Keresés

Részletes keresés

Szucs Lajos Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2021
En meg utaztam azon a villamoson. Lehet valami tabu felerol beszelni, mert mi is mikor mar nem volt kalauz elobb korbeneztunk utanna ultunk bele. Felette van ket nyomogomb. az egyikkel jelzett a vezetonek .Ugy mint a HEV-en most.:-)A masikra mar nem emlekszem mire valo. A regi buszok amik potkocsisak voltak mindig a potba szaltunk es nezrem a vonohorgot. Persze a potkocsiban is volt kalauz.
Előzmény: ZöPö (2019)
John Howard Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2020
NZA, csúcsak a képek, pláne a csuklós belseje! :)
A kalauzüléstől meg egyenesen lehidaltam!!!
Előzmény: NZA (2018)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2019
Jobboldalt elöl kalauzülést látok? Hihetetlen! :-)))

Gyerekkorom egyik kedvenc szórakozása volt az ősrégi kétajtós Ikarusokon a kalauzülésben utazni. Hehe, egy forint volt a villamosjegy és egyötven a busz. Kalauz már nem volt, de a kalauzülések még megvoltak. A "pult" volt az ajtó, amit ki kellett nyitni, hogy le tudj ülni. A felnőttekben még élt valamiféle tabu, és soha nem ültek oda, így én mindig le tudtam ülni.

off-topic

Azokat a régi buszokat is csak fényképeken lehet csodálni. Pedig milyen gyönyörű még most is egy farmotoros 55-ös! Valami hihetetlen kisugárzása van. Mintha létezne belőle egy restaurált példány.

Előzmény: NZA (2018)
NZA Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2018
A 3799-es kocsirol talalhato tovabbi kep a kov. cimen:
http://galahad.elte.hu/~nza/3799
SzigDani Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2017
Kosz az infokat, nekem 3.1-esem van. Valoszinuleg ott is igy megy. Proba-cseresznye!
Előzmény: division by zero (2016)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2016
Win95/98-ban is .scr, másold bele a windows/system-be, és akkor bele kerül a listába...
Előzmény: SzigDani (2015)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2015
A kepernyovedot megkaptam, koszonom, remelem meg ezen a heten fel tudom tenni a honlapra. LSteve: azt lecci aruld el, hogy hogyan mukodik, mert ez az scr nekem nem jelent sok jot (Win3.1:))))
Előzmény: SzigDani (1989)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2014
most én láttam, Zuglónál gépmenetben, tényleg elég lepusztult, egy kicsit jobb csak mint a 1178...
Van vonalkódja is...
Előzmény: Törölt nick (1981)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2013
Kösz szépen! Fantasztikus!!!!

"Én nem tudok róla, hogy ma lenne 301-es..."
Ott kellett volna lenned Szilvásváradon, ott volt egy srác aki nagy 301-es bolondnak tünt, ő tőle hallottam, hogy van még 2 valahol eldugva, talán Istvántelken ha jól emlékszem, de hátha valaki tud biztosat...
A srác folyton azt emlegette, hogy igazán felújíthatnák már őket is...

