Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1004
Topic saved...
A francba ezzel a darabolással, igazán lehetne egy "összes hozzászolás" gomb...
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1003
Úgy tünik mintha sikerült volna nekik helyre állítani ezt a topicot!
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1002
Én speciel kiterjesztés nélküli fájlban találtam meg egy darabot...
Előzmény: Törölt nick (999)
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1001
sziasztok!
Atnezem es elkuldom a hianyzo lapokat, csak az egy kis ido.Valoszinuleg megvan ,mert kerestem uj url-eket de a kedves kollegak azt mar nem irtak be a regisztacional. Ezert kerek mindenkit akinek van oldala, az irja fel a listara es egy rovid leirast kerek magyar ,angol es nemet nyelven. A nemet nem problema ha nem megy.
Előzmény: gyurmosz (989)
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.21 0 0 1000
Holnap, ha lehet meg latni az angol gepeket, merre? Mindenkeppen fenykepeznem reggel oket! Ma sajnos nem volt idom maszkalni a Keletiben...
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.21 0 0 999
Nnna...ma probaltam benezni ide, nem sikerult, ezert meg van esely, hogy a melohelyi gepemen megvan a tegnap/elotti anyag!! Holnap reggel ezzel inditok. Az itthoni gepemen mar felulirodott :-((( Valoszinuleg cgi kiterjesztessel kell keresni, de atneztem minden html filet...

Voltam a modell-vasut kiallitason. Egesz jo, bar mult evben tobb asztal volt. Van par eleg igenytelen kivitel, de pl. a Veresegyhazi allomast abrazolo darab nagyon szep munka. Van sok jo modell, peldaul Gigant UFC forgovazzal (ezt is 130-as alapra tettek), a szinet kiveve nagyon jo! Van egy szep M63-is, na meg egy-ket jol sikerult Nohab. Az egyik arusnal vettem egy regi DR Ame kocsit, es a kepeslapokat is atbongesztem. Egy regebbi vitat lezarva: volt fenykep a Btx 000 palyaszamu jarganyrol, tehat letezik ilyen :-) Volt kep olyan Piroskarol, amin nem volt palyaszam, 3 osztasu szelvedoje volt, es egy hatalmas voros csillag az elejen...
Na es persze vettem kepet a regebben emlegetett Ikarus-szornyszulottrol. A kepleiras szerint: A MAV egykori BZmot 601/1 psz. dizel-hidraulikus konnyu kiserleti sinautobusza. Gyarto: GANZ-MAVAG, Ikarus karosszeria es jarmugyar Bp 1983(!!). Vmax=100km/h P=250kw. A kepet bescannelem, az erdeklodoknek kuldok (remelem jobban sikerul, mint a zold MUKI scannelese :-( ).

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 998
Én semmit nem tudok, de talán ha ide téved Lazar barátunk, akinek egy csomó régi menetrendje van, talán talál valamit...

Régi képeid nem maradtak?

lupi Creative Commons License 1999.09.21 0 0 997
Szevasztok, most tévedtem ide közétek. Nem tudtok valamit a Cegléd-Hantháza vonalról??? Gyerekkoromban többször nyaraltam Hantházán, a nagybátyám volt az állomásfőnök/forgalmista/váltókezelő/tanyapostás egyszemélyben.
Az állomásépületben laktunk. Naponta pár vonat ment, gőzösök, Cegléden a mostani állomás város felöli oldaláról indult a vonat, végig pöfögött a Kossuth Ferenc utcán, megállt a Gubodi-pincéknél, majd a Kossuth téren, és így tovább. Rendes nyomtávú volt...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.21 0 0 996
Biztos sikerült, nekem egyszer egy esti viharban sikerült csinálnom egy képet, persze vakuval.
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.21 0 0 995
Elég furán néz ki, ahogy a többi angol vonat. Én mikor ott jártam, egy olyan alsóvezetékes motorvonattal utaztam, amit valszeg egy régi személykocsiból csináltak, legalábbis rengeteg ajtó volt az oldalán, ami némely régebbi személykocsira volt jellemző. A fülkék helyei is megvoltak, de a kocsi már termessé volt alakítva. Szóval érdekes volt.
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 994
Szerintem is felrakja, de azért remélem sikerül saját képet is csinálnom...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.21 0 0 993
Háát, ott elég sok típus van...
De szerintem Joó Feri biztos lekapta, szerintem felrakja a honlapjára.
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 992
Talán ilyenek de nem mernék megesküdni rá...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.21 0 0 991
Ott sincs, pont tegnap töröltem ki az ideiglenes fileokat, mert már nagyon tele volt az a mappa. Én is körülnézek az angol mozdonyoknál.
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 990
átnézted a böngésződ "cache" vagy "temporarly internet files" könyvtárában lévő fájlokat?

