a Volán topicban offtopicoltunk többek között az Esztergomi vonal Hévesítéséről: hogy is van ez?
esetleg bekanyarodnának a szerelvények a Batthyány tér felé, és akkor még a hídat se kellene felújítani?
Ha mar Renfe... szoval keves olyan vasuttarsasagot tudok NY-Eu-ban, amin annyira kiakadtam volna, mint a Renfen. Inter-rail idejen gusztustalanabbnal gusztustalanabb, tomottebbnel tomottebb vonatokon szorongtunk, allandoan potdijakat kellett fizetnunk, sot, meg a beszallokartyaert is elkertek a teljes helyjegy arat! (Ilyenre meg a MAV sem vetemedett.) Azonkivul, mikozben megallorol megallora ultunk at egyik helyrol a masikra, a gonosz szemuveges kalauz valahanyszor arra jart felebresztett, hogy majd 40 perc mulva uljunk innen el, mert utas fog jonni a helyunkre.
Soha tobbet nem megyek Spanyolorszagba Inter-railen. (Bar ezt a fenti palyaudvart megneznem...)
Ez óriási! Az a helyzet, hogy közben engem sem hagyott nyugodni az elátkozott pireneusi pályaudvar ügye, és saját erőből is megtaláltam! Mit mondjak, izgalmas szellemi kaland volt. AltaVista keresés, spanyol autóstérkép, stb. A célegyenesben egy holland nyugdíjas zarándok útleírásában találtam egy árulkodó mondatot: "Estaciónban megnéztem a hatalmas pályaudvart, belül lepusztult...". Itt:
Mit mondjak, valóban döbbenetes látvány. Pont ilyennek képzeltem. Amikor idáig jutottam, beléptem a fórumba és megtaláltam pontos és szakszerű ismertetődet. Köszönöm!
" A típustól függetlenül kár, hogy "ott rohad"..."
Van még jó pár ilyen elhagyatott gép...
Tudnánk mire költeni azt az 1 milliárdot, ha mi nyertük volna...
M63-ból csak a 003 maradt meg, Szolnokon újít(gat)ják fel, kűlsőleg ok, de nem üzemképes, valószínűleg ez is a skanzenben lesz látható.
M63-ak a Gigant Club oldalain
Amiről az előbb beszéltetek Wernerrel, azt hiszem ez
A www.ikarus.hu-ra en is ratalaltam, pavlovi reflexkent probalkoztam meg vele meg reggel. Este ui. kinai lakotarsamat faggattam a hazajaban elofordulo magyar eredetu jarganyokrol, es szereny rajztudasommal csak a faros alakjat tudtam felismerhetoen felvazolni, ezert be akartam neki mutatni a rendes kepeket. A farost amugy mar rajzrol felismerte, azt mondta, hogy Kina eszaki reszen latott ilyeneket. A 200-as szeriat viszont nem ismerte. A honlap szerintem iszonyu gagyi, azert nem is szoltam rola. Jo, hogy csodbe megy a ceg, ha ilyen szar a reklam. Mondjuk a NABIe se sokkal jobb, de ott azert mar tech info is van. Viszont Matiz linkje tok tuti!
Egy uj villamos motorkocsit nemreg 10 es 20 millio Ft koze saccolt nekem egy tobbe-kevesbe illetekes. Ket vagy harom eve azt irta a Nepszabi, hogy egy EC-ben is jarathato szemelykocsi 200 millio.
Nem emlékszem már az árára, jó egy éve vettem az 1997-est, de valószínűleg pár napon belül, vagy a jövő héten benézek a Belgrád rakpartra, hogy megjelent-e a '98-as, megnézem, mi van és mennyiért!
Nekem is van egy levéllel, buszjegy is, villamosjegy is. A mostaniakból is mindig teszek el, mindig az aktuális árút, hadd lássák "unokáink is", milyen olcsó volt a tömegközlekedés anno 1999... :)
Jut eszembe, megtaláltam a Vasúthistória Évkönyvek tartalomjegyzékét, ha még aktuális a dolog, átemilezem!
Szabad buszozni is itt?!
Akkor csak néhány szót. Szinte mindegyik Volán újiít(ott) föl 55-66-ost, most már. Az Ikarusz szülinapi kiállítására négyévvel ezelőtt, holland ismerőseim lakóbusszá alakított NDK farosát kellett kiállítani, mert itthon nem volt bemutatható darab!
Mellesleg, figyeljétek meg, a most lelkesen szétvágott 260-asokból se lesz egy se, mert a buszokat, teherautókat annyiba se veszik mint az öreg mozdonyokat.
Matiz, jöhetnek nekem is az IK55-ös linkek, és Bagojj, én is kérnék majd a képeslapos képből. Bocs az OFFért.
Az NDK-s buszokat illetően nekem úgy rémlik, hogy a Volánnak is gyártottak olyan szóló buszt, aminek 1. és 2. ajtaja volt, az 1. nem a hagyományos ráncajtó, hanem valami ahhoz hasonló, de szélesebb szárnyakkal. De a vége felé már egyforma ajtókkal is gyártották őket, ha jól tudom.