Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nwhite Creative Commons License 2015.10.06 0 0 443

Sikerült leszednem a pótkereket. A csörlő tekerésekor éreztem, hogy enged valamennyit, de pár fordulat után már csak "ugrál". Azt hittem, hogy a csörlőben ment szét valami és ez miatt nem jön le a kerék, de mikor levágtam a csörlőházat összetartó szegecseket és szétszedtem, akkor látszódott, hogy nem itt van a baj. Már csak egy lehetőség volt, hogy a bowdenházban ragadt meg a bowden, úgyhogy párszor komolyabban megrángattam a kereket és le is jött. Egy kicsit megnyomorgatta a bovden a vezető tárcsát, de ezt megigazgatva és megzsírozva már össze is lehetett rakni újra az egészet. A jól bezsírozott bowdent is megjárattam a bowdenházban, úgyhogy remélem most egy ideig nem lesz probléma vele. Pár képet is készítettem az alkatrészekről. A szét és összeszerelés lépéseit nem fotóztam le, mert elég zsíros volt a kezem és így nem akartam a fényképezőt tapogatni, de szerintem aki ért hozzá, az ennyiből is látja, hogy nekiálljon-e a feladatnak egyedül, vagy bízza szakira. Amúgy nem gondolom, hogy azok a nagy fogak szét tudnak nyíródni benne. Inkább az az elképzelhetőbb, hogy a műanyagról letekeredő bowden szétnyomja a vájatokat és ez miatt megszorul az egész.

Zolysys Creative Commons License 2015.10.05 0 0 442

A zárás ézékelés a zárban van 2 helyen. Vezetékeket kellene megnézni az ajtó és a kasztni között

Előzmény: Pe-Zso (441)
Pe-Zso Creative Commons License 2015.10.05 0 0 441

Köszönöm! Így már egészen más mint franciául.


Egy másik kérdés. Tapasztalt-e valaki olyant, hogy az egyik ajtó, (nekem a  vezetőoldali) nyitását nem érzékeli a rendszer. Pl a belső lámpa nem kapcsolódik fel, és nem jelez úgy mint a többinél, ha menet közben kinyitom. Ez még nem lenne baj, de időnként az ajtó belülről nyitásakor a központi zár össze-vissza nyit, zár. Van, hogy nem lehet utána bezárni az autót. Egy szaki azt mondta, hogy a zárban valami mikrokapcsoló rossz... Nekem is olyan érzésem van, mint amikor egy érintkezés bizonytalan.

Előzmény: Zolysys (440)
Zolysys Creative Commons License 2015.10.05 0 0 440

public.servicebox.peugeot.com/ddb/

Előzmény: Pe-Zso (439)
Pe-Zso Creative Commons License 2015.10.04 0 0 439

Szia! Mondd hol találtad meg a magyar használati utasítást?

Előzmény: ko_1122 (430)
anderson74 Creative Commons License 2015.10.03 0 0 438

Sziasztok!

Most lettem én is egy ilyen autó tulajdonosa. Olyan kérdésem lenne, hogy az automatikus kézifék behúzását csak peugeot szervizben lehet kikapcsoltatni? Nekem a menüpontok között nincs ilyen lehetőség.

Csak a hátsó ablaktörlő tolatáskori kikapcsolása van ott.

Köszönöm a segítséget.

lalilo Creative Commons License 2015.10.02 0 0 437

Sajnos a fogaskereket nem lehet cserélni, az egész dobozt kell. Nekem műhelyben cserélték így sajnos nem tudom, hogy a bowden része-e a szettnek...

De gondolom igen...

Előzmény: ittabali (425)
lalilo Creative Commons License 2015.10.02 0 0 436

Sziasztok!

 

A gyári üzemanyagrendszer tisztító adalékról mit tudtok? Valóban hatékony (koksz)? Milyen rendszerességgel kell használni?

 

Köszi!

1.6 THP 

bbvk Creative Commons License 2015.09.28 0 0 435

köszi majd még okoskodom egy kicsit vele.

