Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.22 0 0 12250

„menedzsmentje illetve vezetése teljes mértékben az érdekképviseletek ellehetetlenítésére illetve a munkavállalói jogok tiprására rendezkedett be."

 

Ez alatt mit érthet a politikus?

Szvsz a hatóság nagyobb nyomást gyakorol egyes munkavállalókra, mint a munkáltató...

Előzmény: Ízirájder (12249)
Ízirájder Creative Commons License 2011.07.22 0 0 12249
uhb129b Creative Commons License 2011.07.21 0 0 12248

Csak kíváncsiságképpen: a T1-es két tornyában mi volt régen és van manapság?

Előzmény: AIRportal-hu (12247)
AIRportal-hu Creative Commons License 2011.07.21 0 0 12247
Kaktusz08 Creative Commons License 2011.07.20 0 0 12246

Jól láttad! Nekem is feltűnt. 

Előzmény: Fly_G_Fly (12245)
Fly_G_Fly Creative Commons License 2011.07.20 0 0 12245

Jól láttam a radaron az előbb, hogy egy Germanwings gép Belgrád helyett BUD-on szállt le?

Foltos Creative Commons License 2011.07.20 0 0 12244
Előzmény: Törölt nick (12243)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12243

Valaki tudja mi volt a W6 306 al?

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12242

Nem mindíg itt jön be, van mikor átviszik busszal a VIP utasokat az A-ra, onnan közelebb van a váró. Mikor csápon jönnek be a bizti előtt viszik ki, mikor külső állóhelyes egyenest a gépről, mint ha schengeni lenne.

Határ? Reptérrend? Az mi?

Előzmény: R2R (12241)
R2R Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12241

tisztelet a kivételnek, de jobb ha nem jönnek le... :)

 

múltkor ilyet kérdezett valamelyik: Te, a Tel-Aviv is itt jön be??? 

Előzmény: Törölt nick (12240)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12240

Mikor lejön a helpdeszkes csajszi és üvölt velem az utasai előtt, hogy mióta nem mehet a koszovói dáti frís cucc és a kis butus még a főnökénél is lejáratja magát, gondolom én, de neki sincs fogalma a folyadék rendeletről... igen, ilyenkor néha ideges vagyok. :)

Előzmény: R2R (12239)
R2R Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12239

Mi van, feszült vagy? :)

Tegnap is stressz volt... :)

Előzmény: Törölt nick (12238)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12238

Nem a pakolásról beszélek.

Némelyik jobban tudja a biztonsági szabályokat még azoknál is akik kitalálták. A 150ml-es dezodorról lekaparja az 1-est hogy 50-esnek tűnjön, és a Pristinai átszálló pedig leüvölti a fejem, hogy ahonnan jön (Koszovó) mióta nem úniós tagország? Aztán mikor megérti azt mondja, hogy ő francia, akkor pedig viheti. Mondjuk a Maléves se tudja, hogy az onnan érkező 1 literes whiskyvel nem lehet átszállni, de még a főnöke se! Mondjuk nem olyan régi ez a szabály, csak 2006 óta van így. Láttam már olyat is, hogy a ruhaszárítót feladta harmadik poggyásznak aminek az árából még USAban is 10-et vett volna. Az, hogy nem tud bepakolni, már meg sem lepődök. :)

 

Előzmény: Gulliver utazik (12236)
Gregor83 Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12237

Haaat. Pakolni igenis meg kell tanulni, sajat boromon tapasztaltam, hogy nem mindegy hogyan pakol az ember.

Előzmény: Gulliver utazik (12236)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12236

Jaj már, az utasok tudnak pakolni, csak valamelyik még jobban tud. Ne tessék bántani azokat, akik ritkán repülnek.

Előzmény: Törölt nick (12235)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12235

Sajnos nem csak pakolni nem tud némelyik.

Előzmény: padorjan (12234)
padorjan Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12234

Jól pakolt bőrönd nem dudorodik. Sajnos az utasok nem tudnak pakolni.

Előzmény: Gulliver utazik (12233)
Gulliver utazik Creative Commons License 2011.07.19 0 0 12233

Üresen a bőrönd mindig kisebb, a cuccoktól megdagad egy kicsit, erre érdemes figyelni.

