Keresés

Részletes keresés

Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.22 0 0 89275

Oxi.

Előzmény: Mistral1 (89274)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89274

Nem tudom, meg kellene keresni - de holnapra nem ígérem :-((

 

Előzmény: Lonesome Rider (89267)
Shevinon Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89273

Szia,

 

nem néztem utána a dolgoknak. Valahol egyszer találtam 5 cm-es ültető szettet, de csak ABS nélküli változathoz árulták. Ebből arra következtetek, hogy a hátsó futómű csak a "kutyacsont"-hosszában tér el. Ergo hátulra elég az ABS nélküli változat "kutyacsont"-ját megvenni.

 

Az első futóműnél viszont teljesen más a teleszkóp mérete, kialakítása. Kevés hosszabb rugót beletenni, mert azzal csak azt éred el, hogy hamarabb összeérnek a rugó menetei. Elöl az ABS nélküli változat teleszkópját kell megvenned. A futómű geometria változás veszélye ettől függetlenül fenn áll.

 

Lehet jobban jársz, ha veszel egy masszív, fém esetleg kompozit blokkvédőt és már annyira nem is fog zavarni, ha leér.

 

Üdv:

Shevinon

Előzmény: kerikari (89246)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89272

De közuton viszont olyan jó tud lenni az a szélvédő:)))100-110-120.és mosoly.Míg az idom nélkülin vicsor.

Előzmény: Lonesome Rider (89271)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 1 89271

1VJ.vagy TT.

Ezek gyárilag olyanok

 

Előzmény: ronya1 (89270)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89270

nekem az endúrózás az olyan bálnatúra féle dolog, szóval menjünk földutakon erre-arra és ha épp nincs út 100-1000m akkor valahogy küzdjük le

ami ettől "terepesebb" az szerintem nem endúrózás, az valami más de ha maradunk az endúró szónál akkor hard endúró

amúgy a 3aj tank és fejidom nélkül már-már triál motor :))))

ha lenne egy vékonyabb-könnyebb fejidom valmi hajlékonyabb és/vagy erősebb anyagból és egy műanyag tank egész jó lenne 

pl a honda 24 literes tankja alig volt nehezebb mint a gyári 10 literes

 

Előzmény: Lonesome Rider (89261)
Doomedsrac Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89269

a papíros XTZ660 már csak 300eFt :) nem tudom, hogy lesz-e ennél olcsóbb :) ha indul, ennyit lehet megér és tavaszig össze is lehet rakni. Ezt utána nem kell félteni :D

 

ma beraktam az új gyertyát, de hát amit láttam azt lehet nem kellet volna :D minek teker valaki szigetelőszalagot a gyertyára?? főleg ha rá is olvad?? 

Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89268

Aszfaltra is.De nem oda.

A rossz minőségű út az ahol elemében van.

Az aszfalton elmegy a GoldWing is.

Előzmény: Popohun (89265)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89267

Dénes!

Ígértél nekem annó egy olajtartájt a kipufkönyökért cserébe.

Valszeg holnap megyek Szegedre.

Meg van még ez a kacat?

mojoska Creative Commons License 2019.01.21 0 1 89266

Az ABS nagyon jó dolog, különösen motoron. Az viszont fontos, hogy kikapcsolható legyen.

Előzmény: ronya1 (89255)
Popohun Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89265

Szia,

 

Nekem ABS nélküli volt.

Sokat gondolkodtam amíg megvolt, hogy lejjeb ültetem, mert nem ért le a lábam és ha elkezd dőlni (lábad egy kicsi, tényleg kicsi gödörbe lép) nem is lehet megtartani a magas súlypont és méretes tömeg miatt.

Ez miatt terepen néha szenvedősebb volt nekem mint amit csak maga a tömeg indokolt volna.

 

Az alap hasmagasság még az ABS verziónak is akkora mint a sima XT660R verzióé (ott a blokk alatt vitték el a kiput) azzal is sokan elmászkálnak a terepen, főleg földúton.

 

Ha tényleg nem Taki túra a terv akkor nem biztos hogy megéri emelni, főleg ha nem vagy 190 cm hosszú lábakkal. Magabiztosabb leszel ha rendesen leér a lábad.

 

Először inkább költs jó terepes gumira és gyakorolj. Földútra teljesen elég lesz a hasmagasság. Ha meg durvább dolgokat szeretnél vele csinálni akkor hamar rájössz majd hogy oda dögnehéz.

 

Túraenduró: alapvetően útra tervezet: aszfalt, földút, stb. ott jó elvan, meg lehet pakolni, hosszú távon elmegy.

