En meg utaztam azon a villamoson. Lehet valami tabu felerol beszelni, mert mi is mikor mar nem volt kalauz elobb korbeneztunk utanna ultunk bele. Felette van ket nyomogomb. az egyikkel jelzett a vezetonek .Ugy mint a HEV-en most.:-)A masikra mar nem emlekszem mire valo. A regi buszok amik potkocsisak voltak mindig a potba szaltunk es nezrem a vonohorgot. Persze a potkocsiban is volt kalauz.
Gyerekkorom egyik kedvenc szórakozása volt az ősrégi kétajtós Ikarusokon a kalauzülésben utazni. Hehe, egy forint volt a villamosjegy és egyötven a busz. Kalauz már nem volt, de a kalauzülések még megvoltak. A "pult" volt az ajtó, amit ki kellett nyitni, hogy le tudj ülni. A felnőttekben még élt valamiféle tabu, és soha nem ültek oda, így én mindig le tudtam ülni.
off-topic
Azokat a régi buszokat is csak fényképeken lehet csodálni. Pedig milyen gyönyörű még most is egy farmotoros 55-ös! Valami hihetetlen kisugárzása van. Mintha létezne belőle egy restaurált példány.
A kepernyovedot megkaptam, koszonom, remelem meg ezen a heten fel tudom tenni a honlapra. LSteve: azt lecci aruld el, hogy hogyan mukodik, mert ez az scr nekem nem jelent sok jot (Win3.1:))))
"Én nem tudok róla, hogy ma lenne 301-es..."
Ott kellett volna lenned Szilvásváradon, ott volt egy srác aki nagy 301-es bolondnak tünt, ő tőle hallottam, hogy van még 2 valahol eldugva, talán Istvántelken ha jól emlékszem, de hátha valaki tud biztosat...
A srác folyton azt emlegette, hogy igazán felújíthatnák már őket is...
„Még anno 70-es évek közepén sokat utaztam a Debrecen Füzasabony vonalon /108/, ott akkor 424-esek jártak, ma Csörgők, szóval ha a 424.284-es mozdonyunk volt ,sokkal jobban ment az egész szerelvény. Nem tudja valaki, hogy él-e még a 284-es?"
Régi kérdés, de talán nem késő válaszolni. A modellvasút kiállításon vettem egy remek könyvet a 424-esekről (dr. Csiba József: A 424-es), és ez azt írja, hogy 1983. X. 12. óta fűtőgép F 424.07 számmal. Tehát állókazán lett, de legalább nem vágták szét.
Sracok, igazan gratulalhatunk magunknak! A topic tulhaladta a 2000.-ik hozzaszolast, minden 2000 problema nelkul :-) Igazibol en szerettem volna leloni, de hat Boleny megelozott :-)
John Howard:
"Érdekes, hogy mifelénk az ilyen problémák nem már a tervezéskor, hanem csak az építés vége felé jönnek elő..."
Feleségem révén elég sokat hallok a problémáikról, részleteket nem lehet mesélni, de azért az tudható, hogy csak mifelénk kell a MÁVval együttműködni! :-)
"Ez erdekes, mert elvileg kedden es penteken van szallitas. "
ez a mondatod azt engedi sejtetni, hogy te tudod, hogy mikor, merre, miért, lehet Mukikat látni...
Nem akarsz minket is felvilágosítani?
Na nekem van egy szolgalati nyari, abban az osszes gyors
100/100 vagy nagyobb, sot a sebesek is. Csabi, szervalj
mar Kiss Jozsi haverodtol egy teli szolgalatit!
sziasztok,
átolvastam szinte az egész topicot, király!!!!!!!
hajrá vasútbarátok! én nem vagyok igazán megszállott, csak "amatőr" vasútbarát. (max. egy-két GYSEV infóval tudnék szolgálni.)
le a vasútvonal-megszüntetőkkel! :)))))))))))
sziasztok
A mai Népszabadságban van egy pályázat a szentgotthárdi állomás bővítésére. Új bitber lesz, magasperon épül, felújítják a pályát, stb.
Egyébként ma Csepelen találkoztam a 134-es Boboval, épp üresen állt a Gubacsi-híd előtt. Ami azt illeti, elég rendeseen füstölt (kéken).
Ha már képernyővédő: ha valaki tudja, hogy kell beletenni (és kivenni, mármint nem captureölni, hanem megszüntetni) ábrákat, én megrajzoltam hozzá néhány NoHABot, mert ami benne van, az egy förmedvény. Valaki nem tudja megfejteni, nem fejtette még meg?