Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21323

Mi volt a hibakód?

Csak ez az egy hibakódot írta, semmi mást?

Előzmény: Egyed Zoltán (21322)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21322

Nem! Akkor motorvezérlő kommunikációs hibát írt. Most meg porlasztó kalibrációs hibát...

És csak melegen áll le azt nem írtam.... 

Előzmény: majkel (21321)
majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21321

Ugyan az a hiba tért vissza tökéletesen?

Előzmény: Egyed Zoltán (21320)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21320

Igen egy éve kapott egy új motor vezérlőt. Eddig működött rendesen....

Előzmény: majkel (21319)
majkel Creative Commons License 2019.11.20 0 0 21319

Nem foglalkozom ilyenekkel csak a saját életemet látom el.

Most viszont elolvastam a hozzászólásaidat és azt látom, h ezt a témát 1 éve kezdted.

Akkor egy összegányolt motorvezérlőről írtál.

Azt rendbe rakattad?

1 év alatt nem találtál senkit, aki bevállalná a gépedet és megkeresné a pontos okát a hibának?

Az, hogy a porlasztók be lettek vizsgálva, meg üzemanyagszűrőt cseréltél nem jelent semmit.

Volt egy hibakódod ami egy áramköri hibát jelez, nem egy konkrét alkatrészre utal.

Nem szűnt meg a hiba, tehát máshol van a probléma úgy tűnik.

Lehet, hogy kontaktos valami, üzemanyag nyomásokat kellene mérni és még ezer más dolgot megnézni.

Ez sajnos nem fog menni csak úgy, hogy megfelelő kezekbe kerül az autó.

Próbálj érdeklődni az autószerelős topikban, hát ha bevállalja valaki.

 

 

 

Előzmény: Egyed Zoltán (21318)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.19 0 0 21318

Most olvasgatom a hozzászólásaid.... Te ilyenekkel foglalkozol? Válasz is ilyent? Helyileg merre vagy? 

Előzmény: majkel (21313)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.19 0 0 21317

Köszi az észrevételt. Azon túl vagyunk.... Diagnosztika megtörtént porlasztó kalibrációs hibát írt. Üzemanyag szűrő cserélve és porlasztó bevizsgálva. Minden ok. És annak ellenére 3300-3500 közt bedadog és leáll, de van amikor más fordulatszámon is berángat akkor viszont nem áll le.

Előzmény: majkel (21313)
majkel Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21316
Motortéri biztosíték tábla.
Elméletileg R7 relé hely és F21 bizti.
Előzmény: Boxer66 (21309)
majkel Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21315
Ez már a legújabb Boxer az én progim csak a facelift elöttieket tudja, 2013-ig.
Amúgy sokszor függ a felszereltségtől, a motor verziótól és a bódé kivitelétől, hog éppen mit akasztanak egyes biztosítékokra.
Előzmény: ballanto66 (21314)
ballanto66 Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21314

Na ez az hogy a motortéri biztosítéktábla de ez egy fakultatív biztosíték foglalat amit még az autodatában(jogtiszta frissített verzió!)sincs benne!

Az hogy a foglalaton F1-ként szerepel az nem mond semmit!

Annyit tudtam kideríteni hogy gyújtás utáni pozitív és egy piros 1,5 -es vezeték ami a fő kábelkötegbe megy! A homlokfalon bemegy a műszerfal felé! Na itt adtam fel! Három napja nem verte ki a biztit de komoly próbakörre még nem mentem vele!

Ja és köszi a reakciót!

 

 

 

 

 

Előzmény: majkel (21311)
majkel Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21313
Diag, diag, diag ez a 3 varázs szó.
Nem fog ez másképp menni.
Keress valakit aki meg tudja oldani.
Nagy valószínűséggel lesznek betárolt hibakódok, az majd segít elindulni a megfejtésben.
Előzmény: Egyed Zoltán (21312)
Egyed Zoltán Creative Commons License 2019.11.13 0 0 21312

Sziasztok!

Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2006-os 120 le-s 2.2-ccm Peugeot Boxer! 

Probléma a következő: 3000-es fordulatszámon felett néha berángat és megáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra indítani nem indul és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indul.

Találkoztatok hasonló jelenséggel? Valakinek valami ötlete mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!

majkel Creative Commons License 2019.11.12 0 0 21311

HA látszódna a képen a biztosíték hely száma, vagy ide beírtad volna, úgy könnyebb lenne.

Ez a motortéri biztosíték tábla mint látjuk.

Előzmény: ballanto66 (21308)
Boxer66 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 21310

2,2 HDI 120 Le puma motort messze kerüld el !

Előzmény: linxz (21205)
Boxer66 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 21309

Sziasztok !

