Hát én nem tudtam valamiért kivenni az első lámpát, légszűrő felől (5 ajtós). Kivettem a hűtő rácsot, majd azt a három lámpa rögzítő csavart. Mozgott a lámpa , de ki nem jött. A kábelek engedtek volna , de valahogy mégsem akart előre jönni. Mit csináltam rosszul, mi foghatta még ?
Köszönöm a segítségeket. Kalos 1,4 lépcsőshátu. Sikerült kivennem a lámpát. Nehézséget a 3 csavar eltávolítása után a műanyag hüvelybe lévő fém bordás csap kicsalogatása okozott. Az törött irányjelző cseréje (6000.-Ft.) miatt volt szükség a lámpa kivételére.
nyisd fel a motorhaztetöt.tavolisd el az öt rögzitöcsavart es vedd ki a hütöracsot.tavolisd el a harom rögzitöcsavart es vedd ki a fenyszorot huzd le a kabelköteg csatlakozojat
Fiúk még annyit segítenétek, hogy szó volt arról hogy a kalosomhoz fékbetétet szeretnék előre venni. De a márka az megvan amit ajánlottatok, de a méretet nem tudom mert az az oldal amit ide belinkeltem elég sokat ajánl. Nem tudom melyik lenne jó szélességbe, magasságba, vastagságba. Milyet vegyek?
Én nem szaroztam ennyit vele, vettem egy elosztót, azt felragasztottam a kardámbox oldalára és szemből átbújtatva simán bedugtam a szivargyújtó aljzatba. Az elosztóra meg az dugok amit éppen kell.
Nagyon nehezen.Egy hete bontottam meg azt a rész mert a DRL-t próbáltam bekötni, és csak a szivargyújtótól tudtam neki gyújtás utáni +-vot adni."sok segítséget kaptam ettől a fórumtól" nem volt senkinek ötlete, pedig nagyon sok az "okos "hozzászólás!!!!
Hamutartót ,kardán boxot is ki kell venni az utóbbit csak hátra tudtam húzni.Az anyósülés felől bebújva tudtam lehúzni a szivargyújtó
csatlakozóját. Visszarakni még nehezebb volt. A pohártartót nem tudtam kivenni ,akkor jobban hozzáfértem volna. A szivargyújtót magát egy csavar fogja alulról nem lehet hozzáférni.
Előre Textar betét, ha nem volt szabályoztatva a tárcsa, akkor mehet. Hátul dob szabályozás, ha nem volt, viszed a betétet is, és új, a szabályozáshoz illeszkedő betétet sütnek a pofára.
Ha ezek nem opcionálisak, mindenki másra esküszik, de : Jakoparts, Roadhouse,Textar, talán még Zimmermann tárcsa. Hátra előbbi 3 közül egyik, dobot meg nem akarsz venni. Új, Ashika 30-35 között van, én talán tudok 20 körül szerezni.
Szerény véleményem szerint, ha nem volt még szabályoztatva, simán megcsináltatnám, és töredékáron kijön az ember, ha nem olyan a fékes.
nálam olyan hang van, mintha tücsök költözött volna a motortérbe, érdekes, még nem hoztam összefüggésbe a kuplunggal, de váltásnál lehet hallani. A kuplungszett csere érik, mert nagyon fent fog, mondta a szerelő, de amíg tudok váltani, nem foglalkozok vele. Viszont a tücsök idegesít, mert nem tudom mitől van. Tudom ez nem segít, de együtt érzek Veled :)
eszemben sincs eladni. gázzal járok, úgyhogy amíg jól műkszik értelme sem lenne. vezetési élménynek meg ott a motorom. csak egy gyenge poén volt részemről:)
Szeretnék tőletek segítséget kérni az autómmal kapcsolatban. Találtam egy oldalt ahol most 40%-os akció van autó alkatrészekre minden félére. És úgy gondoltam hogy ha már van ilyen lehetőség akkor a fékhez kellene nekem venni dolgokat, tárcsafékhez , dobfékhez érdekelne néhány alkatrész. Csak nem tudom hogy melyiket lenne érdemes márkában megvenni. Ebben szeretném kérni a tanácsotokat, hogy ha megnéznétek ezt a linket és esetleg ajánlanátok nekem dolgokat tárcsafékhez, dobfékhez, mindent ami ehhez kell. Itt a link, hát ha érdekel mást is ez az akció:
Havonta 1-2 alkalommal járok ide, és olvasom végig a fórumot, olyankor esetleg írok valakinek, ha tudok segíteni stb. Most igazából kérdeznék. Az autómnak igazából nincs semmi baja, szokásos szervizeléseket végzem rajta, most a hónapban tervezek olajat cserélni stb.
Azt vettem észre, hogy főleg hidegben hallható a jelenség, hogy mikor megyek és kinyomom a kuplungot, akkor ilyen nem túl hangos csikorgó-nyekergő hangot lehet hallani, ami gondolom valamilyen forgómozgásból eredhet. A hang nem folyamatos, amikor kinyomom a kuplungot hallom, majd mondjuk kb 2 másodperc alatt fokozatosan elhalkul és megszűnik, de megint ha sebességben megyek is kinyomom, ismét hallatszik. Szóval csak érdeklődésképp megkérdezném, hogy mi okozhatja a hangot, esetleg kell-e készülnöm valamilyen egyéb szervizelésre az előre betáblázott karbantartások mellett?
Nem örültem annak, hogy valakiknek sikerült megsérteniük Ken_Block fórumtársunkat. Hosszú ideje már aktív és segítőkész tagja a társaságnak, véleményem szerint hasznosak a hozzászólásai, amikben minden általa megadható információt elmond.
Én sem egy Kalosban ültem már, az enyém 10 éves, de a műszerfal kijelzőjén én sem érzékeltem még sosem problémát.
almaata66: Én is hasonlóan állok, kb 230 környékén. De igazából nem is tervezem, hogy eladom az autót, szerintem nem igazán érné meg továbbadni. Ameddig lehet használom, nagyon szeretem, mert jól szolgál, kb. semmi baja sincs. Ha még ezt elhúzza így pár évig, akkor már teljes szívemből büszke leszek rá :D