Még mindig a 4.1 jelvényre szavazok, amely a B típust képviseli.
pulett:
Belenéztem a tiszaparti estékbe, ahol hálót fon az est, a nagy barna pók. Felháborodásodat tapasztalva már kezdem azt hinni, hogy férjurad azon az ominózus napon nemcsak hűséget, de vakságot is fogadott. ;-)
Úgy látszik, én szigorúbban értelmezem a "család"-ot - nemcsak a körirat típusa van benne, hanem a háttér színe, a körirat színe, az, hogy dombor/stilizált a kép, fekete-fehér vagy színes fénykép, valódi háttere van, vagy körbe van vágva a jármű. Az egyetlen, ami változhat, a jármű típusa.
A 6-os képnél tényleg macerás a képcsere, Corel Draw-t használva a többieknél azonban gyorsan megy.
En elsosorban a korirat tipusa es a beillesztett kep jellege [nem az abrazolt mozdony] alapjan kategorizaltam.
Kategoria az elso szamjegy. A szinezes mar nem igazan szamit.
A beillesztes tipusa szerint az 1, 2 es 6 jelueknel eleg maceras a kepcsere, a 3, 4, 5 konnyebb [legalabbis nekem].
Majd, ha konszenzus lesz,- es talan kellene idot hagyni azoknak is, akik nem mindennap forumoznak - elkuldom neked az eredeti jelvenykepet *.psp, vagy *.bmp -ben es ha egyetertesz neked kellene osszetaposni a nyomtatashoz.
Kitűző: annak sincs túl nagy akadálya, hogy ne egyetlen tervben egyezzünk meg, hanem egy családot válasszunk ki közösen, amin belül egyénileg lehet választani. Család alatt az azonos stílusú, közös elemeket tartalmazó jelvényterveket értem - hiszen a célunk, hogy felismerjük egymást. Tehát:
Ilyen alapon bárki rakhat az elfogadott keretbe, megjelenésbe másik képet.
Ez természetesen bonyolítja a gyártást, megrendelést (amíg egy közös, általánosan elfogadott kitűző tervet le merek gyártatni egy kicsit nagyobb darabszámban, hogy majd úgyis lesz rá érdeklődő, mint most a felhőn ülő villamost, addig az egyéni vagy néhány darabos rendeléseknél kénytelen lennék óvatos lenni). De a hitvitákat, hogy mi legyen a kitűzőn, nyilvánosan vállalt egyéni véleménnyé lehetne szelidíteni.
A mellett, hogy mindenki megírja a neki tetsző egy-két terv számát, esetleg a "családot" is válasszátok ki.
No, most délelőtt PiCsán jártam, visszafelé jó mocskos bűzmottal. Rákrendezőn láttam a Tiszát Zugló felől jönni! Ekkora bucher van még mindig a 120-ason?
Ket variacioban negy uj jelvenytervet rajzoltam.
Nyilvanvalo sajat magam, illetve ujszulotteim iranti elfogultsagbol, de en ezek kozul [1.1; 1.2; 2.1; 2.2] ajanlanam valamelyiket kivitelezesre.
Tobbet mar nem keszitek, [legalabbis egyelore].
Ha surgos az elkeszittetese, es egyaltalan Gödény, illetve jelvenyes mestere idejebe meg belefer, valasszatok.
Persze probalkozhat mas is...., Hamster??? jarsz erre???
A Csörgők színezéséről jut eszembe: nem tudjátok, hogy melyik mozdony volt az első, amelyik az új festés alapján készült? Az is érdekes, hogy 2101-2103-ig a bordó-fehér színezésseel készültek, a 2105 viszont már csíkos volt. A 2104 is?
Itt is volt egy kis eső, bár most is eléggé meleg van.
A teganpi duzzogás után előhalásztam az írásbeli rendelkezéseket, remélem, sokak számára érdekesek lesznek.
4. sz írásbeli rendelkezés az 1998. évi XI. hó 19-n közlekedő 88550 sz. vonat számára:
1. mezőhídvég állomásig ellenvonat útban nincs.
2. Fornád-Kecsege mrh. áthalad.
3. Fürgeden a 88551 sz. vonattal a keresztezés elmarad, egyenes irányba jár. Tolatás, engedélykérés nélkül áthalad.
4. Felsőnyék mrh. áthalad
5. Három köteg kulcs átadva: 1 ktg. Fornád (2 db.), 1 ktg. Fürged (4db.) 1 ktg. Felsőnyék (1 db.)
5. sz. írásbeli rendelkezés az 1988. évi XI. hó 19-én közlekedő 38515 sz. vonat számára:
1. Dombóvár állomásig ellenvonat útban nincs.
2. Dombóvár állomáson foglalt vágányra jár, a vágány 150 m. hosszon járható.
3. kettő ktg. kulcs átadva: 1 ktg Nagykónyi (6 db.) 1 ktg dalmand (6 db.)
