Engem is nagyon erdekelne ez a regi menetrend. Ha lehet, hozd el 12-en a 64-es turara (talan ma meglesz a MAV arajanlat a kulonmenetes BZ-re, eddig 6 munkanap nem volt nekik eleg...), kimasomlom belole, ami engem erdekel, aztan postan visszakuldom!
Yóóó ez a topic, csak én vagyok kevés hozzá... A mozdonyos fényképeket végignéztem klasszak a Nohabok.
A Szetn István motroros IC-ről nincs kép? Az a szerelvény egészen Európai...
most kaptam ezt a levelet:
"
My great grandfather Samuel Schanz, station master of Munkacs, Hungary. Seeking Railroad organizations in Hungary and Ukraine.
My great grandfather Samuel Schanz (Schantz) once ran the train station in
Munkacs, Hungary (now Mukachevo, Ukraine) between 1885 and 1903. I want to see if I can find any document of his employment.
I seek to find any railroad organizations in Ukraine and Hungary. Can you
help me by sending me information on any such organizations or who has
documents of employment for the years 1885 until 1905 in Ukrainaian and
Hungarian Railroads?
You can see the picture of my great grandfather and great grandmother Samuel and Sarah Schanz (Schantz) at
hevenyészet fordításban: az illető dédapja Munkács állomáson volt állomásfönök 1885-1905 között, erről szeretne dokumentumokat találni, azt szeretné tudni hol érdemes ilyeneket keresni.
Nem tagadom. Szép jármű. Valamikor a '80-as években Hegyeshalomban voltunk Szilivel. Bejárt mellénk egy osztrák gép, átláttunk a vezérállásába. Azt a különbséget...
Van egy haverom, akiről véletlenül vettük észre, hogy vonatbuzi!!! Tudjátok hogyan? Irattunk vele egy-két pornócd-t, és mit ad isten, a lányok között időnként feltűnik egy-egy Szergej, Nohab, ilyenek. Jó nem?
w
Ma vettem észre a topicot és átfutottam. Hozzászólásilag e pillanatig szűz voltam és ha befogadtok, akkor sem fogok nagyon sűrűn jelentkezni. 9 évig tanultam a vasutat, 12-ig szolgáltam gépészeti és informatikai területen. Terepasztal épül. (Lejárt) villanymozdony-vezetői jogsim van.
div by. 0 !
Van egy facer 74/75-s menetrendem, szivesen
elcserelnem valami
olyanra ami nincs, pl. 83-89 kozottiekre (1db-ra) ha van valakinek folosleg.
Tobbiek figyelmebe is ajanlom.
Mar a Ligetben sincs meg?? Nemreg mintha meg lattam volna ott par epp vaganyt...
Az Eszaki JJ epuletenek a Mazsa terhez kozelebb eso vegenel (hu, de pontos meghatarozas) van a keritesen belul felsovezetek, gondolom ott is probalgatni szoktak valamit. (28-as villanyos megy mellette ha minden igaz).
Igazan remek a topic es a tarsasag.
Ne hagyjatok kipusztulni, amig visszajovok a szabadsagrol (szept. 8). Akkor sok megvalaszolatlan kerdesre is jovok valasszal.
Bocs, de nem sajat gep, nem maradhatok tovabb
Jopar eve hallottam egy MAV-nal dolgozo (karbantartassal foglalkozo) urgetol, hogy a kabeltolvajok igencsak jol tudjak, hogy melyik kabelbe erdemes belevagni, melyikbe nem. Azota direkt figyelem az ezzel kapcsolatos hiradasokat, hat talan egyszer hallottam, hogy valami balfacant megbafott a 25 kV. A tobbit nem... A dolgot tenyleg a femkereskedoknel lehetne megfogni, egyszeruen eredetigazolast kerni toluk. Es esetleg a vasuti kabeleket megjelolni olyan modon, amit nehez eltuntetni, pl. kulonleges atmerovel vagy keresztmetszettel gyartani oket, kulonleges osszetetellel.
A Ganz probapalyaval mi lett? A Vajda Peter utcaban egy fel eve meg lattam a haromsinu vaganyokat, az ahhoz tartozott, nem? Es a kisebbik nyomtav az mire volt?
Mert nem áll érdekében... De ezt hagyjuk, ez egy más téma.
Tegnap kezembe került egy könyvecske, melye a Ganz-Mávag adott ki 1xx. évfordulója alkalmából. Torokszorító, hogy milyen szép motorvonatokat, mozdonyokat gyártott annakidején argentin, egyiptomi, lengyel, szovjet, jugoszláv, stb megrendelésre. Kár érte...
azt hiszem ugyanabban a műsorban sikerült nekik gond nélkül MÁV feliratú fénysorompó akkumlátort is eladni...
Ezek a bandák általában profi villanyszerelőkből állhatnak, tudják, hogy kell az árammal bánni...
Amikor ez Elműnél dolgoztam, ott is hallottam egy-két hajmeresztő lopási históriát...
Azért izgi lehet 25 ezer Voltos, feszültség alatti felsővezetéket lopni...
Egyébként igazad van, nem hiszem el, hogy nem lehetne a piti (vagy nem is olyan piti) fémorgazdákat megrendszbályozni. Azt több millió forintot, amit a MÁV ezen veszít, másra is lehetne fordítani.
Volt a TV2-ön egyszer, hogy közlekedési táblát próbáltak meg eladni fémkereskedőnek és mind az öt helyen sikerült is szó nélkül...
a MÁV-tól is lophatják a felsővezetéket, megfigyelhető, hogy a frissen villamosított veresegyházi vonalon felmászást gátló "kosarat" szereltek az oszlopokra...