Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14757
Elküldve egy csomagban.
Előzmény: marslakó (14739)
Maz Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14756
Ez nem Dombóvár! Ez Csoma-Szabadi, nem is egy megye! Itt szoktam felsóhajtani, hogy végre újra Somogyban. Ja, hogy a távolság az szinte semmi? :-)
Előzmény: second (14754)
second Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14755
hopp, kimaradt az = jel
hoch ein mal:


second Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14754
Sajnos menet közben nem sikerült jó képet csinálnom, de szeretném megkérdezni, hogy az oszlop mögött ácsorgó gép, micsoda. Dombóvárnál készült a felvétel.

Sec.


werner Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14753
"Na jó, biztos csak a vita hevében fogalmazott rosszul."
Direkt hagytam ki a motorvonatokat, de jó, vegyük bele, azokat is. A lényegen nem változtat sokat.
Előzmény: Maz (14750)
etwg Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14752
Nyilvánvaló, hogy lejtős pályaszakaszon célszerű részsebességig gyorsítani, aztán kigurulni, a sebesség engedélyezett föké emelkedésekor fékezni,
kevéssel az engedélyezett alá.

Na pont ehhez kell valami más mint káposztalé a fejekbe.

Előzmény: werner (14742)
szega Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14751
Gödény, ez nekem is tetszett! Még annyit tennék hozzá, hogy az összehasonlítás után elégedett vigyorral nyugtázza, hogy az Audi még ezt is veri 2 mp-cel... :-)
Előzmény: Gödény (14717)
Maz Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14750
Na jó, biztos csak a vita hevében fogalmazott rosszul.
Előzmény: gfeca (14749)
gfeca Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14749
Miért azok nem MÁV járművek?

gfeca

Előzmény: Maz (14748)
Maz Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14748
Na jóó, de mozdonyokról nyitották a vitát, ezek meg motorvonatok :-))
Előzmény: gfeca (14746)
division by zero Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14747
legalább nem "csillaggarázsban" tárolják őket, mint a magyar gépek többségét...
Előzmény: gfeca (14745)
gfeca Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14746
"Lehet, hogy hallottál már róla, de attól az még nem kerül be a MÁV járműveibe.
Legfeljebb Giganton fordul elő villamos ellenállásfék."

Szíves tájékoztatásul:

a BV, a BDV, és a BVh rendelkezik visszatáplálásra alkalmas fékkel.

gfeca

Előzmény: werner (14742)
gfeca Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14745
A fotók cca 3 hete az olaszországi "tanulmány" uton készültek.

gfeca

Előzmény: division by zero (14744)
division by zero Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14744
Szuper! végre nem csak azt a két pici mercurio-s képet láthatjuk...
ezek mikor és hol készültek?
Előzmény: gfeca (14743)
gfeca Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14743
Üdv Mindenkinek!

Egy - pár fotó a venni kívánt olasz gépkeről:

gfeca egyéb albuma ide

gfeca

werner Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14742
"Hát még ha egy szutykos grillsüto vontat... "
Albertus, kerlek lőj fel a netre egy Albertus-féle értelmező szótárt.

etwg:
" ha nem káposztalével tömné a fejét"
???

"hallottam már rekuperácios fékezésröl"
Lehet, hogy hallottál már róla, de attól az még nem kerül be a MÁV járműveibe.
Legfeljebb Giganton fordul elő villamos ellenállásfék.

"meg esetleg az is elöfurdulhat a vonattal, hogy nem gyorsitsák annyira fel"
?????
A vonatnak van egy menetrendben meghatározott sebessége, azt kell tartani, vontatással, lejtőn meg fékezéssel.
Nyilvánvaló, hogy lejtős pályaszakaszon célszerű részsebességig gyorsítani, aztán kigurulni, a sebesség engedélyezett föké emelkedésekor fékezni, kevéssel az engedélyezett alá.

Előzmény: Albertus (14738)
etwg Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14741
etwg: "ahol huzamosabb lejtön ment a szerelvény, és a vezér nem a mozdonnyal probálta azt kordában tartani, hanem a fékekkel"
???
Nem tudom, mi más lehetősége marad a vezérnek, hogy lejtőn lassítsa a vonatot...

Lenne, ha nem káposztalével tömné a fejét, hallottam már rekuperácios fékezésröl, meg esetleg az is elöfurdulhat a vonattal, hogy nem gyorsitsák annyira fel, hogy utána minden jelzö elött a vészféket kelljen meghuzni. (Csak zárojelben az emlitett story nem Magyaraországrol, származik, mert ott alig van huzamosabb lejtö).

