Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1122
Talán nem kellene olyanokkal dobálózni, hogy plusz egy-két sofőrbe nem rokkan bele a BKV. Pontos számítás, és egész szép summák tudnak kijönni.
A helyi tömegközlekedés biztosítása az adott önkormányzat feladata. Kész.
SzigDani Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1121
Na jo, utolso mara. (elvileg)
Az UV-k a 70-es evekben egtek a gyenge vezetékek miatt. Most azért égnek, mert öregek a vezetékek és megbolygatják őket. A 3421-es lathato lesz remélhetőleg jelenlegi (nemrég még ott volt Szávában) állapotában a Gyuri honlapján, ha föl tudja tenni a képeket. (Amugy mindenki, aki kuld Neki dolgokat, vegye figyelembe, hgy Ő is dolgozó ember, és nem tud túl sűrűn foglalkozni a honlapjával.) Remélem a jövő héten már elkészül a saját honlapom is, valamint elkezdjük csinálni az mkkk.kma.bme.hu oldalt is, amely a Muegyetemi Kozossegi Kozlekedesi Klub mukodese. Egyelőre a szegedi és szentesi kirándulásunk képei vannak scanelve, (remélem Ákosnak már elküldtem a belőlük képzett katalógust, ha nem, akkor irj! Új NoHAB képek néhány héten belül várhatók.) még kell egy kis szöveg, meg miegymás is. A tervek szerint nagy mennyiségű fénykép tárolására lesz lehetőségünk, úgyhogy aki netes helyhiánnyal küzd, az szóljon! Nem tiltakozunk olyan "aprócska" leírások ellen sem, mint NZA villamosai, amelyek egyszerűen fantasztikusak!
Előzmény: division by zero (1120)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1120
Úgy tudom az UV-k azért égnek, mert vékonyabb drótot raktak beléjük mint kellett volna, igaz ez?
Mi van a 3421-el? meg van még valahol, vagy már kohó?

"...kikapcsolhato"
Szibériában nem kellett kikapcsolni a fűtést... :)))

SzigDani Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1119
Igen, neha megy 2MUV is, de a mindennapos a szolo. Tudod, hogy van ez: ami van azt adják ki. A MUV amugy is gyakran lerohad (meg jo, hogy eddig egy sem egett ki, mint a 3421-es, NZA: áthuzalozták a kocsikat?), így néha jobb párban járatni őket.
Az államnak ugyan nem feladata a városi közlekedést támogatni, de egyrészt lehetetlenné tennie sem kell, másrészt Budapest kiemelt fontosságú (amúgy a vidéki nagyobb központok is...), így hozzá kellene valamivel járulnia. Sajnos a Hofinak egy mondata elavult: mamár a semmit sem tudjuk beosztani. (Bocs, erős offtopic)
Előzmény: division by zero (1115)
peterr Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1118
az Internetto-bol:
<> A HET VICCE

- Hosszu, kek es csupa ver?
- Sebes vonat.

... hat valoban sok sebtol verzenek a
vonatok, csak mostanaban mar egyre
rovidebbek is :(

