Ó, nem, a Lexus köszöni szépen, kiválóan van, nem bántam meg cseppet sem. Igazság szerint az egyetlen méltó riválisa sportszedánként az Alfa Romeo 156-osnak, mert kívül-belül hasonlóan egyedi és klasszikus, de persze el kell ismernem: az Alfa szebb.
Még tavasszal kínomban felhívtam egy 147 tulajt, aki ráadásul Alfa Amore tag, 2.0 TS-e van, kevés kilométerrel. Kiemelkedően gondos gazda és vérbeli alfista, de mégis lebeszélt (!) a típusról, elsősorban a 2.0-s motorról. Azt mondta, nagyvárosba, napi használatra, családi autónak nem ajánlja. Hobbiautónak annál inkább. Nos, egy veterán erre a célra már van. A kör bezárult.
Az én 147 2.0-m tiptop volt, amit anno említettem is neked csak ugye eladtam.. Az viszont nem jött le, h ugye Lexust vettél végül, akkor miért hoztad be ide újra a 147 témát? Rájöttél, h mégse jött be a Lex, csak még magadnak nem vallottad be? :-)
De tegyük fel, hogy a TS motorok megfelelő karbantartás mellett ugyanolyan megbízhatóak, mint a konkurens gyártók motorjai, én ezt el is hinném. Ami viszont szomorú tény, az az, hogy ezek a motorok nem mennek el sokkal többet 200e kilométernél, nem ismertek 400e-500e km-t futott példányok. (Ha igen, linkelj kérlek, akár eladó példányt is, kíváncsiságképp érdekelne.) Mindenesetre én NEM a TS motoroktól féltem, amikor nem vettem 147-est. Nem féltem semmitől, csak épp nem volt eladó megfelelő példány és kellett az autó gyorsan. Ennyi a mágia.
Abban van igazságod, hogy még a "szakma" (autószerelők, újságírók) is gyalázatos módon hajlamosak Magyarországon szarolaszozni, szarfranciázni, miközben német autók problémái felett elsiklanak. Régi dolog ez, de azért vannak már üdítő kivételek (pl. a TC-n is)
A Ruville nem annyira vészes árú, ha nem belevaló akkor vissza is küldheted. Ezenkívül más ötletem nincs mint hogy a gyári cikkszám alapján keresgélj, hátha találsz valahol....
Egyszer már járt itt márciusban. Akkor is az "ismeretterjesztése" más gyártmányú autók dicsőítésébe torkollott.... (ezért volt nekem ismerős a nick....)
Sau. Egy V betűs fórumozó akinek soha nem volt hozzászólása ebben a topikban és idejön egy kb fél éves lejárató cikkel "ismeretterjeszteni". Szerinted? :P
Tenyleg nem tudom milyen érveket vársz. Egyszer mar volt egy hasonloan ostoba cikk a TCn, ott is bevalogattak a TS-t a 10 legrosszabb motor koze, mert be kell tartani az olajcsere, szijcsere periodust es nem szabad hidegen taposni. Ehhez kepest a magukat megsemmisito, kigyullado, felrobbano, szarrakopo konkurencia emlitest sem erdemel.
Nem hízelgő videó, ez tény, de ettől még nem gondolom lejárató videónak. Hidd el, a családban volt 3 Alfa is (145, 146 és GTV 2.0 JTS), és csak azért, mert nekem (még?) nincsen, más sincs jobban oda az Alfákért, mint én. De az Alfának is vannak sikerültebb és kevésbé sikerült típusai, nincs ezzel semmi gond, más gyártónál is van ilyen, szerintem nem érdemes személyes sértésnek venni. Az Alfa 147-nek egy csomó erénye van és mint írtam, vettem volna én is, csak épp lecsúsztam a kiszemelt példányról és sürgősen kellett autó (nem várhattam még heteket vagy akár hónapokat egy megfelelő darabra). De azt be kell látni, hogy a 147-hez az átlagosnál sokkal nagyobb elszántság és pénztárca kell, ha az ember mindennapos, meghízható autóként akarja használni. Ennyi.
Mert akkor nem fogsz elkezdeni válaszolgatni arra hogy egyrészt mi is olvasunk internetet, másrészt meg a kutyát nem érdekli, hogy ki és miért csinálta ezt a lejárató videót.
"Sokan hisznek a szívó benzines motorban, de nem mindig jó választás. A Vezess Értékbecslőben átvizsgált Alfa 147 2.0 Twin Spark gazdája megtapasztalta mindezt. A használt 937A mappája majdnem egymillió forintnyi friss szervizszámlát rejtett a kesztyűtartóban."
először írok ide,nyilván nem véletlenül. Eladóvá lett a lányom Alfa MiTo-ja, 2011 szeptemberi, 1,4 benzines MultiAir 105 LE, nálunk 2016 decembere óta van, előtte egy nürnbergi fickóé volt. most kb 174000 km lehet benne, még használatban van. Hirdetem már itt-ott, de igazán komolyan nem volt érdeklődés. Gondoltam hátha itt van olyan Alfahívő, aki ilyet keres.
Az autó Németországban van, decemberig jó a műszakija. A honosítással nem tudok foglalkozni, és eurókat szeretnék érte kapni, nem forintokat. irányár legyen 3800, képezheti megbeszélés tárgyát. Amióta nálunk van,megvannak a szervízszámlák, mivel a gyerekem járt/jár vele, nem ezen spóroltuk meg a rezsirevalót. Természetesen van rajta tennivaló, de szerintem nem vészes. érdeklődés esetén küldök képeket, meg válaszolok is, ha van kérdés. Remélem az emailcímet nem dobja ki a rendszer: drszabod@gmail.com
Bekaptam a takonykórt, dögröváson vagyok..... így elmaradt a találkozás is a StílóSztájliszt-tal (kacsintós fej ikon) .... nem mindent lehet ' virtuálisan' intézni.... legalább is ugyanavval az eredménnyel ....6ékonysággal.....
Valahogy összehozlak Titeket, aztán legalább információ-TSere szintjén, oldjátok meg 1más között ..... értsd helyesen: sem keresni, sem bukni nem akarok rajta, nettó segítő szándék és.... pont. A mondat végén.
Közben megoldottam, vagyis rájöttem a hiba okára. Kell egy alapos tisztítás a mechanikának, illetve a két motor cseréje (ha sikerül találnom, akkor csak a fogaskeréknek), mert végállásnál elugrik a spirálon, és emiatt nem tud végállást tanulni. Jó eséllyel valami Alfáé is jó lesz, hogy ontopic legyek :)
Köszi. Ma ránéztem jobban, a roló egyáltalán nem működik, az üveg része meg szakadszosan előremegy és bezáródik, de semmi más. A motorokat imbusszal tekerve mozog minden, szóval valószínűleg mechanikailag rendben van.
Vajon én vagyok vak, vagy tényleg nem lehet diagolni a napfénytetőt a Stiloban? Össz annyit találtam róla, hogy a can hálózatban engedélyezzem vagy ne.