Látom a kötözködés az megy .Én a Glt metál festéssel vettem alapszin áron. Ma ha azt is kéred akkor 3.535 ezerre jön le. Az bizony akárhogy is nézem fel millió forint .Ennyivel kapod drágábban 2 év után .
Vettél egy GL-t 3 millióért, majd annak az árát összeveted a mostani GL+ árával és kihozod, hogy volt 700 ezer áremelés? Akkor már vesd össze s GLX-szel, akkor még nagyobb volt az "áremelés".
Én egyedi áron,erős és hosszú alkudozás után vettem az enyémet. Az árak tájékoztató jellegűek. 2017 ben is azok voltak én hárommillió 35 ezer forintért hoztam el metál festéssel .Ezenfelül meg 70 ezer forintot fizettem a forgalomba helyezésér .Ha gondolod beteszem ide a számlákat
Én 3,5 millióért vettem az autót másfél éve, mert bemutatóautó volt és adtak rá némi kedvezményt. Még ha nagyvonalúan ehhez az árhoz viszonyítok, akkor sincs itt hétszázezer az áremelkedés. Ahol igen jelentős áremelkedés volt mostanában az a Vitara és az S-Cross.
Én most is Ignist vennék, amire használom, nekem nagyon bevált. A féksípolás miatt rinyáltam még tavaly, de az a probléma mostanra megszűnt. Láttam, hogy az újabb eresztésben már van LED. Az hiányzik is, meg nem is. Egyrészt jól mutat, másrészt adott esetben a cseréje nem olcsó mulatság.
Nem igaz, amit írsz. A topikban vissza lehet keresni az árakat a forgalmazás kezdetétől. Többek között azért is írtam mindig erről, hogy utólag lehessen ezt csekkolni.
A 2017-es bevezetéskor ez így nézett ki:
GL: 3.055.000
GL+ (metálfénnyel): 3.440.000
2017 őszén volt az első áremelés:
GL: 3.235.000
GL+ (metálfénnyel): 3.635.000
Tavaly őszi áremelés:
GL: 3.415.000
GL+: 3.705.000
GL+ (metálfénynel): 3.815.000
A GL-nél 3 év alatt ez 360 ezer forintos áremelkedés, a GL+-nál 3 év alatt 375 ezer forint. (de ezzel párhuzamosan az utolsó áremelkedésnél a GL és a GL+ esetében a felszereltség ledes fényszóróval bővült).
Én az elsők között vettem a kocsit 3.035.000 forintért .Ugyanez ma 3.705.000 forint a hivatalos ár szerint....igazad van. Nem 700 ezer a különbség. Csak kb 670 ezer .Ezért tényleg megérte a hibrid. Bár a drágulás nagyrészt az euró árfolyama okozta .De akkor is....
Ha esetleg a vita hevében nem hülyéznéd itt a többieket, azt azért megköszönném.
Azért annyit megjegyeznék, hogy nem volt itt közel 700 ezres drágulás (700 forintot írtál, de gondolom az 700 ezer akart lenni). Tavaly ősszel 180 ezer forintos drágulás volt minden felszereltségnél.
3.9 liter....hibrid nincs. Tehát akkor mire ment a gyár a kamu hülyeséggel? Semmire. Hibrid nélkül is ugyanagyit eszik . A papírra mindent rá lehet írni. Az nem fog ellenkezni. A tudatlan vevő meg örül milyen jó bizniszt csinált. Közben a gyár röhög a markába. Ugyanazt a kocsit eladta neked közel 700 forinttal drágabbsn ezzel a vicchibriddel .Miközben hibrid nélkül is ugyanazt a fogyasztást tudja .Itt jelenleg egy hülye van .Aki ennek bedől .:D
Azt nem képes fölfogni, hogy a hibrid kevesebbet fogyaszt, mint a nem hibrid! Pedig minden adat ezt mutatja! Ha majd több kilométer lesz az autómban, akkor világosan lehet látni, mennyit is fogyaszt! Jelenleg a számítógép 3,8-at mutat, de még csak 700 kilométer van benne! Ezt le kell ellenőrizni a benzinkútnál is, hogy tényleg annyi vagy nem annyi! Egy év múlva tudok többet mondani erről!
