Keresés

Részletes keresés

Bányatörp Creative Commons License 2005.10.02 0 0 886
Az lehet, egy elég nagy szénvonatot továbbítottak. A 100halombattai erőmű dolgoz fel szenet? Vagy gázüzemű?
Előzmény: Törölt nick (884)
Soldato Creative Commons License 2005.10.02 0 0 885
Majdnem,ez Dunai finomítón ballag befelé az állomásra az egyik iparból.

"Te le tudtad kapni, én + mindig csak a vonatból integetek utána."

Pedig elég gyakran bóklásznak kint az állomáson.
Előzmény: Sinbiciklis (882)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.02 0 0 884
Nem azért előfogatolja, hanem azért mert a vonat egyiküknek túl nagy lenne, ezért ketten viszik a vonatot.
Előzmény: Bányatörp (883)
Bányatörp Creative Commons License 2005.10.02 0 0 883

:-(

 

Gondolom akkor azért előfogatolja a másik. Az miféle szerzet??

Előzmény: Törölt nick (881)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.10.02 0 0 882
Ez is 100halombatta, nem? Te le tudtad kapni, én + mindig csak a vonatból integetek utána.
Előzmény: Soldato (880)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.02 0 0 881

A hátsó (piros) V20 011 névre hallgat és eléggé beteges tud lenni minap fekvemaradt Uzsa mellett és ezzel adot a 9614-nek 74 oercet. Akkor egy felxi vízcső durrant el rajta.

 

 

Amúgy mindkettő Floyd bérlemény!

 

 

Előzmény: Bányatörp (879)
Soldato Creative Commons License 2005.10.02 0 0 880
Na de miért is?
Előzmény: Sinbiciklis (878)
Bányatörp Creative Commons License 2005.10.02 0 0 879

Üdv!

 

Ezekről a mozdonyokról ki tud többet???

 

Helyszín: Százhalombatta, 2005.09.30

Sinbiciklis Creative Commons License 2005.10.02 0 0 878
Mázlista.
Előzmény: Soldato (877)
Soldato Creative Commons License 2005.10.01 0 0 877
HáBé Creative Commons License 2005.09.28 0 0 876

...

 

LAKÓ JÁNOS úr, a Balatoni Iparvasút Kft. vasútüzem vezetője elhunyt.

Isten nyugosztalja!

 

...

HáBé Creative Commons License 2005.09.26 0 0 875
Ez ugyan nem off, de a válasz nem publikus, ne haragudj!
Előzmény: V43 blue (874)
V43 blue Creative Commons License 2005.09.26 0 0 874

OFF:

 

Bálint! Mikor lesz újra elérhető a honalpodon a MÁV Remotorizációs terveit bemutató lap?

Előzmény: HáBé (873)
HáBé Creative Commons License 2005.09.26 0 0 873

Ismételten pálinkásat!

 

Régi papirképeimet nézegetve találtam egy iparvasútit is:

 

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg3005/kepek/a28002eszaki98.JPG

A28-002.

Azóta nem láttam, a listám szerint a Ganz-MÁVAG-é, de mint tudjuk, ilyetén cég nem létezik. És még a mozdonyka léte sincs számomra megerősítve.

 

Tudtok róla valamit?

Törölt nick Creative Commons License 2005.09.24 0 0 872

Pálinkás jó este után most had kívánjak mámor ittas jóestét!

 

Íme a legújabb fogásom Cellben:

 

 

A21 056
HáBé Creative Commons License 2005.09.20 0 0 871
Soldato Creative Commons License 2005.09.16 0 0 870
Ha valakit érdekel:az A29 001 a fehérvári fűtőházban van.
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.11 0 0 869
Mintha erre céloztam volna én is. Gratulálok annak a "kollégának" aki ilyen méretekkel aláírta a futási bizonylatot.
Előzmény: Vendégsín (868)
Vendégsín Creative Commons License 2005.09.11 0 0 868
Álljunk meg.
A Futási Bizonylat arra szolgál, hogy a MÁV, GySEV vonalán közlekedtetni szándékozott (még, vagy már) nem MÁV, GySEV tulajdonú, vagy közösségi jelet (RIV, RIC, MC, stb.) nem viselő idegen jármű meg legyen vizsgálva a MÁV, GySEV vonalán közlekedés szempontjából. Ezért ejti a vizsgálatot meg a KPM. I. Vasúti Főosztály, illetve nem első esetben megbízottja. Az idegen - MOL, BKV, Mari néni - a szükséges adatokat rendelkezésre bocsátja, a szerkezetet bemutatja. És aláírja az általa megadott adatok helyességének igazolására, a vizsgáló által esetleg feltüntetett korlátozások tudomásul vételére a Futási Bizonylatot. Ugyancsak aláírja ennek hátán a Felelősségvállalási Nyilatkozatot, hiszen a vizsgáló megbízik az általa adott adatokban, és nem szedi miszlikre a járművet.
A fentiek alapján készült Futási meglétét, a hivatkozott jármű azonosságát ellenőrzi a hálózatra lépéskor a kocsivizsgáló, ha - jelenleg - nem mozdony a jármű.
Tehát kicsi a valószínűsége, hogy a MOL, vagy a Mari néni kocsivizsgálója, reszortosa, ha van neki, legyen írásban a Vasúti Főosztály által megbízva.
Előzmény: sínbohóc (867)
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.11 0 0 867