Kékek... :) még nem találtam képet, keresgélek a mercurio-n...
Lentebb van az idézett levél Joó Feritől, azt írta holnap mennek tovább...

gyurmosz Creative Commons License 1999.09.21 0 0 989
Sajnos nálam nincs semmi maradék a topicból, de elég sokan vagyunk, valakinél biztos van.
Milyenek azok az angol mozdonyok?
Meddig lesznek még ott?
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 988
megnéztem az angol gépeket a Keletiben, elég érdekes látvány, sajnos fotózáshoz elég rossz idő volt délután, nem tudom milyen képeket sikerült csinálni, remélem reggel a nap is kisüt meg a gépek is még ott lesznek...
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 987
Én már küldtem egy darabot, ti is nézetek körül a vinyótokon, hogy nem-e maradt valahol egy példány a topicunkból, pl. a Netscape cache-ben, és küldjétek el az indexeseknek, hogy össze tudják rakni újra!
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.21 0 0 986
Látom itt valami nagy gubanc van...
Remélem nemsokára megcsinálják. Ma láttam egy narancssárga Bobot (a pályaszám oldalt már lekopott), egy tehervonatot tolt Csepelen a papírgyárba. A papírgyári vonatok általában húzva közlekednek a csepeli vontatóvágányon a papírgyári kiágazásig, innen vagy tolják, vagy ha hosszú a vonat egy másik Boboval behúzzák.
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 985
majd otthon még kotorászok "topic-cafatok" után

addig is egy mai levél:
"
Hali,

Mindenki rohanjon 3 szuper English Electric mozdonyt megtekinteni ma a
Keletiben. 11-tol van egy sajtotajekoztato a Londontol Koszovoig kozlekedo
vonatrol, amelyet majdnem vegig 3 angol mozdony huzott. A vonat Budapestrol
szerdan indul tovabb Romania fele. A mozdonyok hangja nagyon szep es nagyon
hangos, de nem tudom ma be lesznek-e inditva. Mindenesetre meg lehet
tekinteni oket a Keletiben, allitolag egesz nap ott lesznek.

Joo Feri"

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 984
Egy része????
én nem találtam olyat ami meglenne...
pont most akartam levelet irni nekik, hogy milyen szar ez a topic darabolás, nem lehet egyben lementeni az egészet...

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.21 0 0 983
Most olvastam, hogy valami nagy bibi volt és az adatok egy része elveszett. Nosza rajta, elő a témákkal!
Ma reggel az egyes vonalon ismét régi villamos ment, a Pepsi reklámos 3 ajtós 609-es!
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.21 0 0 982
Most ,hogy megcsinaltak a vaganyt( a MAV) a filai jelzo mar nem tori le a tukrot ha megsontolod:-(
Hivatalosat kerdezed? Mert azt nem tudom.:-))
A nem hivatalos : ami a csovon kifer!!
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.21 0 0 981
Az akkor jo amikor a masik vaganyon az alavero dolgozik es latod a hogy a kezelo kapaszkodik a gepebe es mint a filmekben is torzul a kepe. :-))
vasarnap valami ilyesmi volt. de az dunakeszi kornyeken volt egy teherrel.
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 980
Most hányas a pálya a szentendrei HÉV-en?
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 979
tetszik, azt a menetet kipróbáltam volna...
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.21 0 0 978
Még javitgatom az oldalt. csak varom az uj lapolvasott.
A Max seb.re valaszolva:
Mikor meg fiatal voltam es bohokas.
szoval eleg reg tortemt ez a mindennapos eset nallam is ,masnal is megesett. Abban az idoben este SE-rol 23:30-kor indult az a vonat amit "sietosnek " hivtunk . 00:09-kor van hivatalos erkezese Battyira. Ott lekot es busszal ki Bekasra, onnan masik busszal SE-re. Namost a busz 00:00-kor indul. Te mit csinalnal , ha akovetkezo csak egy ora mulva megy. Igen mi is siettunk. Persze itt is vannak (okos) forgalmistak ( nem csak a vasutnal). Sokszor altam 5-10 percet Kaszasdulun met kivarta az indukasi idot. Megjobb.
Ezt hozd be, hogy elerd a buszodat.Belehet.(HI-HI). Igaz azon a nagysebessegu palyan a kedves utas a kalaptartoba kapaszkodott es az ulesen allt, de nem aludt el. A leszallast mindenki idejeben elkezte, es neha sikerult is. METROZTAM is. Innen igen jo tapasztalataim voltak a gyors utasaramoltatas teren. Battyin a forgalmista inkab kijart WC-re , ne lassa a vegallomasi 10 km/s behaladast.

A Pomaz es Pannonia kozotti egyenest, mely kiise lejt igen jol kilehet hasznalni ilyen rekordok probalgatasara.
Ma mar ez nem megy. A jatekvautat is megviselte a kor vasfoga es a jo karbantartas.

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 977
Ismerem, nagyon jó kép!!!
Amúgy több helyen is írja a honlapján, hogy jelenlegi utcaneveket használ...
ZöPö Creative Commons License 1999.09.21 0 0 976
Benda Gyuri oldaláról: Vasúti közlekedés a Mártírok útján*.

* Benda Gyuri oldalán a kép "Margit körút" megjelöléssel szerepel, de amikor a kép készült, akkor az javában Mártírok útja volt.0

Bocs, ha ismert, én most találtam rá erre a gyöngyszemre.

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 975
Megtaláltam...
Itt mintha kevesebb tipusról lenne szó...
Egy pár kép pl a tipus ismertető menüben nem jön be.
Amúgy tetszik, remélem sikerül tovább fejlesztened az oldalt, a HÉV-ek is izgalmas téma...

Ez a mondat különösen tetszik:
"Megengedett maximális sebesség 70 km/h (de a 100 km/h-s müszert sikerült elgörbiteni)", mesélj erről, hogy is volt ez?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!