Előzmény: nwhite (434)
nwhite Creative Commons License 2015.09.28 0 0 434

Megnéztem a kezelési útmutatót és megtaláltam amit írsz. Ezt az "A" típusú monokróm kijelzősnél van, nekem a "C" típusú van és ebben nem találtam meg az általad írtakat. Azt még nem is vettem észre, hogy ki lehet kapcsolni az esőben tolatáskori hátsó ablaktörlő működését. Az biztos, hogy nálam működik. :)

Van valami olyan pont, ahol diagnózist készít, vagy csak az utolsó kiolvasástól bejegyzett hibák listáját (pontosan nem tudom) lehet kiolvasni. Lehet, hogy ez az, amit te írsz.

Előzmény: bbvk (433)
bbvk Creative Commons License 2015.09.27 0 0 433

A menüben a Vehicle configuration" pontban lehet ezeket állitani,-a REV WIPE ACT -megtaláltam hogy a hátsó ablaktörlöt kapcsolja be ha tolat az ember esőben és az első is be van kapcsolva -bár még nem probáltam ki

Az egész menüről ezt a leirást találtam a használatiba -

A "Vehicle confi guration" (Gépjármű konfi -
gurálása) menü kiválasztását követően a
következő berendezések be- és kikapcsolását
végezheti el (rendeltetéstől függően):
- hátramenetben bekapcsoló ablaktörlő
(ld. a "Tájékozódás" c. fejezetet),
- szelektív kireteszelés (ld. a
"Nyílászárók" c. fejezetet),
- kísérő- és fogadóvilágítás (ld. a
"Tájékozódás" c. fejezetet),
- hangulatvilágítás (ld. a "Tájékozódás"
c. fejezetet),
- nappali világítás (ld. a "Tájékozódás"
c. fejezetet).
- kanyarfényszórók (ld. a "Tájékozódás"
c. fejezetet),
- automatikus vagy kézi parkolófék

A driver select talán a szelektiv kireteszelés de hogy a diagnosis consult vagy abandon mi azt nem tudom

Előzmény: nwhite (432)
nwhite Creative Commons License 2015.09.27 0 0 432

A menüs feliratokban nem tudok segíteni, mert az enyémben nem találtam ilyen pontokat.

A nappali fény nálam sem világít, pedig a biztosíték és az égők is jók. Azt mondják, hogy csak diagnosztikai berendezéssel lehet visszaállítani a megfelelő működését. Az égőkhöz hozzá lehet férni a motortérből. Erre én egy kis tükröt használtam, amivel be tudtam nézni a lámpatest alá. Így mindjárt látszódott, hogy hová kell nyúlni. Ha jól emlékszem, akkor egy fél fordulatot kell eltekerni és már ki is jön foglalatostól az izzó. Sok szerencsét. Ha sikerül megoldani a problémát, akkor írd le, hátha nekem is az lesz a hiba oka. :)

Előzmény: bbvk (431)
bbvk Creative Commons License 2015.09.27 0 0 431

ÜDv!

Vettünk egy 5008-ast ,egy kis segítség kellene ,a nappali menetfényem nem világit hiába kapcsolom be a menübe ,lehet hogy ki vannak égve az izzók de nem igazán férek hozzá a motortérből .Honnan lehet hozzáférni az izzókhoz hogy ki cseréljem?A másik hogy van pár dolog a menüben amit nem tudom mit jelent hiába állítottam át nem igazán történt semmi változás .Ezek: REC WIPE ACT,,A DRIVER SELECT ,,,ÉS A DIAGNOSIS CONSULT cagy ABANDON.mEGKÖSZÖNNÉM HA VALAKI FELVILÁGOSÍTANA HOGY MIK EZEK ÉS MIRE JÓK.

előre IS KÖSZÖNÖM

ko_1122 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 430

Közben megtaláltam korábbi hozzászólásban :)

Előzmény: ko_1122 (429)
ko_1122 Creative Commons License 2015.09.26 0 0 429

Sziasztok! Peugeot 5008 -hoz honnan tudnék letölteni magyar használati útmutatót? Az autó külföldről származik, és szeretném átolvasni, mit is tud az autó.

