Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2083
a Volán topicban offtopicoltunk többek között az Esztergomi vonal Hévesítéséről: hogy is van ez?
esetleg bekanyarodnának a szerelvények a Batthyány tér felé, és akkor még a hídat se kellene felújítani?
Carpy Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2082
Ha mar Renfe... szoval keves olyan vasuttarsasagot tudok NY-Eu-ban, amin annyira kiakadtam volna, mint a Renfen. Inter-rail idejen gusztustalanabbnal gusztustalanabb, tomottebbnel tomottebb vonatokon szorongtunk, allandoan potdijakat kellett fizetnunk, sot, meg a beszallokartyaert is elkertek a teljes helyjegy arat! (Ilyenre meg a MAV sem vetemedett.) Azonkivul, mikozben megallorol megallora ultunk at egyik helyrol a masikra, a gonosz szemuveges kalauz valahanyszor arra jart felebresztett, hogy majd 40 perc mulva uljunk innen el, mert utas fog jonni a helyunkre.
Soha tobbet nem megyek Spanyolorszagba Inter-railen. (Bar ezt a fenti palyaudvart megneznem...)
Előzmény: division by zero (2081)
division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2081
Előzmény: Madár Béla (2076)
division by zero Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2080
nagyon duuurva....
Előzmény: Madár Béla (2076)
Carpy Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2079
Meg-meg!
Előzmény: Madár Béla (2078)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2078
Örülök, hogy tetszik! Azt hiszem, megérte utánajárni!
Előzmény: Carpy (2077)
Carpy Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2077
Kegyetlen jo a kep!
Előzmény: Madár Béla (2076)
Madár Béla Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2076
Kedves Csabi!

Ez óriási! Az a helyzet, hogy közben engem sem hagyott nyugodni az elátkozott pireneusi pályaudvar ügye, és saját erőből is megtaláltam! Mit mondjak, izgalmas szellemi kaland volt. AltaVista keresés, spanyol autóstérkép, stb. A célegyenesben egy holland nyugdíjas zarándok útleírásában találtam egy árulkodó mondatot: "Estaciónban megnéztem a hatalmas pályaudvart, belül lepusztult...". Itt:

http://www.hol.nl/private-pages/jp/meine_d.htm

Aztán egy képet is itt:

http://www.geocities.com/Area51/Station/2651/canfra01.jpg

Mit mondjak, valóban döbbenetes látvány. Pont ilyennek képzeltem. Amikor idáig jutottam, beléptem a fórumba és megtaláltam pontos és szakszerű ismertetődet. Köszönöm!

Üdv

MB

Előzmény: scsabi (2052)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.20 0 0 2075
Köszönöm az Ikarus-55 linket! Megint visszakaptam a gyerekkorom egy újabb darabját. Lassan mehettek nekem pelenkát venni! :o))
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2074
" A típustól függetlenül kár, hogy "ott rohad"..."
Van még jó pár ilyen elhagyatott gép...
Tudnánk mire költeni azt az 1 milliárdot, ha mi nyertük volna...
Előzmény: FOMA (2070)
Alfred Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2073
Matiz:
Ez az a holland busz, amit szégyenszemre az Ikarus kiállított annakidején!
Előzmény: Törölt nick (2059)
FOMA Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2072
Köszönöm az infot az M/3-ról. A képen valóban az általam említett gép látható. Ennek sem itt lenne a helye...
Előzmény: division by zero (2071)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2071
M63-ból csak a 003 maradt meg, Szolnokon újít(gat)ják fel, kűlsőleg ok, de nem üzemképes, valószínűleg ez is a skanzenben lesz látható.
M63-ak a Gigant Club oldalain

Amiről az előbb beszéltetek Wernerrel, azt hiszem ez

Előzmény: FOMA (2070)
FOMA Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2070
werner kösz a pontosítást. A típustól függetlenül kár, hogy "ott rohad", nem hiszem,hogy túl sok példány lenne belőle.

Ki tudja, hogy van-e még üzemben M63-as gép, és ha igen hol lehet vele találkozni?

Előzmény: werner (2042)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2069
3799 csak 20m-es ívet bírt? érdekes tudtommal a Tatra T5C5 is...
Előzmény: NZA (1979)
Bölény Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2068
Nekem!!! Minden mennyisegben.

