Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.26 0 0 2598

Azért 120e-ként vicces a vezérműlánc csere. Mennyibe kerül egy ilyen művelet?

Előzmény: kukucs33 (2597)
kukucs33 Creative Commons License 2017.09.25 0 0 2597

Bár nem teljesen értem az eredeti kérdést, de ennyire sarkosan azért nem fogalmaznék. 1,3 MJet a téma tárgy, ha igaz - eleve nem vonzott soha a dízel autó, de hirtelenjében ez volt ami anno megfelelt az alap kritériumoknak. Tény, hogy én sem vennék megint ugyanilyet, de nem is akarok tőle kétségbeesetten szabadulni. Tulajdonképpen többnyire egészen jól megfelel arra amire használom. Pályanapra nyilván nem ilyennel megy az ember, viszont két jégkorongozó komplett felszerelését és egy 5 tagú családot (akár 3 gyereküléssel a középső sorban) probléma nélkül elvisz bármikor. De volt bent 7 üléssel is már 2 hokis cucc és az sem volt kezelhetetlen kompromisszum. Ennyi pénzért mi tud még ilyet?

És igen, karban is kell tartani: legalább évente vagy ~10e km-ként olajcsere, 120e km-nél vezérműlánc csere, 20 -25 km-ként új üzemanyagszűrő.

Előzmény: csabeszregall (2596)
csabeszregall Creative Commons License 2017.09.22 0 0 2596

Alább irta itt egy kollega,inkább ne!

Gyenge és sz@r!

andras4736 Creative Commons License 2017.09.22 0 0 2595

Üdv !

Üdv !

Van esetleg valakinek 1248 cm 3 1,3 JTD 62KW 84 LE motorral szerelt járgánya itt, hogy mennyire bírná ez egy Fiat Doblo-t mozgatni 74 ezer km van benne, kicsit gyengének találom, kinéztem egy autót amiben ilyen motor van,meg érdekes általában ezek 90 LE vannak, ez másik fajta lehet, hogy csak 84 lovas?
Meg merjem venni ezzel a motorral a Doblot ? Köszönöm a segítséget .

csabeszregall Creative Commons License 2017.09.15 0 0 2594

Ok.találtam

 

Előzmény: csabeszregall (2593)
csabeszregall Creative Commons License 2017.09.12 0 0 2593

Van-e vkinek második sorba 3 db fejtámlája eladó 2002es doblóba?

kukucs33 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 2592

Ezen az "automata" bekapcsoláson elsőre kicsit átsiklottam. Lehet, hogy nagyon hülye megközelítés, de: Ha be van kapcsolva a rádió amikor leveszem a gyújtást, akkor kikapcsol, de amikor megint ráadom a gyújtást, akkor bekapcsol anélkül, hogy hozzányúlnék. Ha viszont ki van kapcsolva amikor leveszem a gyújtást, akkor nem kapcsol be a gyújtás újbóli rákapcsolásakor. Ez szerintem minden rádiónál nagyjából alap funkció és nem valószínű, hogy menüből választható. Olyasmi szokott választható lenni, hogy gyújtás nélkül mennyi ideig mehet, illetve, hogy a gyújtás levételekor bekapcsolva marad-e, ilyesmik.

Szóval ha a fenteik szerint nem kapcsolódik vissza a rádió, akkor az azért izgalmas, mert szerintem ez nem egyszerű érintkezési hiba lesz (eleve komplex csatlakozókkal van a kocsi kábelezéséhez kötve, tehát nem egy-vagy két vezeték kapcsolata szakadna meg - bár ezeken a magyar utakon bármi szétrázódhat).

Előzmény: Alfalaca (2589)
Denisz2 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 2591

Köszönöm, ez kezdésnek nem rossz infó! 

 

Esetleg valaki aki régebb óta használja, tapasztalat?

Előzmény: Shift+Enter (2590)
Shift+Enter Creative Commons License 2017.09.11 0 0 2590

Szia!

Nem én leszek, aki több évi tapasztalatot fogok megosztani, mivel csak 2 hónapja vettem át egy új 1.6 Multijet2 120Le Maxi-t SX felszereltséggel + egy-két opciós extrával, de hátha segít a döntésben.

Eddig 5e km tettem bele, hiba 0. Egy FORD Transit Connect 1.8 TDCi-ből ültem át, és nem bántam meg. Sokkal csendesebb (130-nál inkább a szélzaj ami hallható), kényelmesebb az ülése (csak 2 személyes, és a vezető ülése magasságban is állítható, az utasülés meg teljes értékű komfort ülés), a rugózása és stabilitása személyautós. Az oldalszélre sem érzékeny. Én a drágább érintő képernyős rádióval vettem (navi nélkül), a bluetooth kihangosítót simán illesztettem több telefontípushoz is. Az USB-n keresztül gond nélkül lehet zenét hallgatni (hát a hangszórók nem túl jók, túl sok mélye és magasa az nincs)

Gyártási hiányosságot nem tapasztaltam, nem zörög, nem nyekereg.

