Keresés

Részletes keresés

Füredi Imre Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18545

Nekem is volt ilyen problémá,hidegen magas melegen szinte nem is volt alapjárat,igaz ez egy Babetta volt.Kicseréltem a gyújtás alatti simeringet és meg is szünt a probléma.A keresztfiam simsonjának is ilyen problémája volt és ott is ugyanaz volt a baj oka(simering)

Előzmény: jawa21 (18533)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18544

Há' én honnan tudjam. (:]) Lehet ez is ilyen egyház által elismert csodálatos gyógyulás volt. Ez lesz a Szent Musztáng napja.

Előzmény: zerger88 (18543)
zerger88 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18543

De amikor rugdosta akkor ugyis érzi hogy csúszik a kuplung. Vagy nem?

Előzmény: 1Tamás (18541)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18542

Mitől tűnt el az a hang, nem értem. Meg azt se hogy mitől indult el végül is? Mesélhetnél valamit hogy javult meg a gép.

Előzmény: István Márton (18540)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18541

Elképzelhető hogy a kis golyó (vagy ami helyette van) a pálca mellé szorulhatott. Ott a tengely elején ahol még szélesebb a furat. Felrakta a deknit behúzta a kuplungot és nem jött vissza teljesen a cucc. Aztán ott kalimpált excenteresen az egész amikor indítani próbált. Kuplung meg nem tudott teljesen összezárni és ezért nem forgatta meg rendesen a motort. De nem is biztos hogy jó sorrendben volt/van benne az egész.

"kuplungpálcát megnéztem benne van minden,az utolsó darab a nagyobbik pálca nemakar kijönni"

Mondjuk lehet a levette a kuplungot és arról a feléről nézte.

De ezen kívül bármit eltudok képzelni, így is alig értettem az egészből a valamit.

 

 

 

Előzmény: zerger88 (18534)
István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18540

Nem a kuplungpálca miatt nem indúlt,nem volt beszorúlva,elkezdtem rugdosni a motort és kijött,most már jó minden,a furcsa hang is eltúnt valahogy

jawa21 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18539

Köszsönöm a választ.Megnézem majd.

Azért gondoltam hogy baj, mert ha melegen teljesen be van tekerve a csavar akkor hidegen meg nagyon fog pörögni.

Mikor hidegen tekergettem akkor hallotam hogy emelkedik,csökken.Csak melegen már csak a végén.

Azért gondoltam, hogy tű baja lehet hogy sokat kapna.

Előzmény: zerger88 (18537)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18538

Az miért baj?

Előzmény: jawa21 (18536)
zerger88 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18537

Alapszabály hogy melegen állítunk alapjárat (igaz hidegen is hogy valamelyest legyen alapjárat)

A tű nem az alapjárat beállításra szolgál, én nem nyulnék hozzá

Olyan is lehet esetleg hogy a karbi suberháza van már kikopva (igaz ha ki van kopva inkább akkor alacsony alapjáratot nem tudsz neki adni)

Vedd le a szűrőt és ténylegesen nézd hogy emelkedik e a suber (utángyártott dolgokban én már nem hiszek) és probáld így beállítani (a te fajta légszűrőd nem ad neki nagy előfojtást, tehát szűrő felhelyezés után nem esik le a a beállított alapjáratod)

Előzmény: jawa21 (18533)
jawa21 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18536

Tudom,de mikor már hazaértem meleg volt és ahogy tekergettem nem váztozott, csak ha teljesen betekertem akkor emelkedett az alapjárat.

Előzmény: 1Tamás (18535)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18535

Állítócsavar vége kúposra van esztergálva, az a része emelgeti a súbert. Ha befelé tekered és a kúpos vége eléri a súbert akkor kezdi megemelni. Teljesen betekerve emeli meg a legjobban. Alapjáratot melegen kell beállítani.

Előzmény: jawa21 (18533)
zerger88 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18534

Hogy tud befeszülni egy kuplung pálca? Szerintem sehogy ha normál állapotban van.

Ha netán befeszült akkor is indítási gondot nem szabad neki okoznia.

Előzmény: 1Tamás (18532)
jawa21 Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18533

Hello.

Vettem egy új súbert, ma beleraktam hidegen állítottam egy kicsit magas alapjáratot, és mikor hazaértem nagyon alacsony volt.Szinte már fulladt és tekergettem a csavart de nem változott csak mikor teljesen betekertem akkor emelkedett.Lehet, hogy a tűn kellene állítani?

Előre is köszönöm.

Üdv: jawa21

1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18532

Azért nem indult mert be volt szorulva a kuplung pálca?

Előzmény: István Márton (18531)
István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18531

Bocsi de ezt nemértem,hogy érted azt hogy be volt feszűlve?

1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18530

Be volt feszülve a kuplung pálca?