nwhite Creative Commons License 2015.09.25 0 0 428

A hétvégén beszereltem a visszajelzőt a regeneráláshoz. Úgy tűnik, hogy működik, mert ma reggel munkába érkezéskor elkezdett világítani. Sajnos már nem volt annyi időm, hogy elmenjek egy nagy körre. Majd megcsinálom délután. Gondolom nem csak egy lehetőség van ennek a megoldására és újra elkezdi a műveletet, ha megindulok hazafelé. A kérdésem az, hogy hogyan kell ezt csinálni? Több helyen utána olvastam, de több variációval találkoztam. Volt aki azt írta, hogy elég 60-as tempó felett autózni. Máshol azt írják, hogy autópálya autózás kell hozzá (vagyis 3000 fordulatszám felett tartani). Kb. mennyi idő vagy km a regeneráció?

Ja még egy problémám van. Úgy tűnik, hogy a FAP tartályomból szivárog az adalék. Ebben van zacskó, vagy maga a tartályba kerül az adalék? Ha lehúzom a csatlakozókat, akkor elfolyhat, vagy zárt csatlakozások vannak és a szivattyú nyitja ki ha szükséges? Ha után kell tölteni, akkor úgy kell, ahogy pár hozzászólással korábban egy 307-es videón van vagy van erre egyszerűbb (betöltőn keresztüli) megoldás? Az autóm 2011-es 1.6 HDi (82Kw).

nwhite Creative Commons License 2015.09.22 0 0 427

Még nem sikerült leszednem a pótkereket. Igaz, hogy még olyan nagyon nem erőltettem. Ha tekerem a csörlőt, akkor egy darabig lazítja a kábelt, mert lazul a bowdenház, viszont a kerék nem mozdul meg és pár fordulat után átugrálnak a fogaskerekek a csörlőben. Ugyanez visszafelé is. Megfeszül rendesen. Nálam úgy néz ki, hogy nem csak a csörlővel van baj. Azt már különben levettem a kocsi aljáról, de szegecsekkel van összeszerelve, és azt még nem vágtam szét. Egyenlőre nem is biztos, hogy sokat érnék vele, amíg nem tudom a bowden végéről levenni a kereket. De lehet, hogyha a házat szétszedném és azon az oldalon akasztanám ki, akkor lejönne a pótkerék is. Jó lenne látni, hogy min megy keresztül a bowden, hogyan van megoldva a kerék feletti vezetése. Nincs erről valakinek képe?

lalilo Creative Commons License 2015.09.21 0 0 426

Passz...

 

Nekem pont annyit engedett le és fel, hogy éppen hogy  ki tudtam bányászni a kereket...

de úgy néztem, a kocsi alatt elérhető a doboz, néhány csavar tartja, talán aknából otthon is cserélhető.

Előzmény: ittabali (425)
ittabali Creative Commons License 2015.09.20 0 0 425

Hogyan szedték le a pótkereket, hogy kicseréljék a fogaskereket? Nagyon úgy tűnik, hogy miénknél sem működik a leengedés, hiába tekerem. Mielőtt megcsinálnák a szervizben, jó lenne ismerni a B tervet, hátha szükség lesz rá..

Előzmény: lalilo (424)
lalilo Creative Commons License 2015.09.19 0 0 424

Szia!

 

A pótkerékkel kapcsolatban: műanyag fogaskerekek tekerik a csigát, ami a kosztól, portól, sótól, víztől stb. egy idő után megadja magát, egyszerűen megeszik egymást és a csörlő simán elforog...

Sajnos utángyártott alkatrészt idehaza nem találtam, a gyári olyan 35 ezer volt... 

Előzmény: nwhite (402)
nwhite Creative Commons License 2015.09.01 0 0 423

Nekem is hasonló hangot ad a jobb hátulja. Megrángattam mindent, de nem jöttem rá a hibára. Megnézettem szerelővel is. A rázópadtól kezdve az aknáig mindenhol próbálták kideríteni, hogy mi okozza a zörgést, mert nincs hibája a futóműnek. Ők is egy meglazult műanyag alkatrészre gyanakodtak. Egyenlőre itt megakadt a zörgés kiszűrése és megszüntetése.

Előzmény: heffe1 (422)
heffe1 Creative Commons License 2015.08.31 0 0 422

Sziasztok!

