Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2021.09.26 0 0 35835

kommunikacio felvetel utan bal felso sarokban porog az aktualis protokol..

 

...mondjuk kinain nem tom' mi megy.. 

Előzmény: rostiron2 (35834)
rostiron2 Creative Commons License 2021.09.26 0 0 35834

Köszi. 

Tehát a 3 közül lesz valamelyik. OK.

Előzmény: cam aro (35833)
cam aro Creative Commons License 2021.09.26 0 0 35833

 Melyik a jó ?""

 

rendszer fuggo. 

ha csatolod a vcdst, bal felso sarokban irja a komm. protokolt.  

ennek fuggvenyeben >   http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)

 

 

 

Előzmény: rostiron2 (35832)
rostiron2 Creative Commons License 2021.09.26 0 0 35832

Sziasztok.

 

Valaki leírná hogy egy 2001-es vw polo classic-on VCDS-es hogyan tudok folytószelep alapbeállítást csinálni.

1.6 benzines 74Kw  AKL motorkód.

 

Ez a videó jó ?  https://www.youtube.com/watch?v=MIiAjuuPOwM

Valahol 098-at néztem 060 helyett.  Melyik a jó ?

cobra46 Creative Commons License 2021.09.17 0 0 35831

Sziasztok! Audi Spécik

 

Tudna valaki segiteni?

 

AUDI. A2 .8Z-AMF.  2002.    1.4TDi-PD.55KW.   WAUZZZ8Z13N009248

 

Sajnos csak A.Datám van, az pedig majdnem semmi infó ez esetben.

 

  Erről volna szó: Az Obd csatiba menő kábelköteghez . kb 50cm -rel a csati elött -.gyárilag belevan észrevétlenül bandázsolva-leszigetelve  a "K" diagnosztikai vezetékek összekrimpelt csomopontja.,Ez  6-esetleg 7 db szürke/fehér vezeték , ami a csomopontból egy db szóló  szürke/fehér vezetékként megy tovább az OBD 7-es PIN-jébe., tehát a csomopontba bejövő 7db "K" diagnosztikai  vezeték mindegyike valamelyik vezérlőről van lehozva ..,elképzelépsem szerint legalábbis  : Nagyon jó volna tudni egész pontosan melyek ezek a vezérlők???

 

Tehát az egyes vezérlők "K" vezetéke és a csomopont (gyakorlatilag a PIN 7) közötti vezetékelésről kellene egy kapcs rajz!! Minimum az egyes vezérlők megnevezésével... 

 

Gyakorlatilag a "K" diagnosztikai vonalról kellene kapcsolási rajz...esetleg teljes CAN Adat busz részről---PM .be is jó volna!!!

 

 

 

Előre is nagyon-nagyon köszönöm a segitséget

 

üdv C.

Octi19  24 órája

balabmw Creative Commons License 2021.09.10 0 0 35830

Ok. Köszi!

Előzmény: atuc (35829)
atuc Creative Commons License 2021.09.10 0 0 35829

Lehet hogy elbabrálták az eepromot. Küldd át az óra cikkszámát, képet a skáláról és az eeprom tartalmát, megnézem.

Előzmény: balabmw (35828)
balabmw Creative Commons License 2021.09.10 0 0 35828

Megy most egy hosszabb túrát,az a tippem,hogy a km számlálás sem pontos,hiába állítja a tulaj.

Előzmény: balabmw (35827)
balabmw Creative Commons License 2021.09.10 0 0 35827

225/40R18 van rajta. A mutató nulláról indul és sebességgel arányosan egyre többet csal.

Előzmény: atuc (35826)
atuc Creative Commons License 2021.09.08 0 1 35826

Ha nem 215/55 R16-ot használsz, hanem 205/55-öt, akkor csak ezen 2 százalék a bukta.

Előzmény: balabmw (35825)
balabmw Creative Commons License 2021.09.08 0 0 35825

Úgy tűnt,hogy jó helyen. De megnézem még egyszer.

 

 

409

Tudom,hogy mindegyiknek csalni kell,de 5-6% szokott lenni,az még élhető,de a 10%-ot sokallom.

Előzmény: atuc (35823)
409 Creative Commons License 2021.09.07 0 0 35824

Mindegyik többet mutat, miután ez az előírás. Az enyém pl. 6-7%-kal.

Előzmény: balabmw (35820)
atuc Creative Commons License 2021.09.07 0 0 35823

Ha teszteled a mutatót, jó helyen áll meg?

Eepromban lehet állítani kerékátmérőt, de akkor a megtett táv sem stimmelne.

Nem tudom lehet-e léptetőmotor hiba, ilyet még nem láttam.

Előzmény: balabmw (35822)
balabmw Creative Commons License 2021.09.07 0 0 35822

Igen,az jónak tűnik.

Előzmény: atuc (35821)
atuc Creative Commons License 2021.09.07 0 0 35821

A mutató jó helyről indul?

Előzmény: balabmw (35820)
balabmw Creative Commons License 2021.09.07 0 0 35820

Urak!

 

 

2013 VW CC tdi tacho-

A sebesség kijelzés ~10%-al többet mutat, a megtett út számlálás pontos.

