Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rospe Creative Commons License 2015.03.15 0 0 32644

Sziasztok !

 

Ez a vízhőfok mérő óra ( Yenkay ) valamilyen traktorba, mezőgazdasági gépbe való lenne?

 

 

Köszönettel.

jofi47 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 32643

Üdv. szaktársak.

A minap keresett valaki ilyet vagy hasonlót.

 

http://indafoto.hu/bd_jozsef/image/22470909-237d528d/user

Hompi81 Creative Commons License 2015.03.14 0 0 32642

Legújabb Dutra felújításom képekben.

Le Robuste Creative Commons License 2015.03.14 0 0 32641

joebatyo Creative Commons License 2015.03.14 0 0 32640

Bele lehet tenni az 50-es minszki csúcsokat is vész esetén, csak más a befecskendezési szög.

Használják bele sokan.

En börzén vettem jópár darabot, meg hirdetésekböl, csak némelyik már nem tudja mit kérjen érte, 3 meg 5 ezret is elkérne /db, persze nem kap.

4-5000 körül van zsír új komplett porlasztó.

 

Előzmény: ven_to (32637)
joebatyo Creative Commons License 2015.03.14 0 0 32639

A hajtókarra vagy a dugattyúra gondoltam, le is írtam, de aztán kitöröltem a szöveget, hogy ne írjek badarságokat :)))

De ezek szerint bármi lehet a probléma, nincs buta felvetés.

Viszont tényleg csak a helyszínen derül ki...

 

Előzmény: gforg2 (32632)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32638

A fiamnak négy Csepel teherautója van,úgy,hogy nekünk is szükségünk van rá. Kecskemét. Nagy traktor Kft-ét tudom ajánlani! Bocs.

Előzmény: ven_to (32637)
ven_to Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32637

Szia ne haragudj hogy így ismeretlenül zavarlak csak én is gyöngyösi vagyok és nem lenne véletlenül két porlasztócsúcsod dutrához ?:)

Előzmény: dutrancs (32636)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32636

A 2000 kimaradt! 

Előzmény: dutrancs (32635)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32635

Gyöngyös  Bene Ú. 59. LÉDEM Kft.

Előzmény: triplaharom (32633)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32634

Hogy létezik? Mit csináltak vele ?Pont jó irányba görbült,hogy a derékszögelés jó volt? Most jön a hülyeség,nem komolyan venni!! Akkor az egyik az kis Dutrába való, a másik meg nagy Dutrába való:-)

 

Előzmény: gforg2 (32632)
triplaharom Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32633

Helló t. tomi !

Bár én csak bekukkantottam ide, azért köszönöm a +hívást mások nevében is. Látom hogy mindenki bele van mélyedve a saját dolgába... (:-)))

Az időpont kicsit közelinek tűnik, a helyszín sem titkos gondolom, csak kimaradt...

Előzmény: t. tomi (32620)
gforg2 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32632

Szervusz dutrancs!

 

Megvan a "bűnös".

 

Az egyik hajtórúd rövidebb(!), mint a másik. Nem találok szavakat...

 

Üdvözlettel, Gforg

Előzmény: dutrancs (32626)
hokori94 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32631

Azt még elfelejtettem beleírni az előző levelembe, hogy az Ikarusok 24V-os órákkal vannak/voltak szerelve. Ami képet Joebátyó feltett, azok pedig 12V-osak.

Előzmény: hokori94 (32630)
hokori94 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32630

Üdvözlöm!

Ezzel egy kicsit vitatkoznék. Az 1000-es dokumentációban nem olyan órák vannak, amit Ön gyárinak ír. Legjobb tudomásom szerint amit ön gyárinak mond műszerfalban a vízhőfokmérő és az olajnyomásmérő mechanikus, míg könyv szerint az 1000-esben elektromosak ezek a műszerek (az órák elrendezése is más). A 3db index visszajelző mindegyike zöld színű a könyv szerint.

Üdvözlettel: hokori94

 

 

Előzmény: Dzsokko (32622)
ven_to Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32629

Sziasztok Porlasztó csúcsot hol tudnék vásárolni szerintetek dutra ue 28 hoz és egyáltalán milyen való bele? köszönöm :)

joebatyo Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32628

Hello.

 

Látni kéne azt, mert anélkül csak találgatni lehet.

 

Előzmény: gforg2 (32624)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32627

m helyett d. csináltad!

Előzmény: dutrancs (32626)
dutrancs Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32626

Lehet,hogy nem a dugó van feljebb,hanem a hüvely lejjebb! A 14 mm-ert leellenőrizted összerakás előtt? Ja, igaz nem te csináltam,most figyelem!!! 

Előzmény: gforg2 (32624)
MDW Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32625

Üdv!Érdekes volt a DUTRA traktorok műszerezettsége.Nálunk 1000-es nem volt,de 1972-ben jött két 90-es abban olyan órák voltak mint itt a szürke műszerfalban,kivéve a levegő órát,és az ampermérőt.A levegő óra olyan volt,mint a kék műszerfalban,csak szürke alappal,az ampermérő helyett pedig egy GANZ feliratú dugó volt.Az előttük lévő 90-esekben,azok még a régi műszerfalasak voltak,két levegőóra volt.

Előzmény: Dzsokko (32622)
gforg2 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32624

Szervusz joebatyo!

