Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.10.30 0 0 3613
Ezt nekem is „felírták”. Ajánlatot is adtak: az alsó 16, a felső 130 ezer!

Ennyiért inkább kopogjon.

A felső nem tud kiesni. Az alsóval volt baj?

Előzmény: LAK (3612)
LAK Creative Commons License 2008.10.30 0 0 3612

Hi!

 

Most jöttem meg Osztrákiából. Jó sok tesó van arrafelé (III-as Espace, de II-es is).

Az indulás előtt egy nappal valami reccsent, onnantól meg darált valami: kiesett az egyik motortartó bakból a csavar. Gyorssegély (Multipla-csavar megrövidítve, metszve, ragasztva), azóta OK. Azért az infarktusközeli állapot megvolt.....  

BiaStrom Creative Commons License 2008.10.28 0 0 3611
Előzmény: Zentus999 (3610)
Zentus999 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3610
Vissza olvastam 10 oldalt, de abban nem nagyon találtam konkrétumot. Most elolvasom a többit is:)

BiaStrom
Köszönöm a linket.
SajtFondue Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3609
A 3asomban van, igaz Initiale, de nem hiszem, hogy csak azert volna.
Előzmény: fazeres (3605)
joker01 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3608
Nézz már körül jobban.
Nekem van a 3asban és a 4esben is.
Előzmény: fazeres (3605)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3607
Szia!

Egy kis segítség, utoljára pár hónapja kérdezte a véleményeket, innen is elkezdheted:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=82960045&t=9113834
Előzmény: Zentus999 (3602)
BiaStrom Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3606
Akasztót?? Nekem van, III-ason is. A kapaszkodón.
Előzmény: fazeres (3605)
fazeres Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3605
Minden van ebben a kocsiban, de egy akasztót a kabátnak nem szereltek volna bele.
joker01 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3604
Üdv a fórumon.
Olvass vissza, le van írva minden
Előzmény: Zentus999 (3602)
ámbátor Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3603
Az eddigi 3600 hozzászólást elolvastad már?
Előzmény: Zentus999 (3602)
Zentus999 Creative Commons License 2008.10.23 0 0 3602
Hali

Kerestem egy igazi Renault Espace fórumot, mert a napokban ültem egy Renault Espace-ben 2003-as 2,2dci-ben. 20 perc múlva elégé beleszerettem eldöntődtem ez lesz a következő vasam:) Sajnos interneten nem találtam használtról rendes leírást kinek milyen tapasztalatai vannak...
Segítségeteket szeretném kérni aki járatos dízel vagy Espace-el kapcsolatosan vagy aki szerelt már ilyen vasat:) Mire kell figyelni, mire kell vigyázni vásárlásnál...
Előre is köszönőm!

Zentus
Krisztian17 Creative Commons License 2008.10.22 0 0 3601

Sziasztok!

Renault espace IV ülések eladók!

Már csak 3db van összesen.

Kitünő gyári állapotban.

 

2005-ös évjárat.

 

Az ár 1db-ra vonatkozik

 

Ár:50.000ft/db.

 

Tel:70/540-1600

sdigit Creative Commons License 2008.10.21 0 0 3600

Szia!

 

Nekem is tökéletes az esti időpont.

Az e-mail címemre átdobnál egy tel. számot, amin elérhető leszel?

Köszi!

 

Üdv.

Előzmény: wik_406 (3599)
wik_406 Creative Commons License 2008.10.20 0 0 3599
szia!

rendben. kozben kiprobaltam , az olasz sajna nem mukodott nekem. 26-an este fele leszek csak otthon.

Wik
Előzmény: sdigit (3597)
PaFec83 Creative Commons License 2008.10.20 0 0 3598
Szia! Valószínű kihangosító csati lehet, mert találtam még egy mikrofon csatlakozót is.
Előzmény: RenPaul (3594)
sdigit Creative Commons License 2008.10.20 0 0 3597
Szia WIK!

Beszéltünk a navihoz való 9 cd-ről.
26-án útba ejtenénk Pestet, és akkor összefuthatnánk.
Csak a pontos helyet és időpontot kellene megbeszélnünk.
Köszi előre is.

Szia
joker01 Creative Commons License 2008.10.19 0 0 3596
ESP kapcsoló a bal oldalon van, a műszerfalon, alul a fényerőszabályozó mellett.
Előzmény: RenPaul (3594)
RenPaul Creative Commons License 2008.10.18 0 0 3595

Sziasztok, tempomat utólag (Espace IV):

mi kell(het) hozzá - feltéve, hogy a gyárival megegyző megoldást akartok (lehet, buherálni - lásd Mégane-klub honlapját, de az nem komoly..):

 

- kapcsoló a középkonzolra

- kapcsolók a kormányra (ez egy cikkszámon van a renónál)

- kormány-légzsák

- kormánykerék (ez kiviteltől függhet - nem biztoshogy kell..)

