Keresés

Részletes keresés

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 980
Most hányas a pálya a szentendrei HÉV-en?
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 979
tetszik, azt a menetet kipróbáltam volna...
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.21 0 0 978
Még javitgatom az oldalt. csak varom az uj lapolvasott.
A Max seb.re valaszolva:
Mikor meg fiatal voltam es bohokas.
szoval eleg reg tortemt ez a mindennapos eset nallam is ,masnal is megesett. Abban az idoben este SE-rol 23:30-kor indult az a vonat amit "sietosnek " hivtunk . 00:09-kor van hivatalos erkezese Battyira. Ott lekot es busszal ki Bekasra, onnan masik busszal SE-re. Namost a busz 00:00-kor indul. Te mit csinalnal , ha akovetkezo csak egy ora mulva megy. Igen mi is siettunk. Persze itt is vannak (okos) forgalmistak ( nem csak a vasutnal). Sokszor altam 5-10 percet Kaszasdulun met kivarta az indukasi idot. Megjobb.
Ezt hozd be, hogy elerd a buszodat.Belehet.(HI-HI). Igaz azon a nagysebessegu palyan a kedves utas a kalaptartoba kapaszkodott es az ulesen allt, de nem aludt el. A leszallast mindenki idejeben elkezte, es neha sikerult is. METROZTAM is. Innen igen jo tapasztalataim voltak a gyors utasaramoltatas teren. Battyin a forgalmista inkab kijart WC-re , ne lassa a vegallomasi 10 km/s behaladast.

A Pomaz es Pannonia kozotti egyenest, mely kiise lejt igen jol kilehet hasznalni ilyen rekordok probalgatasara.
Ma mar ez nem megy. A jatekvautat is megviselte a kor vasfoga es a jo karbantartas.

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 977
Ismerem, nagyon jó kép!!!
Amúgy több helyen is írja a honlapján, hogy jelenlegi utcaneveket használ...
ZöPö Creative Commons License 1999.09.21 0 0 976
Benda Gyuri oldaláról: Vasúti közlekedés a Mártírok útján*.

* Benda Gyuri oldalán a kép "Margit körút" megjelöléssel szerepel, de amikor a kép készült, akkor az javában Mártírok útja volt.0

Bocs, ha ismert, én most találtam rá erre a gyöngyszemre.

division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 975
Megtaláltam...
Itt mintha kevesebb tipusról lenne szó...
Egy pár kép pl a tipus ismertető menüben nem jön be.
Amúgy tetszik, remélem sikerül tovább fejlesztened az oldalt, a HÉV-ek is izgalmas téma...

Ez a mondat különösen tetszik:
"Megengedett maximális sebesség 70 km/h (de a 100 km/h-s müszert sikerült elgörbiteni)", mesélj erről, hogy is volt ez?

Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.21 0 0 974
Igen de a lap elkoltozott.
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.21 0 0 973
Köszönöm division és scsabi emailját Pályaőr és kocsiszámozás témakörében, megkaptam.
division by zero Creative Commons License 1999.09.21 0 0 972
Szűcs Lajos te az a Szűcs Lajos vagy aki ezt csinálta?
Szucs Lajos Creative Commons License 1999.09.21 0 0 971
Nyaron a "Boros Benit" kiakartuk hozni nosztalgia celra, de illetekes uur nem engedelyezte. Indok: nincs penz.
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 970
Én is a 13-ik mellettire gondoltam, ezek szerint az már csak emlék...
Akkor meg honnan megy a dobozokba a szufla? a Sziliből nem, az biztos...
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 969
A keletiben van Leo? Merre? Jozsefvarosban van, az ok, de a keletiben merre tartjak? Regen a 13-ik vagany korul volt, de mar elmult.
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 968
A kaposvári V43 1173 különösen érdekes, a Gigant Club állaglistája szerint Ferencvároshoz tartozik...
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 967
Azt nem tudom, az egyik áramszedő hiányzik, kivülről ennyi látszik...
1. kép 2. kép 3. kép A Gigant Club oldaláról...
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 966
Kaposváron is van egy elfekvő Szili: 1173, itt még fütőgépkénti használatra utaló nyomot se láttam...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 965
Elképzelhető. Mennyire van kibelezve az a gép?
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 964
Lehet, hogy tovább belezik a 1168-at, és addig helyetesít?
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 963
Talán a belsejével van a gond. Bár lehet, hogy csak helyettesíti a 1168-ast. Ki tudja?
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 962
Ránézésre kifejezetten jónak mondható...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 961
Teljesen igazad van. Milyen állapotban van az a Szili?
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 960
Ha jól rémlik, van ott a túloldalon Leó is, talán az táplálja a dobozokat.
Akkor is 1 vágánynak 1 Szili kicsit durva...
1378 mint "leselejtezett villamosmozdony", az meg még durvább...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 959
Az 1994-es MÁV Almanach szerint ott az egész előfűtést "leselejtezett villamosmozdonyok felhasználásával" oldják meg.
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 958
nem hinném, legalábbis nem ez a bizonyos "0. vágányon" álló Szili esetében, mivel az _csak_ a mögé tolt kocsikkal van összekötve.
De azt hiszem pl a Délinél álló Leókból megy ki mindenféle vezeték...
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 957
Ebben a témában nem igazán vagyok jártas, de szerintem a mozdony termeli az áramot (nem termeli, átalakítja) a dobozok számára.
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 956
én is azt hittem, hogy nem lesz már képem a "szürke vonatról", amikor járt, akkor mindig vagy a kocsik vagy a vezérlőkocsik nem stimmelt...

A fűtőgép cserét én se értem, most mi lesz a 1168-al? Csak nem megint járni fog??? (De szép is lenne...)
És a 1378? Mi baja? vagy csak kellett oda egy gép?
Egyáltalán minek oda fűtőgép? Ha jól nézem minden ütközőbaknál van egy csinos kis doboz, csatlakozóval, "vigyázz nagyfeszültség" matricával, meg szép narancssárga lámpával, Ez nem fűtési csatlakozó? Mért nincs a "0. vágányon" is? pontosabban egy régebbi van is...

Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 955
Az egyke Szurke szilit mar nagyon reg nem lattam. Azt hallottam rola (irtak a listan) hogy szetkaptak -ebbol arra kovetkeztettem mar nem is latom tobbet...kar lett volna erte, igy legalabb egy szerelveny teljes a szurke kocsikbol. A keletiben a futogepet tenyleg lecsereltek, 1378-ra, miert pont egy ilyen "fiatal" szilit tettek oda, nem ertem.
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 954
Ha jól tudom, akkor az új Bhv-kben fityegő kábel az új vezérlő kábel a 2xxx Szili+4xx vezérlőkocsihoz?
Azt hallottam, hogy nem ér el a kábel a mozdonyig :)))
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 953
Hali!

A szemelykocsis listat en is szeretnem, elore is koszi. A legegyszerubb az xls, rtf formatum, amelyik Neked jobb.

OFF: nalunk jar olyan csuklos ikarus, amit nemetektol hoztak vissza, feher a belseje (csak korbefestettek) 4 harmonika-ajtaja van es a belseje is eleg egyedi, pont mint az egyben kaphato ikarus modelleke. Ranezesre lehet vagy 100 eves :-) a hangja is ennek megfelelo :-) a fustjerol nem is beszelek...egy "jobb" szergejt megkozelit :-)

division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 952
még mindig off..
Szerintem nem olyan bonyolult a "régiből" "újat" csinálni, ami "friss" buszt láttam azon elég rendesen ki volt cserélve minden, tehát lehet, hogy már eddig is csináltak "régiből" "újat", a rendszámokat kéne majd figyelni...
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 951
Scsabi! Még mindig telhetetlenkedem...
A számokról is tudsz valamit?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!