Keresés

Részletes keresés

czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13156
Hogy áll a villamosítás a szombathelyi állomáson?
Előzmény: rm40 (13155)
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13155
... már abban a röpke órában, míg ott voltam...
Előzmény: rm40 (13154)
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13154
Tulajdonképpen semmit. Nekem pózolt. :-))))
Előzmény: czzf50 (13153)
czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13153
Felejtsük már el ezt a 'Z'-betüt. Nincs létjogosultsága. Valaki villogni akart vele.

Mit csinált ma az M40 209?

Előzmény: rm40 (13150)
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13152
A forrás a hétkötetes Magyar Vasúttörténet c. könyv. Ebben sajnos csak a GySEV kocsik vannak pályaszámra lebontva. A MÁV-osokról csak típusmegjelölések vannak:
WRRo 88-67 000 ex 19-41 (készült:1990.)
WRRo 88-67 001 ex 85-51 003 (k.: 1991.)
WRRo 88-67 002...007 ex 92-47 (k.: 1992.)
Ap 10-67 000...001 ex 20-47 (k.: 1994.)
Bp 20-67 000...017 ex 19-47 és 20-47 (k.:1994.)
Ap 10-67 001...014 ex 19-47 ((nem én gépeltem el!!)) (k.: 1995.)
Bp 20-67 018...058 ex 19-27 és 19-47 és 20-47 (k.:1995.)
WRR 88-67 008 ex 19-47 (k.:1996.)
Ap 10-67 015...018 ex 19-47 (k.: 1996.)
Bp 20-67 059...078 ex 20-47 (k.:1996.)
Ap 10-67 019...023 ex 19-47 (k.:1997.)
Bp 20-67 079...087 ex 20-47 (k.:1997.)
WRR 88-67 009...014 ex 19-47 és 92-47 (k.: 1998.)

A pályaszámok sajnos nincsenek meg :-(

Előzmény: CSABI (13151)
CSABI Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13151
Fantasztikus!
Hol szereztel atalakitasi listat? Tudnal belole nekem adni?

Csabi

Előzmény: rm40 (13150)
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13150
Szombathelyiek!
Az M40 209 (ex M40 114) tényleg "Z", azaz leállított? Ma eléggé fotogén volt a peronról.
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13149
a 100-asok mégegyszer: 20-33 100...103 (ex 50 55 20-47 143 és 145 és 147 és 148)
Előzmény: czzf50 (13147)
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13148
a forrás szerint 95-41 013.
Jónak tűnik, mert D 92-47 és Ds 95-41 sorozat is létezik
Előzmény: czzf50 (13147)
czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13147
rm40:

A 20-33 005 melyik volt? 95-41 013-at írtál....Nem 92-47 013?

A 20-33 100-103 az 4 db kocsi. Miböl készült a negyedik?

Előzmény: rm40 (13146)
rm40 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13146
Üdv Mindenkinek!

>GySEV-nel a "regi" ajtos IC kocsik kozepszama rendre 20-33 es 10-33 es a palyaszamok 300-tol kezdodnek, azt nem tudom hogy ott a 20-67 es 10-67 nel ujra kezdodok-e a szamozas, 300-tol, vagy folytatodik...

Pontosítanék:
A GySEV régi ajtós IC-kocsijai:
10-33 000...002 (ex MÁV 51 55 19-47 018-8; ex 51 55 92-47 032 és 031)
20-33 000...005 (ex MÁV 51 55 19-47 015 és 016 és 025; ex 51 55 92-47 048 és 040; ex 51 55 95-41 013)
20-33 100...103 (ex 50 55 20-47 145 és 147 és 148. ezen kocsik kétfeszültségűek: 1500 V 50 Hz, 1000 V 16 2/3 Hz)
A GySEV "új ajtós" IC-kocsijai:
10-67 300 (ex 51 55 92-47 006-3)
20-67 300...302 (ex 51 55 92-47 026 és 028 és 030)

Előzmény: CSABI (13105)
czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13145
"üzemképtelenül kerül a skanzenbe."
" mennyire üzemképtelen? "

Nagyon.

