Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joker01 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3583
Látom nincs megtuningolva a verda :)
Előzmény: fazeres (3580)
joker01 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3582
1. bontós úgysem ad külön.
2. A csúszógyűrű is kellene, mert más az áramkör, és az megint nem olcsó
Előzmény: wik_406 (3578)
SajtFondue Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3581
Csodalanam, ha a bontos megbontana a komplett kormanyt....persze egy probat talan meger! :-)
Előzmény: wik_406 (3578)
fazeres Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3580
http://picasaweb.google.com/jakrisztian/TraktorGyorsulSa#5256534033574763218

Tegnapi kis videóm, még ment 194-ig, csak kikapcsolt a fotoapparátus.
sdigit Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3579

Én is érdeklődtem tempomat beszereléséről. Egy renault szervízes ismerős nekem is azt mondta, hogy kormányt kell cserélni, meg még szoftvert frissíteni.

Előzmény: wik_406 (3578)
wik_406 Creative Commons License 2008.10.13 0 0 3578
szia!

Elvileg nem kell kormanyt cserelni, a kivagas ott van. Oda is csak ket kapcsolo kell...

Kerdes, hogy lehet-e bontoban kapni ilyet.

Wik
Előzmény: PaFec83 (3577)
PaFec83 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3577
Abba biztos voltam, hogy nem csak a kapcsolót kell beszerelni, de a kormány cserére nem gondoltam.
Előzmény: joker01 (3576)
joker01 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3576
A kábel bent van mind1ik autóba, de attól még nem lesz tempomatod, ha berakod azt a kapcsolót.
Az csak aktiválná, de még kellene hozzá másik kormány is.

Előtte omegám volt, ott csak az indexkart kellett cseréljem, és már működött is.
De espace-nél a kormányon vannak a kezelőgombok.
Előzmény: PaFec83 (3575)
PaFec83 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3575
És hogyan működik? A kívánt sebességnél megnyomod, és aktív lesz? Nekem csatlakozó van, kapcsoló nincs. Opcióként benne lenne? Vajon könnyedén beszerelhető lenne?
Előzmény: wik_406 (3574)
wik_406 Creative Commons License 2008.10.12 0 0 3574
szia!

Nekem a tempomat kapcsoloja van mellette.

Wik
Előzmény: PaFec83 (3573)
PaFec83 Creative Commons License 2008.10.11 0 0 3573

Sziasztok!

 

Már egy ideje a kocsi csak úgy indult be, hogy a start gombot addig kellett nyomni, még be nem indul. Sokat segítettettek a hibával kapcsolatban, és ma nekiestem a javításnak. Bonyolult dologra számoltam, de az egész kb 1 óra volt a kiszereléssel, és a visszaszereléssel együtt. Már tökéletes, olyan mint régen. Ha a kártyát kicsit betolom, akkor már szól is a rádió. van a kocsiba egy nokia BT kihangosító, mostanába megint használtam , és olyat csinált néha, mintha a tápja megszünt volna, majd kb 4-5 mp. múlva ismét működött. Lehet mostmár az is megszünt ezzel a javítással. Tesztelés alatt.

 

Csináltam képeket a szétszerelésről, ha valakit érdekel szivesen megosztom!!!

 

Lenne egy kérdésem. Nekem a start gomb mellett van valami kapcsolónak helye, most csak vakdugó van ott, de a box alatt találtam egy csatlakozót ami csak úgy van. Mi lehet az?

 

Üdv: PaFec

lmano Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3572
Bocsi, ha már valaki látta, de nagyon sok okosság ki van gyűjtve a dialogysból itt:
http://www.matrasport.dk/Cars/Espace/vault/JE/
Elkészült a váltóm. Beszereltük, de az igazi teszt a jövő héten lesz, majd írok, hogy milyen.
joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3571

Na elhoztam, kesztyütartó ajtó csere precíz munka, kp. zár nem rakoncátlankodott, tehát függőbe maradt.

1 forintot nem kértek tőlem.

 

joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3570
Az összes nyitva marad.
Úgy csinál ,mintha bezárná, de nem.
Az utasvédelem is aktíválódik menet közben, ki is gyullad a belső zárógomb pirosan, hogy bezárt, de nem zár be.
A csomagtartó ajtó zár be 1edül, mert ott csak áramkört szakít a rendszer, mivel mikrokapcsolós a nyitó, de a 4 ajtó nyitva marad.
De 1 jó ideje megint jó.
Nem frankó ez így, mert nem megbízható ,nem tudom, majd hol nem fog megint bezárni:(

Valami elektronika tíltja, mert itt már minden kapcsolatban van mindennel.
Menet közben is ha ütközés van, nyitja a légzsák is, meg az övfeszítő is, hogy ki tudjanak szedni a kocsiból.
Tehát van mit átnézni a hiba keresésénél.
Kiváncsi leszek mire jutottak, lassan elindulok érte, de szerintem most tök hibátlan, mint az elmúlt 2 hétbe, és nem tudtak vele kezdeni semmit.
Előzmény: wik_406 (3569)
wik_406 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3569
szia!

csak egy ajtot nem zar be, vagy az osszes?

