Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Apropo azt honnan tudhatom meg hogy a navi az Rneg vagy Ng4 az automban? Sajnos Magyarorszag frissitest nem tudtak hozza adni a markaszervizben, bar igaz elvagyok az angollal is, de gondoltam hatha... :(
Tudtam én :) Én 2003-tól 2013-ig Octaviáztam, ebben az időben sokat bújtam az orrmotor topicot. Pár fórumozóval sikerült személyesen is megismerkednem pl Stevie-től vettem a téligumikat. Aztan 2 év Alfa 159-es következett, majd most a Pug 5008 mivel bővül a csalad és megtetszett a tipus.
Idáig maximálisan elégedett vagyok vele. Totál más mint az Alfa volt az sportos feszes lapos kicsit férfiasan nehezkes dög volt, ez meg lágy halk kényelmes könnyed kulturalt valami. Élvezem nagyon. :)
viszont azt már eldöntöttem, hogy át fogok állni a Castrol Magnatec DPF 5w40-es olajra, mert a 30-as olaj a regenek es a sok visszavezetett korom miatt nagyon hamar eléri kenési képességei határát, utána meg jöhet a kokszosodás turbó halál, motor halál stb.... Sokkal stabilabb olaj a w40-es.
Amit még megteszek majd az az Egr kiírás, falazás. Igy nem fogja telenyomni korommal a szívósort / motort. Ezek után örök élet +1 nap a motor. A Dpf meg amíg bírja marad, aztán ha egyszer vége akkor ugrik az is.
Egyébként nagyon meglepett a kis Hdi a maga 115 le-vel meglepően jól megy kulturalt es keveset fogyaszt. Ami meg kritérium volt a kézi váltó, mert a robotizált borzalom nagyon nem tetszett amikor kipróbaltam. Ezért elég sokaig is tartott amig megtalaltam a megfelelő autót, de végül sikerült. 2013.07 havi 67 e km minden papír számla megvan egy karc nincs rajta és a beltere mint az új szalonautónak. :)
Jól írta Zolysys, a FAP-os autókba Eolys kell, ami nem keverendő össze az Adblue-val. Ha jól tudom a facelift után jelent meg az Adblue.
Egyébként meg véleményem szerint a fórum azért fórum, hogy beszélgessünk, nem azért hogy folyton a kezelési utasítást linkelgessük ha valakinek kérdése van. Egyébként is elég döglött ez a fórum ahogy nézem, legalább lehetne egy kis életet vinni belé. ;)
AdBlue a hivatalos neve. Becézve trágyalé, vizelet. Átlátszó, vízszerű, a karbamid vizes oldata.
Márkaszervizben vásárolva elég drága. Neves benzinkúton vegyél kisebb kiszerelést. Ha van maradékod, azt naptól védett helyen szobahőmérsékleten tárold. A Mol-s szar minőségű. Az Omv-t nyugodtan megveheted. A Shell-s a kettő között helyezkedik el. Személyautóban ált. 4 és 8 liter közötti tartály van.
Tulaja lettem egy 5008-asnak ,a computer beállitása nem tiszta ebben kérnék egy kis segitséget .A nappali fény és a kézifék beállitása egyértelmű de van egy két funkció amit lehet állitani ami nem tudom micsoda erről kérnék tájékoztatást hogy mit jelent .Probáltam átállitani őket de nem vettem észre változást semmibe ,.
A mai napon tulajdonosává lettem egy gyönyörű 5008-asnak, 1,6 hdi 2013-as évjárat.
Vissza fogom olvasni az egész topicot, de ha esetleg valaki esetleg összefoglalná mire kell figyelni, mik a gyengéi ennek a motornak, ill tipusnak azt nagyon megköszönném. :)
Amennyire tudtam utána érdeklődtem már, de hátha olvasok valami újat is.
Van egy 2010-es, 5008 2.0 HDI autóm, 144 000Km van benne.
A kuplunggal van egy kis gondom, a pedál lenyomásakor és felengedésénél nyikorog valami (álló autó, motor nem jár) amennyire meg tudom határozni a kiemelő villa felől jön a hang.
Egyéb tünet nincs, nem csúszik, nem büdös,nincs súrlódó hangja, sebességet veszi, leállításkor nem csattan, 3. ban indulva lefullad. Volt már valakinek hasonló problémája?
Lehet ezt valami kenőanyaggal orvosolni? Vagy csere gyanús?
Mikor elindítod magát a navigálást (adtál címet, generált útvonalat), akkor nyomd meg a középső tekerő gombot, majd a listában tedd be a pipát a hangutasításokhoz.