Előzmény: Nogo (2012)
Nogo Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2012
emil ment!
Előzmény: division by zero (2008)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2011
John Howard! Köszi a képeket, szuper!
a lista is megjött, mondom én, hogy kész könyvtárad van...
Nogo Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2010
„Még anno 70-es évek közepén sokat utaztam a Debrecen Füzasabony vonalon /108/, ott akkor 424-esek jártak, ma Csörgők, szóval ha a 424.284-es mozdonyunk volt ,sokkal jobban ment az egész szerelvény. Nem tudja valaki, hogy él-e még a 284-es?"
Régi kérdés, de talán nem késő válaszolni. A modellvasút kiállításon vettem egy remek könyvet a 424-esekről (dr. Csiba József: A 424-es), és ez azt írja, hogy 1983. X. 12. óta fűtőgép F 424.07 számmal. Tehát állókazán lett, de legalább nem vágták szét.
Előzmény: easa (1419)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2009
tudja valaki, hogy mi van a mercurio ftp-jével? már vagy 4-5 napja "permission denied" lesz a feltöltési kisérlet...
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2008
amíg előkerül, addig is szívesen fogadnám azt a 3 .zip-et...
Előzmény: Nogo (2007)
Nogo Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2007
Örömmel jelenthetem, hogy a szkennelés kész, 3 db zip vár kilövésre. De Werner barátunk eltűnt. Jelentkezz, vétel!
Előzmény: Nogo (1718)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2006
Jöhet nekem is a képből...
én a nyáron Rákosrendezőn csináltam M62+Bzx+Bzx+Bzmot képeket...
743 Kb összesen ha kell valakinek...
Előzmény: lazar (1962)
division by zero Creative Commons License 1999.10.18 0 0 2005
nekem úgy tűnik, hogy már beírta...
Előzmény: gyurmosz (2003)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.18 0 0 2004
Sracok, igazan gratulalhatunk magunknak! A topic tulhaladta a 2000.-ik hozzaszolast, minden 2000 problema nelkul :-) Igazibol en szerettem volna leloni, de hat Boleny megelozott :-)
gyurmosz Creative Commons License 1999.10.18 0 0 2003
Én nem ismerem a történetet, hálás lennék, ha leírnád.
Előzmény: John Howard (1975)
Alfred Creative Commons License 1999.10.18 0 0 2002
John Howard:
"Érdekes, hogy mifelénk az ilyen problémák nem már a tervezéskor, hanem csak az építés vége felé jönnek elő..."
Feleségem révén elég sokat hallok a problémáikról, részleteket nem lehet mesélni, de azért az tudható, hogy csak mifelénk kell a MÁVval együttműködni! :-)
Előzmény: John Howard (1976)
Bölény Creative Commons License 1999.10.18 0 0 2001
Akkor a 2000. hozzaszolas ezennel az enyem!
division by zero Creative Commons License 1999.10.18 0 0 2000
"Ez erdekes, mert elvileg kedden es penteken van szallitas. "
ez a mondatod azt engedi sejtetni, hogy te tudod, hogy mikor, merre, miért, lehet Mukikat látni...
Nem akarsz minket is felvilágosítani?
Előzmény: SzigDani (1991)
division by zero Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1999
érdekelne a kép...
Előzmény: John Howard (1975)
lazar Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1998
Na nekem van egy szolgalati nyari, abban az osszes gyors
100/100 vagy nagyobb, sot a sebesek is. Csabi, szervalj
mar Kiss Jozsi haverodtol egy teli szolgalatit!

Armand

Előzmény: CSABI (1968)
gyurmosz Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1997
Várjuk a GySEV infókat!
Előzmény: bárány (1996)
bárány Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1996
sziasztok,
átolvastam szinte az egész topicot, király!!!!!!!
hajrá vasútbarátok! én nem vagyok igazán megszállott, csak "amatőr" vasútbarát. (max. egy-két GYSEV infóval tudnék szolgálni.)
le a vasútvonal-megszüntetőkkel! :)))))))))))
sziasztok
gyurmosz Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1995
Szóval biztber és rendesen. :-)
Előzmény: gyurmosz (1994)
gyurmosz Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1994
A mai Népszabadságban van egy pályázat a szentgotthárdi állomás bővítésére. Új bitber lesz, magasperon épül, felújítják a pályát, stb.
Egyébként ma Csepelen találkoztam a 134-es Boboval, épp üresen állt a Gubacsi-híd előtt. Ami azt illeti, elég rendeseen füstölt (kéken).
nohab Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1993
Ha már képernyővédő: ha valaki tudja, hogy kell beletenni (és kivenni, mármint nem captureölni, hanem megszüntetni) ábrákat, én megrajzoltam hozzá néhány NoHABot, mert ami benne van, az egy förmedvény. Valaki nem tudja megfejteni, nem fejtette még meg?

Ákos

SzigDani Creative Commons License 1999.10.18 0 0 1991
Ez erdekes, mert elvileg kedden es penteken van szallitas. Az is igaz, hogy a 1074-est is hetfon vittek vissza Szentndrere.
Előzmény: division by zero (1982)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!