4. nagykónyi állomáson a kereszt a 88552 sz. vonatal elmarad.
8. sz. írásbeli rendelkezés az 1988. évi XI. hó 19-én közlekedő 88553 sz. vonat számára:
1. Nagykónyi állomáson a 38516 sz. vonattal a menetrend szerinti kereszt elmarad. Egyenesbe jár, tolatás, engedélykérés nélkül áthalad.
2. Kocsola mrh. áthalad
3. Dalmand állomáson a 38516 sz. vonattal rendkívüli módon keresztezik. Elsőnek jár a kitérőbe. 38516 másodiknak egyenesbe. Tolat, 3 kocsi le. Továbbhaladáshoz engedélyt kér.
4. 3 ktg kulcs átadva: 1 ktg Nagykónyi (6 db), 1 ktg Dalmand (6 db), 1 ktg Kocsola (1 db)
5. Dalmand állomásról a 38511. sz. vonat bevárása nélkül áthalad.
9. sz. írásbeli rendelkezés az 1988. évi XI. hó 19-én közlekedő 38511 sz. vonat részére
1. Dalmand állomáson a 88553 sz. vonat megelőzése elmarad. Egyenesbe jár, engedélyt kér.
2. Dombóvár állomásig ellnevonat útban nincsen.
3. Dombóvár állomáson fogalt vágányra jár, a vágány 150 m. hosszben járható.
4. Kettő ktg. kulcs átadva 1 ktg Nagykónyi (6 db),
1 ktg Dalmand (6 db)
45. sz. írásbeli rendelkezéd az 1988. évi XII. hó 8-án közlekedő 38572 sz. vonat részére
1. A 38531/38579 sz. vonattal menetrend szerint Felsőnyéken keresztezik. B j. szabad jelzése az első bejárati váltóig érvényes.
2. 1 ktg Fürged (4db) 1 ktg Felsőnyék (1 db)
47. sz. írásbeli rendelkezés az 1988. évi XII. hó 9-én közlekedő 38532 sz. vonat részére
1.Fürged állomáson a 38517. sz vonattal menetrend szerint keresztezik.
2. Felsőnyék mrh. a szolgálat szünetel. B j. megállj állásba állítva. Jelzést adó dolgozó nincs. A jelző előtt meg kell állni, továbbhaladás csak ha veszéllyel nem jár. A 553-554 sz. szelvényben sorompó nyitott állásban rögzítva. Felszálló utasokat pótdíj nélkül kell elszámolni.
3. Kettő ktg kulcs átadva: 1 ktg. Fürged ( 4db), 1 ktg Felsőnyék (1 db.)
30 sz. írásbeli rendelkezés az 1988. évi XII. 7-én közl. 38511 sz. vonat számára.
1. Dalmadon a 88553. sz. vonat megelőzése elmerad. egyenesbe jár.
2. Nagykónyiból visszajelentést kell adni Tamásinak.
3. Dalmandról visszajelentést kell adni Kocsolának.
4. Nagykonda mh. visszajelentést kell adni Dalmandnak.
5. Dombóvárig ellenvonat útban nincs.
6. Dombóváron foglalt vágányra jár, a vágány 150 méter hosszon járható.
7. 2 köteg kulcs...
31. sz. írásbeli rendelkezés az 1988. évi XII. 7-én közl 88553 sz. vonat számára.
1. Nagykónyi állomásról a 38511 sz. vonat visszajeneltése után indul. Engedélyt kér a továbbhaladáshoz. Tolatást nem végez.
2. Kocsolán áthalad.
3. Dalmandon a 38511 sz. vonat bevárása nélkül továbbhalad. engedélyt kér, tolatást nem végez.
4. Nagykonda mh. engedélyt kér a továbbhaladáshoz.
5. 3 köteg kulcs...
Nos, amíg volt a 49-es vonal, ilyen mókák mentek...
Cimbora! Én úgy tudom, hogy Bakonyszentlászlóról jönnek ezek a bauxitos vonatok. Ha mész Győr felől Veszprém irányába, a bszentlászlói állomás után jobbra van a leágazás, egy rakodó-teher pu-val.