Még javitgatom az oldalt. csak varom az uj lapolvasott.
A Max seb.re valaszolva:
Mikor meg fiatal voltam es bohokas.
szoval eleg reg tortemt ez a mindennapos eset nallam is ,masnal is megesett. Abban az idoben este SE-rol 23:30-kor indult az a vonat amit "sietosnek " hivtunk . 00:09-kor van hivatalos erkezese Battyira. Ott lekot es busszal ki Bekasra, onnan masik busszal SE-re. Namost a busz 00:00-kor indul. Te mit csinalnal , ha akovetkezo csak egy ora mulva megy. Igen mi is siettunk. Persze itt is vannak (okos) forgalmistak ( nem csak a vasutnal). Sokszor altam 5-10 percet Kaszasdulun met kivarta az indukasi idot. Megjobb.
Ezt hozd be, hogy elerd a buszodat.Belehet.(HI-HI). Igaz azon a nagysebessegu palyan a kedves utas a kalaptartoba kapaszkodott es az ulesen allt, de nem aludt el. A leszallast mindenki idejeben elkezte, es neha sikerult is. METROZTAM is. Innen igen jo tapasztalataim voltak a gyors utasaramoltatas teren. Battyin a forgalmista inkab kijart WC-re , ne lassa a vegallomasi 10 km/s behaladast.
A Pomaz es Pannonia kozotti egyenest, mely kiise lejt igen jol kilehet hasznalni ilyen rekordok probalgatasara.
Ma mar ez nem megy. A jatekvautat is megviselte a kor vasfoga es a jo karbantartas.
Megtaláltam...
Itt mintha kevesebb tipusról lenne szó...
Egy pár kép pl a tipus ismertető menüben nem jön be.
Amúgy tetszik, remélem sikerül tovább fejlesztened az oldalt, a HÉV-ek is izgalmas téma...
Ez a mondat különösen tetszik:
"Megengedett maximális sebesség 70 km/h (de a 100 km/h-s müszert sikerült elgörbiteni)", mesélj erről, hogy is volt ez?
Ha jól rémlik, van ott a túloldalon Leó is, talán az táplálja a dobozokat.
Akkor is 1 vágánynak 1 Szili kicsit durva...
1378 mint "leselejtezett villamosmozdony", az meg még durvább...
nem hinném, legalábbis nem ez a bizonyos "0. vágányon" álló Szili esetében, mivel az _csak_ a mögé tolt kocsikkal van összekötve.
De azt hiszem pl a Délinél álló Leókból megy ki mindenféle vezeték...
én is azt hittem, hogy nem lesz már képem a "szürke vonatról", amikor járt, akkor mindig vagy a kocsik vagy a vezérlőkocsik nem stimmelt...
A fűtőgép cserét én se értem, most mi lesz a 1168-al? Csak nem megint járni fog??? (De szép is lenne...)
És a 1378? Mi baja? vagy csak kellett oda egy gép?
Egyáltalán minek oda fűtőgép? Ha jól nézem minden ütközőbaknál van egy csinos kis doboz, csatlakozóval, "vigyázz nagyfeszültség" matricával, meg szép narancssárga lámpával, Ez nem fűtési csatlakozó? Mért nincs a "0. vágányon" is? pontosabban egy régebbi van is...
Az egyke Szurke szilit mar nagyon reg nem lattam. Azt hallottam rola (irtak a listan) hogy szetkaptak -ebbol arra kovetkeztettem mar nem is latom tobbet...kar lett volna erte, igy legalabb egy szerelveny teljes a szurke kocsikbol. A keletiben a futogepet tenyleg lecsereltek, 1378-ra, miert pont egy ilyen "fiatal" szilit tettek oda, nem ertem.
Ha jól tudom, akkor az új Bhv-kben fityegő kábel az új vezérlő kábel a 2xxx Szili+4xx vezérlőkocsihoz?
Azt hallottam, hogy nem ér el a kábel a mozdonyig :)))
A szemelykocsis listat en is szeretnem, elore is koszi. A legegyszerubb az xls, rtf formatum, amelyik Neked jobb.
OFF: nalunk jar olyan csuklos ikarus, amit nemetektol hoztak vissza, feher a belseje (csak korbefestettek) 4 harmonika-ajtaja van es a belseje is eleg egyedi, pont mint az egyben kaphato ikarus modelleke. Ranezesre lehet vagy 100 eves :-) a hangja is ennek megfelelo :-) a fustjerol nem is beszelek...egy "jobb" szergejt megkozelit :-)
még mindig off..
Szerintem nem olyan bonyolult a "régiből" "újat" csinálni, ami "friss" buszt láttam azon elég rendesen ki volt cserélve minden, tehát lehet, hogy már eddig is csináltak "régiből" "újat", a rendszámokat kéne majd figyelni...