2010-es 2,2 hdi puma motoros, dobozos boxerom van.
hol találhatom meg az alacsony nyomású üzemanyag szívattyú reléjét ?
Válaszokat előre is köszönöm !

 

ballanto66 Creative Commons License 2019.11.11 0 0 21308

Sziasztok!

Egy 2016-os Boxer P15be hibakódot produkálta amit kis keresgélés után egy biztosíték cseréjével sikerült megszüntetni de sajnos sehol nem találtam rajzot arról hogy ezen a biztin mi kap áramot!?

Ha esetleg valaki tudja és megosztaná velem nagyon megköszönném!

 

Eredetileg ez egy25A-es bizti volt de most csak 30-as volt nálam!

Kohl Gábor Creative Commons License 2019.11.07 0 0 21307

citroen jumper 3.0 177 lovas,jár a motor szépen,majd 5 mp után leáll,mi lehet a baj amit érdemes lenne megnézni?

majkel Creative Commons License 2019.11.02 0 0 21306
Haha, ez kicsit erős azért :)
Előzmény: mados (21304)
bet7 Creative Commons License 2019.11.02 0 0 21305

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. 2005-ös Peugeot Boxerem van. betojt az előtét ellenállásom. Helyileg hol találom az autóban? 

Köszönöm válaszotok!

 

mados Creative Commons License 2019.10.31 0 0 21304

Általában havi 10-12000 km-nél nem nagyon mennek többet... :-) Az enyémek trélert húznak. A 2.0 16v lehet,hogy jó,ha arra használják,amit tud,de én nem nagyon tudnék mit kezdeni vele. A 2,2 Ford motorossal a városból sem mernék kimenni.

Előzmény: majkel (21303)
majkel Creative Commons License 2019.10.31 0 0 21303
Mert?
A 2.0 16V sztem nem a problémás kategória mint az 1.6.
Megmondom őszintén a Boxerban lévő 2.2 Hdi, ami egy Ford Tdci kevésbé bizalom gerjesztő számomra.
Kaptam egyszer egy új 2.0 Hdi 8V Berlingot, 240e körül ült bele valaki utánnam, addig nem volt bontva motor-váltó kuplung.
Elektromos zűrzavarok voltak, meg a szokásos hátsóhíd széthullás.
Ezen kívül semmi.
Amúgy semmi bajom a Fiatokkal volt jópár.
Egyedül ezt a robot váltót kerülöm.
Nálad viszont ezek szerint fog bele gurulni a centi rendesen :)
Előzmény: mados (21302)
mados Creative Commons License 2019.10.31 0 0 21302

Ha bevállaltál egy HDI motoros autót,akkor nem én vagyok a bátor.... :-)

mados Creative Commons License 2019.10.31 0 0 21301

Nekem az autó 80%-ban autópályán jár nemzetközi forgalomban,így talán valamivel tovább lesz problémamentes a váltó.

Előzmény: majkel (21300)
majkel Creative Commons License 2019.10.30 0 0 21300

Bátor vagy :)

 

Én az előző gépnél ( C4 GP 2.0Hdi) direkt elkerültem az MCP6 robotváltóval szerelteket.

A topikba is heti színten esik be valaki ezeknek a problémájával.

A Fiaté nem tudom melyik rendszer de a személyautókban használ változatok sem probléma mentesek.

Opel szintén, szóval én távol tartom magam tőle.

Előzmény: mados (21299)
mados Creative Commons License 2019.10.29 0 0 21299

Még szokni kell...:-)

Előzmény: majkel (21298)
majkel Creative Commons License 2019.10.29 0 0 21298

A váltón kívül ezek nekem is megvannak.

Amúgy a váltó hogy szuperál?

Előzmény: mados (21297)
mados Creative Commons License 2019.10.29 0 0 21297

Tudok élni nélküle,csak gondoltam megkérdezem. Mondjuk van benne pár cucc,robotváltó,tempomat,dupla klíma,tolatóradar...

Előzmény: majkel (21296)
majkel Creative Commons License 2019.10.28 0 0 21296

Bár az enyém Boxer de a bélés ugyan az, szerintem nem.

Amúgy minek a magyar arra a pár menü pontra ami van benne?

Igaz, felszereltség függő, h mit tud.

Előzmény: mados (21295)
mados Creative Commons License 2019.10.28 -1 0 21295

Hölgyek és Urak! 2013 Ducatohoz létezik magyar nyelvű menü?

aniel69 Creative Commons License 2019.10.13 0 0 21294

Sziasztok!Szeretném kérdezni ,hogy a citroen jumper  2010 év 3.0 116kw hol van az izztó relé.mert lehet magamnak kell kicserélni .köszönettel

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!