A forrás a hétkötetes Magyar Vasúttörténet c. könyv. Ebben sajnos csak a GySEV kocsik vannak pályaszámra lebontva. A MÁV-osokról csak típusmegjelölések vannak:
WRRo 88-67 000 ex 19-41 (készült:1990.)
WRRo 88-67 001 ex 85-51 003 (k.: 1991.)
WRRo 88-67 002...007 ex 92-47 (k.: 1992.)
Ap 10-67 000...001 ex 20-47 (k.: 1994.)
Bp 20-67 000...017 ex 19-47 és 20-47 (k.:1994.)
Ap 10-67 001...014 ex 19-47 ((nem én gépeltem el!!)) (k.: 1995.)
Bp 20-67 018...058 ex 19-27 és 19-47 és 20-47 (k.:1995.)
WRR 88-67 008 ex 19-47 (k.:1996.)
Ap 10-67 015...018 ex 19-47 (k.: 1996.)
Bp 20-67 059...078 ex 20-47 (k.:1996.)
Ap 10-67 019...023 ex 19-47 (k.:1997.)
Bp 20-67 079...087 ex 20-47 (k.:1997.)
WRR 88-67 009...014 ex 19-47 és 92-47 (k.: 1998.)
>GySEV-nel a "regi" ajtos IC kocsik kozepszama rendre 20-33 es 10-33 es a palyaszamok 300-tol kezdodnek, azt nem tudom hogy ott a 20-67 es 10-67 nel ujra kezdodok-e a szamozas, 300-tol, vagy folytatodik...
Pontosítanék:
A GySEV régi ajtós IC-kocsijai:
10-33 000...002 (ex MÁV 51 55 19-47 018-8; ex 51 55 92-47 032 és 031)
20-33 000...005 (ex MÁV 51 55 19-47 015 és 016 és 025; ex 51 55 92-47 048 és 040; ex 51 55 95-41 013)
20-33 100...103 (ex 50 55 20-47 145 és 147 és 148. ezen kocsik kétfeszültségűek: 1500 V 50 Hz, 1000 V 16 2/3 Hz)
A GySEV "új ajtós" IC-kocsijai:
10-67 300 (ex 51 55 92-47 006-3)
20-67 300...302 (ex 51 55 92-47 026 és 028 és 030)
"Állított olyat is, hogy csak 3 mozdony van, ami át tud jönni Magyarországra. Kicsit
furcsálltam - 1014-ből van 16 darab, a 3 db 1012-est nem is említve. Lehet, hogy a magyar
rendszerű jelfeladás - vonatbefolyásolás - rádió nincs mindegyikbe beépítve ? "
Szóval:
1014-böl 18 db van (a 2 db 1114 is átalakult már 1014-nek), amiböl 4 db van felszerelve MAV EÉVB-vel és rádióval. A többi az 1-es vonalon nem járhat be, csak Sopronon át Deutschkreuz-ba. Amikor V63 megy helyettük, nos akkor általában már csak 1 vagy 0 üzemképes a 4-böl. Néha az ÖBB nem adja be, mert kell neki más célra (személyvonatra).
V63 001 kívülröl régi festésüre van újrafényezve, vörös csillag, zománctábla, oldalán öntött tábla, alatta futóképes forgóváz, így üzemképtelenül kerül a skanzenbe. Lehet, hogy már ott van, ha nincs, akkor Ferencváros GF-en van. V63 002, 003 szétvágva, 003 két fülkéje eltéve baleset esetére.
99.12.08. A fradiban volt. Ott van most is, és ha a képet nem keverem össze, 04.03-án a fordítón készült képen már látszanak festés nyomai. Hétfőn bemutatom a képet, ha a készítője megerősíti amit látni vélek.
A Regio-Swinger-ről 5 képet felraktam a tárra, ebből egy itt látható.
Nem dadogok, csak az előbb kihagytam két /-t. Bocs.
mdbz
99.12.08. A fradiban volt. Ott van most is, és ha a képet nem keverem össze, 04.03-án a fordítón készült képen már látszanak festés nyomai. Hétfőn bemutatom a képet, ha a készítője megerősíti amit látni vélek.
A Regio-Swinger-ről 5 képet felraktam a tárra, ebből egy itt látható.
Sziasztok sracok!
MOst irok ide eloszor de a varosiba rendszeresen.Latom szepszammal vannak ismeros nevek de aki nem ismer azoknak leirom.22eves vagyok 5-eve dolgozok a Miskolc GF-en,dizelmozdony szerelokent.Most megis egy luke kerdes jon:Az m41 esek alvazan(fogovaz felett)talalhato egy erdekes csuklos szerkentyu szaknyelven Z-alaku bekotes,muhelynyelven ivbeallo,kanyarbeallo(v46-oson is van).Valaki tud rola hogy mi celt szolgal?Nem lett volna eleg egy egyszeru gombtanyer/csesze mint a dacian?
Mas azt tudtatok hogy az M41 2175 hagyomanyos motorral jott vissza a fomuhelybol(sammi szamitogepes csiricsare)?Ugy tudom 10db fotengely torese utan rajottek hogy az ujitas nem valt be.
Na hali.
Mdbz jól mondta,tegnap járt Sm-en a Adtranz Daymler Chrysler Rail System (remélem jól írtam) billenőszekrényes motorvonata.Szép is meg jó is és ami a lényeg drága is.Én éppen ezért még a Bz-k mellett maradok.
Sziasztok!
Lehóczki Gabi üzeni, hogy Balatonföldváron most fotózta a Keszthely felé tartó Szent István IC-t a következő vonatösszeállításban:
V43 1379+IC motorvonat vezérlőkocsi+4-5 IC motorvonat közbenső kocsi.
Azaz, egységes szerelvényt húzott, amiben nem volt motorkocsi, de a 4-résznél hosszabb volt.
werner írta tegnap délután Juditkának az északi parton Nohabbal közlekedő vonatokat, meg hogy a többi vonat az csörgő. Múlt heti tapasztalataim alapján jelentem hogy Szergej is többször előfordult. A Balatonból nemigen láttam a pályaszámokat, de a 158-ast többször is láttuk. Nagyon okádta a füstöt szegény! Ez különösen akkor volt kellemetlen, amikor szombaton reggel hazafelé a nagyobb élvezet kedvéért közvetlenül mögé ültünk be az első kocsiba a 977 sz. Celldömölk-Gyula gyorsvonaton. Néha eléggé megtelt a folyosó füsttel. Amúgy elég jól mentünk.
Lehet valahol részletesebben olvasni a Skanzen megnyitásáról? Mi kerül oda? Mi lesz a program? Már 14-től közlekedni fognak a Nyugatiból a skanzenvonatok? Van-e valahol, és kerül-e oda müködőképes Leó (V41, 42)?
Szegeny Samus IC-k kalvariaja nem ujdonsag.
Amig Szegedet bolgoditottak itt is volt olyan megfejtes, hogy az IC-t
a motorvonat mellekkocsiaibol Bp-s IC-kocsikkal,
vagy pedig Z1 kocsikbol osszeallitott Ic-vel potoltak.
Ez utobbi esetben meg a 007-es Gigant is lerandult Szegedre, es volt ugy, hogy a pot IC a Gigant meghibasodasa miatt kesett 2 orat!
Ismerve a gyartas koruli kaoszt egyebkent nem csoda, hogy gond van ezekkel a szerencsetlenekkel!
Elso ranezesre minden nagyon szep, nagyon jo, csak hasznalni ne kelljen!
Az egesz szerelvenybol talan csak a mellekkocsik ernek valamit, igaz az uleseket se europai meretre terveztek!