Zoldalma:
Koszi a tippet. Megtaláltam a konyvkereskedést a neten. Haynesbol van is nekik, mivel az enyém még a régi tipus. Irtam, hogy nézzék meg benne van-e az en motorom is, de még nem válaszoltak. Remelem fognak. Tavaszig még valamit el kell kovetnem a motorral. Akkor indulnak ujra a versenyek.
A proci hűtőventillátora a viedokártyán landolt: akkor ez egy univerzális ventillátor, mindent hűt. Becsüld meg, sose lehet tudni, mire kell még használnod ;-)))
Viszont valóban teljes a tali-sorozat a honlapon. (a lányom két napig vigyorgott, hogy fenn van a neten a képe).
uhly,
Nekem a vizhöfokkal soha nem volt gondom. Télen is elég gyorsan felment 80 fok köré és stabilan ott maradt. A ventillátor is csak nagyon ritkán indult be, szinte kizárólag nyáron, nagy melegben.
Szvsz ha Neked ilyenkor is megy a ventillátorod akkor valami gáz van.
sansali,
a közös kaja-pia 1 éves ünneplés nagyon jó ötlet, csak ki kell találnunk valami alkalmas dátumot, ami mindenkinek egyformán jó, föleg a sör-szponzorunknak:-)))
Részemről mondjuk elég kevés 205GTi-t látok, hetente egy-kettő, azok nem közlekednek kirívóan.
Motorfelújítás szerencsére bizonytalan időre elhalasztva, a gond sokkal kisebb volt. Aszonta a szerelő, hogy járni kell vele, akkor kiderül, hogy tényleg ez volt-e... úgyhogy pár hét Pug-mentesség után most épp azon gondolkozom, hogy nincs-e nekem mondjuk holnap este valami halaszthatatlan dolgom Visegrádon vagy Esztergomban :-)))
Break: nem tudom, mennyire segít ez rajtad, de Bp-en a Westend alagsorában van egy könyvesbolt, kifejezetten ilyen könyvekre szakosodva. Haynesből azt hiszem nincs, csak régebbi 406-hoz, Autodata ettől még lehet.
Masnak a 405-os ajtajai nem rendetlenkednek olykor? Hetvegen ha ilyen ido marad szetszedem az osszes ajtot, megnezem milyen az allapot a karpit mogotti vilagban. Valami kenoanyagot juttatok a zarakba. Ma a bal elso ajtohatarolom kezdett szorulni, remelem nem torik szet sem az ajtonal sem az A oszlopon. A 305-on sokaig nem akart nyilni ugyancsak telen a bal elso ajto, jobbrol szalltunk be, de egy ido utan a jobb ajto is megadta magat (szerencsere egy napsuteses napon). Az volt a furcsa hogy nem ment semmi egyikben sem tonkre, csak egyszeruen lelazultak alkatreszek.
405GRX:
A te ex-autodban is eleg gyorsan felment 90 fok kore a vizhomero ? Nekem kicsit furcsa hogy ha csucsforgalom van, vagy itthon mondjuk beallok az udvarba, beindul egybol a hutoventillator.
Nem tudja veletlenul valaki hol lehetne AZ 406-hoz jó részletes konyvet venni. Nekem csak egy gyari kézkonyvem van, abban meg elég kevés az információ. Bár most minden rendben a járgányon, de az ordog sosem alszik, meg a turbo nyomasat egy picit megnovelni sem lenne rossz...
Gyuszkó:
http://totalcar.hu/tukor/evain2002 alatt lehet szavazni a Magyar Pug Párt (figyeld a röviditést:-)...) jelöltjeire!
Linkelni meg még mindig lusta vagyok megtanulni...
Zöldalma:
Hát igen érdekes. Visszaolvastam az elsö oldalt én is és sejtettem hogy ebböl még bajok lesznek:-)))
Egyébként a véleményem azóta is tartom, és szerencsére a kivételek még mindig erösitik a szabályt...
Most már csak az a legcikibb, hogy milyen járgányt is szeretnék én majdan második autónak? Nyert:-)))
Motorfelújitás hogy áll?
Moat, hogy így mondtad, visszaolvastam a kezdeteket, és mit találok már az elsö oldalon?
Viszont van egy kivétel, szerintem ezek a 205GTI tulajok. Tudom, nem szabad klisézni, biztos közöttük is van rengeteg normális, de sajnos magasabb a tolakodó/kielőző/ bunkóparasztok aránya, valószinűleg az autó karakterisztikájából eredően is. Főleg a felspoilerezett-agyonmatricázott-ültetőfelnizett egyedekre érvényesek a fentiek.