 

Ha mindenáron sok pénzt akarsz rá elkölteni akkor beszélj velük:

https://www.off-the-road.de/en/XT-660Z-otr/

 

Itt mindent megoldanak, csak bírjad euróval :-), kérdés megéri-e

Előzmény: kerikari (89246)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89264

Haát, én sem vagyok már olyan bohó mint fiatalkoromban...

 

A tavalyi belga-angol túra nagyon szuper volt - az aszfalt ellenére, és egy centi homok sem volt alattam... (na jó, az a 2 óra ótópálya' 90-100-zal Augsburg előtt - az nem :-)

 

Vannak sokkal jobb túramotorok a Tenerénél, vannak sokkal jobb andurók is - de egyben a kettő - na erre az egyik legjobb választás a miénk! Mert az aszfalton is bármikor benne lehet a kisürdüng a Zember seggibe', hogy letérjen a kijárt útról :-)  És a motorban is benne van "bugi".  Ezért imádom!!

 

POnt arra akarom használni a mocit, amire való! :-))) Kezd benőni a fejem lágya...

(erre a minap megkeres Gabesz, hogy viszket már neki is "kis" homokra... :-))

(ejj, az a tavalyi túra a kalocsai Dunához, az vmi nagyon jó volt!!)

Előzmény: Lonesome Rider (89263)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 1 89263

Az biztos hogy ezekkel a nagy súlyos motorokkal van egy határ amit már elég nehéz túlszárnyalni,ha az ember szeretné még gyorsabbá tenni a köreit.

A könnyű enduroval meg ,nem is fárad el,ügyesebben is navigál stb.

Hidd el hatalmas különbség van a 3aj lámparendszer nélküli motorosásában minha fent van az a 10kiló ott elől.

A TT megint ég meg föld ahogy viselkedik terepen.

Más villaszög,más rugózóelem,váz,üléspozíció,direkt hajtás gumiszilent nélkül....

Nem mindegy.

A Tenere meg Tenere jó mindenre kényelmesen csak a maga módján.

Előzmény: Mistral1 (89262)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89262

SZtiv, B+, neked megint igazad van... :-))

Ez a megfogalmazás nekem soha nem jutott eszembe, de tökéletesen találó! Rám meg főleg :-(

SZerencse, hogy csak egyféle talaj van errefelé, ezért ilyen nagy a pofám - lehet, normális, "rendes", tagolt terepviszonyok között már nekem is lenne egy drz-TT turkálni, mint Bucho-Csokinak.

Meg, még a nagy Taki is szerzett egy kis 50-est hardozni...

(meg Ronya is, bár ő kicsit más okokból :-(

Előzmény: Lonesome Rider (89261)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.21 0 0 89261

Nincs azzal baj.Én nem azért mondtam hogy"miért hiányzik az 5cm)....de endurozni nem ez való.Ez A bol B be visz el bárhol,vagyis nehezebb terepen is akár.

Ezt nem értik sokan.

 

Olyan mintha venne valaki egy krosszmotort aztán nyomatná a közutat meg az autópályát vele.Persze naponta 5-600km-t.

Végül megállapítaná hogy ez szar.

Előzmény: ronya1 (89255)
dobosbal Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89260

Szia B.Lajos! Van egy eladó XT Tenerém. Ha gondolod, írj!

kovari.balazs1975@gmail.com

Előzmény: B.Lajos8 (89238)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 1 89258

ha 99% aszfalt akkor miért nem egy aszfaltra készült gumit veszel?

meg kell nézni melyiknek a legjobb a  vizes tapadása aztán megvenni

gondolom egy hosszabb túra a cél így ha esik akkor is menni kell

szerintem.....bár én nemigen mászkáltam sokat aszfalton

 

nekem road attack 2 volt az lc4-en amikor vettem, szörnyen idegesítően tapadt, mint a rágó a kisgyerek hajába, legalábbis a bütykös gumik után....

le is kellett gyors cserélni mert nagyon idegesített :))

Előzmény: Drunx (89257)
Drunx Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89257

Sziasztok!

Idén szeretnénk egy EU 99%-os aszfaltos körtúrára menni. A Continental Trail Attack II-ről mi a véleményétek? Tourance volt régen, elégedett voltam. Esetleg Michelin Anakee III?

köszi!

kopas1600 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89256

Nagy valószínűséggel én voltam  

Előzmény: ronya1 (89247)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 2 89255

ez igaz, hozzátenném hogy sajnos

a ténéré "brand" eléggé meg lett becstelenítve 

persze ennek is megvan az oka.....

amúgy azt nem értem minek egyáltalán abs egy túraendúróra

Előzmény: Lonesome Rider (89252)
Buchokid Creative Commons License 2019.01.20 0 1 89254

Szia!!
Ha nagyon vigyázni akarsz a vasra, akkor ne vidd terepre.
Amúgy én is inkább beszeretem egy DZ-t a Tehén mellé.