Előzmény: Törölt nick (12232)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.18 0 0 12232

Köszi szépen!

 

Ezeket én is megtaláltam, de a méretek szerint határeset a bőröndöm, ezért akartam leellenőrizni. Mivel az első repülő amivel megyek British lesz, ahol engedékenyebbek és biztosan belefér a limitbe, nem akartam Londonban vagy Chicagoban (ahol átszállok) szembesülni azzal, hogy adhatom a raktérbe 60 dollárért ... A kérdésem, csak a keretre vonatkozott, de köszi a szorgalmas választ :) Ne haragudj, ha időt pazaroltál rá!

 

Előzmény: Törölt nick (12231)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.18 0 0 12231

Van méretet ellenőrző keret a becsekkolás előtt.

 

Az alábbi tételeket viheti fel a repülőgépre:

  • Egy kézipoggyász. A teljes méret (hosszúság + szélesség + magasság) nem haladhatja meg a 114 cm-t. A hosszúság nem haladhatja meg az 56 cm-t, a szélesség a 35 cm-t, míg a magasság a 23 cm-t. A poggyásznak bele kell férnie a repülőtér utasfelvételi területén található poggyászméret-ellenőrző keretbe. Az a ruhatartó zsák, amely belefér a poggyászméret-ellenőrző keretbe, kézipoggyásznak tekintendő
  • Egy darab személyes csomag, például válltáska, kézitáska, laptop táska, vagy valami ehhez hasonló, mint például irattartó, vagy bevásárló táska. A teljes méret (hosszúság + szélesség + magasság) nem haladhatja meg a 91 cm-t

Egyes tételek felvihetők a fedélzetre az alkalmazott kézipoggyász-kereten felül pótdíj fizetése nélkül.

(forrás: aa.com)

 

AA: 56x35x23cm

Delta: 56x36x23cm

 

(ez mind az internetről van, kis kereséssel Te is megtaláltad volna, mondjuk megérdezni egyszerűbb...)

Előzmény: Törölt nick (12228)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.18 0 0 12230

Nem biztos, hogy ez olyan rossz lenne Mo.-nak, mármint a Malév és a BUD eladása/átadása a sárgáknak. Azért az elég egyértelmű, hogy az állam azért adta el a maradék 25%-át, hogy egyben a német jobban értékesíteni tudja. Ha jól tudom a Hochtief tulajdonosai/befektetői is távolkeletiek, szóval csak a nevük németes, a lényeg marad ugyanaz.

 

Előzmény: powerage (12229)
powerage Creative Commons License 2011.07.18 0 0 12229

http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/20110718-felvasarolna-a-malevot-a-hnacsoport-kinai-lapok-szerint.html

 

"A Malév mellett a Liszt Ferenc repülőtér iránt is érdeklődik a kínai HNA egy pekingi lap szerint"

Törölt nick Creative Commons License 2011.07.17 0 0 12228

Akik jól ismerik a repteret, azoktól kérdezem, hogy van-e carry-on poggyász méretet ellenőrző keret a becsekkolás előtt? Különösen American Airlines vagy Delta érdekelne. Előre is köszi a segítséget!

Utas2 Creative Commons License 2011.07.14 0 0 12227

Nos, ha itt kezdődött ez az útijelkó, itt is fejezem be. Kalandosabbra sikerült ez az út egy picinykét, lásd a lentebbi METAR adatok, amely mutatja, hogy Amszterdamban (és lényegében Hollandia nagy részén) szép kis ítéletidő tombol. Emiatt Schipholon borult a menetrend, mivel összesen csak egy pálya (a 27-es) üzemel, ráadásul ugyanezen történik a fel- és leszállás is. Nos, aki járt már Schipholon, az tudja, hogy ez igen radikális forgalomcsökkenést jelent.

