Szóval akartam egy svéd kombit, de nem saab-ot V 70-est néztem turbós benzinesben és hányingerem lett. a véletlen folytán nagyon szembe jött egy 9-5 kombi amit tényleg potya pénzért hoztam el 500€
Szóval 2000.02.18 eéső forgalombahelyezésű saab 9-5 2.0t 150lóerős kéziváltós 181xxxkm
2014-ig (141Ekm)volt az első tulajnál addig hibátlan a szervízkönyv. turbó új, kevesebb mint 2 hete volt cserélve, önindító kukás lesz, kuppling jó váltó szintén, nem zörög nemy nyöszörög, csak a szélvégő mosó szintjére nyavajog illetve nem akar kommunikálni a obd készülékemmel.
chek engine ég de gondolom ma fekete szelepfedélhez nem passzol a piros gyújtáspanel emlékeim szerint.
viszont korábbi, vagy be nem fejezett tunning nyomait látom a turbó csövén, be van iktatva egy rozsdamentes acél idom 2 kiállással, nem tudom mi célból került bele. még nem vettem a nevemre igy rendszám nélkül nem tudtam igazából meghajtani, most köhögjön hogy tudjam mihez nyúljak.
szóval 141e km-ig szervizelték rendesen, ha jól emlékszem 150 környékén a láncot szokás cserélni nem tudom megtörtént-e az elmúlt 4 évben 3x cserélt gazdát, csak az utólsóval illetve az elsővel tudtam eddig beszélni.
kell egy hűtőrány illetve egy bal első/hátső index, ja látom ez nem bmw ár 10x több :) mondja nekem valaki, hogy német prémium a drága:)
nem félek összekoszolni magam, egy citroen c8 mellé vettem mert már a francia kislánynak nincs többé fejfájása.
olajteknőt nem csak saaboknál mosunk át, kérdezd a 1.8T 20v VW motor tulajokat:) én megteszem minden autómnál, ez alap az első olajcsere esetén.
szóval nem vagyok annyira kétbalkezes, csak volvóból készültem fel vásárlás előtt aztán vettem egy saabot
Korábban felvetődött probléma az ABS, TCS, ESP együttes egyik napról a másikra hiba. Nem rég megtapasztaltam én is. A probléma forrása a szakadt áramkör. A kábel kidörzsölődik a kábelvezető csőben, majd megszakad később a dörzsölődés hatására. Otthon javítható, ha van egy jó forrasztód. A jobb hátsó keréknél jellemző a szakadás, így ott érdemes kezdeni a vizsgálódást.
A szakadás a jeladó csatlakozójától kb 15 cm-re van.
az almos konyv szerint, ha telen valoban 15 -os kerekeket hasznalsz, nem igazan lehet 16 -oshoz valo feked fent, mert arra nem ferne fel a 15 -os kerek.
Megtudja ez alapján mondani valaki hogy 16"-os fékem van vagy sem?
Saab 9-3 SportCombi 2005.10 havi gyártás. Z19DTH mkód, váz: YS3FB56W061028101
Legegyszerűbb az lenne ha lemennék és mérnék egyet, de már sötét van és nincs lélek jelenlétem kimenni kereket leszedni stb stb. Az EPC alapján 15 és 16" fékrendszer van. A z19dth-hoz írja a 15"-os tárcsát (285mm) valamint 16" tárcsát is (302mm). A 314mm gondolom az aero fékek lennének.
Ezen felül még ami érdekesség hogy az EPC szerint hátul 16" 292mm-res hűtött tárcsa van (ebből arra következtetnék hogy elől is 16"), viszont jelenleg nekem nem hűtött van fent.
Felnik tekintetében az alu (nyári) 16" a lemez (téli) 15"-os.
Eladó váltak a GM 900/OG 9-3 lemezfelnijeim, ezer éves téli gumikkal. Én sajnálom csak úgy eldobni, ezért kérdezem, hogy pl. 10 rugót ér-e valakinek az egész?
Még az előző autómról maradt meg, mérete 195/65/R15. Az ár alkuképes.
19ttid 2008 9-3 vector kabrió. Rázópad után kb 68-75% gátlókat mértek, amire a futóműves azt mondta, h tökéletes, s nem lóg semmi. Nekem viszont elég instabil és rázós úton "pattogós" a futómű. Főleg a kerék kirugózásánál érzem, h nem csillapít hanem kikoppan... Igaz 235/45x17" kerekek vannak rajta. Szerintetek gátlók cseréje megoldás volna? S milyen gátlót ajánlanátok? Most Bilstein van jó árban, elsők: kb 30,000.- hátsók:kb 15,000/db.
Ugyanitt: 164,000km miatt a Saab szervíz ajánlott egy szívósor cseret, s otthon néztem meg a kiszerelt db -ot hogy későbbi évszám van benne mint az autó gyártási éve, tehát már az elöző tulaj cserelhette kinek kell kedvezményesen átadnám.
Most, h itt a jóidő a klimam nem hűt, klímaszerelőt tudna valaki ajánlani, BP xviii kerület környékén? :)
Tájékozódási céllal nézegettem a Használtautó.hu kínálatát olyan szempontok szerint, hogy legalább 2 literes benzinmotorral, manuális váltóval szerelt autókból milyen a kínálat, mely a 193 centis magasságomhoz megfelel, nagyjából egyben van, nincs szétbarkácsolva/tuningolva, ami nem túl modern és steril, ad még vezetési élményt.
Ezen a Saab 9-5 járművön megakadt a szemem. Mivel nincs semmilyen tapasztalatom a Saab-okkal, benneteket kérdeznélek, hogy mire kell figyelni egy ilyen autónál? Nem a szopórollert vállalom be vele, vannak-e komolyabb anyagi vonzatú típushibái? Illetve még egy: a jobb hátsó kerékívnél látványosabban, de a bal oldalinál is kezdi felütni fejét a rozsda. Mennyire hajlamosak ezek a gépek a rozsdásodásra? Vagy nem jellemző, ez az autó sérült lehetett és azért hólyagosodik? Minden megjegyzést, javaslatot, észrevételt köszönettel veszek!
Úgy alakult h elengedem. Vetem egy hybridet. évi 5000 km-re nem hagyom h csak álljon.... fáj a szívem mert tényleg oda figyeltem rá, szeretgettem és soha nem hagyott cserben sem itthon sem 3000 km-rel távolabb.....
köszi a kw-ot módosítottam és most már jó. amúgy az a motor van benne igen. ennyire lent vannak.... sőt nevetséges "beszámítási" árakat mondanak..... de hát ez van........