A klímája erős, túlságosan is, még egyes fokozatban is, főleg egy teli hátfallal ellátott 2 személyes fülkéhez. De ez legyen a legnagyobb gondom. Rendszeresen lekapcsolom egy időre, majd vissza, főleg az autópályán.

Hogy az évek múlásával milyen? Biztos lesz itt a fórumon majd akinek már idősebb a gépe, és megírja tapasztalatait. Üdv. 

Előzmény: Denisz2 (2587)
Alfalaca Creative Commons License 2017.09.11 0 0 2589

Rádió adók  a helyükön voltak, tehát nem hiszem hogy levették volna a sarut. Menüben nem találtam automata bekapcsolásra utaló menüpontot. ( ha csak nincs valami rejtett szervizmenü amit elő lehet csalogatni ) Már arra is gondoltam, hogy szétcsúszott a rádió mögött a valami ami a gyújtásjelet adja a rádiónak. Ha lesz időm kikapom a rádiót azzal nem vesztek semmit.

Előzmény: kukucs33 (2588)
kukucs33 Creative Commons License 2017.09.11 0 0 2588

Ha a szervizben lekötötték az akksit, akkor a rádiód jó eséllyel visszaállt az alap beállításokra. Nálam minden ilyen manőver után elfelejti a mentett adókat és a telefonnal is újra össze kell barátkozzon (mondjuk, az nem gyári rádió, de ebben kb egykutya). Szerintem fuss egy kört a beállítások körül és ha utána sem lesz jó, akkor tényleg baj van.

Előzmény: Alfalaca (2586)
Denisz2 Creative Commons License 2017.09.09 0 0 2587

Üdv!

 

Szemezgetek egy új haszongépjármű vásárlásával, és nézegetem a Fiat Dublo Maxi 1,6 120-Le típusát!

 

Szerintetek vállalható? Gondok, problémák (eddig egy Caddy-t hajtottam 1,6CR 102-Le)

 

 

Alfalaca Creative Commons License 2017.09.06 0 0 2586

Üdv !

 

A gyári cd-s rádióval lenne gondom. Az alábbi hibára lettem figyelmes.

Gyújtásra nem kapcsol be magától a rádió, nekem kell mindig kézzel bekapcsolni, kikapcsolni. Nagyon zavaró mert korábban működött. Illetve bejövő híváskor nem írja ki a nevet csak a számot. Bár ez utóbbi kevésbé zavar. 2 hete szervizben volt a kocsi, lehet ott nyomtak el valamit véletlenül? Most nincs időm visszamenni a szervizbe. Nincs valami rejtett menüje amit elővarázsolva újraaktiválhatom a funkciót? Vagy más lesz a hiba? A rádió 2 din-es ( http://radio-adapter.eu/wp-content/uploads/2016/07/Fiat-Doblo-Radio-2011.jpg )

 

omraymuvek Creative Commons License 2017.09.04 0 0 2585

Sziasztok!

 

Találkoztatok már P0111-es hibakóddal? Mivel tudtátok elhárítani? 1,9 Multijet Dobló. 

Légtömegmérő csere, MAP szenzor csere, hiba kitörölve, és a motor leállítása után, újra beindítva "motorhiba" szimbólum kigyullad és a fent kérdezett hibakódot tudom kiolvasni a tárolóból.

 

Segítségeteket előre is megköszönöm!

 

Ui.: A topikban nem olvastam vissza!

csabeszregall Creative Commons License 2017.09.02 0 0 2584

Hello!

 

Lehet nem ide kéne irnom,dehát egy doblo csinálja.2002 es gyártmány 1.9jtd.már mentem vele 5-6ezret 2 hó alatt (nagyon erős-tetszik)

Viszont a mult héten volt olyan jelenség ,hogy autópálya araszolásnál,hopp!a fék csak tövig benyomitt állapotban fogott,nem a szokásos pedálállásnál.típushiba?

Utána olvastam talán főfékhenger hiba kehet.fékolaj nem fogy.

Köszönöm,   csj

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.31 0 0 2583

Nyűgje nincs, figyelned sem kell, nincs látható előjele, és széthullik magátolTöbb ismerősöm is így járt:

 

http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/

Előzmény: bemepok (2582)
bemepok Creative Commons License 2017.08.30 0 0 2582

Mi a gond a motorral? Tudom, hogy kicsi dízelnek, de hát nem száguldozni kell.

Van nyűgje? Mire figyeljek?

Előzmény: Törölt nick (2581)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.30 0 0 2581

Szia!

 

Az 1.3-as motortól félj, a részecskeszűrő smafu.

Előzmény: bemepok (2580)
bemepok Creative Commons License 2017.08.30 0 0 2580

Sziasztok!