Megnéztem és pontositanék:
2001. február 23.-án történt a historikus 0-ás hozzászólás, azaz már csak kb. 3 hét, és 1 éves fennállását ünnepelheti a Topik!:-)
Hali,
A február nekem sajna teljesen gáz, akkor marad az április, akkor már szép idö is van. Mellesleg pedig lassan 1 éves fennállásunkat ünnepelhetjük akkor.:-)
Más: van internetes év autója szavazás. Az összes pug tipus nagyon jól áll a versenyben, egyedül kedvencünk gyengélkedik kissé. De ez nem marad igy, ugye? Hajrá, szavazásra fel!:-)))
Hát, Gyuszkó, részvétem, de meg kell, hogy vigasztaljalak, ez dízel-betegség. BX-ekben is olyan 200 ezer körül - vagy korábban - szokott elmenni a vízpumpa. A Fordokban pl. hamarabb :-))). De azt tudom mondani, örülj neki, hogy nem úgy jártál, mint az egyik haverom. Neki nincs ilyen visszajelző-lámpája az Escortban - fujj, németek :-)) - és nem vette észre, hogy a vízpumpa O-gyűrűjénél ömlik a víz. Természetesen mikor történhetett volna máskor, mint nyáron Pécsről ment fel Egerbe. Egy az egyben megállt a vízpumpa, elszakadt a vezérműszíj és akkora mázlija volt a srácnak, hogy pont úgy álltak a szelepek, hogy csak egy ment teljesen tropára. Ha kicsit másképpen áll a vezérműtengely, dobhatta volna a motort a kukába. Én örülök, hogy nem Te írod ezt le szomorúan. Úgyhogy fel a fejjel, még ha szervónélküli és megrágott is az ideiglenes autó - nagyobb bajod sose legyen. Képzeld, ha egy Kadettel kellene menned tárgyalni, inkább kiszednéd a tiedből is a szervót :-))))!
Ja, lehetne, ki kellene jelölni egy pár helyszínt és egy időintervallumot.
Gy
OFF: Szombattól fiam büszkélkedik 1, azaz egy foggal!! (és az egyéb fogzással kapcsolatos bajsággal = alvatlanság, lehetetlenül nagy hangintenzítású sírás, stb..)
Ja, még egy:
Pénteken felcsúsztunk a családdal az M3 G-be átvenni a gyerekülést. Szalon bejáratánál fiam körülnézet, végigpásztázta a kínálatot és egy fekete, bézs belsővel kiállított 406-ot szúrt ki magának (ha jól sejtem Suprem felszereltséggel). Olyan hangos sikításokkal - amilyet még nem hallottam tőle - és kar és lábrázással jelezte tetszésnyilvánítását, hogy az egész szalon minket figyelt és MOSOLYGOTT!! Egy sales rögtön ránk startolt, látván egy potenciális, márkahű vásárlóval van dolga, de el kellett szomorítanunk az érkezésünkkel kapcsolatban.
Jó volt látni, hogy a márkahűséget sukerült már ilyen korai életfázisban átplántálin a vérvonalamba....:-)))))
Ne lógjak ki a társaságból: ma reggel a szervizbe ment a gép. Illetve ment volna, ha fel tudtam volna tölteni egy éjszaka alatt a 2 éves akkut... Ahelyett is kell valami, egy a biztos, nem Banner lesz. Egyébként pedig hengerfejtömítés a játék neve :-(
Hali!
Én is elvittem szervízbe. Egy elektromos motor (ami a belső szellőzést hivatott fenntartani) kattog a kesztyűtartó mögött. Cseréje 46K + munkadíj. Jól indul a hét. Igaz, Gyuszkó! :(((
GRX: Bizony a jó computert is időbe telik megtalálni, mint a jó autót :))
OFF
SQS: Sajna nem jött össze, a végén már a régi diszket sem látta, ráadásul a CD is beszart a végére.
Ma megy a cucc a faszihoz akitöl vettem, megnézik lehet-e kezdeni valamit vele de lehet hogy visszadobom az egészet a p...ba és veszek inkább egy új gépet, a tököm tele van már ezekkel a faxnikkal!
Miért olyan nehéz PC-böl is olyat találni mint autóból a pözsó? Nem egy versenygép, de megbizható és megy! Az összes felmenöjét a billgécnek meg minden egyéb majomnak! Uff én beszéltem!
Na végre jól kimérgelödtem magam, de jólesett:-)
ON
Márciusra lehetne egy tavaszi talit szervezni...
Boldog, hibamentes hetet mindenkinek!!!!!
Sajna a szerelő kicsinykét elszomorított, hibalista az általam elmondottak alapján:
- Bal hátsó csapágy (összes tömítő és egyébbel együtt!),
- V.melyik első féltengely (csapágyastól!),
- Teljes futómű felújítás,
- Ráadás vízpumpa, vezérmű-szíj,
- És ami még jön hozzá... .
Indulásként 130e alatti összegre ne számítsak!! :-)))