Látom még van Croma, pálinkád van-e jó(?), nálam most forr a Burgundi :))! Én is betöltöttem a tátongó űrt, vettem ma egy 2.0 16v-t. Valamikor esetleg összefuthatunk hogy megismerjük egymást meg lehet hogy akad nekem is féltengőm, no és mellesleg bepálinkázzunk... :))
A minap hozzám jutott egy példánya eme remeknek! Korábbról volt már tapasztalatom használóként találkozni vele, ezért is öröm a számomra, h most a tulajonomba került.
Azonban némi üröm: a motor a csomiban érkezett, elemi darabokban. A hiányzó "láncszemet" pótoltuk, de az összerakáshoz szeretnék kérni némi segítséget tőletek!
Aki tud valamivel segíteni, kérem jelezze a 70 458 06 47 -es számon.
Mindent szívesen vennénk! Ha esetleg könyve van vkinek, (természetesen ha kell visszaküldöm, kifizetem, kibérelem, vagy ahogy gondolja) rajz, link,...
Valamint eladó alkotóelemek is érinthetnek, hiszen a korábbi gazdi.. hmm.. hogy is mondjam.. nem volt a legkevésbé sem szerető tulaj.. De erről majd később, mert terveim szerint rendszeres látogató leszek itt!
Ma összefűzve lett a motor.. jelenleg itt tartunk.. :)
Nem tapizunk teljesen a vaksötétben, de minden segítség jól jön!
Sziasztok! egy 90-es évjáratú 1.9 TDID cromához keresek szervókormányhoz szervócsövet. ha valakinek van kérem hívjon: 0670/948-44-11. előre is köszönöm!
1 a gázolajszűrő és adagolo közé tegyél átlátszó csövet és inditáskor figyeld van e légbuborék
lehet hogy valamiért visszaejti a gázolajat, erre általában segít a szűrő és adagolo közé visszacsapo szelep
pár ezer forint. ellenőrizd a résolajcsöveket mert ott is visszatud levegősödni és szép lassan visszafolyik a szűrőből a tankba az üzemanyag és idő kell mire újra felszívja az adagoló szivattyúja
Békés megyében lakom, de előfordulok Dunaújváros környékén is. Az előtöltést állitólag beállitották és a kompressziómérésnél is minden rendben volt. Hidegen vannak gondok, melegen pöccre indul.
Ha valóban újak az izzítógyertyáid és a porlasztócsúcsaid, akkor még ellenőrizni kell az előtöltés beállítását az adagolódon, ha az sem segít, akkor sajnos kompresszióhiányos a motorod. Meg lehet méretni a kompressziót is benne, de tapasztalatom szerint az eredménye elég sokmindentől függ, akkumulátor, önindító állapota, stb. Arra jó, hogy pl. megállapítsd, hogy az egyik hengerben a végnyomás 4 barral kevesebb, mint a többiben, tehát az kisszűrhető vele, ha valamelyik henger sántít csak a többihez képest.
Gondom van: Tud esetleg valaki olyan szerelőt, aki tényleg ÉRT is a 2,5 Td Croma motorhoz? Csak szövegel mind, de rendesen beállitani egy sem tudja. Én meg fejőstehénnek érzem magam. Megy, mint a barom, hidegen indulni nem szeret az új porlasztócsúcs és új izzítógyertya ellenére sem. ÁllÍtólag az adagoló is be van állítva, mi lehet vajon...
projekt 2: És olyan autóvillamosságist tudtok-e, aki elvállalja, hogy beletesz egy Saab 9000 műszerfalat?
Sziasztok! :) Van egy eladó Fiat Cromám, 1996-os 2.0 IE Turbo, full extrás, fekete szakadás mentes bőrbelső stb., a motorja leszervizelve(vezérlés olaj csapágysor vízpumpa termosztát stb. ), plussz kapott gyári integrale tengelyeket :), gyári nyomáson használva nem szét tolva... 4db 17" os gyönyörűszép az autóhoz illő könnyűfém felnivel 225/45 r17 mischlein gumikkal. Ha esetleg érdekel valakit akkor írjon: reno8888@freemail.hu Üdv. mindenkinek! :)