Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Realtukko Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162177

Nem is értem a felvetést, a közölt fogyid nagyon jó.

Az előző generációs TSI nem is álmodhat ilyenről, nyilván nem az 1.4-esről beszélek. :)

Előzmény: mcI_2.0 (162175)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162176

Mondom én... :-D

Előzmény: alázógyík (162164)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162175

Na ja, de könnyebb a kasztnid, és feltételezem, nem a 180 lovas motor dobog elöl. ;-) Mert nem mindegy, hogy gázadáskor mennyi ló kéri a kaját, szerintem. :-)

És nekem inkább már ez is kevésnek tűnik, a Bravo-hoz képest.

(mármint, amikor normálisan használom, s nem 100-110-el utazom, puha gázadásos gyorsításokkal, illetve, korai váltásokkal, mert akkor nekem is volt már több száz km-re 5,7-es átlag.... egyszer :-DD, illetve, egy rekordkísérlet kapcsán 5,5 is kijött, egy 100 km-es szakaszon)

Előzmény: zgi521 (162170)
fáber77 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162174

Hali.

 

Szerintem ez a "régit visszaküldik a gyárba" nem csak itt megy!

Ma kicsréltettem a DPF-et ami 680Eur-ba került de ha visszaküldöm a rosszat akkor 250et visszakapok!

 

De elég sok alkatrésszel van ez itt kint!

 

DPF-re visszatérve.Ma sikerült infot kapni erröl a felújított DPF-röl.Kiderült a cég aki a felújítással foglalkozik a FIAT gyári DPF beszállítójátol veszi a kerámiát és azt teszi bele!Gyakorlatilag gyári minőséget kapsz!És van rá 8 hó gari!

 

Ma hazafelé olyan fonoman járt a motor! :)

Előzmény: Enclave85_ (162173)
Enclave85_ Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162173

Én már cseréltettem kuplungot, ez első gondolatom az volt, hogy "ennek valami baja van?" annyira "vajpuha" lett, a kocsi pedig 1-esben érezhetően jobban húzott. (Multiair 140LE)

 

Viszont nekem azt mondták, hogy a régi kuplungot vissza kell küldeniük a gyárba, nem dobják ki/adják le selejtbe és nem is hozhatnám el ha kérném sem... (márkaszervizben volt a csere)

Előzmény: TomiRio (162166)
seewer Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162172

Akkor már Te is ismered a Fiaszabónál a szerelőmet?

Előzmény: vinjo (162168)
alázógyík Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162171
zgi521 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162170

elsőre soknak tűnik, de lehet a bejáratásnak (vagy huligánkodásnak) tudható be.

nekem 6 sebességes tsi octaviaval jóval kedvezőbb tapasztalataim vannak.

a jóval, azt jelenti, hogy 7 alá tudod (komfort és nem sport üzemben :P) majd hozni, az átlagot. (ez az, mai a bravóval nekem nem megy :P )

Előzmény: mcI_2.0 (162152)
KrTibi Creative Commons License 2017.02.23 0 0 162169

A gyári Osramról Megalight Ultra +120-ra váltottam, durva volt a különbség. Nemrég cseréltem +130-ra, szerintem kicsit még erősebb. A +120 ment a refibe. Így együtt össze sem hasonlítható a gyárival. Érdemes próbálkozni hasonló izzókkal. A helyzetjelzőm Osram Cool Blue, az is tetszik, bàr a ledesnek nyomába nem ér. De legalább szabályos.

Előzmény: vinjo (162168)
vinjo Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162168

1-1,5 év alatt a Megalight sem veszít a fényerőből.  :-D

Nekem eddig a kb. 6,5 év alatt összesen 3 db égett ki, de a reflektorokban most is a kb 5 éve belerakottak ( Megalight Ultra +90%) vannak benne, na azok gyakorlatilag ugyanolyan erővel világítanak, mint a vadiúj +120%-osok.

Most jöttem melóba és volt egy olyan szakasz, ahol nem égett éppen a közvilágítás. Hát, igencsak érezhető a különbség, ezen sem spórolnék, az biztos.

Előzmény: TomiRio (162167)
TomiRio Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162167

Az Osram Nihgt Braker kb 1-1,5 évet bír ki viszont a fényerőből nem hinném hogy veszít. Nekem mondjuk megéri az árát mert lényegesen jobban látni vele :)

Előzmény: vinjo (162158)
TomiRio Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162166

Sztiasztok! Héten elvittem a Bravot kuplung cserére.1,9 Mjet 120 Le. Nagyon kemény volt már és a holtjáték is kevés volt. Kíváncsian várom mennyivel lesz puhább mert azt írják a dízel Bravoké elég kemény amugy is. Én már így vettem valószínű az előző német tulaj vezetési stílusa miatt kophatott el/megégethette/rajt pihentette a lábát stb. Teszek majd fel képet a régiről :)

vinjo Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162165

Nekem a gyári, eredeti izzók voltak Osramok, megvannak a szekrényben. :-)

Előzmény: mcI_2.0 (162161)
alázógyík Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162164

A téli idén még 15-ös lemezfelnis kombó volt. :P

 

Előzmény: mcI_2.0 (162163)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162163

Akkor az jól eszik. Mint anno Mewo gépe. :-)

(vagy pöcskerékkel is rásegítesz az ügyre???? :-D)

Előzmény: alázógyík (162162)
alázógyík Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162162

Igen, 120-as Bravo.

