--------------------------------------------- TOT bejárások
(A létszám körülbelül kezelendő, +1 és +2-re is írhattok, majd meglátjuk, hogy addig lesz-e lemorzsolódás meg a szállás hogyan alakul)
#1 -- Főleg az oda- és visszavezető utak 2019.05.24-26 Aki kéri, gdb-ben elküldöm a tervet!
Gyülekező: sarkadi MOL kút 9:15 indulás tele tankkal: 9:30 Késés esetén gyere egyenesen a nagyszalontai pénzváltóhoz: az OMV kút bejáratával pont szemben van egy kis utca, ott be - és 20m múlva JOBBRA, bent az udvarban egy szimpatikus kis ház. Innen indulás: 10:30 Szállás: IC Ponor üdülő, félpanzió. 30% előleget kell fizetni náluk, ami nem jár vissza. Ha nem tudsz jönni és beugrik a helyedre valaki, akkor lebizniszelitek egymásközt.
--------------------------------------------- TOT bejárások
(A létszám körülebelül kezelendő, +1 és +2-re is írhattok, majd meglátjuk, hogy addig lesz-e lemorzsolódás meg a szállás hogyan alakul)
#1 -- Főleg az oda- és visszavezető utak 2019.05.24-26 Aki kéri, gdb-ben elküldöm a tervet!
Gyülekező: sarkadi MOL kút 9:15 indulás tele tankkal: 9:30 Késés esetén gyere egyenesen a nagyszalontai pénzváltóhoz: az OMV kút bejáratával pont szemben van egy kis utca, ott be - és 20m múlva JOBBRA, bent az udvarban egy szimpatikus kis ház. Innen indulás: 10:30 Szállás: IC Ponor üdülő, félpanzió. 30% előleget kell fizetni náluk, ami nem jár vissza. Ha nem tudsz jönni és beugrik a helyedre valaki, akkor lebizniszelitek egymásközt.
--------------------------------------------- TOT bejárások
(A létszám körülebelül kezelendő, +1 és +2-re is írhattok, majd meglátjuk, hogy addig lesz-e lemorzsolódás meg a szállás hogyan alakul)
#1 -- Főleg az oda- és visszavezető utak 2019.05.24-26 Aki kéri, gdb-ben elküldöm a tervet!
Gyülekező: sarkadi MOL kút 9:15 indulás tele tankkal: 9:30 Késés esetén gyere egyenesen a nagyszalontai pénzváltóhoz: az OMV kút bejáratával pont szemben van egy kis utca, ott be - és 20m múlva JOBBRA, bent az udvarban egy szimpatikus kis ház. Innen indulás: 10:30 Szállás: IC Ponor üdülő, félpanzió. 30% előleget kell fizetni náluk, ami nem jár vissza. Ha nem tudsz jönni és beugrik a helyedre valaki, akkor lebizniszelitek egymásközt.
Én okos kis fejemmel azt hittem, hogy a 400-as volt 41-es, a 600-asok meg 43-ak. De nem, csak a Z-sek voltak 43, a "sima" 600-as is 41.
A 400-ban akartam átcserélni, hogy a kompatibilisak legyenek a kerekeim, de pár mm itt, pár mm ott a féknyeregnél, a tárcsánál - és már készen is volt a baj :-(
én se nem vagyok kicsi se nem vagyok egyszálbél, de ha 45 fokban megdől a motor álló helyben vagy nagyon lassú menetben többségében már nem lehet megfogni
ha 45 alá megy akkor meg kb mindig leér a kormány
cibálhatod a gázt nem fog felállni mint a kisebbek
nekem anno a gyerek be volt tanítva hogy ha dől a motor egy bizonyos szint után akkor ugrás van, régen jó sokat csatangoltunk ketten, volt amikor ilyen tizenpár évesen emelgette le rólam a motort :))
Igazad van, csak azért mondtam mert én sokat használtam aszfalton is.
Nekem olyan mindenes volt.
Bár a 2017-es tripen az aszfaltos csoport is ment többször nagyon rossz úton, murván, megoldható volt, különösebb probléma nélkül. Oda egyébként max egy erős kartervédő elég lesz az ABS verziónak is.