Ez itt az ősrégi Volvo Topik, a néhai Volvo Baráti Társaság, az első hazai Volvo klub melegágya és kemény magja.
A topikot klubtopikká alakítottuk, arra a többitől kissé eltérő szabályok vonatkoznak:
¤ Itt nincs off-topik, alkalomadtán POLITIKÁRÓL is beszélgetünk, természetesen kulturált keretek között.
¤ Ha éppen parázs vitát látsz, az nem jelent mást, mint hogy az egymást személyesen is ismerő kollégák beszélgetnek.
¤ Szeretettel látunk, akkor is ha nincs Volvo a birtokodban. Kérdezz bátran, figyelünk :)
¤ Légy türelmes ha nem jön azonnal válasz, a legénység extra segítőkész.
¤ A trollokat, a kekeckedőket, a kéretlen reklámokat rövid úton eltávolítjuk.
Hali,
klassz volt, ennyi volvot még sose láttam egyszerre, cca. 100 db. Az a 6-8 Saab meg csak emelte a tali fényét, köszi nekik, hogy eljöttek :-)
Rövid beszámoló azoknak, akik nem voltak ott:
Ezen a talin már szélesedett a paletta, volt sok új S40-es, volt S70, V70, több 850-es, 3 Amazon, 1 PV és persze a 2-4-7-9 garmada. 480-asból asszem 6 (!) db volt, a magyar állomány jó része itt volt :-)
Annak a 4.4 literes tuning BMW V8-as motoros 244-nek a gombokkal hangolható kipufogóhangja még mindig a fülemben cseng...
Van egy csomó kép, de most már sok dolgom van, majd talán Németországból elküldöm fargonak, megfaragja őket (esetleges retus) aztán felrakja oda, ahova jónak látja.
Tényleg, topikból kik is voltak??
Bolas, CYRUS, fargo, Templar, keton, A.GY., 480T, James Bond, Joyride, Zarquon, Triznyák, Dave, Macska (!), lore... ki még?
Ez igen srácok!
Ezt a komoly szervezést!
Le mindennel előtettek!
Profi munka!
Reggel max fél 10-re én is kitolom a Bálnát..
Igaz nagyon nem lesz fotogén állapotban se kívül-se belül, de elrettentő példának jó lesz..
(Ha már nem a legszebb, legyen a legpunnyadtabb..
Végül is valamiben legnek kell lenni..)
:-)
Sakál időt és sok volvot holnapra!
Álmodjatok volvos angyalkákkal..
És keljetek kocka alakú napsugarakkal..
Bolas, aki voltam
PS: fargo mester! Ne feledd a stoppert elhozni!
Eddig még nem került elő az enyém, de még nem adom fel..
Alszom rá egyet és reggel csodát szeretnék látni, amint megtalálom!
Buktató lehet még, ha totálra volt törve -- ezt egy hozzáértô szerelô izibe kideríti. Ha még nem volt állapotfelmérésen, vidd el egy megbízható szerelôhöz, esetleg egy márkaszervízbe...
Hali,
esetleges buktató lehet, hogy gyanúsan keveset futott. Persze egy állapotfelmérés igazolhatja a km-óra állását... Ennyi km-el még bejáratós, az a moci baromi strapabíró hírében áll.
Sziasztok!
Ha a holnapi nagy készülődés közepette tudtok egy kis időt szakítani rám, reménybeli Volvósként szeretnék tanácsot kérni tőletek - persze tudom, hogy látatlanban nehéz, de még én sem láttam a kocsit:
940 GL, 7 éves, 2.3-as, 116k km-t futott - szerintetek mik a buktatói, és mennyit érhet?
Előre is kösz!
kácsa
Gy.K.: a turbo vectra, turbo calibra gépkocsik a legsakálabb opelek közé tartoznak, pedig ott olyanok lébecolnak, mint Lotus Omega, 3000 24V Dual Ram, MV6.
Nemúgyvanna! Ti itten a 21. század technikájit lapátoljátok össze változatos kommunikációs formulákat igénybevéve, szal vekker előbbre, lányoknak egy reggeli 'Lustabanda, kia Zágyból!' katonás ébresztő, azt haddszóljon!
Igyexem, épp a smartmedia kártyákat törlöm, nemcsak az online képezésre kell gondolni, hanem az archiválásra is, szép darabok kivül-belül megörökítése stb.
lore
PS:neutron barátom talált 16"-os turbo vectra/calibra felniket 60k-ért!!! Wow!
Az még nem lenne baj, ha fargo lockos lenne, csak Templré müxödjön fargo-kártyával. Ugye Westeles mind2? Mert még felhajthatok törő dolgokat, kábelünk már van:-)