Nem igazán értem ezt a hibrid-nemhidbrid-mildhibrid rugózást. Nem a jókedvében vezette be a Suzuki, hanem, mert muszáj volt. A másik verzió, hogy kiveszik a kínálatból az Ignist, vagy bevállalják a büntit és mondjuk +800 ezerrel, vagy még többel árat emelnek.
Ha pedig kijöttek volna egy full-hibriddel olyan 6-7 millió forintos árszinten, akkor meg a mostani évi 500 db körüli eladás szépen lezuhant volna nullára, mert gyakorlatilag soha nem hozná be a felárát. (A hibrid Priust sem véletlenül vette ki a Toyota a hazai újautó kínálatából).
Szerintem a lehetőségek közül még a legjobb kompromisszumot hozta ki ebből a helyzetből a Suzuki.
Amíg az enyém 3,8-at fogyaszt, addig hiába győzködsz, hogy ez nem igaz, mert én látom, én fizetem!
A gyártók a szigorú ellenőrzést már nem tudják hülyére venni! Ha egyszer 9%-al kisebb a Co2, akkor ez ugyanazt jelenti, hogy a fogyasztás is ennyivel kisebb! Most már nem mernek ezzel trükközni, hidd el!
Azt hogy a gyártók minket hülyének néznek nem újdonság .Az a fura hogy itt mennyien eszik ezt meg .Itt egy prospektus adat....2017 ből....5,5-4.1-4.6 a fogyasztás a hibrid nélküli autóknak 104 mg Co mellett......ami értékek gyorsan magsvsbbsk lettek amint a hibrid verziók megjöttek. Pont azzal 7-9 százalékkal....:))))) Ügyes....nagyon ügyes
Sziasztok! Ugyan Vitaránk van, ami nem lágy hibrid, de azért had védjem kicsit a gyártót.
Lehet vicchibridnek hívni ezt az shvs-t, de hozzá kell tenni, hogy a Suzuki fejlesztett egy szuperkönnyű architektúrát, alapvetően takarékos és élvezetes karakterű, minden bonyolultságtól mentes szívó benzines 1.2-es kisautót.
Minden teszt megdícsérte a fogyasztást. Ez a 4,3-4,5 liter körüli szám másoknál csak full hibriddel jön össze.
Itt marhaságot egyedül de beszélsz. Jó lenne elolvasni alul az apró betűs részt is....amúgy meg teljesen felesleges köröket futsz ezzel a 5 decis fogyasztás mínusszal .A laborban jól mutat. De az életben kb lószar az egész. Egy vicc. Mint a hibrid matrica :)
Marhaságokat beszélsz, hiszen a C02 emissziót rendkívül szigorúan ellenőrzik! A mérési pontatlanság viszont plusz- mínusz jelentkezik! Tehát, ha a gyártó az egyik autónál 4,8l/100-at ad meg, ott a mérési pontatlanság +-5%! Ugyanígy van a 4,3 esetében is: +-5%! A két autó közti 9%-os eltérés mindenképpen meg marad!
....ugyanis,ilyen esetekben ha valamit,vagy valakiket mérünk,és a két vagy több mérés között 10 százalék,vagy az alatti az eltérés az nem számít különbségnek. Azt be kell tudni a "mérési pontatlanság" szabályainak. Amire szépen finoman utal maga a gyártó is alul az apró betűs részben .
Van egy NEDC és egy WLTP mérési eredmény .Mindkét mérés esetében alig látható és kézzel fogható az eltérés a két típus között .Ami tökéletesen mutatja azt hogy ez inkább egy mérési pontatlanság mintsem markáns fogyasztás csökkenés