Sajnos csak A.Datám van, az pedig majdnem semmi infó ez esetben.
Erről volna szó: Az Obd csatiba menő kábelköteghez . kb 50cm -rel a csati elött -.gyárilag belevan észrevétlenül bandázsolva-leszigetelve a "K" diagnosztikai vezetékek összekrimpelt csomopontja.,Ez 6-esetleg 7 db szürke/fehér vezeték , ami a csomopontból egy db szóló szürke/fehér vezetékként megy tovább az OBD 7-es PIN-jébe., tehát a csomopontba bejövő 7db "K" diagnosztikai vezeték mindegyike valamelyik vezérlőről van lehozva ..,elképzelépsem szerint legalábbis : Nagyon jó volna tudni egész pontosan melyek ezek a vezérlők???
Tehát az egyes vezérlők "K" vezetéke és a csomopont (gyakorlatilag a PIN 7) közötti vezetékelésről kellene egy kapcs rajz!! Minimum az egyes vezérlők megnevezésével...
Gyakorlatilag a "K" diagnosztikai vonalról kellene kapcsolási rajz...esetleg teljes CAN Adat busz részről---PM .be is jó volna!!!
A csere előtt át kellene nézni a lambdaszondák és a fojtószelep helyzetérzékelő áramköreit, nincs-e valahol zárlat. Ha zárlatos valamelyik az új vezérlő is a régi sorsára juthat.
Sziasztok. keresek a4 b7 1.9 pd tdi avant brb motor kódú. Központi elektronikához login kódot. usa régión van és át kellene állítanom de buborékban nem jelenik meg a kód. szerviz szerelési utasításom nincs.
Kérdésem: Ha Eobd2 csatiban leválasztom a diagnosztika idejére a "K" 7PiN ről a kommunikációs vezetéket, akkor CAN buszról önmagábam is elkell tudni érni a motorvezérlőt???? ( Tehát .,nem a kötelezően előirt .,Eobd2 szintű-felületről való Motor elérhetőségről van szó ,a PIN 7-en "K" vezetéken keresztül!!!)
Beszereltem a légzsákot ... kiváncsi leszek meddig tart.
Ez amúgy tényleg működik ???
"Vegyél egy 2 Ohm 5-10W-os ellenállást és dugd bele a csatlakozóba a két végét. Ha így elmúlik a hiba, akkor a légzsák a hibás, ha marad, akkor a vezeték/csatlakozó valahol."
Rövid riport az előzményekről :"Vcds 16-8-0 clone..,Tegnapelött történt.,Autohoz lehetett csatlakozni--hibakódkiolvasás müködött --többi funkció nem lett kiprobálva.., viszont "Probaverzió" üzenet jött"----ez egy Dell Wn10/64Bit-es gépen történt egy Audi B8-n.
Másnap ugyanaz a csatoló, ugyanazon a Audi B8-n., Windows 7.Prof.32Bit-esen hibaüzenet nélküli csatlakozás, minden vezérlőhőz..,de a vcds clone mivoltából .,már eddig is meglévő némi korlátozásokkal de minden kifogástalanul müködik...
Lehet hogy eddig nem figyeltem föl erre,de a sikeres csatlakozási tesztnél most ezt figyeltem meg:
K1: Short to Ground
K2:Ok
Can : Ok. (Régebbi nem CAN-es auton is kiprobáltam , ott "Not redy van a CAN Ok helyett)
Gondolom a két "K " az adat-kommunikációs kábelek akarnának lenni.. a K2 talán a PIN 7-es.., a "K1"., az meg a régi autók L adatvonalé esetleg??? Ezeknél az autóknál nyilván csak a PIN 7 K vonal aktiv stb..., de miért van a "K1""nél " Rövidzár a testhez "megjegyés füzve???
Esetleg csak diagnosztikai programoknál -nem ritka félreérthető maradványokszerüségek ???
Arról van emlékem hogy K1'és K2 "not redy-nél semmilyen kommunikáció sem volt lehetséges...