kocsivizsgáló, reszortos, stb.

A MOL-nak van ilyen?

Előzmény: Vendégsín (866)
Vendégsín Creative Commons License 2005.09.11 0 0 866
Hangszórós kérdés.
Akinek elő vagyon írva, abban az 1979-ben kiadott utasításban... :-)
A magos VBF is ezt birizgálja, de igen óvatosan. A kotta szerint a Vasúti Főosztály, ami abban a formában nincsen. Ismétlődő járműtípus nem első Futásiját a Vasúti Főosztály írásos megbízása és eljárási rendje szerint az ezzel megbízott - kocsivizsgáló, reszortos, stb. - személy.
Előzmény: sínbohóc (865)
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.11 0 0 865
Ilyenkor ki állít ki futási bizonylatot?
Előzmény: Vendégsín (864)
Vendégsín Creative Commons License 2005.09.11 0 0 864
Hogyan mentek ezek a gépek Celldömölkre?

Gondolom, úgy, mint három hónapja az öt UV villamos Rákosra. A Futási Bizonylatot kiállító személy a jármű alját meg sem nézte, mert nem volt vizsgáló csatornán. Arról meg a magas ... Főosztályon is csak most hallottak először, hogy a villamos kerékprofilja kicsit más is lehet, mint a mienk. (Nekünk annó másodikos technikumi tananyag volt.)
Előzmény: sínbohóc (855)
HáBé Creative Commons License 2005.09.11 0 0 863

Ó, micsoda fotomegállás! :-)

 

Mondd, mi a manó is történt Veletek odaútban?

Előzmény: gw (862)
gw Creative Commons License 2005.09.11 0 0 862
Ez meg 5 perccel az első kép előtt volt :)Zólyom
Előzmény: HáBé (861)
HáBé Creative Commons License 2005.09.11 0 0 861
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.10 0 0 860

Nem akarom én a MÁV előírásokat más cégre erőltetni!

DE: a futómű előírások szerintem nem lehetnek mások a magánvasútaknál sem, pláne,ha elhagyja a saját vágányhálózatát. Ha pedig  közforgalmú pályán közlekedik, akkor mindenképpen egy szabályozásra van szükség.

 

Előzmény: Törölt nick (859)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.10 0 0 859

Ja és mégvalami:

 

Lassan le kell szoknunk arról, hogy a MÁV előírásai vonatkozzanak másokra is! Elég fura lenne, ha a szomszéd utcában lévő fodrász meghatározna bármit is a másiknak. Van egy piac ezen a piacon vannak vasút vállalatok, miért a MÁV előírásait kellene alkalmaznia a MOL-nak vagy a MAL-nak? A szabványok alkalmazása ma már nem kötelező, pedig ez esetben ez nem is volna rossz. Akkor ugyanis nem a MÁV rendelkezne hanem egy szabvány. A MÁV futómű előírásait pedig ebben a formában talán nem a MÁV-nak hanem egy felettes hatóságnak kellene kiadnia! Pl. KFF (?) Ekkor ugyanis mindenkire érvényesnek kellene lennie az előírásnak, lásd a tervezett új F1 és F2 esetét ami már emígy jön majd ki!

Előzmény: sínbohóc (857)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.10 0 0 858
Más iparvasutaknál tapasztaltam, hogy ezek csak akkor számítanak, ha közforgalmú vonalra jönnek a gépek. Saját hálózaton belül nem foglalkoznak nagyon vele. Bár mindenféle mérőeszközük  megvan sőt a kérdéssel foglalkozó szabvány is, a 20-25 km/h-s mozgásoknál nem igazán izgatja őket az élesedés meg a nyomkarima magasság.
Előzmény: sínbohóc (857)
sínbohóc Creative Commons License 2005.09.10 0 0 857
A MOL gépekre nem vonatkoznak a MÁV-nál érvényes futómű előírások?
Előzmény: Törölt nick (856)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!