Előzmény: István Márton (18528)
István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18529

És még valmit szeretnék kérdezni,van itt nemmessze tőlünk egy pionir,annyit tudok róla hogy volt generálozva,a festése eredeti naracssárga.Tudja e valaki hogy diszcsikos hátsósárvédős pionir lehet e vagy ilyeket még nem festettek narancssárgára?mert képen még csak diszcsik nélkülit láttam naracssárgában.

István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18528

Igen,már voltam is motorozni,melegen is pöccre indúlt,

1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18527

Már be is indul?

Előzmény: István Márton (18526)
István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18526

Köszi szépen de minden megjavúlt,a kuplungpálca kiesett,eltűnt a furcs hang,csak egy kisit játszodtam az alapjárati csavarral,csak apám hozzányúlt a többihez és most olajos a füst,tiszta olja a hátulja

1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18525

Lehet a pálca furatán keresztül behullott valami a kuplungba.

Előzmény: 1Tamás (18524)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18524

Pálca valószínűleg azért akadt el berakáskor mert a tengely belső furata keskenyebb, ezért ott van egy lépcső.  De ha nem megy bele akkor csak bele kell nézni! Egyből látszik mi a gond! Lehet nem is ezért nem ment bele. Indítsál pálcák és golyó nélkül.

De nem is egyértelmű a dolog. Berakáskor elakadt vagy nem jött ki mert beragadt?

Kis pálca és a golyó is mozog rendesen? Amikor tolod forgatja a motort is vagy csak csúszkál a kuplung?

 

 

Előzmény: István Márton (18522)
István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18523

A világitást a világitó tekercsre raktam rá

István Márton Creative Commons License 2013.09.14 0 0 18522

Még széltszedem a kuplungot és megnézem miért ragdt be oda a pálca,és mostanába amikor raktam bele a kuplungpálcát alig tudtam belerakni belemnt úgy 3 centit és utána megakadt mozgattam benne és utána bement,azelőtt nem emlékszem hogy akadt volnao berakáskor,lehet ez a baja?

zerger88 Creative Commons License 2013.09.13 0 0 18521

Hidegindítónak, vagy indítás segítőnek még jó a féktisztító (általában van itthon), estleg hidegindító spray ;)

Előzmény: 1Tamás (18520)
1Tamás Creative Commons License 2013.09.13 0 0 18520

Akkor hajolj közel és nézd meg honnan jön az a hang. (Videót is innen lett volna célszerű csinálni.)  De inkább azt hogy miért nem indul? Ha szikra (kérdés hogy jó időpontban-e) van akkor töltsél egy kis benzint a hengerbe vagy a forgattyúsházba. Volt hogy egy kivénhedt dezodorral (hajtógázas) indítottam.

Alaplapot jelöld össze és vedd le. Akkor nem ér bele biztosan ha nincs is ott. Én a lendkerék mágnest is levenném. A világítást a világítótekercsre kötötted rá? Meg mé' nem jön ki az a kuplung pálca? Annak teljesen szabadon kell mozognia.

Valamit próbálj kizárni mert egy kis nyiszogó hang után senki se fogja több száz kilométerről megjavítani. Ez egy szoci motor bármikor bármi indokolatlanul rossz lehet.

Előzmény: István Márton (18519)
István Márton Creative Commons License 2013.09.13 0 0 18519

Amikor gyertya nélkűl rúgom vagy mozgatom a kereket akkor is csinálja de akkor kicsit más a hangja,a csava nem érhet sehova mert kb 3 hete volt csinálva és azóta mentem vele teganpelőttig gon nélkűl majdnem 80 km-t,az áramot a kis tekercsről vettem,előtte ment a lámpa is csak kikötöttem és tegbap kötöttem vissza

1Tamás Creative Commons License 2013.09.13 0 0 18518

Ebből aztán sok mindent nem tudtunk meg. Akkor nem csinálja ha álló helyzetben berúgod vagy sebességben forgatod a kereket (ezért mondtam hogy vedd ki a gyertyát hogy könnyebben átforogjon)? Ha nem jön ki a nagypálca hogyan mozgatja a kuplungot? Hogy kötötted be a hátsó lámpát? Honnan vetted le az áramot?

 

Nem fúrta át a haverod azt a blokkot amikor menetet javított? (:]) Nem ér bele az új csavar sehova?

Előzmény: István Márton (18515)
István Márton Creative Commons License 2013.09.13 0 0 18517

ja és mégpróbáltam gyertya nélkűl is akkor nagyon szar az a hang,azt se tudom hogy honnan jön

István Márton Creative Commons License 2013.09.13 0 0 18516

Ha valki tudja hogy mi lehet az irja le kérem,vagyhogy mi okozhatja ezt,a dinamót nem aakdályozza semmi,csapágy meg nem tud elkopni egyik napról  másikra úgy hogy be se voolt gyújtva,előző nap még ment,kuplungpálcát megnéztem benne van minden,az utolsó darab a nagyobbik pálca nemakar kijönni,de működik rendesen,nem akad

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!