 

Egészen véletlenül bukkantam rá a neten, hogy törölték az esti KLM járatot pestről, így a call center javaslatára fél-kettőre kimentem Lisztferihegyre, ahol a SkyTeam pultnál a hölgy csak annyit kérdezett: van feladandó poggyásza? Ha nincs, akkor fusson, még pont eléri a (szintén bekésett) napközbeni gépet. És lőn, a gépen még pont volt egyetlen szabad hely. Így valóban villámgyorsasággal jutottam át az utasbiztin, a kapunál épp írták át a foglalásomat és háromnegyed-kettőkor már indult is a beszállítás a B738-asra (egy régebbi, de utólag wingletessé varázsolt madár, no IFE.) A gép az idő miatt slotot kapott, végül fél háromkor szálltunk fel a 13bal pályáról, hogy aztán a BADOV indulási útvonal mentén emelkedve lépjünk be Szlovákia légterébe. Ott aztán volt egy kis forgolódás, sztem időjárás miatt, ha erre jár egy magaslégtéri irányító, esetleg kommentálja.

 

Eseménytelen utazást követően léptünk be Hollandia cumulusokkal tarkított égivilágába, ott aztán várt ránk Lelystad felett vagy 5 környi holding (25 perc), utána pedig szép lassan repülgetve hullámvasutaztunk el Schipholig. Azt hiszem, hogy én ezzel letudtam az idei vidámpark-programomat, végül is a 3 sorban nem volt olyan vészes a dolog, mint a gép farka környékén ülőknek. Valahol tényleg gyönyörűség volt hallgatni, ahogy az automatika folyamatosan fűrészeli a hajtóművek tolóerejét.

 

A pilóták megdolgoztak a pénzükért, és végül a körülményekhez képest a futóművek tényleg megcsókolták a vízzel áztatott 27-es pályát. Egyébként le a kalappal a kapitány előtt, aki folyamatosan adott tájékoztatást, a 4 sztyuvi is gyorsan, hatékonyan és az utasokkal bátran kommunikálva tette a dolgát. Megérkezés a C9-es kapuhoz, hogy viszont a híd nem működött, pár perc tanácstalanság után hoztak egy lépcsőt.

 

Schipholon egyébként jó nagy káosz van, ilyen hosszú sort a transzferpulttól én még nem láttam (a C kapuk közepéig tartott a sor....) a sok átszállóutas és a gépkésések/törlések miatt.

Előzmény: Utas2 (12226)
Utas2 Creative Commons License 2011.07.14 0 0 12226

"Érdekes" lesz a visszaút....

 

EHAM 140725Z 28020KT 250V310 6000 -DZ FEW005 BKN007 BKN009 15/15 Q1004 TEMPO 3500

TAF EHAM 140501Z 1406/1512 29020G30KT 6000 -RA SCT006 BKN012
TEMPO 1406/1414 3000 RADZ SCT004 BKN006
BECMG 1407/1410 26025G38KT PROB30
TEMPO 1409/1411 25028G42KT PROB40
TEMPO 1411/1414 27012KT 2000 -DZRA SCT002 BKN004
BECMG 1412/1415 31019G29KT 9000
TEMPO 1413/1503 4000 SHRA RA SCT015CB
BECMG 1419/1422 28018G28KT SCT015 BKN025

 

Előzmény: Utas2 (12208)
uhb129b Creative Commons License 2011.07.13 0 0 12225

máris újabb kargójárat Lisztferihegyen.

 

Szegény zuglóiak... :-)

Előzmény: Törölt nick (12224)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.13 0 0 12224

Na tessék, csak szó van róla, és máris újabb kargójárat Lisztferihegyen. :))

 

Turkish Cargo, A310F, hetente egyszer szombatonként.

 

(Via Nighthawk9, a Mikor, milyen vas érkezik? topikból.)

Előzmény: Törölt nick (12219)
Törölt nick Creative Commons License 2011.07.13 0 0 12223

:)))

Oké, nem festem falra az ördögöt. :)

Előzmény: Törölt nick (12220)
uhb129b Creative Commons License 2011.07.13 0 0 12222

Sztem nem lehet ezzel mit kezdeni.... Már nem tudom hányadik intézkedést hozzák, de értelemszerűen valakinek mindig rossz lesz.

 

Na de ácsi! A zuglói polgármester azt mondta, hogy a reptér nem tett meg mindent, amire kötelezettsége van! Csak tudja, hogy miről beszél... :-)

Előzmény: Törölt nick (12216)
Utas2 Creative Commons License 2011.07.13 0 0 12221

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!