" és a V42 527? kivülről már az is gyönyörű, fog menni valaha?"
Ugy hallottam, elvileg üzemképes, de az átalakító fögépcsoporttal valami gondjuk van.

Előzmény: division by zero (13143)
czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13144
"Állított olyat is, hogy csak 3 mozdony van, ami át tud jönni Magyarországra. Kicsit
furcsálltam - 1014-ből van 16 darab, a 3 db 1012-est nem is említve. Lehet, hogy a magyar
rendszerű jelfeladás - vonatbefolyásolás - rádió nincs mindegyikbe beépítve ? "

Szóval:
1014-böl 18 db van (a 2 db 1114 is átalakult már 1014-nek), amiböl 4 db van felszerelve MAV EÉVB-vel és rádióval. A többi az 1-es vonalon nem járhat be, csak Sopronon át Deutschkreuz-ba. Amikor V63 megy helyettük, nos akkor általában már csak 1 vagy 0 üzemképes a 4-böl. Néha az ÖBB nem adja be, mert kell neki más célra (személyvonatra).

Az 1012 egyáramnemü mozdony (15 kV, 16.7 Hz).

Előzmény: Gödény (13121)
division by zero Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13143
"üzemképtelenül kerül a skanzenbe."
mennyire üzemképtelen?

és a V42 527? kivülről már az is gyönyörű, fog menni valaha?

Előzmény: czzf50 (13141)
czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13142
Gödény!

A DREHSCHEIBE-nél én olyan képet láttam, amelyen a két vadiúj 425-ös villamos motorvonat frontálisan csattant, mindkét homlokfal teljesen összetört.

Előzmény: Gödény (13122)
czzf50 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13141
V63 001 kívülröl régi festésüre van újrafényezve, vörös csillag, zománctábla, oldalán öntött tábla, alatta futóképes forgóváz, így üzemképtelenül kerül a skanzenbe. Lehet, hogy már ott van, ha nincs, akkor Ferencváros GF-en van. V63 002, 003 szétvágva, 003 két fülkéje eltéve baleset esetére.
Előzmény: division by zero (13137)
mdbz Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13140
"tudtommal az 001 még meg van valahol"

99.12.08. A fradiban volt. Ott van most is, és ha a képet nem keverem össze, 04.03-án a fordítón készült képen már látszanak festés nyomai. Hétfőn bemutatom a képet, ha a készítője megerősíti amit látni vélek.

A Regio-Swinger-ről 5 képet felraktam a tárra, ebből egy itt látható.

Nem dadogok, csak az előbb kihagytam két /-t. Bocs.
mdbz

Előzmény: division by zero (13137)
mdbz Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13139
"tudtommal az 001 még meg van valahol"

99.12.08. A fradiban volt. Ott van most is, és ha a képet nem keverem össze, 04.03-án a fordítón készült képen már látszanak festés nyomai. Hétfőn bemutatom a képet, ha a készítője megerősíti amit látni vélek.

A Regio-Swinger-ről 5 képet felraktam a tárra, ebből egy itt látható.

mdbz

Előzmény: division by zero (13137)
tom sawyer Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13138
Sziasztok sracok!
MOst irok ide eloszor de a varosiba rendszeresen.Latom szepszammal vannak ismeros nevek de aki nem ismer azoknak leirom.22eves vagyok 5-eve dolgozok a Miskolc GF-en,dizelmozdony szerelokent.Most megis egy luke kerdes jon:Az m41 esek alvazan(fogovaz felett)talalhato egy erdekes csuklos szerkentyu szaknyelven Z-alaku bekotes,muhelynyelven ivbeallo,kanyarbeallo(v46-oson is van).Valaki tud rola hogy mi celt szolgal?Nem lett volna eleg egy egyszeru gombtanyer/csesze mint a dacian?
Mas azt tudtatok hogy az M41 2175 hagyomanyos motorral jott vissza a fomuhelybol(sammi szamitogepes csiricsare)?Ugy tudom 10db fotengely torese utan rajottek hogy az ujitas nem valt be.
Na hali.
division by zero Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13137
tudtommal az 001 még meg van valahol, az talán skanzenba kerül, a 002,003 már szét lett vágva...
Előzmény: V43 (13136)
V43 Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13136
Tud valaki a V63 001 és a 002-ről?
Ha még meg van valamelyik, a skanzenban lenne a helye.
CSABI Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13135
Jo regen volt rola szo, Itt kepet is lathatsz roluk. SJ Ra sorozata. Nohab azt mondta: szerinte a vilag legszebb villanymozdonya :)))

