Köszi, megvárjuk a fejleményeket. Pénteken beugrottam a Suzukihoz, megnéztem az S-Crosst. Nem rossz, de egy számmal lehetne nagyobb. Mondjuk akkor 8M helyett 10-11 lenne az ára.
Köszi az együttérzést! Természetesen a Renault Császárhoz vittem, itt vettük, korrekt cégnek ismertem meg. Sajnos a karosszériamunka és a fényezés az ki van szervezve a Fordhoz, tele van a műhely, február elejét tudták ígérni a javításra. Az a baj, hogy a kocsi nálunk elengedhetetlen és nem felesleges luxus, ezért muszáj voltam bérelni. Remélem a biztosító ennek egy részét megtéríti majd, ma küldöm a nyomtatványt vissza nekik az indokaimmal. Persze a két hónapi bérlést nem fedezi majd, de második autót nem szeretnénk venni, a Renault-Nissan-Dacia vonalon pedig nem nagyon akad olyan autó amire ebbéli állapotában szívesen beszámíttatnám. Ez a része buktás, de hát az autó kevés kivételtől eltekintve amúgy is ráfizetéses. Nekünk viszont sajnos egyedüli opció.
Bele kell állni, türelemmel végigvinni, nem felb ... ni az agyad a nyilvánvaló igazságtalanságon, elborult jogértelmezésen, bikkfanyelven írt hazugságokon, félrevezetésen.
Én eddig mindig nyertem biztosítóval szemben.
Szólj, ha tudok segíteni, vannak bevált eljárásaim :)
Pontosabban, remélem, hogy rendben lesz minden, mert ugye a biztosítók nem arról híresek, hogy szívesen kártalanítják a kedves ügyfeleket. :) Remélem, hogy simán megy majd, de készülök a legrosszabbra! Mindegy, bárcsak ne lenne senkinek ennél nagyobb baja, Nektek, kedves fórumtársak a legjobbakat kívánom, vigyázzatok magatokra!
Mibe is kötne bele a biztosító egy GYÁRILAG az új autó megvásárlásakor extra felszereltségként beszereltetett, a forgalmi engedélyben feltüntetett gallytörőbe. Vagy esetleg a vonóhorogra gondoltál? Az is szerepel a forgalmiban és azzal is gyárilag szerelt az autó.
Hogy mások miért rakják fel ezeket azt én ENNYIRE nem vágom. Én azért tetettem fel a gallytörőt mert szvsz jól mutat, vonóhorgot meg azért, mert bármilyen furcsán hangzik is, de vontatok vele.
Az ellenfél GFB-jére lesz. Az ismeretlen helyszín, jobbkezes kereszteződés nagy sebességű megközelítése és a havas út sosem jó párosítás. Csapás csapás hátán, hogy legjobb esetben is februárban lesz megcsinálva, annyi munka akadt az elmúlt napokban. Kezdődik a kanosszajárás a biztosítóval, bérautó bevasaltatása, avultatás, s csak remélni merem, hogy nem lesz GTK! Mivel az elején, balról a sarkát kapta el, arról lecsúszott és letépte a gallytörőt. Az meg úgy láttam eltekerte az egész elejét, meg valahol megtéphette a hűtőrendszert, mert elfolyt a hűtőfolyadék is. :(