Ég és föld

Előzmény: kerikari (89246)
Mistral1 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89253

Haát, mivel a 660-nak eleve nem túl bő a rugóútja, azért az 5 centiért embert is lehet ölni...

V1: amit Csoki mond, Tenere marad aszfaltra, hard terepre DRZ.

V2: jóáron telókat cserélsz - és bízol benne, hogy megmarad a futómű geometria (garantáltan nem fog :-(((

V3: Tenere csere eleve terepesebb szerkezetre - vagyis régebbi típusra :-(((

 

A sima földúton végülis az R1 is elmegy - oda elég az ABS-es tenere is - bár Csokit már szívattam meg olyan, "autópálya" simaságot ígérve, hogy a felnégyelésem és a kerékbetörésem után még jól meg is akart verni :-))

(az igazat megvallva, én még nem láttam ennyire felnyomva a búráját :-))  Lehet, ezután ugrott neki a DRZ projektnek...

 

Homokra is elég a picit rövidebb teló. Ha 20 km/h-t viszzaveszel, akkor meg nagyok helyen elég lehet.

Sajnos sokkal okosabbakat nem tudunk :-((  Szrintem ez a vonal kicsit zsákutca lett neked - ez volt a tanulópénz. (és máshol, máskor szoptam hasonlót - ezen mindenki átmegy) (ki egyszer, ki többször... :-))

Előzmény: kerikari (89246)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89252

Egyel lejjebb leírták a Tenere definícióját.

Előzmény: ronya1 (89250)
CsLacc Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89251

Egyébként nem lennék meglepve, ha a két verzió között a villaszög is eltérne!

Előzmény: kerikari (89246)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 1 89250

egy tenete trip-en biztos nem hiányzik, de egy taki-túrán szerintem biztos komfortosabb lenne a motor a +5 centivel

mondjuk amennyibe lenne az a +5 centi szerintem nem érné meg

 

Előzmény: Lonesome Rider (89248)
CsLacc Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89249

Shevi majd megmondja az okosat, de szerintem elöl is komplett telót kellene cserélni. Nekem ABS nélküli van.

Ha földutakon szeretnél csapatni add el vegyél egy DRZ-t 2-3 százezret locsolj rá,h valamennyire renben is legyen és a földutas csapatáskor egyből fültől-fülig fog érni a vigyor a fejeden!

A Ténéré elsősorban TÚRA és csak kisbetűvel endúró! Egyszer vezeti el tempónál egy nyom az elejét meg fogsz lepődni mibe kerül helyreállítani! Tudom tapasztalat! A DRZ-t kivakarod az árokból és mész tovább, de a DRZ túrázásra nem igazán alkalmas, de ENDÚRÓ!

Előzmény: kerikari (89246)
Lonesome Rider Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89248

De az az 5cm olyan nagy probléma?

Előzmény: kerikari (89246)
ronya1 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89247

egy kék anyag van, valaki kérte nyáron-ősszel de elhalványult az emlék ki volt

 

Előzmény: kopas1600 (89245)
kerikari Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89246

Tisztelt fórumtagok!

Segitségeteket szeretném kérni a következő problémámmal kapcsolatban.

Néhány hónappal ezelőtt sikerült vennem egy 2012-és évjáratú xt660z ABS-es tenerét.

Tájékozottlansàgomból adódóan utólag derült ki, hogy ennek a motornak gyárilag 5cm-fel rövidebb a rugóútja mint az ABS nélküli változatnak. A gondom az, hogy én ezt a motort kifejezetten földutas motorozásra és könnyű terepezésre vásároltam. Mivel a motor nagyon tetszik és jóállapotú nem szívesen válnék meg tőle. Szeretném a futómű rugóutjait a nem ABS-es magasságárá visszaállítani. 

Esetleg egy hátsó  rugóstag csere, elől pedig egy hosszabb rugó beépítésével megoldódna-e a problémám?

A válaszokat előre is köszönöm!

kopas1600 Creative Commons License 2019.01.20 0 0 89245

Ronya a kék üléskárpit kellene ha meg van még!! Megérett a cserére, és áthuznám..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!