyi. Visszatérő ügyfélként nem kapok kedvezményt, viszont szoktak akciók lenni, érdemes figyelni őket.
Rezsi-óradíj nagyjából hogy szokott alakulni náluk? Ilyen 10+ÁFA környéke, nem tudjátok esetleg? Valamint visszatérő ügyfélként kaptok ebből pár % kedvezményt esetleg, ha nem vagyok túl indiszkrét?
Hosszas keresgélés után sógoromék is csatlakoznak az 5008 tulajok táborába (C4GP és Touran volt még versenyben), HDI 150 motorral és Style felszereltséggel. Az autó februárban múlt 2 éves és igazoltan 93e km van benne (újonnan Mo-on forgalomba helyezett), viszont az első Peu a családban.
Épp ezért kérdezlek benneteket, van-e valami bevált szerviz Bp-n, ami megbízható, jól is dolgoznak és elfogadható az ár/értékaránya? Illetve van-e valami extra a szokásos dízeles dolgokon kívül, amire érdemes figyelni ennél a változatnál?
Mi Total Quartz Ineo ECS 5W-30-at tettünk bele kb. 1500 km-el ezelőtt. Egyelőre nem fogy, nincs vele különösebb gond. Használjuk városban és néha pályán is
Viszont volt már egy magasnyomású bezin-pumpa csere, szakszervizben. Röviden: erőtlen volt az autó, és alapjáraton néha rettentő mód rángatott. Aztán kaptunk "engine fault" hibaüzenetet. Kiolvasásra került a hibakód (P0087), majd további diagnosztika, mérés/tesztelés, aztán a hibás alkatrész cseréje. Azóta erősebb, nem rángat alapjáraton és a fogyasztás is lejjebb ment 7 decivel
Mindenki boldog, csak a családi kassza kapott egy pofont :D
Egy éve van meg az autóm. Eddig a gyárilag ajánlott olajat tettük (castrol edge 5w30), de mivel ette az olajat (10ezer km alatt kb. 3 liter) szelepszár szimering csere után a szerelő javaslatára 10w40-re tértünk át, mert szerinte jóval több km van az autóban, mint amit az óramutat. Ez jelenleg 94ezer.
Szia! Nekem robotváltós van, nagyon szeretjük. Én 240 000-el vettem és az élettartamra (kuplung, kettős tömegű stb.) kb. ennyit ígérnek. Nekünk még működik, de ha javítani kell az zsebbenyúlós lesz.
Csatlakoznék az 5008-at használók táborához. Tudnátok tapasztalatot, véleményt mondani az automata (vagy csak robotizált) váltóról? Bele merjek vágni, vagy inkább manuális váltósat keressek?
Nekünk 1 éve van egy tolatóradar nélküli. Előtte egy VW Golfunk volt. Kezdeti időszakban féltünk vele tolatni, de hamar megszoktuk a méreteit. De ha nem muszáj nem erőltetjük a tolatásos parkolást.
Sziasztok! Gondolkodunk egy használt, 5 éves 5008 vásárlásán. Viszont, amit kinéztünk azon hátul nincs tolatóradar. Mennyire lehet boldogulni nélküle :) Köszi, az infót!
Sajnos már nem vagyok 5008 tulajdonos, mert az autót anyagi okok miatt el kellett adnom, de mivel volt egy problémám, amit (310-311-es bejegyzés) elfelejtettem megosztani, újra itt:
Szóval a parkolóradar probléma a polírozás után is elő-elő jött. A megoldás a végén borzasztó egyszerű és olcsó volt: kiderült, hogy a rendszámtábla tartó (oldalról bedugós) tok zavarta be a mellette lévő két szenzort. Amikor rápattintósra lett cserélve, véglegesen megszűnt a probléma.
Remélem tudtam egy-két embernek segíteni, és remélem a későbbiekben, mint 5008 tulaj lehetek újra itt.
Szia! Nekem eddig semmi problémám az autóval, igaz, nem sokat megyek, most van benne 42.000km. Viszont a városi használatnál a részecskeszűrő könnyen megadhatja magát, valamint a kettőstömegű lendkerék a sok indulás, megállás, váltás miatt. Egyébként nagyon kényelmes, jó az 1.6HDI.
Szeretnénk vásárolni egy P. 5008 at 1.6 HDI motor az euro 5 ös Részecske szűrős verzió.
Taxinak készül az autó tehát jelentős kilométer futása lesz illetve 90-95% ban városi használatra lesz használva. Jelenleg ha lehet hinni a kilométerórának (ezt holnap alvázszám alapján megpróbáljuk leinformálni.) akkor most 80000km van benne. (nem kereken természetesen mert az tuti kamu :-))
Szóval érdekelne a véleményetek az autóról. Mik a hibák, mire kell oda figyelni, mennyi az a futás ami után romba dől ha van ilyen stb stb. Tehát minden amit tudni érdemes erről az autóról.
Van hosszútávú tapasztalat, hogy az 1.6 THP motor melyik olajat szereti a legjobban?
Sosem volt még turbós autóm, és félek, hogy a "hidegen nem nyomod és nagy tempó után nem állítod le hirtelen" ajánlásokon túl jobban lehet rá figyelni :-)
Sikerült a sógoroméknak beújítani egy 5008-as peugeotra,mivel nagy a család.Nagyon patent a gép,de egy valamit nem tudtam elkövetni rajta,mégpedig a mankókerék levétele okoz problémát.Kitekerem a csörlőt,ki is jön az acélsodrony belőle,de a kerék az a helyén marad.Valószínű, hogy nem mostanában volt levéve.A gép az 2011-es azt hiszem.Esetleg valaki valami trükköt tudna mutatni, vagy mondani,azt megköszönném:)