Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

G.Erdelyi Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155655

Udv,

 

Ez sajnos tipus hiba.

A retesz funkcioval ellatott 7 pines zarak mennek tonkre.

Nekem a 4 -bol 3 rossz. Tobbszor is volt mar cserelve bontottra, de ujra meghalnak idovel.

 

Van az 5 pines zar, amiben nincs retesz funkcio, arra kell kicserelni es atallitani.

Ezek kevesbe mennek tonkre.

Előzmény: Bumi03 (155653)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155654

Szia!

 

Valószínűleg az ajtó kábelátvezetőben kidörzsölődött a kábel. Érdemes annak ellenőrzésével kezdeni.

Előzmény: Bumi03 (155653)
h i r d e t é s
Bumi03 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 155653

Sziasztok

Tudnátok nekem segiteni?

Van egy 9-3-as Saabom 2005-ös és a bal első és a bal hatsó ajto zarja nem mindig nyilik a taviranyitoval

Kulccsal igen. Mit csináljak vele? Sajnos csak hidegben mukodik melegben alig alig. 

Vagy van valakinek valamilyen elerhetosege aki tud ilyet csinalni vagy meg tudja mondani mit csinaljak vele?

Válaszotokat elore is köszönöm

nagyzoltankrisztian@gmail.com

Bandika Ossi Creative Commons License 2018.05.05 0 0 155652

Üdvözlet! Valakinek van kabriója itt? 2005 9-3 

titite1 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 155651

 

 

Előzmény: titite1 (155650)
titite1 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 155650

Jol. ;-)

A teljesseg igenye nelkul, amiket elvegeztettem rajta meg:

 

  • Üvegfóliázás 60 eFt
  • PowerFlex szilentek szereléssel 200 eFt
  • SID pixeljavítás 18 eFt
  • DI gyújtáspanel 100 eFt
  • folytószelepház 100 eFt
  • automata váltó felújítás 450 eFt
  • generátor felújítás
  • önindító felújítás
  • riasztó egység felújítás
  • felújított nyári és téli felnik 120 eFt
  • 4 új michelin gumi 115 eFt
  • klíma töltés és tisztítás 20 eFt

Augusztusban lesz meg egy szerviz es egy friss muszaki. Utana mehet. 

 

Előzmény: MortalWombat (155648)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.04 0 0 155649

Helló BmS!

 

 

Leszedtem az egeret szemrevételezni. Nekem nem tűnik kimondottan halálfejesnek. A szívosor csonkja nem éppen a legszebb, de nem tűnik túl komolynak, azonban meséljenek a képek.

https://drive.google.com/open?id=12xgv7dWYH6XOOMatKEnXTss_832Yv6Kd

 

Előzmény: anonym19 (155647)
MortalWombat Creative Commons License 2018.05.03 0 0 155648

Jól tudom, hogy 9-5Aero, aut váltó, Maptun St1 260Le/420Nm?

Előzmény: titite1 (155645)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 155647

Rendben, köszi. Az EGR-t és szívósort ma megpróbálják átnézni.

Előzmény: BmS1 (155646)
BmS1 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 155646

Csupán a nyom.szab. csere után nincs állítani való.

De -mint írtam- egy nagyon alapos körbejárás nélkül nem szabad alkatrészt cserélni.

 

üdv

Előzmény: anonym19 (155644)
titite1 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 155645

Hamarosan -nyar vegen- eladova valik szeretett vasam. 

Akinek erdekes lehet, annak jelentkezeset privatban varom. 

Koszonom!

anonym19 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 155644

Szia!

 

Köszi a lehetséges problémát kiváltó jelenségek okozóit. A nyomásszabályzó cseréje után, nyugtass meg, hogy nem kell semmit állítani ha jól sejtem.

 

üdv.: Ádám

Előzmény: BmS1 (155643)
BmS1 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 155643

Szia!

 

Lehet akár az is. Meg még egy pár ötletem azért van, célszerű azért több paramétert figyelni ilyenkor diagnosztikai teszterrel, pl. légtömeg, fedélzeti feszültség, EGR kapcsolási viszony, fojtószelep kivezérlés, szívósor állítás, ... stb.

 

Üdv    BmS

Előzmény: anonym19 (155642)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.02 0 0 155642

Szia BmS!

