Keresés

Részletes keresés

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.01 0 0 343
Az en anyai nagyanyam egyik idosebbik testvere pedig Ragusa (Dubrovnik) allomasfonoke volt valamikor a ket vilaghaboru kozott. Nem vicc!
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.01 0 0 342
Armand!

Engem is nagyon erdekelne ez a regi menetrend. Ha lehet, hozd el 12-en a 64-es turara (talan ma meglesz a MAV arajanlat a kulonmenetes BZ-re, eddig 6 munkanap nem volt nekik eleg...), kimasomlom belole, ami engem erdekel, aztan postan visszakuldom!

Gabó Creative Commons License 1999.09.01 0 0 341
mikor?
disp_ Creative Commons License 1999.09.01 0 0 340
Dehogynem...:)
Egy másik volt Mechwartos (mellesleg Mechwart érmes is)
Gabó Creative Commons License 1999.09.01 0 0 339
Ti nem vagytok normálisak:-))))))))))))

Egy volt Mechwartos

joy Creative Commons License 1999.09.01 0 0 338
Yóóó ez a topic, csak én vagyok kevés hozzá... A mozdonyos fényképeket végignéztem klasszak a Nohabok.
A Szetn István motroros IC-ről nincs kép? Az a szerelvény egészen Európai...
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 337
Gyuszi bá! vagy egy hete igérted a fénysorompót...
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 336
most kaptam ezt a levelet:
"
My great grandfather Samuel Schanz, station master of Munkacs, Hungary. Seeking Railroad organizations in Hungary and Ukraine.

My great grandfather Samuel Schanz (Schantz) once ran the train station in
Munkacs, Hungary (now Mukachevo, Ukraine) between 1885 and 1903. I want to see if I can find any document of his employment.

I seek to find any railroad organizations in Ukraine and Hungary. Can you
help me by sending me information on any such organizations or who has
documents of employment for the years 1885 until 1905 in Ukrainaian and
Hungarian Railroads?

You can see the picture of my great grandfather and great grandmother Samuel and Sarah Schanz (Schantz) at

http://www.netmonger.net/~dbaer/schanz.jpg

You can see a picture of the current railroad station of Mukachevo, Ukraine
(former Munkacs, Hungary) at

http://www.netmonger.net/~dbaer/station.jpg

Thank you very much.

Dennis Baer

hevenyészet fordításban: az illető dédapja Munkács állomáson volt állomásfönök 1885-1905 között, erről szeretne dokumentumokat találni, azt szeretné tudni hol érdemes ilyeneket keresni.

1014 Creative Commons License 1999.08.31 0 0 335
Nem tagadom. Szép jármű. Valamikor a '80-as években Hegyeshalomban voltunk Szilivel. Bejárt mellénk egy osztrák gép, átláttunk a vezérállásába. Azt a különbséget...

1014

division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 334
lazar!
erre sajnos nincs cserealapom, de azért izgat az a bizonyos Kaposvár-Szigetvár menetrend, nem tudnád bescannelni és emailben elküldeni?
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 333
Üdv 1014!
Csak nem ez a kedvenced?
weirdo Creative Commons License 1999.08.31 0 0 332
Van egy haverom, akiről véletlenül vettük észre, hogy vonatbuzi!!! Tudjátok hogyan? Irattunk vele egy-két pornócd-t, és mit ad isten, a lányok között időnként feltűnik egy-egy Szergej, Nohab, ilyenek. Jó nem?
w
1014 Creative Commons License 1999.08.31 0 0 331
Ma vettem észre a topicot és átfutottam. Hozzászólásilag e pillanatig szűz voltam és ha befogadtok, akkor sem fogok nagyon sűrűn jelentkezni. 9 évig tanultam a vasutat, 12-ig szolgáltam gépészeti és informatikai területen. Terepasztal épül. (Lejárt) villanymozdony-vezetői jogsim van.

1014

lazar Creative Commons License 1999.08.31 0 0 330
div by. 0 !
Van egy facer 74/75-s menetrendem, szivesen
elcserelnem valami
olyanra ami nincs, pl. 83-89 kozottiekre (1db-ra) ha van valakinek folosleg.
Tobbiek figyelmebe is ajanlom.
Törölt nick Creative Commons License 1999.08.31 0 0 329
Koszi meg1x az infot a BR180-rol, V240-kent talaltam rola kepeket, olyat is amin V240 es V180 egymas mellett all :-)
Törölt nick Creative Commons License 1999.08.31 0 0 328
Mar a Ligetben sincs meg?? Nemreg mintha meg lattam volna ott par epp vaganyt...
Az Eszaki JJ epuletenek a Mazsa terhez kozelebb eso vegenel (hu, de pontos meghatarozas) van a keritesen belul felsovezetek, gondolom ott is probalgatni szoktak valamit. (28-as villanyos megy mellette ha minden igaz).
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 327
üdv peterr, nem hagyjuk sülyedni...
peterr Creative Commons License 1999.08.31 0 0 326
Igazan remek a topic es a tarsasag.
Ne hagyjatok kipusztulni, amig visszajovok a szabadsagrol (szept. 8). Akkor sok megvalaszolatlan kerdesre is jovok valasszal.
Bocs, de nem sajat gep, nem maradhatok tovabb
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 325
Nem, rendszergazda voltam ott.
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 324
a síneknek elég különleges kereszt metszetük van, elég egyértelmű, hogy honnan származhat...