Előzmény: werner (14736)
kod Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14740
A stílusodon változtatni kellene nem gondolod?
Előzmény: Albertus (14735)
marslakó Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14739
rm40!
Legy szives nekem is kuldj ket csomag mailt, biztos jobb lesz ugy mint a Xoom-os .gif. Koszi.
Albertus Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14738
Hát még ha egy szutykos grillsüto vontat...
Előzmény: werner (14736)
werner Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14737
"Száz km-es sebességre alig 9 másodperc alatt képes felgyorsulni"
Azért, mi magyarok se szégyenkezzünk, Giganttal is lehet fejbeverős gyorsításokat csinálni. Jó hatással van az ilyesmi a vasútbarát klubok alakulására :-).
Előzmény: marslakó (14708)
werner Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14736
Gödény, 10 pont!
Az a 9 mp.-es cikk példa az igazi piárra.

etwg: "ahol huzamosabb lejtön ment a szerelvény, és a vezér nem a mozdonnyal probálta azt kordában tartani, hanem a fékekkel"
???
Nem tudom, mi más lehetősége marad a vezérnek, hogy lejtőn lassítsa a vonatot...

Azért a bűzös élményekért részvétem.
Ma is szippanthatsz érdekes bűzöket, a tárcsás fékezésű IC kocsikon. Meg tulképpen a vaspor is jó bides, vonatozás nem is abszolválható utólagos generál tisztálkodás nélkül.

Előzmény: Gödény (14717)
Albertus Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14735
Mert te aztán nagy ész vagy, mi?

Mutass nekem olyan 15 km-es állomástávolságot, ahol a bejárati jelzonek nincsen külön elojelzoje, illetve, ahol az elozo állomás kijárati jelzoje nem az elojelzore ad elojelzést.

Hol olvastad, hogy a sebességjelzési rendszerben az elojelzést "idejében" kell adni? És mi az a távolság, amin belül adunk, azon túl már nem?

Előzmény: kod (14732)
etwg Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14734
Nekem is valaha szörnyü élményem az müanyag kisérletekböl. A fékezö vonat a 80-as években szörnyen büzlött. SOkszor nem is lehett kibirni, olyan esetekben ahol huzamosabb lejtön ment a szerelvény, és a vezér nem a mozdonnyal probálta azt kordában tartani, hanem a fékekkel. Ráadásul a vagonok sok helyen alulrol szivták a friss (irtoan büdös) levegöt.
Előzmény: mdbz (14712)
kod Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14733
Természetesen nem első térközjelző, hanem az első térköz... Bocs!
Előzmény: kod (14732)
kod Creative Commons License 2000.08.10 0 0 14732
Albi! Amit írtál az a csacsiság.
A SH berendezéseknél, a önműködő térközcsatlakozást MINDEN ESETBEN úgy oldották meg, hogy alak kijárati jelzők esetén a kezdő térközjelzőket függésbe tették a kijárati jelzőkkel, tehát a kezdő térközjelzők szabványos állása a "megállj!"-jelzés. A kijárati jelzők állításakor általában késleltetve jelent meg a kezdő-térközjelzőn a továbbhaladást engedélyező jelzés. Egyébként a SH kijárati jelzőmezőjét is bekötötték a térközcsatlakozásba, tehát addig a kijárati jelző mezőt nem lehetett feloldani, míg az első térköjelző fel nem szabadult.
Attól, hogy vannak ép ésszel fel nem fogható dolgok, attól még úgy vannak. Gondolj bele: minek kellene állomástávolságú közlekedésnél a 15 kilométerre levő következő állomás bejárati jelzőjének állását előjelezni. Az előjelzésnek, illetve a sebességjelzési rendszernek az a célja, hogy IDŐBEN figyelmeztesse a mozdonyvezetőt arra, hogy a következő jelzőn milyen jelzési kép várható. Erre azonban tökéletesen elegendő az általános fékúttávolságban elhelyezett előjelző, illetve az önműködő térközjelző.
Előzmény: Albertus (14705)
rm40 Creative Commons License 2000.08.09 0 0 14731
Elment...
Előzmény: Szütyi (14730)
Szütyi Creative Commons License 2000.08.09 0 0 14730
Én is kérnék egyet ha lehet:-)
Előzmény: rm40 (14728)
tom sawyer Creative Commons License 2000.08.09 0 0 14729
rm40!

Köszi mükszik!
Szupi!

rm40 Creative Commons License 2000.08.09 0 0 14728
Tomsawyer!

mail ment...

rm40
**********************************
Mdbz!

Még egy csomag ment!

rm40

Előzmény: tom sawyer (14727)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!