 

Korábban megosztottam egy rövidke videót arról, hogy mit csinál az autó ha hideg motornál indítom. A jelenség hogy hallhatóan mintha rángatna a motor alapjáraton, de a fordulatszámmérőn ez nem látszódik. Én hülye korábban is megnézhettem volna OBD-n keresztül hogy mit mutat. Ott már kevésbé rózsás a helyzet. Azt látom hogy a ~850 -es fordulatszám helyett ez az érték ugrál  ~1050 -750 között, majd csillapodik.

Arra gondoltam hogy ezt a jelenséget feltételezhetőleg a nagnyomású szivattyúban lévő nyomásszabályzó szelep okozhatja (ez így ebben a formában megöli a lendkereket ha jól sejtem), ami a kisnyomású körért felel.

Szerinted jó a felvetésem?

 

üdv.:

Ádám

gsis Creative Commons License 2018.05.01 0 0 155641

Amit nem lehet látni, de előjöhet: AC pumpa gyors elhalálozása, illetve az olajkarter rendszeres takarítása megtörtént e, mert ennek

hiánya az olajzás teljes megszűnését is okozhatja. Összességében,  a jövőbeni idegállapotodnak ,és a pénztárcádnak ez a típus nem

fog kedvezni, ha véletlen belefutsz egy elhanyagolt példányba.

Előzmény: mangorlofa (155638)
G.Erdelyi Creative Commons License 2018.05.01 0 0 155640

Hello Urak,

 

Van valami iratlan szabaly kuplung + 2 tomegu lendkerek csere utan, a hasznalatot illetoen? (benzines motorrol van szo)

Gondolok itt valami bekoptatasi procedurara vagy barmire, h ne nyirodjon ki ido elott.

 

Koszonet minden jotanacsert!

G.

MrTinkertrain Creative Commons License 2018.04.30 0 0 155639

Hat nekünk harom is volt anno, ezek jutnak eszembe:

- bárhol bármennyire tud rohadni

- tcs kipörgésgátló tud rakoncatlankodni azaz működésképtelenne tenni az autót 

- elektronika bármi 

- kormánymű 

 

a többiek kiegészítik ha akarjak 

Előzmény: mangorlofa (155638)
mangorlofa Creative Commons License 2018.04.30 0 0 155638

Sziasztok!

 

Kérdés a hozzáértőktől (vagy mindenkitől):

 

- Ha teljesen eszemet vesztem, és beleugornék egy SAAB 9000 CS 2,3i - be, mi az amit mindenképpen érdemes megnézni az autón?

 

A fórumot visszaolvasva, a vezérlés, és a DI-Panelt írjátok mint neuralgikus pont...mondjuk a vezérlés gondolom hallható, de a DI panel hibánál nem világos az érzékelhető hiba (egyenletlen alapjárat?? ..de az lehet más is)  .... mindegy majd jól megmondjátok...

 

Előre is köszönöm!

 

G.Erdelyi Creative Commons License 2018.04.29 0 0 155637

udv,

 

hat uhh ...

igen, kell, mi az hogy ...

 

egyszeru ember CIM modult nem cserel hazilag.

level 2 (vagy 3?) security kod szuksegeltetik hozza, ha jol remlik a TECH2 terkep reszleteirol.

 

vannak nalam itt boven okosabbak, majd nyilatkoznak (ha akarnak)

 

good luck!

Előzmény: haborag (155636)
haborag Creative Commons License 2018.04.28 0 0 155636

Üdv !
Kis segítségre lenne szükségem.
Ha cim modult cserélek 1.9 tid -be, akkor azt össze kell programozni a motorvezérlővel, vagy valami mással  ?
Motorvezérlőt merre találom ? Lehet,hogy azt is cserélnem kell.

BmS1 Creative Commons License 2018.04.27 0 1 155635

Az előző szériás C5 volt a családban, igaz, benzines. Egyetlen bajunk volt vele: nehéz eladni :-))

 

Megkérdeztem a Nagy Gépműhely egyik tulajdonosát, alkatrész ügyben a V6-os 3 literes dízel ugyanolyan problémás, mint a 2,7 literes. Nem vállalják.

Válassz olyat, amiben (tényleg!) kevés km van, (lehet, hogy várni kell rá, de van ilyen) úgy nagyobb valószínűséggel nem lesz a motorral óriási gondod.