Csabi

Előzmény: takilaci (13131)
Bz forever Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13134
Mdbz jól mondta,tegnap járt Sm-en a Adtranz Daymler Chrysler Rail System (remélem jól írtam) billenőszekrényes motorvonata.Szép is meg jó is és ami a lényeg drága is.Én éppen ezért még a Bz-k mellett maradok.
Bz forever Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13133
Akkor jó ha ez tényleg az eredeti 2130-as.
Szerintem Csörgő átszámozás még akkor is lehetséges.
Előzmény: gyurmosz (13113)
Gödény Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13132
Vasárnap 10-kor hol ?
Előzmény: takilaci (13131)
marslakó Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13130
Sziasztok!
Lehóczki Gabi üzeni, hogy Balatonföldváron most fotózta a Keszthely felé tartó Szent István IC-t a következő vonatösszeállításban:
V43 1379+IC motorvonat vezérlőkocsi+4-5 IC motorvonat közbenső kocsi.
Azaz, egységes szerelvényt húzott, amiben nem volt motorkocsi, de a 4-résznél hosszabb volt.

marslakó

v_peti Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13129
A menetrendfüggelékek és a szolgálati menetrendek sok érdekes infóval szolgálnak ez ügyben.
Előzmény: Mikó (13123)
Zoltika Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13128
werner írta tegnap délután Juditkának az északi parton Nohabbal közlekedő vonatokat, meg hogy a többi vonat az csörgő. Múlt heti tapasztalataim alapján jelentem hogy Szergej is többször előfordult. A Balatonból nemigen láttam a pályaszámokat, de a 158-ast többször is láttuk. Nagyon okádta a füstöt szegény! Ez különösen akkor volt kellemetlen, amikor szombaton reggel hazafelé a nagyobb élvezet kedvéért közvetlenül mögé ültünk be az első kocsiba a 977 sz. Celldömölk-Gyula gyorsvonaton. Néha eléggé megtelt a folyosó füsttel. Amúgy elég jól mentünk.

Lehet valahol részletesebben olvasni a Skanzen megnyitásáról? Mi kerül oda? Mi lesz a program? Már 14-től közlekedni fognak a Nyugatiból a skanzenvonatok? Van-e valahol, és kerül-e oda müködőképes Leó (V41, 42)?

Előzmény: werner (13088)
GEORGIE Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13127
Sziasztok!

Szegeny Samus IC-k kalvariaja nem ujdonsag.
Amig Szegedet bolgoditottak itt is volt olyan megfejtes, hogy az IC-t
a motorvonat mellekkocsiaibol Bp-s IC-kocsikkal,
vagy pedig Z1 kocsikbol osszeallitott Ic-vel potoltak.
Ez utobbi esetben meg a 007-es Gigant is lerandult Szegedre, es volt ugy, hogy a pot IC a Gigant meghibasodasa miatt kesett 2 orat!

Ismerve a gyartas koruli kaoszt egyebkent nem csoda, hogy gond van ezekkel a szerencsetlenekkel!
Elso ranezesre minden nagyon szep, nagyon jo, csak hasznalni ne kelljen!
Az egesz szerelvenybol talan csak a mellekkocsik ernek valamit, igaz az uleseket se europai meretre terveztek!

lazar Creative Commons License 2000.06.30 0 0 13126
Megnezem az F2-est, abban benne van asszem.

Armand

Előzmény: CSABI (13125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!