Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.21 0 0 155691

Izzító gyertyát cseréltetek? 

Előzmény: NBN (155682)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.21 0 0 155690

szerinted? ki bontottam mindent de nem fért ki. Felszereltségfüggő a generátorméret szeintem. Ketté csavarozva sem tudtam ott kifordítani, pedig tényleg kibontottam én is mindent.

Előzmény: combi27 (155684)
h i r d e t é s
G.Erdelyi Creative Commons License 2018.05.21 0 0 155689

Udv,

 

Igen, utogetve ment a helyere. Nyilvan nem samuval, hanem tenyerrel, finoman :)

Viszont az utangyartott vallto gombnak, amit vettem, volt egy kis vedo pereme azon a reszen, ahova a valltokar vege rogzul. Kitoltotte a gomb belsejet.

Amig az bent volt, nem ment ra. Lehet, hogy nalad is ott van ez a kis muanyag valami?

Előzmény: Packard Walsh (155686)
hokkerlauer Creative Commons License 2018.05.20 0 0 155688

Sziasztok!

Lett a családban egy 2006-os sport kombi.

Az lenne a kérdésem,hogy ez már kapott szerintetek "cink fürdőt" vagy valami bevonatot mint a korabeli c vectrák,corsák,h astrák?

Köszönöm!!

Packard Walsh Creative Commons License 2018.05.20 0 0 155687

Nekem egy 9-3 1.8 szívóbenzin van,még 2004-es tehát Facelift előtti,de amit tudok,kihozok belőle,hogy minél kevésbé látszódjanak rajta a használat nyomai.   Persze,érdekes dolog ez,egy olyan autónál,amit valószínű nem lesz könnyű eladni,mert hát ugye SAAB!  Na meg 14-éves,amikorra meg eladom,lehet lesz majdnem 20 is. Viszont amióta megvan,azóta én is figyelem a 9-3-asokat,de nem igazán látni belőlük szépet,inkább,csak olyan napi használós-koptatós autók,általában amiket látok,legalább is a régebbiekből.  A frissített változatokból viszont még általában szépekkel szoktam találkozni.

Előzmény: 93Aero (155572)
Packard Walsh Creative Commons License 2018.05.20 0 0 155686

Uram! :)   Nem tudom,mennyire van jelentősége,de még a jó múltkorában kicseréltem a váltószoknyát,amiről beszéltünk,szebb lett,azért így már,jobban tetszik :)   Viszont a váltófejet azóta sem tudtam rendesen visszanyomni a helyére,nagyon szorul,de nagyon,így meg tartok tőle,hogy egyszer a kezembe marad,vagy idővel így kikopik a közepe.  Neked hogy sikerült? Ütögetted?  Sajnos a youtube-on olyan videó,ami azt mutatná,hogyan kell a fejet visszarakni,milyen módszerrel, nincsen,ütögetni meg lehet nem kellene. 

 

 

Előzmény: G.Erdelyi (155655)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 155685

Szia!

 

Köszi! 

Előzmény: 93Aero (155683)
combi27 Creative Commons License 2018.05.19 0 0 155684

pedig felfele jön ki.. és szívósort se kell leszedni... viszont a szíjfeszítő mechanikát le kell szedni

 

https://www.youtube.com/watch?v=eB9QIcyLQX0

 

https://www.youtube.com/watch?v=p5pu6SAFC50

Előzmény: Vik_Thorka (155680)
93Aero Creative Commons License 2018.05.18 0 0 155683

A Rába-Ring program elmarad, mert nem jött össze a minimális létszám (20 autó) a pályabérlethez. Találkozó ettől függetlenül lesz, dolgozunk az új programon. Hamarosan hírt adunk róla.

Előzmény: anonym19 (155667)
NBN Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155682

Igen, csak hideg motornal. Melegnel nem. Illetve fel perc-perc alatt nem lest uzemmeleg, de akkor sem tapasztalom mar.

Előzmény: Vik_Thorka (155681)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155681

Csak hidegindításnál? Meleg motornál nem? 

 

 

Előzmény: NBN (155668)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155680

szerinted! :) ott nem fér ki még szézstedve sem. Vagy szívósot leszerelés vagy féltengely kihúzás :) az utóbbi gyorsabb nekem. De gyorsabb, csak kellemetlenebb volt a motortérben szenvedni. Lehet egy kisebb generátor egy kifér ott de nekem ott egy 130A generátor lóg, nem is csoda ennyi elektromos cucchoz. Az E46-ban csak 80A van, megnéztem az is Bosch, a német prémiumban kevesebb az elektronika:)

 

A hosszbordás ment nehezen vissza, még teljesen kifeszített feszítővel is nehéz volt.

Előzmény: combi27 (155674)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155679

Igazad van, jobb lett volna a hasonlót produkálja. 

Előzmény: BmS1 (155678)
BmS1 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155678

Szia.

 

Erre vakon tippelni lehet ugyan, de nem szerencsés.

Ha mégis tippelni kell, és csak a második "rossz" indításkor produkálja, akkor talán:

-rail ingadozás ?

-szűrőnél tömítetlenség ?

.....

 

Egyébként még szóba jöhetne:

-injektorok

-kompresszió

-kábelköteg hiba, ECU

......

 

De csak egy vizsgálat után lehetsz biztos benne, mi is a dráma.