 

Nagy örömömre 150 ezernél kuplung+kettős tömegű csere volt az autóban.  A dunaújvárosi szervizben, nem ajánlom!    Érdekes dolgot tudtam meg tőlük. Kértem nézzék meg a hátsó futóművet mert egyenletlen úton, főleg térkövön furán zötyögő hangja van. Elment vele a szerelő, és azt mondta hogy valami széria hiba, javítás, visszahívás nincs még rá kiadva. Elkopik, meglazul, valami műanyag alátét a lengéscsillapító felső csavarjánál, és ez adja hangot. Sok 5008-ban hallotta már, egyenlőre nem tudnak vele mit csinálni.

 

Tapasztalt már valaki ilyen hangot?

 

Üdv.

nwhite Creative Commons License 2015.08.28 0 0 421

Értem. Köszönöm a segítséget!

Akkor ez már nem házi feladat, megyek a szervizbe vele.

Előzmény: Zolysys (420)
Zolysys Creative Commons License 2015.08.27 0 0 420

csak gyári diaggal....

 

Előzmény: nwhite (419)
nwhite Creative Commons License 2015.08.27 0 0 419

Próbáltam a saját diagnosztikáját, de nem ír hibát.

Valószínű, hogy valamit átállítottak, vagy átkötöttek. Erre az állandó világításra van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet visszaállítani a normál működésre?

Előzmény: Zotyik (418)
Zotyik Creative Commons License 2015.08.27 0 0 418

Természetesen ON allasban működik a nappali menetfény! És igen, nekem működik. Sztem neked állandóra kapcsolták a világításodat.

Előzmény: nwhite (414)
ittabali Creative Commons License 2015.08.27 0 0 417

Hm, az érdekes. Van a műszerfalon egy gomb, együtt van a km óra nullázójával. Azt megnyomva készül egy diagnosztika. Teszteli a lámpákat is, ha jól emlékszem. Azt még érdemes lehet megcsinálni. (Bár kérdés, hogy mennyire komoly a teszt és/vagy mennyire látványos).

 

A központi kijelző csak akkor csukódik le, ha a gyújtáskapcsoló 0. állásban van vagy kihúztad a kulcsot. Ha leállítod a motort, de gyújtáson hagyod, akkor fent kell maradjon kijelző és szólnia kell a rádiónak. Ha Bluetooth-on kapcsolódva van a telefon és beszéd közben állítod le az autót, akkor akár ki is húzhatod a kulcsot, nem kapcsol le az egység, amíg él a vonal.

Előzmény: nwhite (416)
nwhite Creative Commons License 2015.08.27 0 0 416

Automatikus fénykapcsoló van az autóban. Én ha a menüben engedélyezem a nappali fény használatát, akkor bármelyik állásba kapcsolom a lámpakapcsolót, akkor folyamatosan világít a tompított lámpa és a hátsó helyzetjelző is (még a 0-án is). Ja és igen, járó motornál próbálkozom.

Nálam vagy átkötöttek valamit, vagy a megzavarodott a rendszer. Nem lehet az egészet resetelni, hogy minden visszaálljon alaphelyzetbe?

Ja és még egy kérdés, nem lehet valahogy átállítani, hogy a rádiót ne kapcsolja le az autó leállításakor, hanem csak akkor, ha kiveszem a kulcsot?

Előzmény: ittabali (415)
ittabali Creative Commons License 2015.08.27 0 0 415

Melyik világítás kapcsoló van autódban? Utóbbinál AUTO állásban (amennyiben a menüben engedélyezve van nappali menetfény) és az azt követő állásban működnie kell a nappali menetfénynek. A hátsó helyzetjelzők ilyenkor valóban nem világítanak. Ugye minden próbálkozásnál jár az autó motorja?

Előzmény: nwhite (414)
nwhite Creative Commons License 2015.08.26 0 0 414

A biztosítékot és az égőket is ellenőriztem, azok rendben vannak.

Amúgy a mellékelt képeid alapján neked működik a nappali fény? Vagy ha off-ra állítjuk, akkor kellene világítania?

Előzmény: Zotyik (413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!