Köszi az észrevételt. Azon túl vagyunk.... Diagnosztika megtörtént porlasztó kalibrációs hibát írt. Üzemanyag szűrő cserélve és porlasztó bevizsgálva. Minden ok. És annak ellenére 3300-3500 közt bedadog és leáll, de van amikor más fordulatszámon is berángat akkor viszont nem áll le.
Ez már a legújabb Boxer az én progim csak a facelift elöttieket tudja, 2013-ig.
Amúgy sokszor függ a felszereltségtől, a motor verziótól és a bódé kivitelétől, hog éppen mit akasztanak egyes biztosítékokra.
Na ez az hogy a motortéri biztosítéktábla de ez egy fakultatív biztosíték foglalat amit még az autodatában(jogtiszta frissített verzió!)sincs benne!
Az hogy a foglalaton F1-ként szerepel az nem mond semmit!
Annyit tudtam kideríteni hogy gyújtás utáni pozitív és egy piros 1,5 -es vezeték ami a fő kábelkötegbe megy! A homlokfalon bemegy a műszerfal felé! Na itt adtam fel! Három napja nem verte ki a biztit de komoly próbakörre még nem mentem vele!
Diag, diag, diag ez a 3 varázs szó.
Nem fog ez másképp menni.
Keress valakit aki meg tudja oldani.
Nagy valószínűséggel lesznek betárolt hibakódok, az majd segít elindulni a megfejtésben.
Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2006-os 120 le-s 2.2-ccm Peugeot Boxer!
Probléma a következő: 3000-es fordulatszámon felett néha berángat és megáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra indítani nem indul és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indul.
Találkoztatok hasonló jelenséggel? Valakinek valami ötlete mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
Egy 2016-os Boxer P15be hibakódot produkálta amit kis keresgélés után egy biztosíték cseréjével sikerült megszüntetni de sajnos sehol nem találtam rajzot arról hogy ezen a biztin mi kap áramot!?
Ha esetleg valaki tudja és megosztaná velem nagyon megköszönném!
Eredetileg ez egy25A-es bizti volt de most csak 30-as volt nálam!
Általában havi 10-12000 km-nél nem nagyon mennek többet... :-) Az enyémek trélert húznak. A 2.0 16v lehet,hogy jó,ha arra használják,amit tud,de én nem nagyon tudnék mit kezdeni vele. A 2,2 Ford motorossal a városból sem mernék kimenni.
Mert?
A 2.0 16V sztem nem a problémás kategória mint az 1.6.
Megmondom őszintén a Boxerban lévő 2.2 Hdi, ami egy Ford Tdci kevésbé bizalom gerjesztő számomra.
Kaptam egyszer egy új 2.0 Hdi 8V Berlingot, 240e körül ült bele valaki utánnam, addig nem volt bontva motor-váltó kuplung.
Elektromos zűrzavarok voltak, meg a szokásos hátsóhíd széthullás.
Ezen kívül semmi.
Amúgy semmi bajom a Fiatokkal volt jópár.
Egyedül ezt a robot váltót kerülöm.
Nálad viszont ezek szerint fog bele gurulni a centi rendesen :)