"Az én autóm is pont ezt csinálta, kicseréltük az alátétet a blokk testelésénél a hengerfejen, azóta pöpec, a tiedének is biztos ez a baja" című tanácsokat csak mint reggeli kávé és a Mama sütötte finom rétes melletti üdítő olvasmányt kezeld, szvsz. :-)

 

üdv

 

 

Előzmény: anonym19 (155673)
newman2018 Creative Commons License 2018.05.17 0 0 155677

Vagy le kell szedni a kipufogót és a motort megemelni és alulról kivenni. De nem tuti. :) 

Előzmény: combi27 (155674)
NBN Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155676

Rossz kettos tomegu az inditasnal? Az rangatna? Es ha bemelegszik akkor nem??? Hmmm...

Előzmény: anonym19 (155673)
NBN Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155675

Mit ertesz rossz kettos inditason?

Előzmény: anonym19 (155673)
combi27 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155674

ha 9-5 akkor a generátor felfele jön ki, talán a szíjfeszítőt is le kell venni hozzá asszem, de ez nem tuti...

Előzmény: Vik_Thorka (155666)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 155673

Szia BmS!

 

Nem hagy nyugodni a gondolat. Szerinted egy rossz kettős indításnál hidegen tudja ezt produkálni hogy annyira billeg hogy ezt a jelenséget okozza az alapjáratnál? 

Előzmény: anonym19 (155660)
NBN Creative Commons License 2018.05.15 0 0 155672

Szia, igen van.2006 9.3 1.9 TID

Előzmény: Bandika Ossi (155652)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 155671

Ha kicsit visszaolvasol BmS írt egy pár lehetséges okot.

Előzmény: NBN (155670)
NBN Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155670

Ok. Ha megoldodik megirom. Masnak tapasztalata? Otlete?

Előzmény: anonym19 (155669)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155669

Nekem pontosan ezt csinálja. Annak ellenére hogy nekem elvileg mind a 4 befecskendezőt felújították. Júni 14-én megnézik, addig nem tudok többet mondani. Esetleg ha neked előbb pont kerül az i-re megoszthatod.

Előzmény: NBN (155668)
NBN Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155668

Sziasztok!

 

kérdezem, hogy vkinek van-e tapasztalata: 9.3 1,9 tid indításkor kicsit rángat. Mintha az egyik henger néha nem menne. Aztán fél perc-perc múlva elmúlik, szép egyenletesen jár a motor. Csak olyan 15-16 fokig tapasztalom. Hibajelzés nincsen.

Esetleg porlasztócsúcs? Vagy más ötlet? 

Kösz!

anonym19 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 155667

Most már biztos hogy megyünk. Látogatóira ugyan, de ott leszünk. :)

Előzmény: 93Aero (155665)
Vik_Thorka Creative Commons License 2018.05.13 0 0 155666

Sziasztok, felavattam a vasat letoltam a torkán 900km autópályát 2 pisi szünettel szigorúan 130 tempomattal, az utolsó 50km-re elment a töltés, de nem hagyott az út szélén. 

Ki akartam venni a generátort de nem fért sehol ki... így a helyén "generáloztam" meg.

 

klíma ellenőrizve feltöltve, minden ok. csak a hűtővíz kezdett el most csepegni q hűtő sarkánál, nehogy unalmas legyen az élet:)

93Aero Creative Commons License 2018.05.11 0 0 155665

Várunk!

 

Előzmény: anonym19 (155664)
anonym19 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 155664

Hali!

 

Én itt lakok a környéken. Látogatóiban lehet hogy csatlakozok. :) 

Előzmény: 93Aero (155663)
93Aero Creative Commons License 2018.05.10 0 0 155663

 

Várunk minden fórumozót szeretettel!


MEGHÍVÓ

SAAB pályaautózás és tavaszi piknik a Rába-Ringen!

2018. május 27. - vasárnap

 

Várunk minden SAAB tulajdonost, rajongót és érdeklődőt Magyarország kevésbé ismert, vadregényes versenypályájára, a Rába-Ringre!

 

 

PROGRAM

8:30 - 9:00        Találkozó Budaörsön, az IKEA parkolóban
9:00 - 10:30      Utazás az M1+82-es főúton Nyúlra, a Platán csárdához
10:30 - 12:30   Ebéd, tájékoztató a pálya használatról
12:45                  Indulás a Rába-Ringre
13:00-16:00     PÁLYÁZÁS

RÉSZVÉTELI DÍJ:

Pálya belépő:          12.700 Ft / autó *
Látogatói belépő:  6.350 Ft / autó *

* Az összeg 27% Áfát tartalmaz, megadott névre számla kérhető!

* A belépő autónként értendő, nem függ a pilóták és az érdeklődők számától!

 

 

PÁLYAHASZNÁLAT FELTÉTELEI

FELELŐSSÉGVÁLLALÁSI NYILATKOZAT

ADATKEZELÉSI NYILATKOZAT

 

SZERVEZŐ:

A-Z Car Performance Kft. - SAAB Tuning Club Hungary

robert@saabtuning.hu

+36 30 6364 672

anonym19 Creative Commons License 2018.05.10 0 0 155662

Nekem csak a kesztyűtartó és a fűtőmor kiszerelésig van rutinom. Onnan ugyan lehet már látni a hőcserélőt, de nem hiszem hogy csak arról az oldalról kivehető is lenne. :/

 

Előzmény: pinyós (155661)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!