Előzmény: KawaBazsy (155634)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.04.27 0 0 155634

Véletlen rálestem, s láttam a 2007 utáni C5-öt ilyen motorral, nem is túl drágán, azért kérdeztem..

Előzmény: BmS1 (155632)
korzo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 155633

a 3.0 kevésbé hajlamos a főtengelytörésre, mint a 2.7-es, cserébe a kiesést pótolja dugattyúlyukadással :-D

Szóval az alapproblémák maradtak (alkatrész semmi, ha megkotlik, akkor egy gyári blokk ugorhat a helyére)

viszont!

A PSA-s körök szerint, náluk a 3.0-s motor már hibamentesnek tekinthető, legalábbis nem produkál több hibát, mint mint bármi más a kategóriájában, szóval személyautóba már jó, csak a Land Roverek majd' 3 tonnájához kevéske még mindig.

Előzmény: KawaBazsy (155631)
BmS1 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 155632

A 2,7-es dízel ("Lion V6") moötoroknál nem elsősorban a tartósság volt a fő gond, hanem az, hogy -gyakorlatilag- megoldatlan a motorok szakszerű nagyjavítása. (Speciális pl. a főtengely csapágyazása a nagy terhelés miatt, a gyártó nem ad ki kereskedelmi forgalomba sem alapméretű, sem túlméretes csapágyakat. A más gyártmányú, geometriai méretre azonos, de szokványos technológiával készült csapágyak nagyon rövid ideig bírják. Ez volt a helyzet kb. két éve, amikor több gépműhelyt megkerestem ebben a témában.)

 

A 3,0 literes V6 csak diagnosztika szinten járt erre. Feltételezem, hogy a helyzet hasonló. Ha célkeresztben van egy ilyen motorral szerelt autó, szólj és rákérdezek a gépműhelyesekre.

 

üdv

Előzmény: KawaBazsy (155631)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.04.26 0 0 155631

Mester! Ez a 3.0 HDI V6 motor sem tartósabb, mint a 2.7-es?

Előzmény: BmS1 (155629)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.04.26 0 0 155630

bocsesz, én akartam egy 607-es venni, de kimaradt, viszont másfél hónapig hasznáálhattam egyet. autópályán 150-170 nél pont jó, csak út kell hozzá ami magyarországon sajnos nincs. ott a citroen c8-as a maga 1800 kilójával is pattog ha üres, pedig ballonos gumik vannak rajta. Itt pedig simán siklik a többi autóval 150-160-al.

 

Na de ez egy SAAB fórum váltsun témát.

Na ma necemre vettem a vasat, megitattam, majd lemostam és csalingásztam egy próbakört majd 250km, hegyi szerpentin hazafele autópálya. meglepő milyen keveset forog a motor 130-nál, kevesebbet mint a 2.2-es dizelem.

 

 

Előzmény: BmS1 (155629)
BmS1 Creative Commons License 2018.04.26 0 0 155629

szerintem a 607-es alatt egy fasza lágy futómű 

 

Szerinted igen, mások szerint nem.

Annak idején a 607-es színrelépése csúszott éppen a futóművel kapcsolatos mizériák miatt. 

Olvass el néhány véleményt a 607 futóművével kapcsolatban, bár ha neked ez "fasza futómű", akkor rendben is van, használd egészséggel.

Előzmény: Vik_Thorka (155628)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.04.25 0 0 155628

szerintem a 607-es alatt egy fasza lágy futómű van amig nem rontják el nagyfelnivel meg "peres" gumival. Egy hajó és nem egy pattogó vizisí. egy e36 vagy e46 gyári futóművel beton kemény mellette.

Előzmény: BmS1 (155624)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.04.25 0 0 155627

Kihagyom, mert ezekben az occsós szaladgálós, TGK-nak vizsgáztatott kis szarokban vmiért kézi váltó az elterjedt.. Ha nagy leszek, akkor meg veszek pickupot.

Előzmény: BmS1 (155624)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.04.25 0 0 155626

Jah, én is ültem már 110 lovas verziós C4-ben, az jól ment. De nem kell részecskeszűrős, a 90 lovasra fája  fogam.

Előzmény: MrTinkertrain (155625)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!