 

Napi 50-100 km-es városközti ingajáratra (autópálya nélkül) vennék egy 7személyes emberszállítót. 1.3 JTD Doblo lesz minden bizonnyal.  Meg tudja valaki mondani, hogy melyik évjárattól részecskeszűrős az 1.3 JTD? Egyáltalán ilyen üzemben kell féljek a részecskeszűrőtől? Fog tudni rendesen regenerálni ilyen távon? Mire figyeljek/kérdezzek meg a típusnál vásárláskor?

 

Előre is köszi minden kinek a választ!

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.04 0 0 2579

én párszor cseréltem nem volt gond,nem kellett speckó szerszám,bár elég szar a hozzáférés

Előzmény: csabeszregall (2573)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.04 0 0 2578

ha elindul és két henger megy az nem hiszem hogy önindító.

Ez inkább befecskendező rendszer hiba

Előzmény: tonyto (2577)
tonyto Creative Commons License 2017.08.04 0 0 2577

Sziasztok! Apósom tavaly vásárolt egy Fiat Doblót 1,6 MJET motorral, újan. Kemény 13e km van benne és olyanokat produkál hogy nehezen indul, vagy ha elindul mintha csak két henger menne aztán egyszer csak elkapja de addig iszonyat hangokat ad ki. Tegnap menet közben letiltotta a fordulatot, így ment haza vele. Hibát nem jelzett. Ma indítás után semmi baja. Volt hasonló tapasztalata valakinek? Ma visszük vissza a márkaszervízbe, de félek nem tudják megoldani javaslat nélkül a dolgot mivel ugye nem írt hibát. Egy korábbi 1,3 MJET Opelünknél voltak hasonló esetek az indítózással, ott önindító csere után javult meg. Várnám a tapasztalataitokat. Köszönöm előre is!  

Törölt nick Creative Commons License 2017.08.01 0 0 2576

De. És akkor mi van? Észre sem veszed.

Előzmény: csabeszregall (2575)
csabeszregall Creative Commons License 2017.08.01 0 0 2575

Bocs,hogy megint írok de az üzemanyag szűrőt lecsavarom,felcsavarom az újat és kész?nem lesz levegős az üz.anyag rendszer?

Törölt nick Creative Commons License 2017.07.26 0 0 2574

Szia!

 

Igen, kell egy rögzítő szerszám. Ha a szerelődnek nincs, vagy nem tud szerezni  ilyen ne is vidd oda.

Az enyémen 1 fog el volt rakva (már így vettem) ami nagyon sokat számít.

Előzmény: csabeszregall (2573)
csabeszregall Creative Commons License 2017.07.25 0 0 2573

Sziasztok!

1.9jtd vezérlés cseréjéhez kell tényleg valami spec.eszköz,vagy egy alap autiszerelő is meg tudja oldani?

kukucs33 Creative Commons License 2017.07.10 0 0 2572

Az 1,3 dízelt ismerem, abban az utas lábánál van a ventillátor, annak a házában van az ellenállás is. Nem volt bonyolult, asszem csak kereszthornyos csavarhúzó kellett és kb 10 perc volt a ki-be szerelés (amiben benn van az is míg behajtogattam magam az ülés elé/műszerfal alá). A relét passzolom, azzal még nem volt dolgom. De ha csak a 4. fokozaton megy a ventillátor, akkor az ellenállás lesz a hunyó.

Előzmény: ThomasDoblo (2571)
ThomasDoblo Creative Commons License 2017.07.07 0 0 2571

Sziasztok! Van egy 1,9JTD Doblom, szerintetek hol találom a szellőzőventilátor ellenállást, és a relét, csak tippem van, hogy a ventilátor mellet, esetleg valaki már szerelt ilyet, mert spec most a szellőzőventilátorom nem megy? Akkuról direktre kötve megy, tehát az valószínűleg jó. Sok mindenen átmentem ezzel a járgánnyal 12 év alatt, de itt egy kicsit elakadtam.

 

Zsolti* Creative Commons License 2017.07.06 0 0 2570

Sziasztok! 1.4 16V-s Fiat Doblo Panorama-t néztünk ki családi autónak. Tudom alul motorizált a gép, de bevállalható? A feleségem használná, gyerekekkel. Vidéken lakunk, rövid távokra mennénk vele + évi 1x nyaralni, kisebb kirándulásokra. Mennyire lomha? Használható, vagy inkább idegesítő hosszú távon?

A dízel nem játszik, sajnos nincs garázs, nagyon rövid távokra használjuk a mindennapokban. + erre van most jó kis akció.

 

Előre is köszönöm a segítséget! (Sajnos kipróbálni nem tudjuk, nem létezik szalonban csak rendelhető.)

csabeszregall Creative Commons License 2017.07.03 0 0 2569

Néha 2-esben veszem észre-megugrik mintha seggbe rúgnàk

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!