Wik
Előzmény: joker01 (3567)
joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3568
Amúgy ezekkel már fél éve heti kapcsolatban állok,mind száma a telcsimben, ha hívom őket, a számomról ismernek és mondják, hogy még nincs :)
Előzmény: BiaStrom (3565)
joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3567
Múltkor a 4esem nem akart bezárni.
Csak villogott az index, jelezve, hogy bezárt, de nem zártak be az ajtók.

2 hete beszéltem a keszthelyi szerelőfőnökkel, levittem hozzá, mire leértem, újra működött:(

Hiba semmi.
Hazaérek, megint beszart.
Most megint jó, de tegnap levittem ismét a szervízbe, ugyanis a felső középső rekesz ajtaja a műszerfalon nem szép, mert felpenderedett róla a bőr.
Ez típushiba a 2003-2004es verdáknál, tudja a Renault is, ezért NAGY! meglepetésemre képzeljétek ingyen cserélik!

Ma délután megyek is érte, meg remélem kiderült valami a kp.zárrol is, mert annak a vezérlője meg pont ezalatt van.
joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3566
ok,ok, köszi
Előzmény: BiaStrom (3565)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3565

Joker!

 

Ha kitöltöd az infókat (személyautó, mindenalkatrész, Renault, Espace), feldob pár Renault bontót.

 

Tehát a Szekszárdi: Decar KFT, +36-20-22-12-217, 20-26-20-129, 74-313126

Előzmény: BiaStrom (3464)
joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3564
Lehet, hogy valami ilyesmi megoldás lesz.

Szekszárdon van?
Előzmény: BiaStrom (3563)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3563

Nekem van mindenem, csak próbálom informálni a kollegákat. Miért nem veszel egy bontott sint, mondjuk Szekszárdról?

Előzmény: joker01 (3562)
joker01 Creative Commons License 2008.10.10 0 0 3562
Az az Én hirdetésem, és az tetőtartó.
De nekem a tetősín nincs a kocsin, ezért adom el a tartót.
Előzmény: BiaStrom (3487)
LAK Creative Commons License 2008.10.09 0 0 3561

Helló!!

 

Ma megjavítottam az ablakmosót: szerencsére az espacefreunde-de-n sok infó van fönn, pl. az is, hogy ha a motor megy, de nem jön a leves, akkor csak el van dugulva. Így is volt. A tisztításhoz (meg a cseréhez sem) kell akna, megoldható egy 13-as kulccsal meg egy csavarhúzóval az egész. Fél óra alatt. Mivel a fényszórómosó még nem jó, amiatt még egyszer szét kell szedjem a cuccot, ha érdekel valakit, esetleg dokumentálhatom és leírhatom lépésenként. 

 

Cső,

LAK

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3560

A vasalásnak még meg kell néznem az SZJ számát, mert anélkül nem tudok róla számlát adni :)))

De tényleg durva drága ez a cucc, nem gondoltam volna.

Persze eladásnál az extráknak az árban alig van jelentősége, legfeljebb könnyebben lehet eladni.

De ha használjuk, könnyű megszokni a jót.

Előzmény: BiaStrom (3559)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3559
Ok, köszönöm. Szavadon foglak! Mosást is vállalsz? Vasalást?
Előzmény: Törölt nick (3558)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3558
Novembertől márciusig eljössz hozzám Tárnokra, pl. szombatonként. Megmérem a nyomást, és ha kell, fújok bele. Van kompresszorom is. Olcsón megszámítom :)
Előzmény: BiaStrom (3557)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3557

17.000,- Ft*4=68.000,-Ft a szett? Brutall! 

 

Amúgy vennék 17 colos felnit, nyomásérzékelőset, téligumihoz. Ha tud valaki eladót ne kíméljen. :)

Előzmény: wik_406 (3555)
fazeres Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3556
Talán 3500 ft volt a gyári motor a szerencsi volt rönyó kereskedésben.
Előzmény: SajtFondue (3551)
wik_406 Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3555
szia!

Nekem is jelzett mar, es telleg eresztett. Viszont az erzekelo a szelben van, es 17000/db koruli ara van, ugyhogy vigyazni rajuk :)

Wik
Előzmény: BiaStrom (3554)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.08 0 0 3554
Egyre elégedettebb vagyok a IV-esel. Kétnapja figyelmeztet a kocsi, hogy vigyem szervízbe a kocsit, mert esik a nyomás a jobb első gumiból. Első nap a hidegnek tudtam be a dolgot, pár tizedet nyomtam a gumikba. De, csak tovább jelezte a hibát. Megint nyomtam bele, mert tényleg hiányzott 0,2 bar. Tegnap lement 1,9-re és egy nagy STOP felirat is megjelet. Ma lementem a gumishoz és egy 30-as csavart vett ki a gumiból. Tetszik ez a funció....:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!