Az utcában még meg van, csak a ligeti rész tünt el.
Keskenynyomközű járműveket is gyártottak, egy másik kapunál még több nyomtáv jött ki.

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.08.31 0 0 323
ELMÜ-nél dolgoztál? Villamosmérnök vagy? Én most is egy áramszolgáltatónál dolgozom. (Bocs, off...)
Bölény Creative Commons License 1999.08.31 0 0 322
Jopar eve hallottam egy MAV-nal dolgozo (karbantartassal foglalkozo) urgetol, hogy a kabeltolvajok igencsak jol tudjak, hogy melyik kabelbe erdemes belevagni, melyikbe nem. Azota direkt figyelem az ezzel kapcsolatos hiradasokat, hat talan egyszer hallottam, hogy valami balfacant megbafott a 25 kV. A tobbit nem... A dolgot tenyleg a femkereskedoknel lehetne megfogni, egyszeruen eredetigazolast kerni toluk. Es esetleg a vasuti kabeleket megjelolni olyan modon, amit nehez eltuntetni, pl. kulonleges atmerovel vagy keresztmetszettel gyartani oket, kulonleges osszetetellel.

A Ganz probapalyaval mi lett? A Vajda Peter utcaban egy fel eve meg lattam a haromsinu vaganyokat, az ahhoz tartozott, nem? Es a kisebbik nyomtav az mire volt?

division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 321
off: a rendőrségnek akkor is szolgálni és védenie kéne...

A Ganz próbapályáról nincs valakinek több infója? esetleg képe abból az időből amikor használták?

ZöPö Creative Commons License 1999.08.31 0 0 320
Na jó, de a rendőrség állami szerv, a MÁV pedig csak névleg "Á", valójában Rt.
division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 319
régi szép idők...

még egy kicsit off: a rendőrség is meg a MÁV is az államhoz tartozik, nem? az államnak miért nem érdeke megvédeni a vagyonát?

Arthur Dent Creative Commons License 1999.08.31 0 0 318
Mert nem áll érdekében... De ezt hagyjuk, ez egy más téma.

Tegnap kezembe került egy könyvecske, melye a Ganz-Mávag adott ki 1xx. évfordulója alkalmából. Torokszorító, hogy milyen szép motorvonatokat, mozdonyokat gyártott annakidején argentin, egyiptomi, lengyel, szovjet, jugoszláv, stb megrendelésre. Kár érte...

division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 317
szerintem is szinte lehetetlen megtalálni a tolvajokat, az orgazdáknál kéne megfogni a dolgot, ha nem tudják eladni, nem lopják el...

A rendőrség miért nem tudja úgyanazt megcsinálni mint a tévések?

division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 316
azt hiszem ugyanabban a műsorban sikerült nekik gond nélkül MÁV feliratú fénysorompó akkumlátort is eladni...

Ezek a bandák általában profi villanyszerelőkből állhatnak, tudják, hogy kell az árammal bánni...
Amikor ez Elműnél dolgoztam, ott is hallottam egy-két hajmeresztő lopási históriát...

Arthur Dent Creative Commons License 1999.08.31 0 0 315
Azért izgi lehet 25 ezer Voltos, feszültség alatti felsővezetéket lopni...

Egyébként igazad van, nem hiszem el, hogy nem lehetne a piti (vagy nem is olyan piti) fémorgazdákat megrendszbályozni. Azt több millió forintot, amit a MÁV ezen veszít, másra is lehetne fordítani.

Volt a TV2-ön egyszer, hogy közlekedési táblát próbáltak meg eladni fémkereskedőnek és mind az öt helyen sikerült is szó nélkül...

division by zero Creative Commons License 1999.08.31 0 0 314
a MÁV-tól is lophatják a felsővezetéket, megfigyelhető, hogy a frissen villamosított veresegyházi vonalon felmászást gátló "kosarat" szereltek az oszlopokra...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!