SzigDani Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1117
Hu, de sokat irtok! :)))
Bölény: merő véletlenségből utaztál már nyáron ZIU-n. Na és volt fűtés? Hát persze! Szóval a ZIU-n soxor nem kell tomoruljon a nep, inkabb meg lehet sulni. A futes ugyanis nem olyan, mint a radio (Ha nem tetszik, kikapcsolhato:))).
IK435: erre volt penz. Kaptak egy lavorral ugy mint tamogassuk az Ikarust, meg kell az a troli, stb., azért valamivel halkabbak es kellemesebbek, mint a 280-asok. Persze az is igaz, hogy ezekre az utakra nem illik a légrugó, de mindegy...
Előzmény: Bölény (1077)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1116
Nem a BKV-val van bajom, hanem állam bácsival, aki nem látja be, hogy ezt a szolgáltatást a sok-sok adó forintunkból finansziroznia kéne...
Előzmény: SzigDani (1114)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1115
A múlkor (kb 3-4 hónapja) VASÁRNAP vártam 20 percet arra, hogy az egyik 2 kocsis MUV után jöjön a másik 2 kocsis MUV az 52-esen!!! A 42-es az szóló MUV volt, de a 30-as akkor épp 2 kocsis UV...
Előzmény: SzigDani (1113)
SzigDani Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1114
Urak! (Ha holgy is veletlenul lenne, akkor bocs:))) A BKV koltsegeinek 75%-at sajat forrasbol fedezi, palyaepiteseinek pedig az 50%-at. Az elobbi ertek Becsben 44%, pedig ott minden dragabb hozzank kepest. Az a problema, hogy a tisztesseges kozlekedeshez nem folyik bea főv. önkormányzathoz elég adó. Jó lenne az az 5,7% , amit adnak, mert másra is kell, csak az a csöpp mindenre kevés. Ezért is ciki, ha most elveszik az onkormanyzattól a penzt, mert akkor tenyleg csak a semmit tudja elosztani. (bocs az eros offtopicert, csak szemleltetni akartam a helyzet kozismert sulyossagat.) Szoval ha a BKV csak gazdasagi alapon mukodne, akkor a vonalak tobbsege megszunne, ha meg igeny szerint, akkor nem csak a Fovaros rokkanna bele... Ez most egy koztes allapot, suxx, de ez van, én sem élvezem.
Előzmény: division by zero (1111)
SzigDani Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1113
Hat igen, en kisse kevesebbet vagyok a Neten, igy most sok dologra kell valaszoljak, amugy total offtopic:)))). Kezdem az elejen:
A koruton a Ganzokat is azert allitottak le, mert az ejszakai kozlekedest a kisebb gepjarmuforgalom miatt egszerubb buszokkal megoldani, igy a koruti villamos nem illene a kepbe. A MUV-okat is az ejszakai villamoshalozatra csinaltak azzal egyidoben, hogy azt halalra iteltek.
Nezzetek meg a 30-ast es az 52-est vasarnap, meg a 42-est hetvegen: szolo MUV van rajtuk. Amugy viszont a MUV ugyanugy suxx, mint a KCSV. Legalabb is a vezetok szerint...
Trolik: a 260-as kasznija megvan, meg van meg asszem MTB es IK60 is. NZA: mit mondott az a trolis uriember, naluk van az MTB?
Nezzetek el a Pongrac uti telep fele csucsidoben, lehet latni, hogyan rohadnak a regi gepek.
Rancajtos IK280-asok voltak meg musoron asszem (hogy miert nem tudok egyszerre tobb dolgot megjeleniteni?). 7 db. van meg, de ez mar nem csak azert 200-as palyaszamu csoport, mert betelt a 100-as, hanem mert a villanyberendezese megegyezik a 207-2xx (nem tudom, meddig tart:))) csuklosokkal. Csak a kaszni a rancajtos. Nezzetek meg a 205-ost, hogy folvitte az Isten a dolgat! BKV+ lett! Foto majd scaneltetik, meg feltetetik a honlapomra, ami remelem a jovo heten beindul.:))
Előzmény: division by zero (1100)
peterr Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1112
LG-nek:
szerintem Bp.Ny.pu-PeCsa => 72-es troli

Akos:
Koszi a tajekoztatot az alapitvany
allasat es a 013 ill. 004 remenyeit
illetoen. Erkolcsi ill. jelkepes anyagi
tamogatast en is fel tudok ajanlani.

Előzmény: division by zero (1102)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1111
Ez 3 plusz vezető lenne, ebbe még csak nem rokkana bele a BKV...
Persze az utasok igényeivel senki nem foglalkozik, de így leshetik mikor fognak az emberek leszokni az autózásról...

Amit mostanában emlegetnek, hogy jövőre akár 40%-al kevesebb járat lesz, ha nem kap állami támogatást, arról hallottatok? (valószínű, hogy nem kap utálja elégé egymást a kormány meg a főváros...)
Ezek őrültek, ebből még 40%-ot csökkenteni???? Még én is inkább veszek egy autót (anyagi okok miatt Trabi katergoriát...)! Aztán lesz nekik környezetvédelem...
Inkább vagy 200% növelés kéne, hogy elgondolkodjanak az emberek, hogy BKV-val is lehet közlekedni...