 

Lehet tenni ezzel valamit?

409 Creative Commons License 2021.09.07 0 0 35819

A csere előtt át kellene nézni a lambdaszondák és a fojtószelep helyzetérzékelő áramköreit, nincs-e valahol zárlat. Ha zárlatos valamelyik az új vezérlő is a régi sorsára juthat.

Előzmény: Sbautó (35817)
mica-r Creative Commons License 2021.09.06 0 0 35818

Szerintem csere. Olcsóbb is, mint a javítás.

Előzmény: Sbautó (35817)
Sbautó Creative Commons License 2021.09.06 0 0 35817

Sziasztok

Van nálunk egy vw Eos 2.0 2008-ból

005000-Vezérlő belsőhiba

P1388-001-időszakos hibakód van benne.Találkozott már valaki ilyennel?Bele tud ebbe valaki javítani vagy vezérlő csere?

Köszönöm a válaszokat

jano1962 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 35816

 

Harmadszorra elfogadta köszi.

Előzmény: 409 (35814)
jano1962 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 35815

Sajnos nem változtatja meg marad  régi. állítólag login jogosultság kell elöbb.

Előzmény: 409 (35814)
409 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 35814

Az utolsó karaktert írd át 3-ról 1-re.

Előzmény: jano1962 (35813)
jano1962 Creative Commons License 2021.08.29 0 0 35813

Sziasztok. keresek a4 b7 1.9 pd tdi avant brb motor kódú. Központi elektronikához login kódot. usa régión van és át kellene állítanom de buborékban nem jelenik meg a kód. szerviz szerelési utasításom nincs.

cobra46 Creative Commons License 2021.08.26 0 0 35812

Uraim!

 

Megkellene szakérteni eme kérdést!

 

Autó :  Audi A4 B8 2009 Tdi

 

Diagnosztikai.eszköz: Vcds 16.8.0. Clone

 

Kérdésem:  Ha Eobd2 csatiban leválasztom a diagnosztika idejére a "K" 7PiN ről a kommunikációs vezetéket, akkor CAN buszról  önmagábam is elkell tudni érni a motorvezérlőt????        ( Tehát .,nem a kötelezően előirt .,Eobd2 szintű-felületről való Motor elérhetőségről van szó ,a PIN 7-en "K" vezetéken keresztül!!!)

 

 

Köszi minden választ

 

üdv C.

 

KN31 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 35811
rostiron2 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 35810

Majd legközelebb, már 1 perc alatt kikapom a légzsákot. :)

Előzmény: balabmw (35809)
balabmw Creative Commons License 2021.08.20 0 0 35809

Igen. Így kellett volna megtalálnod a hibát.

Ehelyett összeraktad..

Előzmény: rostiron2 (35808)
rostiron2 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 35808

Sziasztok.

 

Beszereltem a légzsákot ... kiváncsi leszek meddig tart.

 

Ez amúgy tényleg működik ??? 

 

"Vegyél egy 2 Ohm 5-10W-os ellenállást és dugd bele a csatlakozóba a két végét. Ha így elmúlik a hiba, akkor a légzsák a hibás, ha marad, akkor a vezeték/csatlakozó valahol."

cobra46 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 35807

SziasztoK!

 

Rövid riport az előzményekről :"Vcds 16-8-0 clone..,Tegnapelött történt.,Autohoz lehetett csatlakozni--hibakódkiolvasás müködött --többi funkció nem lett kiprobálva.., viszont "Probaverzió" üzenet jött"----ez egy Dell Wn10/64Bit-es gépen történt egy Audi B8-n.

 

Másnap ugyanaz a csatoló, ugyanazon a Audi B8-n., Windows 7.Prof.32Bit-esen hibaüzenet nélküli csatlakozás, minden vezérlőhőz..,de a  vcds clone mivoltából .,már eddig is meglévő némi korlátozásokkal de minden kifogástalanul müködik...

 

Lehet hogy eddig nem figyeltem föl erre,de a sikeres csatlakozási tesztnél most ezt figyeltem meg:

 

K1: Short to Ground

 

K2:Ok

 

Can : Ok.     (Régebbi nem CAN-es auton is kiprobáltam ,  ott "Not redy van a CAN Ok helyett)

 

Gondolom a két "K " az adat-kommunikációs kábelek akarnának lenni.. a K2 talán a PIN 7-es.., a "K1"., az meg a régi autók L adatvonalé esetleg??? Ezeknél az autóknál nyilván csak a PIN 7  K vonal aktiv stb..., de miért  van a "K1""nél " Rövidzár a testhez "megjegyés   füzve???

 

 

Esetleg csak  diagnosztikai programoknál  -nem ritka félreérthető maradványokszerüségek ???

 

Arról van emlékem hogy K1'és K2 "not redy-nél semmilyen kommunikáció sem volt lehetséges...

 

üdv C.

 

 

Előzmény: cam aro (35800)
cam aro Creative Commons License 2021.08.20 0 0 35806

aha.. 

lattam mar ilyet. 

fcuk. 

Előzmény: mica-r (35805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!