vagyis ha olyan akkor a tied is dörzskerekes , és fixen (állandóan )hajtja a kerekét a motor , vagy ha a likomatic , akkor meg van az olajkuplungja , ami ha álsz a rollerrel akkor szabadon fut a motorja , mint a robogóknál , és csaak gázadásra hajtja a kereket...
de ez itt mindegy ...
tehát ; én ezekkel a rollerekkel egy liter benzinnel bazisokat rollerezek !
nem igazán érteni hogy mit akarsz még ebből a kis fogyasztásból is csökkenteni ???
mondjuk elmész az A-pontból B-pontba egy liter benzinnel , akkor mit akarsz ? hogy kevesebbet fogyasszon mondjuk 10 % al ? és akkor csak kilenc deci benzined foggyon ? spóroltál egyből 34 forintot . :-))
régen nézegettem az enyémeimnek a fogyasztását , de már gőzöm sincs mi hopgy volt , de emlékszem hogy annyit fogyasztottak mint a gyári adatokban is van ...
ha a tied a gyári fogyasztási értékeknél többet fogyaszt (lényegesen ) akkor annak oka van . vagyis valami rossz !
sokminden lehet . akár a henger kopott , vagy a gyűrű törött , vagy megszorult, és több benzint adtak neki hogy még mennyen ... vagy a gyújtás tolódhat el , vagy a karburátorba variáltak el valamit a 10 év alatt... esetleg levegőszűrő , kipufogó dugult... esetleg a keverékolaj minősége menyisége..
lehet ha megmutatnád egy kisgépszerelőnek aki motoros fűrészeket , vagy fűkaszákat jkavit az többet tudna mondani .
de zárszóra : azért kiváncsi lennék mennyit fogyaszt most a rollered , amiből le akarsz faragni .
hat sztem az osszes autos/motoros is ezt szeretne... ha 10 eves akkor karbi tisztitas ilyesmi, de nem fog csoda tortenni. az alkatreszhez annyit, hogy nem tom milyen geped van es milyen jellegu alkatresz kell hozza, de elofordulhat hogy motorikus reszekhez talalsz kinibol hozzavalot.
Köszi a gyors választ. Van még egy kérdésem. Van egy sport Go-Pedem sztem több mint 10 éves már sokadik tulajdonosa vagyok. Hogyan lehet megcsinálni, hogy kevesebbet fogyasszon, de a teljesítmény ne romoljon?
sziasztok én nem rég vetem a rollerem egy lomis bazárban 10 000 ért beránto zsinor és gyujtás kábel hiányzott ezek potlása és a karbi kipucolása után ment a gép
Üdv. én egy goped esr 750 vagy esr 750 ex et szeretnék venni van valakinek aladó vagy tud segíte ni hogy hol tudnám meg kaphatni mindenképp használtat 100-150 ezer ft ért.
Helló! Szeretnék építeni egy motoros rollert , de nem tudom hogy kezdjem el . Vagy egy pocket bike-ból vagy egy fűkaszából szeretném megépíteni ? Menyiket az egyszerűbb megépíteni. Vagy ha valakinek van más ötlete szívesen meghalgatom. Előre is köszi!
Egy éve vettem teljesen újonnan, én szereltem össze. Ha minden igaz MACH1 a típusa, de láttam ugyanezt a kivitelt rengeteg helyen, más névvel. Kb 1000 km van benne, ezt majd megmondom pontosan, mert az órája megvan a kezdetektől, de fejből nem tudom. Megkímélt a darab igazából soha nem volt hajtva. Kipróbálva ki lett a végsebessége (52 km/h-nál többet akkor sem mentem vele, és azt is csak rövid ideig, kb fél percig), de az utazósebessége 30 km/h körüli (ez az optimális, mert a röpsúlyos kuplung kb. 26 km/h-nál engedi el teljesen a gépet). 1,5 liter körüli a tankja, ezzel 50-60 km-t gond nélkül elmegy. A bejáratás alatt 1:20 arányú keveréket kapott, utolsó időszakban 1:35 körüli arányú keverékkel üzemelt. Ami plusz, az egy kosár a kormányra szerelt tartójával (tehát könnyedén leszedhető a kosár), valamint egy kerékpár kilométer óráját szereltem fel. És van egy hátsó lámpa, index, féklámpa komplexum felszerelve, a saját vélt biztonságom érdekében. Adok hozzá egy 5 literes műanyag benzinkannát, és a keveréshez szükséges 1 dl-s olajedényt. 80 ezer Ft körüli árra gondoltam így első menetben. Holnap hozok magammal képeket. Ha komolyan érdekel, szívesen elküldöm, vagy feltöltöm ide
Vaterán szokott lenni bőven, biztosan találsz megfelelőt. Hangja az van, de igazából nem olyan vészes. Persze ha az ember húzza neki, akkor hangosabb is tud lenni. Én kb. 30 km/h sebességig szoktam haladni. teljesen elviselhető ott a hangja még. Sőt olykor jól is jön hogy van hangja, legalább észrevesznek ha sétálnak előttem a kerékpárúton. Persze 40-50 körül már nem viccel a kis jószág hang területén ... Biciklis út teljesen rendben, a járda viszont a szegélyek miatt tud problémás lenni. Bizonyos utakra meg gond nélkül "lemerészkedek" vele. Persze figyelni kell, de ez így van minden "puhatestű" járművel.
Jobban belegondolva, esetleg eladom az enyémet. Elköltöztem Szigetszentmiklósra, perpillanat robogózom a nagyobb távolság miatt, így ha gondolod beszélhetünk a dologról ...
Háááát szerintem nem nagyon bírná ki. Ha jól látom 7Ah akkuk vannak benne, az meg borzasztóan kevés :( (24V 300 W az ugye kb 12A, amit egy 7 Ah-s akkor fél óráig is nehezen tud. Sík, jó minőségű út, szélcsendes idő, kőkeményre fújt gumik, és 70Kg rolleros nagyon-nagyon szűken ...) A 10 km különben, mint távolság, nem sok, én a benzinesemmel gond nélkül ingáztam ilyen távon, még élvezetes is a dolog. Az elektromosak azonban erősen korlátozottak a hatótáv területén.
Mi a véleményetek a Razor E300-as elektromos rollerről? Újonnan 65 ezerért meg lehet kapni. Ez bírna napi 2x10 km utat? Vagy ennyit már én nem bírnák ki rajta? Ez kocsival kb. 30-40 perc egy út, forgalomtól függően. Itthon és munkahelyen is bírnám tölteni, ha szükséges.
nem teljesen ertem a kerdesed. marmint mihez? ott elbukik a dolog hogy hivatalosan nem mehetsz ki kozutra. cm jelzest sosem kapsz bele. mondjuk a robogok 70%-aban szinten nincs. egyebkent meg a kreszbol, es a kulonfele kohem rendeletekbol pontosan milyen feltetelekkel (muszaki es szemelyi) mehetsz ki kozutra. nagyon valoszinu hogy jogsi nelkul egyik se megy majd legalisan...
Sziasztok én is 33cc dőrzskerekessel kezdtem nem volt rossz csak jol kell beállitani,utána 49cc g scooter ami szintén jó csak állos volt ,most van ugyan olyan de űléses 2 db egyiket eladnám jó állapotban 56000-ft ha valakit érdekel VAn elektromos is massziv űlés lámpa duda beépitett tőltő 24voltos nem tul gyors de jó ujj aksikkal 46000-ft