szerinted? ki bontottam mindent de nem fért ki. Felszereltségfüggő a generátorméret szeintem. Ketté csavarozva sem tudtam ott kifordítani, pedig tényleg kibontottam én is mindent.
Igen, utogetve ment a helyere. Nyilvan nem samuval, hanem tenyerrel, finoman :)
Viszont az utangyartott vallto gombnak, amit vettem, volt egy kis vedo pereme azon a reszen, ahova a valltokar vege rogzul. Kitoltotte a gomb belsejet.
Amig az bent volt, nem ment ra. Lehet, hogy nalad is ott van ez a kis muanyag valami?
Nekem egy 9-3 1.8 szívóbenzin van,még 2004-es tehát Facelift előtti,de amit tudok,kihozok belőle,hogy minél kevésbé látszódjanak rajta a használat nyomai. Persze,érdekes dolog ez,egy olyan autónál,amit valószínű nem lesz könnyű eladni,mert hát ugye SAAB! Na meg 14-éves,amikorra meg eladom,lehet lesz majdnem 20 is. Viszont amióta megvan,azóta én is figyelem a 9-3-asokat,de nem igazán látni belőlük szépet,inkább,csak olyan napi használós-koptatós autók,általában amiket látok,legalább is a régebbiekből. A frissített változatokból viszont még általában szépekkel szoktam találkozni.
Uram! :) Nem tudom,mennyire van jelentősége,de még a jó múltkorában kicseréltem a váltószoknyát,amiről beszéltünk,szebb lett,azért így már,jobban tetszik :) Viszont a váltófejet azóta sem tudtam rendesen visszanyomni a helyére,nagyon szorul,de nagyon,így meg tartok tőle,hogy egyszer a kezembe marad,vagy idővel így kikopik a közepe. Neked hogy sikerült? Ütögetted? Sajnos a youtube-on olyan videó,ami azt mutatná,hogyan kell a fejet visszarakni,milyen módszerrel, nincsen,ütögetni meg lehet nem kellene.
A Rába-Ring program elmarad, mert nem jött össze a minimális létszám (20 autó) a pályabérlethez. Találkozó ettől függetlenül lesz, dolgozunk az új programon. Hamarosan hírt adunk róla.
szerinted! :) ott nem fér ki még szézstedve sem. Vagy szívósot leszerelés vagy féltengely kihúzás :) az utóbbi gyorsabb nekem. De gyorsabb, csak kellemetlenebb volt a motortérben szenvedni. Lehet egy kisebb generátor egy kifér ott de nekem ott egy 130A generátor lóg, nem is csoda ennyi elektromos cucchoz. Az E46-ban csak 80A van, megnéztem az is Bosch, a német prémiumban kevesebb az elektronika:)
A hosszbordás ment nehezen vissza, még teljesen kifeszített feszítővel is nehéz volt.
Erre vakon tippelni lehet ugyan, de nem szerencsés.
Ha mégis tippelni kell, és csak a második "rossz" indításkor produkálja, akkor talán:
-rail ingadozás ?
-szűrőnél tömítetlenség ?
.....
Egyébként még szóba jöhetne:
-injektorok
-kompresszió
-kábelköteg hiba, ECU
......
De csak egy vizsgálat után lehetsz biztos benne, mi is a dráma.
"Az én autóm is pont ezt csinálta, kicseréltük az alátétet a blokk testelésénél a hengerfejen, azóta pöpec, a tiedének is biztos ez a baja" című tanácsokat csak mint reggeli kávé és a Mama sütötte finom rétes melletti üdítő olvasmányt kezeld, szvsz. :-)
Nem hagy nyugodni a gondolat. Szerinted egy rossz kettős indításnál hidegen tudja ezt produkálni hogy annyira billeg hogy ezt a jelenséget okozza az alapjáratnál?
Nekem pontosan ezt csinálja. Annak ellenére hogy nekem elvileg mind a 4 befecskendezőt felújították. Júni 14-én megnézik, addig nem tudok többet mondani. Esetleg ha neked előbb pont kerül az i-re megoszthatod.
kérdezem, hogy vkinek van-e tapasztalata: 9.3 1,9 tid indításkor kicsit rángat. Mintha az egyik henger néha nem menne. Aztán fél perc-perc múlva elmúlik, szép egyenletesen jár a motor. Csak olyan 15-16 fokig tapasztalom. Hibajelzés nincsen.
Sziasztok, felavattam a vasat letoltam a torkán 900km autópályát 2 pisi szünettel szigorúan 130 tempomattal, az utolsó 50km-re elment a töltés, de nem hagyott az út szélén.
Ki akartam venni a generátort de nem fért sehol ki... így a helyén "generáloztam" meg.
klíma ellenőrizve feltöltve, minden ok. csak a hűtővíz kezdett el most csepegni q hűtő sarkánál, nehogy unalmas legyen az élet:)
Nekem csak a kesztyűtartó és a fűtőmor kiszerelésig van rutinom. Onnan ugyan lehet már látni a hőcserélőt, de nem hiszem hogy csak arról az oldalról kivehető is lenne. :/