Előzmény: Lehoczki Gabor (1103)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1110
Ilyet én még csak modellvasúton láttam...
Előzmény: ZöPö (1105)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1109
Némi pénzzel én is beszállnék...
Előzmény: nohab (1104)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1108
Eze a részen váltottak alá július 30-án V43 1225-nek. Hétfőn majd mutatom a képet: bár a vasutasok el akartak hajtani onnan, de azért sutyiban két kpet csináltam.
Előzmény: ZöPö (1105)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1107
Ákos!
Ha meglesz az alapítvány, szólj mindenképpen. Adó szempontból kérdezem: a minősítés közhasznú vagy kiemelten közhasznú lesz?
Én saját részemről egy jelképes összegel mindenképpen beszállok.
Előzmény: nohab (1104)
ZöPö Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1106
Ha kétkezi munkával tudok valamit segíteni 013 ügyben, akkor rám számíthatsz.
Előzmény: nohab (1104)
ZöPö Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1105
Az utolsó mondatodról jutott eszembe, még '90-ben láttam Szegeden a nagyállomáson egy expressz vagont: az egyik forgóváz az egyik vágányon, a másik meg a szomszédon, a kocsi alatt meg a peron. A bakterok álltak körbe és veszettül szentségeltek. :-)) Szerencsére az egész még nagyon kint, a Hattyas sor felőli végen volt.
Előzmény: nohab (1090)
nohab Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1104
Lazar!

Wernerre nem veszekszunk, csak utkoztetjuk a nezeteinket :-)

Peterr!

Tegnap 013 miatt voltam Saujhelyen, mukodokepes gepet belole csak iszonyatos munkaval es alkatreszhegyekkel lehetne csinalni, szerintem 004 és így fog nézni, mire lekerül. Ennek ellenére tervezzük 013 megvásárlását és legalább optikai helyrepofozását. A jövő héten szinte biztosan megalakul a NoHAB-alapítványunk, aminek a fő célja ugyan mindenképpen egy működő NoHAB lesz, de a 013 a kedvenc gépem és nem hagyhatom veszni. November előtt nem nyúlnak hozzá, a tervem az, hogy elhozzuk onnan és a 004-ről amit lehet (és kell) leszedünk, különös tekintettel egy merevítóre és két 0,5 m * 2 m nagyságú lemezdarabra, amit kivágtak az oldalából Tapolcán. A gép ideiglenes tárolása úgy tűnik megoldható, a pénz az, ami egyelőre szűk keresztmetszetnek tűnik. A gép ára Budapestre szállítással együtt kb. 800.000 Ft lenne, ez elég sok. Viszont van benne működőképes generátor (más nem nagyon...) A kaszni viszont az egyik legegyenesebb a NoHABok között, biztosan ismeritek azt, amikor ránéztek majdnem szemből egy NoHAB oldalára és a közepéig erősen emelkedik, onnan meg lejtenek a merevítő bordák.

004-gyel nem lehet semmit csinálni, max. az egyik orrát levágni, de azzal is iszonyú lakatosmunkák lenének. Rettenetes kifli van a kaszniban, jobbra is és lefelé is.

LG,

Zetor nem volt lent! Szergejek voltak: 167, 100, ???, Bobók: 010, 155? és egy Pupi is sajnos: 102.

013 külső rendbehozása megoldható, bár történt némi barbarizmus a géppel...

Ha tudtok valami céget, aki alapítványt szeretne támogatni :-) , szóljatok!!!!