 

Előzmény: mcI_2.0 (162160)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162161

Nekem az emelt fényű izzók közül egy sem bírt ki 2 évet... Pedig nem használom többet a kocsit, mint te. :-) Mondjuk, nálam osram-ok voltak, meg vmi xenon töltésű valami...

Előzmény: vinjo (162158)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162160

A Bravo?? Vagy milyen autó? Csak azért kérdezem, mert hasonló közlekedéssel az én Bravom olyan 9-9,3 körül hozta volna a napot, benzinből...

Előzmény: alázógyík (162154)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162159

Az első tankolást visszamértem, tizedre stimmelt. A Bravo esetén ez nem volt mindig elmondható, de nem is nagyon figyeltem rá, a superb esetén is csak kíváncsiságból néztem meg. Mondjuk, az furcsa volt, hogy tele tankkal indultam, és hazaérve még több, mint fél tank megvolt. A Bravo esetében volt olyan, hogy egy pesti út alkalmával mire hazaértem, jelzett az alacsony szint miatt.... :-D (igen, van különbség a tank mérete között, és az utakon alkalmazott tempó között is, de akkor a Bravo 10 fölött evett :-D)

Előzmény: seewer (162153)
vinjo Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162158

Tegnap kb. 5 év után kiégett a jobb oldali Megalight izzóm (még a +90%-os széria), követve a tegnapelőtt kiégett szintén jobbos jégfehér W5W helyzetjelző izzót.

Úgyhogy ma a Lumeneten vettem új szettet, már csak a +120, vagy a +130%-os verzió van a Megalight-ból, és a gyengébbet kértem, valamint helyzetjelzőnek Philips WhiteVisiont. (4 e Ft volt a 4 izzó)

Ha  már újat vettem, mindkét oldalt cseréltem, csekkolás után hihetetlen nagy a különbség. Tényleg döbbenet számomra. A helyzetjelző is kellemes hideg fényű, valamint erősebbnek tűnik, mint a " xenon töltésű izzó", ami előzőleg benne volt, ráadásul olcsóbb is.

Ezek után megfontolandó, hogy 3 évente kicserélni a fényszóró izzóit, mert ezek az emelt fényűek szerintem "fáradnak" az évek során.

Egyébként azt is észrevettem, hogy anno a távolsági izzókat is Megalight-ra cseréltem (volt lé akkor is szarásig biztos:-D  ), de azok nem tűnnek gyengének az új tompított izzókhoz képest, mondjuk nem is sűrűn vannak használatban.

alázógyík Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162157

Egészen elenyésző a különbség. Cserébe kicsit gyengébb.

 

 

 

 

 

Előzmény: seewer (162156)
seewer Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162156

De gázból nem több kell mint benzinből?

Előzmény: alázógyík (162154)
torokf79 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162155

Sziasztok,

Tegnap megjártam Debrecent,....igen féltengely felújítás volt mindkét oldalon plusz váltóolajcsere.

Csak ajánlani tudom a műhelyt. Nagyon korrekt és közvetlen a srác. A kasztni remegése megszünt, a váltó finomabban és halkabban jár és érzetre is nagyon feszes minden. Semmi nem lóg, klattyan, nyikorog, stb.

 

 

 

 

alázógyík Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162154

Egész jó, nekem hasonló utazási szokások alapján gázból eszik ennyit. :P

 

 

 

Előzmény: mcI_2.0 (162152)
seewer Creative Commons License 2017.02.22 0 0 162153

Ha nem "csalós" a műszer, akkor nem rossz adat:-)

Előzmény: mcI_2.0 (162152)
mcI_2.0 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 162152

Fogyasztásban referálnék, off topic, természetesen... :-D

Szóval, mai etap 397 km, nagyságrendileg fele autópálya tempomat 150-el (valós 141), budapesti araszolás, dugó, miegymás a Parlament környékéig, illetve a többi országút 120-140, plusz néhány áthaladás kisebb településeken, összességében 88 km/h átlagsebesség mellett 8,1-es átlagfogyi, még bejáratás mellett. Az autópálya tempó esetén a pillanatnyi 8,3-8,7 között jelzett "fölfelé", 8,0 körül és alatt lefelé. Utána országúton 120-as sebesség mellé 6 eleje volt a pillanatnyi érték.

Előzmény: -carcass- (162132)
szikiszi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 162151

1.6 multijetnél 35 000 km. Ha sok a hideg indítás és regenerálás, kevesebb lesz 35 000 km-nél az, amikor olajcserére figyelmeztet.

Előzmény: tajby (162149)
cruxosgyuri Creative Commons License 2017.02.21 0 0 162150

Meg nekem is...:-)

Előzmény: KrTibi (162145)
tajby Creative Commons License 2017.02.21 0 0 162149

30 000 olajcsere periódus miatt villog...

 

Előzmény: hinar1 (162111)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.21 0 0 162148

Szerintem nem te vagy az egyetlen :-) :-)

Előzmény: OGLoc (162142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!