- forgócsatlakozó (ez viszi át a vezetékeket a kormánykerékbe (légzsák + duda + tempomat)

- gázpedál (kivéve, ha automata váltós a járgány)

 

- a befecskendező számítógép vezérli az egészet, az alapból tudja, a műszerfali kijelzőegységbe pedig be kell csak programozni (Clip-pel: renós diag műszer)

 

2 funkciója van:

- sebesség-szabályozó (tempomat): ilyenkor nem kell nyomnod a gázt, az autó megy magától, 2 km/h-s lépésekkel tudod beállítani a kért sebességet

 

- sebesség-határoló: beállítasz egy sebességértéket, pl 130 km/h, és ezt tartja az autó, amíg nyomod a gázt, ha mégis gyorsabban akarsz menni, akkor padlóg nyomod, és akkor átmenetileg kikapcsol a határoló - hülyén hangzik, de ez az igazán jól használható, én kizárólag ezt (a sebességhatárolót) használom - biztonságosabb is, mert a lábad mindig a gázpedálon van, ha hirtelen kell reagálni, gyorsabban megtalálod a féket stb..  ezért kell a speckó gázpedál, mert a tempomatosoknál van egy "kick-down" kapcsoló padlógáz helyzetben (mint az automata váltónál).

 

üdv

Előzmény: PaFec83 (3575)
RenPaul Creative Commons License 2008.10.18 0 0 3594

Szia,

kapcsoló a váltókarnál:

ESP van a gépben?

ha nincs, akkor lehet annak a csatija: ott van a perdület- és keresztgyorsulás-érzékelő azoknál a járgányoknál, amelyikekben van.. (kb 2x8 pontos csati)

vagy ha a kihangosítód nem gyári, de van benne gyári előkészítés..

(ezt onnan tudod, hogy hátul a tetőn van egy kis antenna - ha van gyári tel.előkészítés..)

üdv

Előzmény: PaFec83 (3584)
joker01 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3593
Az legalább egészséges:)
Előzmény: PaFec83 (3592)
PaFec83 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3592
Nem akarok én mindent megszerezni bele, csak kíváncsi vagyok.
joker01 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3591
oin=pin
Előzmény: joker01 (3590)
joker01 Creative Commons License 2008.10.16 0 0 3590
Akkor a hasznaltauto.hu-n nézd meg párnak a belső fotóit.
Meglepődsz, mik vannak ott.
Enyém is alap azon a részen, nekem is vannak csatik alatta, mégsem izgat, mert lehet az még kódoló is.
Némelyiknek gombsor van ott, és oin kóddal indul, mint a telefonod.
Ne akard már mindet megszerezni bele :)
Előzmény: PaFec83 (3584)
Goodman Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3589
automata váltó csatija pl.
Előzmény: PaFec83 (3584)
fazeres Creative Commons License 2008.10.15 0 0 3588
300 körül lehet.
Előzmény: Törölt nick (3587)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3587

Én is meg vagyok elégedve az enyémmel, de ezt nem gondoltam volna róla.

Ha egyedül megyek kipróbálom.

Vagy megírom itt, vagy az újságban olvastok rólam:)

Km állásod?

 

 

Előzmény: fazeres (3586)
fazeres Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3586
Nincs tuning, sima TD 2,2-es. Bár a 114 LE-höz képest meg vagyok elégedve a menetteljesítményével.
Előzmény: Törölt nick (3585)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3585

Hát (majdnem) egyforma "traktorunk" van!

OK, az enyém két hónappal öregebb, és 205 ezer van benne.

Tényleg nem esne ki a motor, ha ilyesmit próbálnék?

160 felett már nemigen hallanám a rádiót...

Ennyit számít a chiptuning?

Előzmény: fazeres (3580)
PaFec83 Creative Commons License 2008.10.14 0 0 3584
Ha valaki elkezdi bontani a kocsiját, elég sok kérdőjel jelenik meg a fejébe. :) Ma szétbontottam a váltó, és a kártyaolvasó boxot, kihangosító javítás miatt, és ismét találtam egy csatlakozót a váltókarnál. Ha a kártyaolvasónál a tempomat kapcsolónak van a csatlakozója, akkor most vajon mit találtam?? Ha tudja valaki légyszi ossza meg velem, mert érdekel. :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!