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1103
Csak a 20 percenkénti 2 kocsihoz 1 vezető kell, a 10 percenkénti 1-1 kocsihoz duplaannyi... Költség...
Köszi az infót (4-6 vil + 70 troli)
Előzmény: division by zero (1100)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1102
Hülye vagyok, látszik, hogy még hajnal van...
Szóval nem Oktogon, Király utcánál kell átszállni.
Előzmény: division by zero (1101)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1101
4,6-os villamossal Oktogonig, onnan 70-es trolival ki a ligetbe...
Előzmény: Lehoczki Gabor (1097)
division by zero Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1100
A villamosokat se nagyon csatolgatják, pedig egy időben volt olyan, hogy késő este már csak egy kocsi járt a körúton, amit meg a MUV-okal művelnek az kész szégyen: átalakításnál direkt vissza rakják a másik vezetőállást, hogy egyedül is tudjon járni, és erre mi van: egész héten párba járnak, max késő este lehet látni egy egykocsis 42-est, 52-esen talán csak vasárnap este lehet egykocsist látni.
Pedig az utasok jobban örülnének 10 percenként 1 kocsinak, mint 20 percenként 2-nek...
Előzmény: Törölt nick (1099)
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1099
Gyanítom, hogy Lausanne-ban nem ilyen műszaki állapotban leledzenek buszok, vezetékek, stb. Svédeknél negyvennel át lehet zúzni a váltószerkezet alatt, hát nálunk nem. Sajnos, itt ha nagyon lerohad egy üzem, akkor azt bezárják, nem újítják fel. Abban az utolsó állapotban ez már logikus lépés, csak hát mégsem jó valahol az egész.
A pótkocsis megoldás érdekes. Azt is érdekes lenne megtudni, hogy miért hagyták abba itthon a pótkocsizást, mert a csuklósok megjelenése előtt még ez dívott errefelé is. Csak sejtem, hogy menettulajdonságok miatt lehetett, hát nem tudom. Egyébként az a véleményem, hogy nem lehet annyira rugalmasan követni a forgalom alakulását, hogy folyton fel- és lekapcsolgassák a pótkocsikat. Esetleg ha minden megállóban áll egy :)
Előzmény: Bölény (1077)
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1098
Gyanítom, hogy Lausanne-ban nem ilyen műszaki állapotban leledzenek buszok, vezetékek, stb. Svédeknél negyvennel át lehet zúzni a váltószerkezet alatt, hát nálunk nem. Sajnos, itt ha nagyon lerohad egy üzem, akkor azt bezárják, nem újítják fel. Abban az utolsó állapotban ez már logikus lépés, csak hát mégsem jó valahol az egész.
A pótkocsis megoldás érdekes. Azt is érdekes lenne megtudni, hogy miért hagyták abba itthon a pótkocsizást, mert a csuklósok megjelenése előtt még ez dívott errefelé is. Csak sejtem, hogy menettulajdonságok miatt lehetett, hát nem tudom. Egyébként az a véleményem, hogy nem lehet annyira rugalmasan követni a forgalom alakulását, hogy folyton fel- és lekapcsolgassák a pótkocsikat. Esetleg ha minden megállóban áll egy :)
Előzmény: Bölény (1077)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1097
Nekem volt szerencsém látni 004-et júliusban, SZVSZ (látjátok, milyen gyorsan reagálok az újdonságokra...) 013 alapjaiból könnyebben lehetne kiállítható mozdonyt csinálni, mint 004-ből.
Ákos (Nohab): ha voltál Sújhelyen, elvileg látnod kellett a 2033-as Zetort, nemrégen vitték (S.99.02.09). Azonban a szegedi fűtőháztól eltűnt a másik két nem használt, azonban még nem is selejtezett Zetor is (M31 2015 és 2038). Ezeket nem láttad Sújhelyen?

Más: mondjátok meg legyetek szívesek, hogy a Nyugatitól tömgközlekedéssel hogy lehet eljutni a Petőfi csarnokig. Köszi.

Előzmény: peterr (1094)
peterr Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1096
Szereny velemenyem szerint:
SZVSZ=szereny velemenyem szerint=IMHO
(in English)
Előzmény: Lehoczki Gabor (1093)
Arthur Dent Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1095
Bocsika, én is azt akartam írni!
De valahogy Keleti lett belőle. Valszeg az ellenség megtévesztése céljából...
Előzmény: Lehoczki Gabor (1063)
peterr Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1094
Fiuk!

Akos fuleset komolyan kellene venni!
Ha most, meg a vesztohelyre szallitas
elott sikerulne kicsikarni egy kis
haladekot, vagy igeretet talan
sikerulne megmenteni CSIKOS-t.
Vagy annyira serult az a fokeret, hogy
kiallitani sem lehetne meg kibelezve
sem? 013-aska mar szet is lett bontva,
vagy mentheto? Esetleg a ket
halalraiteltbol egy felholtat
feltamasztani? (juj de morbid)
Peterr

Előzmény: nohab (1090)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.24 0 0 1093
Sto eto takoje SZVSZ?
Előzmény: nohab (1090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!