A www.ikarus.hu-ra en is ratalaltam, pavlovi reflexkent probalkoztam meg vele meg reggel. Este ui. kinai lakotarsamat faggattam a hazajaban elofordulo magyar eredetu jarganyokrol, es szereny rajztudasommal csak a faros alakjat tudtam felismerhetoen felvazolni, ezert be akartam neki mutatni a rendes kepeket. A farost amugy mar rajzrol felismerte, azt mondta, hogy Kina eszaki reszen latott ilyeneket. A 200-as szeriat viszont nem ismerte. A honlap szerintem iszonyu gagyi, azert nem is szoltam rola. Jo, hogy csodbe megy a ceg, ha ilyen szar a reklam. Mondjuk a NABIe se sokkal jobb, de ott azert mar tech info is van. Viszont Matiz linkje tok tuti!

Előzmény: division by zero (2064)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2067
köszi megjött, ok a .DOC...

igazad van tényleg a XIV. kerülteben lesz a skanzen a Tatai útnak az a fele már ott van...

Előzmény: John Howard (2065)
Berendi Peter Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2066
Egy uj villamos motorkocsit nemreg 10 es 20 millio Ft koze saccolt nekem egy tobbe-kevesbe illetekes. Ket vagy harom eve azt irta a Nepszabi, hogy egy EC-ben is jarathato szemelykocsi 200 millio.

Hasznalt arakat nem tudok :-)'

Előzmény: division by zero (2061)
John Howard Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2065
Feladtam emilen.

Nem emlékszem már az árára, jó egy éve vettem az 1997-est, de valószínűleg pár napon belül, vagy a jövő héten benézek a Belgrád rakpartra, hogy megjelent-e a '98-as, megnézem, mi van és mennyiért!

Mára búcsú, üdv Mindenkinek!
John Howard

Előzmény: division by zero (2062)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2064
akkor Bagojjnak a ceglédi 66-osról van képeslapja, nekem a tatabányai 55-ösről, én is beszkennelem, kinek kell?
Előzmény: Törölt nick (2044)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2063
www.ikarus.hu kicsit durva szerintem, hogy csak angolul van...
Előzmény: Törölt nick (2059)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2062
jöhet a tartalomjegyzék...
mennyiért árulják ezeket a könyveket kb.?
Előzmény: John Howard (2060)
division by zero Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2061
ezt a kérdés még egy, két, három, négy,stb mozdony és villamos esetében feltenném...
Előzmény: ifj. Kiss_László (2058)
John Howard Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2060
Nekem is van egy levéllel, buszjegy is, villamosjegy is. A mostaniakból is mindig teszek el, mindig az aktuális árút, hadd lássák "unokáink is", milyen olcsó volt a tömegközlekedés anno 1999... :)

Jut eszembe, megtaláltam a Vasúthistória Évkönyvek tartalomjegyzékét, ha még aktuális a dolog, átemilezem!

Üdv Mindenkinek:
John Howard

Előzmény: division by zero (2048)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2059
ifj. Kiss_László Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2058
Tudja-e valaki, úgy merő véletlenül, hogy mekkora értéket képvisel ma egy V43-as Szili? Mondjuk EURIFIMAsítva.

Másik:
Mikorra várható a kormánydöntés a mellékvonalakról?

Carpy Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2057
Amikor a Szergej elment repazni, az nekem is megutotte a fulemet... :)
Alfred Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2056
Ja, és engem is nagyon érdekelnek a Faroslinkek!
Előzmény: Törölt nick (2051)
Alfred Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2055
Szabad buszozni is itt?!
Akkor csak néhány szót. Szinte mindegyik Volán újiít(ott) föl 55-66-ost, most már. Az Ikarusz szülinapi kiállítására négyévvel ezelőtt, holland ismerőseim lakóbusszá alakított NDK farosát kellett kiállítani, mert itthon nem volt bemutatható darab!
Mellesleg, figyeljétek meg, a most lelkesen szétvágott 260-asokból se lesz egy se, mert a buszokat, teherautókat annyiba se veszik mint az öreg mozdonyokat.
Előzmény: Törölt nick (2051)
Bölény Creative Commons License 1999.10.19 0 0 2054
Matiz, jöhetnek nekem is az IK55-ös linkek, és Bagojj, én is kérnék majd a képeslapos képből. Bocs az OFFért.

Az NDK-s buszokat illetően nekem úgy rémlik, hogy a Volánnak is gyártottak olyan szóló buszt, aminek 1. és 2. ajtaja volt, az 1. nem a hagyományos ráncajtó, hanem valami ahhoz hasonló, de szélesebb szárnyakkal. De a vége felé már egyforma ajtókkal is gyártották őket, ha jól tudom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!