Sziasztok, szereztem egy gyári középsztendert, viszont a rugók sajnos nincsenek meg hozzá, ami gondoltam nem probléma, gyári alkatrészként sem egy nagy tétel. Viszont mégis problémába ütköztem, a kisebbik/belső (50520-mf2-610 cikkszámú) rugót már nem gyártja/forgalmazza a Honda, ami amúgy elég nonszensz, tekintve hogy a 2010-es varákat is még ezzel szerelték, ami azért nem volt túl régen.
Esetleg valaki aki éppen valamiért leszedi a középsztenderét le tudná nekem méregetni ezt a rugót (keresztmerszet, hossz, stb.) hogy le tudjam gyártatni? Vagy tökvéletlnül valakinek elfekvőben egy otthon? Esetleg tud valami helyet ahol még be lehetne szerezni? Köszönöm előre is.
Azok az óriás keresztfejű csavarok a gyáriak. Ha mindkét irányba forognak, baj van a menettel, lehet hogy valaki előtted túl erős volt. Az enyémből simán kijött mind a négy egy egyszerű PZ2-es csavarhúzóval.
Én a gyári helyett tettem fel az MRA-t, kisebb azzal a turbulencia a 188 centimmel.
Meg csak nehany napja vagyok Varadero SD02 (2006) tulajdonos, de mar ennyi idö alatt is sok hasznos infot talaltam nalatok a forumban, köszi!
Egy problemanal viszont elakadtam. A motort MRA allithato feltetes plexivel vettem, de megkaptam hozza az eredeti gyarit is.
A magassag+sisak kombinaciomhoz nem passzol az MRA, minden allasban nagyon hangos a sisak, ezert szeretnem kiprobalni az alacsony gyari plexit is. Hatha azzal a turbulencia a sisak ala kerül. Meg amugy is szeretnek egy tarto lemezt betenni a GPS-nek a plexi ala.
De plexi tarto csavarokat nem tudom kicsavarni. Eleg fura, orias "keresztfejü" csavarok vannak benne (egy kereszt 8mm hosszu es kb 2mm vastag, közepen kis csillag melyedes plusszban). Ehhez eddig nem sikerül talalnom passzolo csavarhuzot, feltetelezem ezek nem is a gyari imbusz csavarok, mert egyebkent az van benne mindenhol. Ha egy nagy lapos fejü csavarhuzoval probalom, akkor vagy egy fel fordulat utan elakadnak, vagy csak forognak körbe-körbe... Ahogy neztem a szerelesi könyvet, valami specko gumianya van rajta belül, de nem tudom mennyire eröltessem, vagy vmi mas trükkje van-e a dolognak?
Tudnatok segiteni, hogy normal esetben hogyan kellene kijönni a csavaroknak es az en esetemben mi lehet a megoldas?
/Bocs az ekezetekert, nincs magyar billenytyüzetem/
Tudom,hogy a hátsó a domináns,viszont az az egy dugattyú az első féken is már bezavar. Használom ennek ellenére,ahogy eddig szoktam,de sokkal gyengébb a hatás,mint a V Stromon volt.
Dual CBS-nél sem veszti el a szerepét a hátsó fék. Ugyan az első fékre is hat a pedál, de a hátsó fék lesz a domináns, ahogy az első féknél is a fékkar főleg az első fékre hat.
Combinalt van ráírva,az enyém dual combinated. Nekem speciel nem tetszik,mert így a hátsófék elveszti azt a szerepét,amire való kanyarokban stabilizál. A korábbi VStromomnál nagyon megszoktam,adott egy biztonsági érzetet.
Az ABS addig senkinek nem kell, mig van ideje felkeszulni fekezni. Amint egy hirtelen veszfeket kell bemutatnod, mondjuk egy hosszu autopalyas menet utan, hidegben, szakado esoben az elgemberedett ujjaiddal mindenfele superhero kepessegek nelkul maris jol tud jonni.
10 évre visszamenőleg elektronikusan ellenőrizhető futásteljesítmény papír alapon is meg van 2004 ig. Pár számla a szervizről van közte olyan is ami több mint 300e ft -ról szól. Jó gumik, lánc, féktárcsák, fesszabályozó is cserélve. Kék 2005 -ös 3db dobozzal Email címemet itt megtalálod, ha érdekel írj .
Ha nincs is ABS, de van integrált fék minden Varaderon. Nagyon jó találmány! Én balesetmentesen lemotoroztam több százezer Km-t, volt ABS és a nélküli is. Most éppen ABS nélküli motort vettem.
Azt már eldöntöttem , hogy varadero lesz ( suzuki dl-t már elvetettem ,Honda az csak Honda 😊)
Akinek nincs ABS rajta azt később bánta h nem olyat választott? Mert eléggé elvagyok bizonytalanodva, ahogy a hirdetéseket böngeszem 2007 utáni ami olyan árbán van amit igazából vásárlásra szeretnék szánni azon nincs ABS. , vagy inkább 2004-2007ig olyat amin van Abs? nem egyszerű sajnos😊
szerintem jó tudni hány km van benne az mennyire valós,(tudom nem km-t hanem állapotot kell nézni de azért jó tudni a valósat) , mikor hogy volt szervizelve( olaj cserék , lánc állapota stb)
sajnos nincs semmi típus ismeretem a varaderorol így nem tudom mit kell az adott típusnál jobban megnézni ! Ezért próbálok itt informálódni !