 

Megpróbáljuk. Nézegettük ólmos módszerrel,ott jött ki az eltérés mértéke, de szabad szemmel is látszik, hogy blokktetőn a síkban álló perselyekben az egyik dugattyúnak egyértelműen magasabban van a holtpontja, mint a másiknak.

 

Megpróbáljuk megmérni a dugattyúkat is, hátha...

 

Az igazság az, hogy nemrég szerelték vidéken, és azóta érezzük úgy, hogy gondok vannak vele.

 

Üdvözlettel,

 

Gforg

Előzmény: joebatyo (32603)
joebatyo Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32623

Köszönjük :)

Előzmény: Dzsokko (32622)
Dzsokko Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32622

 

A kék szinű a gyári, de van nekem is egy ilyen retro

 

Üdv Laci

Előzmény: Dzsokko (32621)
Dzsokko Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32621

Szia.

 

Van ebbe több minden ami nem eredeti, pl: a kontroll lámpák, ez a vízóra is az Ikarus buszoké, majd teszek fel képet hogy nézett ki fénykorában

 

Üdv Laci

Előzmény: joebatyo (32576)
t. tomi Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32620

Kedves fórumozók! Lévay Sándor barátunk megbízásából!

 

Szeretettel meghív minden Dutrás és nem Dutrás gépszerető érdeklődőt,

2015. 03. 21.- én immáron hagyománynak számító

"Sándor napi gépindítás"- ra.

 

Látnivaló van bőven, Dutra és sok más különleges gép felújítva, és felújításra várva.

Most épp kettő Dutra van a "restaurátor műhelyben". Ez a kettő sem a nagy darabszámban gyártottak egyike, ma már igazi kuriózumnak számítanak.

Innivaló lesz, és reméljük, hogy a bográcsba is kerül valami!

MDW Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32619

Az előbb nem tudtam végig írni.Lehet a nyomástartó szelep a nyomó oldali szűrőben is,csak akkor a szelep által áteresztett üzemanyagot innen kell a tartályba vagy a szívóágba bekötni.

Előzmény: MDW (32618)
MDW Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32618

Üdv!Ez igaz,hogy általában a finomszűrőbe nyomja az üzemanyagot a tápszivattyú,de az eredeti kérdésből az nem derül ki,hogy milyen szűrőn van a nyomástartó szelep.A nyomástartó szelepet pedig,ha arra a szűrőre szereljük,ahova a tápszivattyú nyom,akkor tulajdonképpen a befecskendező szivattyú mindkét oldalát azonos nyomás alá helyezzük.Akkor hogyan tudja a felesleg elhagyni a befecskendező szivattyút?A visszatérő oldalt szerintem,vagy az üzemanyagtartályba kellene visszavezetni(ez igen sok gépen így van),vagy pedig,mint a régebbi MTZ-traktorokon a tápszivattyú szívó ágába vezetik vissza.

Előzmény: Progyi (32616)
dbazsi74 Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32617

Nem lehülyézte, csak annyit írt, hogy hülyeség. Ő és a fia nem csak a szájával szerelnek, és amit ők megcsinálnak az szépen és egyenletesen jár, elhiheted. Szerintem Bobek sem fog megsértődni ezen a kis élcelődésen. Még annyit, hogy nekem Hori67 is ugyan ezt mondta, sőt az enyémet is így csinálta ( hengerfej hézagmérés ) és tökéletesen működik.

Előzmény: soman81 (32611)
Progyi Creative Commons License 2015.03.13 0 0 32616

Tiszteletem.

a szűrők 99% -a a nyomóágba van kivéve a sivatagi szűrőt. üzemanyag tank, sivatagi szűrő, tápszivattyú, finomszűrő, adagoló, nyomástartó szelep, és a felesleg visszavezetése a tankba, vagy a finomszűrőbe (és ebben az esetben lehet a nyomástartószelep a szűrőn)

Előzmény: MDW (32601)
bobekTLF Creative Commons License 2015.03.12 0 0 32615

Szia!!!

Nem, egyforma a lökethosszom és a motorom köszönöm, jól van :-)

Csupán csak arra próbáltam rávilágítani, hogy találkoztam már olyan erőforrásokkal, ahol a blokkon a hüvely vállának felfekvő felülete alakítva lett, vagy a hüvely és a blokk vállai közé különböző anyagok (réz-alu lemez) lettek bevagdalva az idők folyamán! Gondolom a szűnni nem akaró hűtővíz csordogálás miatt a hengerfej alól, mivel már a kikopott kirohadt illeszkedő felületek nem tartották meg a hűtőközeget!

Nos ezek a beavatkozások nem mindig tartották sajnos meg a gyári távolságot az illeszkedő váll és a motorblokk teteje közt, ugyanígy behelyezett hüvely teteje és a blokk teteje közt!

Innen a gond, hogy nem minden esetben működik a hengerfej és blokk közti távolság méricskélés, égéstér hézagolás

.....

Egy időben méregettem a hüvelyek illeszkedő vállának vastagságát és sajnos volt hogy erőteljesen szórtak a méretek! Ugye itt máris a fent taglalt gondokat okozza, még hibátlan pontosan megmunkált blokk esetében is!

Remélem érthető voltam, sokszor bonyolultan fogalmazok  :-))

Előzmény: dagidutrás (32612)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!